Autor Wątek: BattleField: Bad Company 2  (Przeczytany 256670 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #40 dnia: Kwietnia 01, 2009, 18:20:38 pm »
Widzę, że tu psy jakieś obszczekują moją ukochaną grę :) Oczywiście bez urazy.

Poza tymi rzeczami, które wymieniłem w jednym z ostatnich postów, BC jest świetną grą online. Jedyne co mógłbym jeszcze zaryzykować na miejscu DICE to dodanie trybu hardcore jak w CoD, gdzie poprawiono by obrażenia zadawane przez broń, ilości amunicji w magach itp.

Ja nie wiem czego wy chcecie od tych pojazdów. Najprawdopodobniej każdy nowy w BF-ie liczy, że wsiądzie do czołgu i ma maszynkę do robienia fragów. A tu dupa :P Tak samo do helikoptera, z tym że helikopter dla nowicjuszy potrafi być zabójczy zaraz po starcie. Na teamkille za zajmowanie działa jest jedna rada - wsiadasz do czołgu i rozjeżdżasz działo (ale trzeba przedtem sprawdzić, czy teamkiller je obsługuje) - zamiast teamkilla tobie, gra zalicza suicide kolesiowi w dziale. ;)

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #41 dnia: Kwietnia 02, 2009, 09:46:36 am »
zeby tylko zadbali o ta 2 czesc... bo do pierwszej czesci dali 1 patcha i styka... fuuuuuuu
         

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 02, 2009, 15:34:29 pm »
to jeszcze skomentuje to

"nie wspominając o tonach ołowu jakich trzeba uŻyć do zabicia oponenta"

mijanie się z prawdą to łagodne określenie dla tego cytatu, gram z jedną ze słabszych broni w bbc, nie ma czegoś takiego jak tony ołowiu, jak strzelasz celnie to zawsze zajmuje około 1 sekundy, w porywach do 1.5, o innych broniach nie wspominam bo jak wcześniej napisałem mam zawsze jedną z najsłabszych (przynajmniej na bliskie odległości)

polecam moje montage do obejrzenia, nie ma duŻo strzelania, ale zawsze ubicie typa zajmuje wspomniane 1/1.5 sek  http://patrz.pl/filmy/id/423927

To ty Niemrawy!!! HEHE Ile razy widziałem cię na mapach :grin:.Nie wiedziałem, Że jesteś na forum neo+.
: Kwiecień 02, 2009, 13:51:50 pm
Widzę, Że tu psy jakieś obszczekują moją ukochaną grę :) Oczywiście bez urazy.

Poza tymi rzeczami, które wymieniłem w jednym z ostatnich postów, BC jest świetną grą online. Jedyne co mógłbym jeszcze zaryzykować na miejscu DICE to dodanie trybu hardcore jak w CoD, gdzie poprawiono by obraŻenia zadawane przez broń, ilości amunicji w magach itp.

Ja nie wiem czego wy chcecie od tych pojazdów. Najprawdopodobniej kaŻdy nowy w BF-ie liczy, Że wsiądzie do czołgu i ma maszynkę do robienia fragów. A tu dupa :P Tak samo do helikoptera, z tym Że helikopter dla nowicjuszy potrafi być zabójczy zaraz po starcie. Na teamkille za zajmowanie działa jest jedna rada - wsiadasz do czołgu i rozjeŻdŻasz działo (ale trzeba przedtem sprawdzić, czy teamkiller je obsługuje) - zamiast teamkilla tobie, gra zalicza suicide kolesiowi w dziale. ;)

Ja teŻ nie rozumiem tych narzekań na pojazdy, jak ktoś jest słaby to niech się nie dziwi, Że nie umie pojazdów opanować, ale wierzcie mi jak ktoś ma dobrego skila to zarówno w czołgu jak i w helikopterze   
 moŻe siać postrach!!!

