Autor Wątek: Dante's Inferno  (Przeczytany 37970 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #120 dnia: Października 02, 2009, 13:40:15 pm »
okolice 40 sekundy. Heh, tak to w Bioshock 2 powinno wyglądać, a nie jakieś pitu, pitu. Moc.

lupinator

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #121 dnia: Listopada 01, 2009, 21:21:57 pm »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #122 dnia: Listopada 01, 2009, 21:30:57 pm »
Hahahaha!!! Mają poczucie humoru chłopaki.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #123 dnia: Listopada 01, 2009, 21:34:44 pm »
 :lol: :lol:
EA to poyeby  :lol: ale nie powiem fajny pomysł

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #124 dnia: Listopada 01, 2009, 21:44:27 pm »
Mają głowę do wymyślnego promowania gier.

BTW. Filmiki z PSP'kowej wersji, prezentującej się nad wyraz zacnie:
http://media.psp.ign.com/media/143/14342775/vids_1.html
PSN ID: WojtqGO

mateo

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #125 dnia: Listopada 01, 2009, 22:15:05 pm »
Mnie urzeka oprawa tego slashera. Wygląda to fenomenalnie po zobaczeniu jej w akcji na Gamescom. (relacja z PE) Czekam na recke. 8)

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #126 dnia: Listopada 02, 2009, 23:17:44 pm »
Akcja z pudłem fantastyczna- fajnie, gdyby tak wyglądała limitowana wersja tej gierki, ludzie by to kupili dla samego momentu otwierania skrzynki :]

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #127 dnia: Listopada 02, 2009, 23:42:18 pm »
Akcja z pudłem fantastyczna- fajnie, gdyby tak wyglądała limitowana wersja tej gierki, ludzie by to kupili dla samego momentu otwierania skrzynki :]
Zapewne część 'szczęściarzy' by przypadkowo owym młotkiem rozwaliła grę ;]

mateo

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #128 dnia: Grudnia 25, 2009, 11:19:04 am »
'Kratos będzie miał plecy'!! :grin: Przejadły mi się slashery, ale ten twór mnia ma. Skąd Panowie od Dead Space biorą te pomysły!?

Mrocz

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #129 dnia: Grudnia 25, 2009, 12:35:47 pm »
'Kratos będzie miał plecy'!! :grin: Przejadły mi się slashery, ale ten twór mnia ma. Skąd Panowie od Dead Space biorą te pomysły!?

Grałeś w demko? :P Jak dla mnie, zapowiada się średniak... Zwykła kalka z God Of War...

A początek, jest naprawdę idiotyczny... :P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #130 dnia: Grudnia 25, 2009, 12:39:32 pm »
Skąd Panowie od Dead Space biorą te pomysły!?

Z God of War :P
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #131 dnia: Grudnia 25, 2009, 13:02:39 pm »
;P

dla mnie zapowiada się bombastycznie!

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #132 dnia: Grudnia 25, 2009, 13:19:13 pm »
Dla mnie gierka ma swój specyficzny klimat, który całkiem mi się podoba. GoWa nie przebije, ale będzie przyjemny szpil.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #133 dnia: Grudnia 25, 2009, 13:54:27 pm »
Dla mnie po demku to tragedia, prowadzenie historii, śmierć i cała mechanika ssie. Imo

mateo

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #134 dnia: Grudnia 25, 2009, 14:09:30 pm »
Gusta, ja osobiście połaże se po Piekle. :D

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #135 dnia: Grudnia 25, 2009, 18:30:40 pm »
Gusta, ja osobiście połaże se po Piekle. :D
Otóż to :) Demko mnie wciągnęło i też z miłą chęcią zwiedzę te 9 kręgów piekła :) Dziewiątki spokojnie w recenzjach się posypią  8)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #136 dnia: Grudnia 25, 2009, 22:17:15 pm »
Mnie również bardzo się podoba. Klimat, design, muzyka. Bossowie będą na szczycie growych skubańców. Jednak Mrocz ma rację. Śmierć prosząca o litość człowieka .... słabo.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #137 dnia: Grudnia 25, 2009, 23:07:07 pm »
Ciekawe, co się dzieje ze Śmiercią, gdy ktoś ją/go zabije...  :lol:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Mrocz

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #138 dnia: Grudnia 25, 2009, 23:28:55 pm »
Ciekawe, co się dzieje ze Śmiercią, gdy ktoś ją/go zabije...  :lol:

I o to chodzi :lol: Pewnie ma zmiennika :lol:

Spoiler z demka, komiczna wersja początku:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #139 dnia: Grudnia 26, 2009, 00:17:42 am »
 :grin: tak, dokładnie, lipne to jak nic. Jednak na upartego w każdej grze podobne babole można znaleźć. Przykładem są mordobicia (taki Tekken), gdzie naprzeciw cyborga rozrywającego czołgi, któremu pociski artyleryjskie nic nie robią, wystawia się zwykłą uczennicę, a mistrz sztuk walki powala ciosem jednym pól boga.  :roll:

Ohtar

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #140 dnia: Grudnia 26, 2009, 01:45:04 am »
Jednak Mrocz ma rację. Śmierć prosząca o litość człowieka .... słabo.

A ja myślę, że to ukłon w stronę gracza podkreślający jakim badassem przyjdzie nam grać. :P

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #141 dnia: Grudnia 26, 2009, 08:46:02 am »
Demko jest fajne, a że pewne rzeczy się kupy nie trzymają :D ... No cóż, to jest gra  ;)
Przecież człowiek nie będzie wymagał logiki, skoro trzeba najpierw skopać tyłki przeciwnikom i uratować duszę jakiejś cizi.

Mrocz

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #142 dnia: Grudnia 26, 2009, 11:31:34 am »
Demko jest fajne, a że pewne rzeczy się kupy nie trzymają :D ... No cóż, to jest gra  ;)
Przecież człowiek nie będzie wymagał logiki, skoro trzeba najpierw skopać tyłki przeciwnikom i uratować duszę jakiejś cizi.

A jednak w takim God Of War, czy nawet Heavenly Sword, wszystko się kupy trzymało... I to bardzo dobrze się trzymało :P

Początek jest wyjątkowo denny, naprawdę niewiele głupot podobnego formatu przychodzi mi do głowy... :P Chyba jedyne co mi się przypomina to idiotyczna scena śmierci w pierwszym Lost Planet gdzie zamiast płakać wybuchnąłem niekontrolowanym śmiechem :P

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #143 dnia: Grudnia 26, 2009, 14:31:58 pm »
Jednak Mrocz ma rację. Śmierć prosząca o litość człowieka .... słabo.

A ja myślę, że to ukłon w stronę gracza podkreślający jakim badassem przyjdzie nam grać. :P
Ale niech to ukłon konsekwentny będzie.

Skuczybyk....W rzeczy samej. Ale .... Dante z pańską pogardą spoglądał na mięso armatnie. W nosie miał Alastora, który go wybebeszył. A Kratos  :-o Ubija bogów, przepotężne istoty, w ilościach hurtowych. Jakby to wyglądało, gdyby jakiś Pers go znokałtował od tyłu , powiedzmy kolczugą  :hahaha:

Jasne, nie ma co do tego wątpliwości, że nasz bohater nie będzie Issackiem, czy bohaterem Manhunt 2. Tylko maszyną do zabijania, jednak mnie również śmieszyła ta scena z kostuchą i atakiem z tyłu.

Tak.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #144 dnia: Stycznia 12, 2010, 12:09:22 pm »
EA przechodzi same siebie. Wydaje "Boską Komedię" - tak, poemat autorstwa Datego Alighieri, z okładką z Dante's Inferno i napisami "uuu to jest książka, która zainspirowała epicką grę od EA!!".



http://kotaku.com/5445824/dantes-inferno-the-official-novelization-of-the-book

Alighieri się musi przewracać w grobie :/
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #145 dnia: Stycznia 12, 2010, 14:37:16 pm »
Dobre posunięcie, i dla EA znajdującego kolejne źródło zysku bazującego na szumie wokół gry, to jeszcze dla ludzi, którzy z tej okazji zapoznają się z klasyką literatury (ja ostatnio zacząłem, ale jakoś głowy nie miałem, aby przebrnąć przez całe dzieło :oops: ).
PSN ID: WojtqGO

