Autor Wątek: BattleField: Bad Company 2  (Przeczytany 257921 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2200 dnia: Czerwca 03, 2010, 18:31:28 pm »
Nie wiem. Kliknij w obrazek i poszukaj sobie są różne opcje.

Ja dziś jednak nie gram. Rzeczywiście zjebali assaulta trochę. Granatnik działa teraz chyba jak w jedynce - nadaje się tylko do wysadzania ścian :/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2201 dnia: Czerwca 03, 2010, 22:04:03 pm »
Chciałem sobie zagrać a tu zaczęło mi ściągać jakiś 200MB patch. :lol: :lol: :lol:

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2202 dnia: Czerwca 03, 2010, 22:10:06 pm »
Nom. Patch jest wielki a w sumie zmienia kilka rzeczy. Jedną z nich jest pewnie to że dziś po 10 minutach wyjebało mnie z serwera :/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2203 dnia: Czerwca 03, 2010, 23:18:38 pm »
Już wiem czemu nigdy wcześniej tej gry nie kupiłem i zarazem nie wiem czemu postanowiłem ją kupić. Sorki panowie, ale ta gra jednak nie nadaje się do miłego spędzenia czasu w sieci. Kille z dupy, chaos gorszy niż w mrowisku, grafa ohydna. Nie mogę grać w tytuł w którym przez to, że aliasing jest tak ogromny nie widzę skąd do mnie strzelają. Teamplay nie istnieje. Teraz gram z ludźmi z forum i nic to nie daje. Przeciwnik podkłada bombe na B a tu cisza. Każdy biega gdzie chce, wszyscy mają w dupie to co się dzieje. Przykro mi, ale ten tytuł nijak ma się do MW2 i nie dziwię się, że jest mniej popularny.

Wiadomość scalona: Czerwca 03, 2010, 23:44:59 pm
PS. W ogóle jakieś dziwne akcje z pojazdami odchodzą. W demku tego nie było. Wale do gościa z czołgu raz, on raz we mnie, potem ja znowu w niego ale on jak drugi raz trafił to mnie rozwalił. Jakim cudem? Czemu ja za drugim trafieniem go nie zniszczyłem a on mnie tak? Inna akcja, wsiadam do mniejszego czołgu w bazie i nawet nie zdążyłem ruszyć. je*, je*, je* nie wiadomo skąd i po pojeździe. Piechur rozpiździł pojazd w przeciągu kliku sekund. Great kur**. Kto to wymyślił? o_0
« Ostatnia zmiana: Czerwca 03, 2010, 23:44:59 pm wysłana przez BoBaN »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2204 dnia: Czerwca 03, 2010, 23:55:13 pm »
Cytuj
je*, je*, je* nie wiadomo skąd i po pojeździe.
Może UAV?
hmmm ja tam chaosu nie widzę, może następnym razem zamiast gnać do przodu poczekaj chwilę, zapoznaj się z sytuacją, rozkimiń system itp.
Jedyne na co narzekam w BC2 to zjebany od dziś assault i lagi.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2205 dnia: Czerwca 04, 2010, 00:40:41 am »
je* je* i po pojeździe - UAV, C4, mina na drodze...pełno jest możliwości jak piechur może rozpiździeć pojazd w parę sekund

czołgi - są perki zwiększające pancerz więc pewnie na 100% tamten kierowca miał go użytego(albo jeszcze bardziej prozaiczna odpowiedź- za czołgiem był schowany inżynier)


Co do braku teamplayu,chaosie gorszym niż w mrowisku i ochydnej grafie przez którą nie potrafi się celować nie będę się wypowiadać. Parsknąłem śmiechem na te brednie i może ktoś inny będzie miał chęć Tobie to sprostować.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 04, 2010, 00:51:29 am wysłana przez punisher85 »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2206 dnia: Czerwca 04, 2010, 01:19:57 am »
Sorki panowie, ale ta gra jednak nie nadaje się do miłego spędzenia czasu w sieci.
Wrong. Wraz z kilkoma osobami z forum bawimy się świetnie przy tym tytule, czasem nawet obalając bronxy przez headseta.