Ile ci brakuje orderów do zdobycia trofeum ,, achieve all the awards"?, czy jakoś tak , bo mi tak ok.15 .   
Żeby konsola mi się nie zepsuła to bym walczył o platynę, bo tylko to trofeum mi zostało. Mam 84%
: Kwiecień 02, 2009, 14:09:57 pm

polecam moje montage do obejrzenia, nie ma dużo strzelania, ale zawsze ubicie typa zajmuje wspomniane 1/1.5 sek  http://patrz.pl/filmy/id/423927

To montage potwierdza, że sterowanie jest zajebiście zbalansowane, to niech żaden słabeusz ;) nie pisze, że sterowanie jest złe.

Swoją drogą Niemrawy wymiatasz, zresztą  jak większość polaków grających w B:BC 8).

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #43 dnia: Kwietnia 02, 2009, 16:38:03 pm »
Mi BF:BC sie bardzo podoba ale sterowanie jak na moj gust jest za mozolne. Grajac na x0 mialem wielkie problemy z dostosowaniem czulosci analogow do osobistych preferencji.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #44 dnia: Kwietnia 06, 2009, 08:02:42 am »
Mi BF:BC sie bardzo podoba ale sterowanie jak na moj gust jest za mozolne. Grajac na x0 mialem wielkie problemy z dostosowaniem czulosci analogow do osobistych preferencji.

Nie rozumiem o co niektórym chodzi z tą mozolnością sterowania, wytłumacz mi aphelion. Analogi w grze są zbyt czułe, czy za bardzo??? etc.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #45 dnia: Kwietnia 06, 2009, 17:30:39 pm »
To i to. Gdy ustawialem sobie niski sens to nie moglem zbyt szybko wycelowac w biegnacego wroga gdy za wysoki to lekkie poruszenie galka powodowalo olbrzymi skok celownika.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #46 dnia: Kwietnia 06, 2009, 18:22:31 pm »
A u mnie jest znowu tak, że w BC dobrze mi się celuje a w innych fpsach i tpp online kiepsko (grałem w socom-a, cod4, resistance 1).

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #47 dnia: Kwietnia 09, 2009, 13:01:59 pm »
A u mnie jest znowu tak, że w BC dobrze mi się celuje a w innych fpsach i tpp online kiepsko (grałem w socom-a, cod4, resistance 1).

jA MAM TAK SAMO ;)
: Kwiecień 07, 2009, 09:27:12 am
To i to. Gdy ustawialem sobie niski sens to nie moglem zbyt szybko wycelowac w biegnacego wroga gdy za wysoki to lekkie poruszenie galka powodowalo olbrzymi skok celownika.

Kwestia przyzwyczajenia ;)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #48 dnia: Kwietnia 09, 2009, 15:30:28 pm »
Powiem Tobie, ze zdobylem 910 gs i przez ten czas nie potrafilem sie przyzwyczic.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #49 dnia: Kwietnia 09, 2009, 18:49:18 pm »
Może dlatego ,że masz więcej niż jednego fpsa. Ja swego czasu miałem tylko BattlefieldaBC więc nic dziwnego że się przyzwyczaiłem do sterowania, a po nagłej przesiadce na K2 online na początku nie dawałem sobie rady
: Kwiecień 09, 2009, 14:54:49 pm
A co sądzicie na temat trybu ,,Gold Rush" z jedynki??? Chcieli byście aby był jedynym trybem w BF:BC2???
Jak dla mnie nie ma lepszego trybu w onlineowej rzeźni :shock: :-D :shock: :-D

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #50 dnia: Kwietnia 09, 2009, 20:10:01 pm »
BF2 - w 80% must have. Stare ustawy z Redkiem i Bloo tzn Niebieskim :P były boskie. Sterowanie bylo swietne , gameplay tez ok , postacie się dość wlekły ale było czuć ta ciężkość. Co do grafy - brak ziarnistego filtru i ok 

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #51 dnia: Kwietnia 09, 2009, 20:12:28 pm »
Tryb jest ok. Trochę lepszy dla casuali niŻ conquest moim zdaniem (jako casuala). Dynamiczniejsza rozgrywka, cel jest jeden i walka toczy się w jednym miejscu. Podoba mi się patent z rozszerzaniem mapy wraz ze zdobywaniem kolejnych punktów.

Conquest jest niezły, ale na tych mniejszych mapach. Ascension na conquescie np. mi się podobało - z pojazdów są tam chyba tylko hamwik i ruska kolumbryna. Walki piechoty w BC są całkiem całkiem, zwłaszcza na małych odległościach i z wykorzystaniem mechaniki gry - niszczenie ścian rox!