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #146 dnia: Stycznia 12, 2010, 14:40:01 pm »
Ano tez uważam że dobry pomysł- taki chytry manewr, ale byc może skłoni kogoś do przeczytania tej książki, do której w normalnych okolicznościach by nigdy nie zaglądnął.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #147 dnia: Stycznia 12, 2010, 15:45:26 pm »
Nie obraził bym się na zestaw -> gra + figurka. Coś ala AC II.  :grin:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #148 dnia: Stycznia 12, 2010, 17:27:04 pm »
Ano tez uważam że dobry pomysł- taki chytry manewr, ale byc może skłoni kogoś do przeczytania tej książki, do której w normalnych okolicznościach by nigdy nie zaglądnął.
o to ja się wpisuję, klimacik z demka mi się spodobał, aż mam chęć przeczytać książkę :) Wiem że pewnie będzie się różnić, ale fajnie też będzie szukać motywów podobnych.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #149 dnia: Stycznia 14, 2010, 14:25:38 pm »
To jeszcze kultowego dzieła nie przeczytałeś .... Jak tak można i to zabawne, że ludzie, najpierw obejrzą "Zmierzch", "Harrego....", "Władcę pierścienia...." a później dopiero nachodzi ich ochota by książkę przeczytać. Oczywiście nie nastawiaj się na typową książkę, pisaną jak wiele innych.

Ohtar

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #150 dnia: Stycznia 14, 2010, 16:51:27 pm »
To jeszcze kultowego dzieła nie przeczytałeś .... Jak tak można i to zabawne, że ludzie, najpierw obejrzą "Zmierzch", "Harrego....", "Władcę pierścienia...." a później dopiero nachodzi ich ochota by książkę przeczytać. Oczywiście nie nastawiaj się na typową książkę, pisaną jak wiele innych.

Obejrzenie "Zmierzchu" jak i filmów o Potterze skutecznie mnie zniechęciło do odpowiedników  w formie pisanej. Aktualnie czytam "Polowanie na Czerwony Październik". W moim przypadku obejrzenie filmu na podstawie książki pozwala na późniejsze lepsze rozeznanie się w sytuacji podczas czytania, odciąża umysł od wymyślania sobie jak wyglądają bohaterowie i daje możliwość poszukiwania fragmentów, które w filmie zostały pominięte. Tak miałem np. z "Kompanią Braci" Ambrose'a.


Co do wydania "Boskiej Komedii" z taką okładką - faux pas.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #151 dnia: Stycznia 14, 2010, 21:59:12 pm »
To jeszcze kultowego dzieła nie przeczytałeś .... Jak tak można i to zabawne, że ludzie, najpierw obejrzą "Zmierzch", "Harrego....", "Władcę pierścienia...." a później dopiero nachodzi ich ochota by książkę przeczytać. Oczywiście nie nastawiaj się na typową książkę, pisaną jak wiele innych.
wiem..i właśnie to mnie najbardziej odstraszało od książki (no jeszcze były literki i duża ilość stron :P )

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #152 dnia: Stycznia 15, 2010, 00:26:39 am »
Ograłem właśnie demo no i dostałem w sumie to, o czym wyczytałem wcześniej.

Tematycznie odważnie, fakt, ale jako nie mogę pozbyc się wrażenia że po odarciu z tych ładnych szat, sama mechanika jest niesamowicie biedna po prostu. Wstawki zrobione świetnie, przyznaję, także unik pod prawą gałką sprawdza się świetnie. Ogólnie sterowanie jest jednym wielkim plusem.

Niestety, jest to po prostu kalka GoW, ze wszystkimi jego minusami- tak więc system walki nie wydaje się skillowy (w gow'ie taki nie był, nie wiem, może tutaj po zakupie połowy ciosów coś się zmienia), debilne qte w każdym możliwym miejscu (nawet by pobrac zdrowie z fontanny), którego szczerze nie znoszę, nawet wykończenia są chamsko pod r2 gdy przeciwnik ledwo zipie. Ciekawe czy później również gierka zamienia się platformówkę.
Ujeżdżanie bestii, walka z chmarą beznadziejnie wyglądających zombie- ble, ble, ble- słabo.

No i sam początek- śmierc śmierci (jeeeez....) jest powalająca, ogląda się to jak komedię.
W sumie nie jestem zainteresowany (dobrze że teraz tak dema wychodzą), gow nie trawię, tego najwyraźniej również.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #153 dnia: Stycznia 15, 2010, 07:06:12 am »
Ograłem właśnie demo no i dostałem w sumie to, o czym wyczytałem wcześniej.

Tematycznie odważnie, fakt, ale jako nie mogę pozbyc się wrażenia że po odarciu z tych ładnych szat, sama mechanika jest niesamowicie biedna po prostu. Wstawki zrobione świetnie, przyznaję, także unik pod prawą gałką sprawdza się świetnie. Ogólnie sterowanie jest jednym wielkim plusem.