Kille z dupy
Rozwiń. Dzisiaj akurat graliśmy z dobrymi ekipami i momentami nas łoili. Sam dzisiaj ledwo wyciągałem na plus.

chaos gorszy niż w mrowisku
Kwestia ogrania. Im dłużej grasz tym bardziej czaisz pole walki, znasz mapki itd. Założę się, że jak bym teraz odpalił MW2 to też bym mógł stwierdzić, że chaos itp.

grafa ohydna
Baz przesady z tym ohydna.

Nie mogę grać w tytuł w którym przez to, że aliasing jest tak ogromny nie widzę skąd do mnie strzelają.
Jak dłużej pograsz to będziesz instynktownie wyłapywał zmiany terenu i krajobrazu = wyłapywanie przeciwników i kamperów na końcu mapy.

Teamplay nie istnieje.
Ale urrrrrwał! :lol:

Teraz gram z ludźmi z forum i nic to nie daje.
Zagraj z nami w squadzie. To dużo zmienia, tym bardziej jak są headsety i komunikacja głosowa.

Inna akcja, wsiadam do mniejszego czołgu w bazie i nawet nie zdążyłem ruszyć. je*, je*, je* nie wiadomo skąd i po pojeździe. Piechur rozpiździł pojazd w przeciągu kliku sekund. Great kur**.
Było looknać czym Cię zabił. Mogło być UAV, pojazd mógł być bardzo uszkodzony, mogła być mina, C4, drill inżyniera, możliwości jest sporo.

Fajnie się dzisiaj szpilało, mimo iż ostro dostałem w dupala :P

el becetol

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2207 dnia: Czerwca 04, 2010, 01:39:14 am »
Jest jakaś możliwość uzupełniania amunicji jak grasz reconem? Samemu, bo na assaultów pamiętających o kamperach nie ma co liczyć. Większość moich ostatnich dedów to suicide kiedy kończy mi się amunicja ;/

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2208 dnia: Czerwca 04, 2010, 01:54:56 am »
Jest jakaś możliwość uzupełniania amunicji jak grasz reconem? Samemu, bo na assaultów pamiętających o kamperach nie ma co liczyć. Większość moich ostatnich dedów to suicide kiedy kończy mi się amunicja ;/
Nie ma takiej możliwości. Albo czekasz na łaskę jakiegoś Assaulta, albo podnosisz kit nieżyjącego Assaulta, rzucasz skrzynkę i znów bierzesz kit Recona, albo podnosisz kit Recona, który zrespił się na Tobie i od razu zginął, tym samym spalając miejscówkę. Jak kampisz to najlepiej ustaw sobie zwiększoną ilość ammo.

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2209 dnia: Czerwca 04, 2010, 06:21:43 am »
Nie dałem rady wczoraj niestety pograć. Dzisiaj nie ruszam się z domu wieczorem więc będę mógł poszarpać, chętny ktoś na wieczór? Może załatwię sobie headset w końcu. Bo tak to lipa trochę bez niego.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2210 dnia: Czerwca 04, 2010, 09:07:57 am »
Muszę się zmusić i pograć w to coś. Być może za bardzo się wczoraj poirytowałem, bo z miejsca ruszyć się nie mogłem.

PS. Jednak zdanie o dennej grafie podtrzymuję. Tak jebitnego aliasingu nie widziałem w żadnej grze.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2211 dnia: Czerwca 04, 2010, 09:35:48 am »
Teamplay nie istnieje. Teraz gram z ludźmi z forum i nic to nie daje. Przeciwnik podkłada bombe na B a tu cisza. Każdy biega gdzie chce, wszyscy mają w dupie to co się dzieje. Przykro mi, ale ten tytuł nijak ma się do MW2 i nie dziwię się, że jest mniej popularny.

A w MW istnieje teamplay ? W dwójkę nie grałem, ale pewnie jest tak samo jak w jedynce, tylko w S&D jest tego namiastka, mówię namiastka bo tam też każdy biega jak chce, ktoś chce kampić, to będzie, nawet jeśli bomba tyka i czasu mało to on dalej będzie siedział w tym jednym miejscu. Team play masz tylko w tedy gdy grasz ze znajomymi którzy chcą razem pograć, lub trafisz akurat na takich ludzi. Tak jest w każdej grze fps, MW nic nie zmienia, jedyna różnica jest taka że w MW jest jedna klasa, nie ma umiejętnosci leczenia, uzupełnienia amunicji itp.   Polecam squad rush, bądź deathmatch, tam teamplay jest prawie cały czas, ostatnio recon zrobił mi zasłonę abym podłożył bombę, w sensie zrobił zrzut artyleryjski przed skrzynią, dzięki czemu przeciwnicy nie widzieli że podkładam ładunek  :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2212 dnia: Czerwca 04, 2010, 10:19:44 am »
ostatnio recon zrobił mi zasłonę abym podłożył bombę, w sensie zrobił zrzut artyleryjski przed skrzynią, dzięki czemu przeciwnicy nie widzieli że podkładam ładunek  :)
On chciał rozwalić bombę nalotem. :P

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2213 dnia: Czerwca 04, 2010, 10:32:18 am »
Nie chciał, bo mówił przez hs'a że zrobi mi zasłonę ogniową  :P ze znajomym jak gram w squad rush robimy teraz podobnie  :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2214 dnia: Czerwca 04, 2010, 10:44:03 am »
Ale i tak większość osób grających klasą Recon używa nalotu do niszczenia budynku ze skrzynią bądź samej skrzyni nalotu. ;)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2215 dnia: Czerwca 04, 2010, 11:12:16 am »
Sam tak robię, zawsze jak wali sie budynek jakiś może demolish kill wejdzie ( no i zniszczy skrzynię ), ale jeszcze ani jeden :S

Swoją drogą taka opcja w squad rush jest nie do przyjęcia, budynki nie powinny się walić
« Ostatnia zmiana: Czerwca 04, 2010, 11:14:54 am wysłana przez Moldar »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2216 dnia: Czerwca 04, 2010, 11:25:54 am »
Ale i tak większość osób grających klasą Recon używa nalotu do niszczenia budynku ze skrzynią bądź samej skrzyni nalotu. ;)
Zazwyczaj kilka sekund po podłożeniu ładunku leci w tamto miejsce mortar w celu zabicia śmiałków, którzy chcą rozbrajać.

Muszę się zmusić i pograć w to coś. Być może za bardzo się wczoraj poirytowałem, bo z miejsca ruszyć się nie mogłem.
Pogramy na spokojnie w squadzie, z headsetami to zobaczysz różnicę ;) Co do teamplayu to podam Ci podręcznikowy przykład z wczoraj. Stoimy z Solidem za murem i nawala w nas czołg, mur się sypie, odłamki lecą nie ma jak wyjść. Czekam aż czołg strzeli i będzie przeładowywał. Strzelił - więc wyskakuję i oznaczam go tracer'em. Chowam się i mówię do Solida: "Oznaczony, jebaj". Solid wyskakuje i sadzi mu z rakiety, chowa się a ja mu rzucam ammo by uzupełnił rakiety.
Wczoraj jeszcze Evil_Zarazek z nami grał medykiem i często nas stawiał w razie jakiegokolwiek faila. No i do teamplayu zaliczają się wszelakie komendy/ostrzeżenia głosowe - kamper na rurach, czołg wjeżdża po prawej, wbiegł koleś do A i będzie podkładał itd. Gdyby nie my to spokojnie kampiący magik wyrwałby kosyniera w plecy. Dostał info, że już wbiegają po schodach do budynku, odwrócił się i na luzie zaciukał kolesia, który biegł po Dog Taga.

Jakby co to ja dzisiaj będę wieczorkiem, tak więc chętnie z kimś przytnę.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2217 dnia: Czerwca 04, 2010, 11:34:44 am »
Jak dziś nie będę na sparze z PRL'em to wbiję do BC2. Mało czasu na granie a tyle gier. :/

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2218 dnia: Czerwca 04, 2010, 12:43:42 pm »
Mnie to wczoraj rozjebała akcja z drillowaniem kolesia w czołgu  :lol: , we 3 wskoczyliśmy na wrogi czołg, Ryo go zdrillował...a mnie przejechał bo spadłem.

el becetol

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2219 dnia: Czerwca 04, 2010, 13:47:38 pm »
Ale i tak większość osób grających klasą Recon używa nalotu do niszczenia budynku ze skrzynią bądź samej skrzyni nalotu. ;)

A to jest w ogóle możliwe? Bo nigdy nie udało mi się tego dokonać :)
Zazwyczaj jak mam skrzynie w zasięgu to czekam aż ktoś podłoży ładunek i wtedy rzucam nalot który kosi przeciwników którzy zbiegają się rozbroić ładunek. Ale skrzyni nalotem nigdy nie wysadziłem. I przy okazji - friendly kille są możliwe w tej grze? Nigdy ni dostałem komunikatu że zabiłem sojusznika, a często przez to opoźnienie nalotu zrzuciłem go na łeb swojej ekipie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2220 dnia: Czerwca 04, 2010, 14:06:40 pm »
I przy okazji - friendly kille są możliwe w tej grze? Nigdy ni dostałem komunikatu że zabiłem sojusznika, a często przez to opoźnienie nalotu zrzuciłem go na łeb swojej ekipie.
Na trybie Hardcore jest normalnie friendly fire. W zwykłym trybie możesz zabić kumpla jedynie przez Destruction 2.0.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2221 dnia: Czerwca 04, 2010, 22:13:28 pm »
Wracam do domu, chce sobie pograć z godzinke a tu 288mb :o Pewnie wrzucili za jednym zamachem ten nowy tryb gry i może jakąś mapke :P

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2222 dnia: Czerwca 04, 2010, 22:27:13 pm »
Marzyciel.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2223 dnia: Czerwca 04, 2010, 22:30:17 pm »
Marzyciel.
czemu? jak potem wyjda to po zakupe bedziesz gral od razu bez scagania :P

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2224 dnia: Czerwca 04, 2010, 22:33:30 pm »
No chyba że tak. A na razie masz taki luksus, że przy wyborze klasy masz jebutny obrazek przedstawiający wygląd postaci. :P I laaaaagi.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2225 dnia: Czerwca 04, 2010, 22:39:03 pm »
No chyba że tak. A na razie masz taki luksus, że przy wyborze klasy masz jebutny obrazek przedstawiający wygląd postaci. :P I laaaaagi.
i zjebanego assaulta  :evil: :evil: :mad: :mad: :mad: :mad:
zobaczę może z magnum ammo będzie lepiej...ale to dopiero za 4 poziomy.

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2226 dnia: Czerwca 04, 2010, 22:51:29 pm »
Nie jest tak źle, zjebali mu głównie granatnik :P, a fajne jest to, że ładowanie moździerza jest wyraźnie dłuższe.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2227 dnia: Czerwca 04, 2010, 23:03:08 pm »
Nie jest tak źle, zjebali mu głównie granatnik :P, a fajne jest to, że ładowanie moździerza jest wyraźnie dłuższe.
szerze to do granatnika nic nie miałem, dużo killsów nim nie zrobiłem (choć przyznam..tu udało mi się zrobić 2 razy rzecz której właściwie nigdy nie zrobiłem w MW--zabić pociskiem z granatniku zanim się uzbroił), ale ten zmniejszony damage broni mnie boli..bardzo boli.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2228 dnia: Czerwca 04, 2010, 23:35:23 pm »
Zastanawiam się nad kupnem tej gry dla multi. Pewnie wielu z was grało zarówno w BC2 jak i w Killzone 2. Czy ktoś mógłby porównać obie te gry pod kątem online?
Co lepszego ma BC2 względem KZ2 i odwrotnie? Warto zamienić Killzona na BC2?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2229 dnia: Czerwca 05, 2010, 02:21:23 am »
Dzisiaj wpadły wszystkie brązowe gwiazdki dla broni, dzięki temu, że pacz naprawił Garanda.

Co nie zmienia faktu, że dziś też dostałem po dupie.  :P

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2230 dnia: Czerwca 06, 2010, 12:47:50 pm »
Zastanawiam się nad kupnem tej gry dla multi. Pewnie wielu z was grało zarówno w BC2 jak i w Killzone 2. Czy ktoś mógłby porównać obie te gry pod kątem online?
Co lepszego ma BC2 względem KZ2 i odwrotnie? Warto zamienić Killzona na BC2?
imo plus to dokładniejsze celowanie, zaznaczanie przeciwników(choć na krócej niż w becie) lepsze zbalansowanie klas, zniszczalność środowiska, gameplay wymuszający teamwork, postać szybciej się rusza--jest ciężka, ale odpowiednio, nie czuć że biegasz klocem i nie czuć że biegasz jak na speedzie (MW 1 i 2). Słowem..dla mnie idealnie. Co mi się nie podoba w BC2? pucharki do zdobycia, i brak opcji gadania z innymi osobami z poza składu. Nie raz już miałem sytuację że widziałem za jakimś typem kolesia i nie bardzo było jak mu przekazać żeby uważał, bo akurat się schował więc nie mogłem go namierzyć.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2231 dnia: Czerwca 06, 2010, 19:17:35 pm »
Hyh wspominał ktoś, że mapy w tej grze to jakiś żart roku? Po co takie wielkie mapy skoro w trybie Rush i tak jest tylko jedna droga dostania się do bombside'ów. :P Co za bezsens.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2232 dnia: Czerwca 06, 2010, 19:19:48 pm »
Hyh wspominał ktoś, że mapy w tej grze to jakiś żart roku? Po co takie wielkie mapy skoro w trybie Rush i tak jest tylko jedna droga dostania się do bombside'ów. :P Co za bezsens.
Nie? :p

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2233 dnia: Czerwca 06, 2010, 19:38:38 pm »
Może Panama Canal taki nie jest, ale reszta to wąskie kiszki, które nie dają dużego pola manewru. W BF:MC mapy były duuużo lepsze.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2234 dnia: Czerwca 06, 2010, 19:40:41 pm »
Nie przesadzałbym z tą jedną drogą dotarcia do punktów - ale rzeczywiście, mapy mogłyby być większe...

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2235 dnia: Czerwca 06, 2010, 20:20:06 pm »
Zastanawiam się nad kupnem tej gry dla multi. Pewnie wielu z was grało zarówno w BC2 jak i w Killzone 2. Czy ktoś mógłby porównać obie te gry pod kątem online?
Co lepszego ma BC2 względem KZ2 i odwrotnie? Warto zamienić Killzona na BC2?
imo plus to dokładniejsze celowanie, zaznaczanie przeciwników(choć na krócej niż w becie) lepsze zbalansowanie klas, zniszczalność środowiska, gameplay wymuszający teamwork, postać szybciej się rusza--jest ciężka, ale odpowiednio, nie czuć że biegasz klocem i nie czuć że biegasz jak na speedzie (MW 1 i 2). Słowem..dla mnie idealnie. Co mi się nie podoba w BC2? pucharki do zdobycia, i brak opcji gadania z innymi osobami z poza składu. Nie raz już miałem sytuację że widziałem za jakimś typem kolesia i nie bardzo było jak mu przekazać żeby uważał, bo akurat się schował więc nie mogłem go namierzyć.
A jakie są tryby rozgrywki? I czy też zmieniają się w trakcie gry, tak jak w Killzonie?
Jest auto-aim?
Przyznam szczerze, że najbardziej w tej grze mnie kręcą pojazdy w multi.. Strasznie tego brakuje w KZ2  :curve:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2236 dnia: Czerwca 06, 2010, 20:29:53 pm »
Tryby są: Rush, Squad Rush, coś tam z przejmowaniem flag (nie pamiętam nazwy), sqad deathmatch i coś jeszcze ale nie pamiętam :P
nie ma zmieniania trybów w trakcie gry. Auto aim...w sumie nie wiem. chyba nie ma, a jak jest to nie rzuca się w oczy jak np w MW.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2237 dnia: Czerwca 06, 2010, 22:18:11 pm »
W takim razie pozostaje mi tylko obejrzeć parę trailerów/gameplay z multi i prawdopodobnie marsz do sklepu.
Dzięki za odpowiedź.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2238 dnia: Czerwca 07, 2010, 14:59:07 pm »
Ej dlaczego nikt nie powiedział że gra obsługuje custom soundtrack?
Wiem że w singlu, a w multi jeszcze nie sprawdzałem. Nie ma to jak zagrać misję w której bronimy malutkiej wioski a w tle leci: Prodigy--Invaders Must Die. I akurat padają słowa z tytułu piosenki  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #2239 dnia: Czerwca 07, 2010, 15:05:58 pm »
Ej dlaczego nikt nie powiedział że gra obsługuje custom soundtrack?
Huh!? Nie wiedziałem o tym... o_O