BTW - jedynka BC to była pierwsza gra jaką zobaczyłem w HD ;P

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #52 dnia: Kwietnia 10, 2009, 18:00:07 pm »
Airstrike w BC2:
http://www.nextgamer.nl/index.php?pagina=nieuws/lezen&id=1913

Cytuj
A Finnish game magazine published a screenshot of Battlefield: Bad Company 2. In the scan you can see a Airstrike!


Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #53 dnia: Kwietnia 10, 2009, 20:36:06 pm »
Ciekawe tylko, czy to będzie graficzne ukazanie nalotu sprowadzanego przez recona, czy jakiś nowy chłyt małketingowy. O lataniu samolotem nawet nie marzę ;)

Tarniak

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #54 dnia: Kwietnia 10, 2009, 22:44:08 pm »
Ciekawe tylko, czy to będzie graficzne ukazanie nalotu sprowadzanego przez recona, czy jakiś nowy chłyt małketingowy. O lataniu samolotem nawet nie marzę ;)
Przeca to jest przewrażliwiony szeregowy z pierwszej części. 99.9%, że to skryptowana akcja fabularna.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #55 dnia: Kwietnia 15, 2009, 10:17:40 am »

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #56 dnia: Kwietnia 15, 2009, 13:54:21 pm »
trzeci screen przypomina mi uncharted2 :-D

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #57 dnia: Kwietnia 15, 2009, 14:01:42 pm »
Wygląda obiecująco (lubię mroźne klimaty) mam jednak nadzieję , że poprawią trochę zniszczalność otoczenia i lepiej wyważą siłę broni.
Może w końcu skuszę się na BF:BC :???:

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #58 dnia: Kwietnia 15, 2009, 14:51:23 pm »
Wreszcie w Battlefieldzie nie będzie płaskich i jednocześnie nudnych terenów (mówię o singlu) jak to miało miejsce w przypadku jedynki, aż się będzie chciało wszystko pozwiedzać :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 22, 2009, 15:46:35 pm »
Nowe screeny:
http://www.nextgamer.nl/index.php?pagina=nieuws/lezen&id=2044








: Kwiecień 23, 2009, 10:35:42 am
Battlefield Bad Company 2 to have 40 player multiplayer
http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2/549950-40-players-online-confirmed.html

Cytuj
FORTY-FIED MULTIPLAYER
EA hasn't yet made any announcements about the multiplayer side of the game. The only thing we know for certain is that 40 people will be able to duke it out on to servers when the sequel hits rather than Bad Company's previous player cap of 24. New game modes and plenty of maps a shoo-in however, that's what sequels are made for after all.


: Kwiecień 25, 2009, 08:31:09 am
Prezentacja multiplayer Battlefield: Bad Company 2:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=46593

Cytuj
Nagranie zostało opublikowane przez Gamespot i stanowi część ekskluzywnego wywiadu. Jeden z autorów gry określa podstawowe zmiany w rozgrywce online. Na pierwszy ogień idzie zła wiadomość: limit uczestników zabawy utrzyma się na poziomie 24 osób. Nijak ma się to do olbrzymich bitew znanych z wersji PC, jednak według twórców pozwala czynić rozgrywkę bardziej precyzyjną. Zmniejszeniu uległa również liczba dostępnych klas postaci. Od teraz w nasze ręce trafi jedynie szturmowiec, medyk, inżynier i zwiadowca. Mimo tego zabiegu, system walki jest jeszcze bardziej dopasowany do osobistych preferencji. Odpowiadają za to specjalne zestawy ekwipunku, w które możemy wyposażyć swoich wojaków. Nic nie stoi na przeszkodzie, by doszczętnie zmienić ich broń czy wyposażenie. Co więcej, dotyczy to również takich detali jak rodzaju lunety bądź amunicji do wyrzutni rakietowej. Miłym dodatkiem jest również nóż ulokowany pod specjalnym przyciskiem. Umożliwia to użycie ostrza bez konieczności zmiany głównego oręża.

Ulepszeniom uległ również model zniszczeń. Bolączką pierwszej odsłony Bad Company były nietykalne fundamenty budynków, które utrzymywały konstrukcję w pionie. Niezależnie od użytej broni następował moment, w którym ściany nie podlegały już dalszej destrukcji. Oczywiście niedociągnięcie to zostało zupełnie wyeliminowane. Od teraz każdy obiekt można bez przeszkód zrównać z powierzchnią ziemi. Nadaje to grze dozę realizmu i wymusza znacznie ostrożniejsze działania na polu walki. W końcu nie można się schować za niezniszczalną framugą ze stuprocentową pewnością ochrony przed ogniem. Jakby tego było mało, żołnierze posiadają znacznie słabszą wytrzymałość. Co prawda wojaków wyposażono w samoistną regenerację (usunięto niefortunne strzykawki), jednak jest to dość długi proces. By w miarę szybko odzyskać nadwątlone zdrowie należy skorzystać z pomocy medyka. Ciężko stwierdzić, jak odbije się to na rozgrywce, ale niemal na pewno możemy spodziewać się większego natężenia akcji oraz wzrostu liczby respawnów.

Totalnemu przemodelowaniu poddano scenerię pola bitwy. Z pokrytych pisakiem pustkowi przeniesiemy się w ośnieżone góry nawiązujące do pejzaży Alaski. Podczas zamkniętej sesji w Battlefield: Bad Company 2 wytypowani redaktorzy właśnie na takiej mapie rozegrali kilka potyczek. Do ich dyspozycji oddano również nowy tryb gry kryjący się pod wiele mówiąca nazwą Rush. Dzięki niemu będziemy mogli wcielić się w rolę zdobywców bądź obrońców, którzy starają się ochronić przynależne im terytorium. W zadaniu pomagają stanowiące pewien rodzaj osłony skrzynie. Nie trudno się domyśleć, że atakująca drużyna skupi się na ich niszczeniu i osaczaniu przeciwników. Żeby nie było za łatwo, napierający team posiada ograniczoną liczbę respawnów. Na pierwszy rzut oka reguły te mogą wydawać się skomplikowane, jednak testerzy zapewniają, że Rush dostarczy nam sporą dawkę adrenaliny.

: Maj 22, 2009, 11:49:18 am
Multiplayer trailer

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 22, 2009, 17:07:44 pm »
Cytuj
Multiplayer trailer
Fajny, fajny az mi sie zachcialo pograc w 1.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #61 dnia: Maja 22, 2009, 18:09:40 pm »

nakimushi

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #62 dnia: Maja 23, 2009, 02:07:38 am »
zeby tylko frame rate troche poprawili i sterowanie to bedzie czad

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #63 dnia: Maja 23, 2009, 08:10:57 am »
Obowiązkowo niech dadzą jakieś AA + V-SYNC,a i możliwość usunięcia tego ziarnistego filtru.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #64 dnia: Maja 23, 2009, 11:14:20 am »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #65 dnia: Maja 23, 2009, 16:07:47 pm »
zeby tylko frame rate troche poprawili i sterowanie to bedzie czad
Frejm byl dobry, nie pamietam aby kiedykolwiek cos zwalnialo (nie tak jak w kz2)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #66 dnia: Maja 23, 2009, 16:45:29 pm »
zeby tylko frame rate troche poprawili i sterowanie to bedzie czad
Frejm byl dobry, nie pamietam aby kiedykolwiek cos zwalnialo (nie tak jak w kz2)

ke? Gdzie? Bo chyba nie w singlu, a w multi to tylko jak 32 osoby robią sieczkę na 5 m2.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #67 dnia: Maja 23, 2009, 16:50:29 pm »
zeby tylko frame rate troche poprawili i sterowanie to bedzie czad
Frejm byl dobry, nie pamietam aby kiedykolwiek cos zwalnialo (nie tak jak w kz2)
Gdzie nie wejdę to Twoje posty i zawsze skierowane przeciwko PS3. Co bawisz się w Irasa, który też podobnie się zachowywał ? Wiedz, że jesteś po prostu śmieszny i tyle noo ;)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #68 dnia: Maja 23, 2009, 17:20:25 pm »
Nikogo nie nasladuje, poprostu taki mam kaprys. Nie bede narzekal na x0 bo mi sie ta konsola nie podoba. Pogralem troche na niej i stwierdzilem, ze niczego ciekawego nie oferuje. Mam ps3 wiec narzekam na ps3, albo nie, nie tyle na ps3 ale na cala ta zasrana generacje.
: Maj 23, 2009, 16:15:39 pm
ke? Gdzie? Bo chyba nie w singlu, a w multi to tylko jak 32 osoby robią sieczkę na 5 m2.
Tu i tu.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #69 dnia: Maja 23, 2009, 17:27:48 pm »
Nikogo nie nasladuje, poprostu taki mam kaprys. Nie bede narzekal na x0 bo mi sie ta konsola nie podoba. Pogralem troche na niej i stwierdzilem, ze niczego ciekawego nie oferuje. Mam ps3 wiec narzekam na ps3, albo nie, nie tyle na ps3 ale na cala ta zasrana generacje.
: Maj 23, 2009, 16:15:39 pm
ke? Gdzie? Bo chyba nie w singlu, a w multi to tylko jak 32 osoby robią sieczkę na 5 m2.
Tu i tu.
Ok nie ma rozmowy. Mnie też ta generacja nie zaskoczyła i wątpię by czymś zaskoczyła. Liczyłem na Kz2 na epicką opowieść, liczyłem na MGS4 który byłby podobny do MGS1, ale bidaaa. GTA4 tak troszku mnie zadowoliło, ale zmęczyło nudnym singlem. Chcę kolejną generacje ;P

allahy

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 21-04-2007
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 0
  • PSN: allahy
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #70 dnia: Maja 25, 2009, 19:34:01 pm »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #71 dnia: Maja 25, 2009, 19:36:30 pm »
Nikogo nie nasladuje, poprostu taki mam kaprys. Nie bede narzekal na x0 bo mi sie ta konsola nie podoba. Pogralem troche na niej i stwierdzilem, ze niczego ciekawego nie oferuje. Mam ps3 wiec narzekam na ps3, albo nie, nie tyle na ps3 ale na cala ta zasrana generacje.
: Maj 23, 2009, 16:15:39 pm
ke? Gdzie? Bo chyba nie w singlu, a w multi to tylko jak 32 osoby robią sieczkę na 5 m2.
Tu i tu.
Ok nie ma rozmowy. Mnie też ta generacja nie zaskoczyła i wątpię by czymś zaskoczyła. Liczyłem na Kz2 na epicką opowieść, liczyłem na MGS4 który byłby podobny do MGS1, ale bidaaa. GTA4 tak troszku mnie zadowoliło, ale zmęczyło nudnym singlem. Chcę kolejną generacje ;P
Po co? I tak się zawiedziesz :???:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
« Ostatnia zmiana: Maja 28, 2009, 18:02:12 pm wysłana przez Snake_Plissken »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #73 dnia: Maja 28, 2009, 14:25:38 pm »
Snake?! Snake !!!
Obrazków nie widać ;)
PSN ID: WojtqGO

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #74 dnia: Maja 28, 2009, 17:09:37 pm »
Jak to nie widać, jak widać? :-o

Rafael25PL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-05-2009
  • Wiadomości: 243
  • Reputacja: 0
  • Live is brutal a lupi ma słabe AI xD
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #75 dnia: Maja 28, 2009, 17:14:24 pm »
No nie widać snake serio

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #76 dnia: Maja 28, 2009, 18:02:23 pm »
Teraz widać?

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #77 dnia: Lipca 26, 2009, 16:16:56 pm »
Trochę ostatnio cicho na temat BF:BC2 :-( Liczyłem, że na E3 DICE pokaże grywalny kod dostępny dla wszystkich.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #78 dnia: Lipca 29, 2009, 14:54:13 pm »
Gameplay z MP:


Zaczyna się od 0:53.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #79 dnia: Lipca 29, 2009, 16:06:46 pm »
Gameplay z MP:


Zaczyna się od 0:53.
Swietnie to wyglada ;], cos czuje, ze DICE moze zabrac Infinity Ward wielu graczy, przynajmniej na PC.