Niestety, jest to po prostu kalka GoW, ze wszystkimi jego minusami- tak więc system walki nie wydaje się skillowy (w gow'ie taki nie był, nie wiem, może tutaj po zakupie połowy ciosów coś się zmienia), debilne qte w każdym możliwym miejscu (nawet by pobrac zdrowie z fontanny), którego szczerze nie znoszę, nawet wykończenia są chamsko pod r2 gdy przeciwnik ledwo zipie. Ciekawe czy później również gierka zamienia się platformówkę.
Ujeżdżanie bestii, walka z chmarą beznadziejnie wyglądających zombie- ble, ble, ble- słabo.

No i sam początek- śmierc śmierci (jeeeez....) jest powalająca, ogląda się to jak komedię.
W sumie nie jestem zainteresowany (dobrze że teraz tak dema wychodzą), gow nie trawię, tego najwyraźniej również.

Słowo klucz :D.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #154 dnia: Stycznia 15, 2010, 10:05:27 am »
No i sam początek- śmierc śmierci (jeeeez....) jest powalająca, ogląda się to jak komedię.

Boską Komedię:naughty:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #155 dnia: Stycznia 15, 2010, 19:05:23 pm »
A tam. W Castlevani, też notorycznie ubija się kostuchę i jakoś nikt nie marudził. Choć faktycznie, tu wygląda to zabawnie -> ubijamy hurtowo wrogów, później jeden nas zaskakuje i wbija nóż w plecy, Śmierć się nam odgraża, a później płacze i prosi o litość.

lupinator

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #156 dnia: Stycznia 15, 2010, 19:10:22 pm »
A tam. W Castlevani, też notorycznie ubija się kostuchę i jakoś nikt nie marudził.
Castlevania nie szarpie po ziemi arcydzieła literatury średniowiecza, jak robi to Dante's Inferno. EA jest strasznie pomysłowe, ale osobiście uważam, że wydanie książki w taki sposób to przegięcie, bo gra raczej nie prezentuje sobą nic ambitnego, wręcz przeciwnie - demo wskazuje, że jest to dość żałosna sprawa.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #157 dnia: Stycznia 15, 2010, 19:22:16 pm »
Ja czytałem. Solid Snake 1989 sam przyznał, że nie. Coś czuję, iż dla grona graczy, ta książka jest obca im, więc problemu nie ma. Reszta ma wybór. Dostosować się, albo nie grać.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #158 dnia: Stycznia 15, 2010, 19:39:07 pm »
problemu nie ma
Problem w tym, że problem jest :/

EA wydaje swoją prymitywną grę, sprowadzającą jedno z większych dzieł literatury średniowiecza do siekanki, w której Dante to umięśniony gościu z gołą klatą, który za pomocą wielkiej kosy sieka zastępy potworów, i jednocześnie wciąż próbuje wmawiać ludziom, że ta gra ma cokolwiek wspólnego z Boską Komedią... To tak, jakby jakaś firma od porno wydała film luźno bazujący na Romeo i Julii (chociaż znając życie, pewnie już gdzieś taki jest), a potem próbowała reklamować go dając zdjęcia z tego pornosa na okładki sztuk Szekspira.

Santa Monica przynajmniej nie próbuję na siłę wiązać GoW'a z Illiadą, Odyseją czy innymi greckimi dziełami literatury.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2010, 19:40:56 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Mrocz

  • Gość
Odp: Dante's Inferno
« Odpowiedź #159 dnia: Stycznia 15, 2010, 19:58:19 pm »
A tam. W Castlevani, też notorycznie ubija się kostuchę i jakoś nikt nie marudził. Choć faktycznie, tu wygląda to zabawnie -> ubijamy hurtowo wrogów, później jeden nas zaskakuje i wbija nóż w plecy, Śmierć się nam odgraża, a później płacze i prosi o litość.

Ale nie było to takie Idiotyczne... :P

Swoją drogą czy tylko ja odniosłem wrażenie, że reakcja śmierci na jej pokonanie wyglądała tak jakby zdarzało jej się to kilka razy w tygodniu? :lol:

<Śmierć ginie>
Śmierć - Cholera to już czwarty raz w tym tygodniu
<Śmierć wraca do swojego mieszkania, otwiera szafę. Z conajmniej dziesięcioma identycznymi Kosami...>
Śmierć - Kolejna stracona, trzeba będzie zamówić kolejną partię...

:lol: :lol: