Autor Wątek: CryENGINE 3  (Przeczytany 15958 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #40 dnia: Marca 31, 2009, 16:23:44 pm »
To kompletna bajka nie do zastosowania w grach. Obecne konsole ciągną jako tako norlmal mapy ale jeszcze sporo im brakuje. Normal to tylko efekt tekstury, nie zmienia mesha modelu. Displace żeby wyglądał jak należy potrzebuje modelu o odpowiedniej ilości poly. Czyli zamiast postaci która ma 15 tyś poly (gow2) miałbyś taką która ma 4 miliony. Nie przejdzie. Lepiej wyrenderować zajebistej jakości normal mape, zadbać o dobre AA i normalny człowiek prawie nie zauważy różnicy. Chyba że podczas pauzy będzie się lampił na krawędzi modelu z lupą (cześć anonimowy).

Cytuj
For years, displacement mapping was a peculiarity of high-end rendering systems like PhotoRealistic RenderMan, while realtime APIs, like OpenGL and DirectX, lacked this possibility. One of the reasons for this absence is that the original implementation of displacement mapping required an adaptive tessellation of the surface in order to obtain micropolygons whose size matched the size of a pixel on the screen.

Jedynym przypadkiem gdzie widziałem sensowny Displace w realtimie było tech demko nvidii ale to było i tak tylko na na ścianach pomieszczenia.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpnia 17, 2009, 21:49:15 pm »
Co się rzuca w oczy, to lepsze oświetlenie na Xboxie.
Tak czy owak, silnik prezentuje się świetnie. Fajnie byłoby gdyby stał się popularną alternatywą dla wyeksploatowanego UE3.
PSN ID: WojtqGO

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 17, 2009, 21:56:08 pm »
Kozacko to wygląda. Killzone 2 papa :).

Mam nadzieję, że silnik zastąpi UE. Teraz pisany jest pod obie konsole więc porty powinny być "prawie" identyczne :).
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2009, 21:58:29 pm wysłana przez Chris »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpnia 18, 2009, 08:15:23 am »
Nie tyle oświetlenie jest lepsze, ale po prostu ustawienia kontrastu/nasycenia ktoś schrzanił na PS3 (ewentualnie naświetlenie pomieszczenia/ustawienie kamery) :lol:
Chyba, że dynamiczne oświetlenie dotyczy również ekranu tytułowego:


;)

Tak czy inaczej, mam nadzieję, że tym razem developerzy zainwestują w CryENGINE.
: 17-08-2009, 22:57:55
2-minutowa prezentacja na PS3:
http://gamevideos.1up.com/video/id/25940

(filmik dostępny też w HD, ale waży 500mb :lol:)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpnia 18, 2009, 08:26:00 am »
Jeśli tak rzeczywiście gry będą wyglądać to K2 nie ma najmniejszych szans jeśli chodzi o grafikę, no chyba że K3 cos pokaże
PRL RULLAAAAA

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpnia 18, 2009, 13:07:07 pm »
Wygląda fantastycznie, Far Cry 2 może pozazdrościć takich widoczków. Nie da się nie zauważyć, że przed autorami jeszcze trochę poprawek, w wersji na PS3 w pomieszczeniu widać było kilka artefaktów i parę razy chrupła animacja, i odwrotnie na 360'tce artefakty (i to całkiem sporo jak się przyjrzycie) i lekkie chrupnięcia na zewnątrz. Efekty światłocienia rzeczywiście odrobinkę na korzyść XO, jednak te kosmetyczne problemy nie zmieniają faktu, że zbliża się świetny engine. Tak swoją drogą XO niby miało nie wycisnąć więcej niż Gears of War 2, a już na pewno nie osiągalna miała być dla niego grafika KZ 2. Tymczasem w drodze są dwa multiplatformowe silniki (CryENGINE i id tech 5), które zdmuchują KZ 2 z powierzchni ziemi. Jak to jest? Wiele jeszcze przed nami w odkrywaniu mocy obecnej generacji, jak myślę.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpnia 18, 2009, 14:54:39 pm »
Wychodzi na to ze sam MS nie potrafi wycisnąć wszystkiego co najlepsze ze swojej maszynki :P

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpnia 18, 2009, 15:16:37 pm »
W takim razie Sony też nie :lol: :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpnia 18, 2009, 16:05:01 pm »
Gdzie to lub Rage zdmuchuje K2 z powierzchni ziemii? :> Jest swietnie, zwlaszcza jesli chodzi o gre multiplatformowa i mozliwosci synchronizacji silnika pod rozne platformy [genialna opcja], ale come on. To jest woda, 2d trawka i pare drzewek wcale nie znaczy, ze gra przelicza wiecej niz w K2. Narazie ciezko porownac te gry, przynajmniej podczas takiej prezentacji. Pamietajmy, ze w K2 mamy zaawansowana fizyke postaci, wiatr, duzo efektow post-procesingowych, w cholere dymu reagujacego na wiatr i mase efektow czasteczkowych - tu narazie widzielismy tylko krajobraz z dynamicznym oswietleniem z czesto z kiepskimi teksturami i masakrycznym pop-upem.

BTW wiecie, ze CryEngine 3 wykorzystuje Virtual Texturing? :> Tak samo jak Brink. Rage nie jest jedyny, choc te technologie nie sa w 100% takie same, ale zamysl przynajmniej maja taki sam, za to pisane byly przez 3 firmy rownolegle ;p

Ten gameplay z 1up to nie jest HD! Nie sciagac, jakosc jest zalosna, zwlaszcza jak na tyle MB.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpnia 18, 2009, 17:13:48 pm »
W takim razie Sony też nie :lol: :P

No niby tak , ale Sony jednak działa lepiej niz MS :P  - Killzone 2

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpnia 18, 2009, 18:37:19 pm »
W takim razie Sony też nie :lol: :P
Uncharted 2 i GT5 :) Chyba nie musze nic więcej pisać
PRL RULLAAAAA

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpnia 19, 2009, 02:09:18 am »
http://uk.xbox360.ign.com/dor/gc-2009-cry-engine-3-demo/1014410/videos/gcom09act_crytek_demo2_081709.html;jsessionid=6knctm93t3oo2

Rzeczywiscie zamiata K2 pod ziemie.... plz. Jest to fajny silnik racja i powinnien byc o wiele czesciej stosowany niz UE, ale miasto wyglada naprawde srednio w porownaniu do Killzone'a. Fajnie wygladal za to lvl ze zniszczonym zamkiem ;]
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 19, 2009, 02:16:34 am wysłana przez KKRT »

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpnia 19, 2009, 13:46:10 pm »
Po pierwsze kompleksyjność shaderów, po drugie fizyka, po trzecie funkcjonalność tego enginu (trzy różne etapy pod niemal każdym względem, z których miasto wygląda rzeczywiście najsłabiej). Nie będę się kłócił czy wygląda to lepiej, czy gorzej niż KZ 2 (przy okazji człowiek z wywiadu po raz kolejny podkreślił ekstremalnie trudne kodowanie PS3, nie zdziwiłbym się gdyby okazało się, że engine będzie radził sobie najgorzej na tej konsoli). Jedno już na tym etapie prac można powiedzieć na pewno, wygląda to rewelacyjnie, nikt nie zaprzeczy.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 19, 2009, 13:50:05 pm wysłana przez grami »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpnia 19, 2009, 15:19:25 pm »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpnia 19, 2009, 15:40:19 pm »
Po pierwsze kompleksyjność shaderów, po drugie fizyka, po trzecie funkcjonalność tego enginu (trzy różne etapy pod niemal każdym względem, z których miasto wygląda rzeczywiście najsłabiej). Nie będę się kłócił czy wygląda to lepiej, czy gorzej niż KZ 2 (przy okazji człowiek z wywiadu po raz kolejny podkreślił ekstremalnie trudne kodowanie PS3, nie zdziwiłbym się gdyby okazało się, że engine będzie radził sobie najgorzej na tej konsoli). Jedno już na tym etapie prac można powiedzieć na pewno, wygląda to rewelacyjnie, nikt nie zaprzeczy.
Funkcjonalnosc ok i bardzo dobrze, bo to jest silnik, a nie gra, cos ala UE, musi sprzedawac sie dla developerow roznych gier. Jest tez fajne w nim to, ze wszystko jest liczone real-time, co powoduje, ze tworzenie srodowisk i roznych efektow bedzie wzglednie latwe, no ale to tez powoduje to, ze trzeba baaardzo uwazac na ilosc detali, obiektow i swiatel, bo jedno dodatkowe swiatlo moze drastycznie wplynac na fps'y, poza pre-computed oswietlenie w niektorych sekcjach podnosi jakosc oswietlenia i zmniejsza zuzycie zasobow, co w praktycznie kazdej grze poza sandboxem jest do zrobienia ;] [imho uwazam, ze konsole sa za slabe jeszcze na full real-time oswietlenie]. Co do programowania PS3 to dobrze, ze jest tak trudne, bo zmusilo to developerow do wczesniejszych zmian w silnikach i przystosowanie ich do Cell'a i 'job systems', ktore powinno pojawic sie duzo wczesniej [2/4 rdzeniowe procki na PC, procesory strumieniowe GPU], poniewaz kolejna generacja i wchodzacy niedlugo DX 11/Larabee bedzie sie wylacznie opierdac na renderingu rozdzielonym na WIELE watkow.
Problem z PS3 obecnie jest jeden za slabe GPU, jest to strasznie waskie gardlo dla developerow obecnie, bo z CELL'em zaczynaja powoli sobie radzic.


Wulfen Ty sie nie mozesz w takich sprawach wypowiadac, jak dla Ciebie Uncharted 2 ma slabsza grafike od GeoW'a ...

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpnia 19, 2009, 15:54:32 pm »
ty możesz się wypowiadać.... wypisujesz takie bzdury że aż głowa boli. killzone możne pomarzyć o takich efektach jak ce3
"jedno dodatkowe swiatlo moze drastycznie wplynac na fps'y"
zobacz sobie na jeden z filmików które dałem. 400 real timeowych światełek + 1,5 mln triatsow "ale trzeba będzie uważać na ilość świateł"  :lol:

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpnia 19, 2009, 16:07:12 pm »
Pokaz silnika a użycie go w samej grze to dwie różne rzeczy. Killzone 2 graficznie zamiata i nic nie może mu obecnie dorównać. Taka jest prawda.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpnia 19, 2009, 16:30:35 pm »
Cytuj
zobacz sobie na jeden z filmików które dałem. 400 real timeowych światełek + 1,5 mln triatsow "ale trzeba będzie uważać na ilość świateł"
Ja widzialem 2 tygodnie temu juz ten filmik. ONE nie rzucaja cienii ... Takich samych swiatel masz 200 w Killzone 2..., ba i podczas gry, a nie podczas filmiku na GTX 295 ...

Cytuj
killzone możne pomarzyć o takich efektach jak ce3
O jakich? Global Illumination? Wiesz jak jest zubozone na konsolach w CE3? Pokaz mi CE 3 propagacje ognia, fizyke dymu i wiatru [ktory oddzialuje na wszystko], dynamiczne cienie ze swiatel takich jak wystrzal bronii. Rowniez wszystkie particle sa 3D i maja fizyke [nie ma tego w CE 3] oraz dziury po kulach to nie zwykle decal'e tylko prawidziwe obiekty, ktore reaguja na swiatlo, no i gra ma AA. Sry, nie wiem, gdzie Wam CE 3 zjada silnik Killzone 2, moze byc conajwyzej tak samo dobry, choc na pewno jest o wiele bardziej uniwersalny.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpnia 19, 2009, 16:33:29 pm »
Boże ludzie, jesteście żałośni.

Crytek robi świetny silnik, który przy naprawdę pięknych efektach pozwala developerom na tworzenie gier w czasie rzeczywistym, na wszystkich trzech platformach jednocześnie(!), a wy jak zwykle w fanbojskich pogawędkach "a bo Killzone, a bo kij_wie_jaka_gra, a bo Microsoft, a bo Sony". I ch** z tym! Naprawdę widząc takie podejście chciałbym, by zarówno id jak i Crytek olali całą konsolową brać ciepłym moczem i zostawili ich z "Killzone2, Uncharted 2, Gearsami" i całą masą gównianych multiplatformówek na UE3. :/
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 19, 2009, 16:35:17 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpnia 19, 2009, 16:34:44 pm »
ty możesz się wypowiadać.... wypisujesz takie bzdury że aż głowa boli. killzone możne pomarzyć o takich efektach jak ce3
"jedno dodatkowe swiatlo moze drastycznie wplynac na fps'y"
zobacz sobie na jeden z filmików które dałem. 400 real timeowych światełek + 1,5 mln triatsow "ale trzeba będzie uważać na ilość świateł"  :lol:


Tzn wypisz efekty które nie ma Killzone , a posiada je CE3 ?

400 świateł ? kur** mac , kto by dal tyle w grze ? A i jedno światło więcej czy mniej tez ma znaczenie. Dodam jeszcze ze wszystko zależy od rodzaju światła. Jedne są mniej wymagające , drugie więcej - stożkowe , punktowe itd itp

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpnia 19, 2009, 17:28:15 pm »
Cytuj
zobacz sobie na jeden z filmików które dałem. 400 real timeowych światełek + 1,5 mln triatsow "ale trzeba będzie uważać na ilość świateł"
Ja widzialem 2 tygodnie temu juz ten filmik. ONE nie rzucaja cienii ... Takich samych swiatel masz 200 w Killzone 2..., ba i podczas gry, a nie podczas filmiku na GTX 295 ...
no widzisz czyli ce3 ma 2 razy wiecej i nie na gtx295 tylko 280 i to w 160 fpsach :P
Cytuj
O jakich? Global Illumination? Wiesz jak jest zubozone na konsolach w CE3? Pokaz mi CE 3 propagacje ognia, fizyke dymu i wiatru [ktory oddzialuje na wszystko], dynamiczne cienie ze swiatel takich jak wystrzal bronii. Rowniez wszystkie particle sa 3D i maja fizyke [nie ma tego w CE 3] oraz dziury po kulach to nie zwykle decal'e tylko prawidziwe obiekty, ktore reaguja na swiatlo, no i gra ma AA. Sry, nie wiem, gdzie Wam CE 3 zjada silnik Killzone 2, moze byc conajwyzej tak samo dobry, choc na pewno jest o wiele bardziej uniwersalny.
ciienie ze swiatel od wystrzalu to juz mial 4 letni fear. fizyka jakiegos tam wiatru czy dymu nie wiem moze i lepsza tylko ze ja na takie pierdolki nie zwracam uwagi. wole jakies konkretniejsze efekty, takie jak gi czy ssao a ich w killzoneie nie ma. aha i skad wiesz ze gi bedzie tak zubozone na konsolach przeciez na tej prezentacji to tez nie bylo jakies super gi tylko tak troche sfejkowane(ale jednak bylo!!! w kz brak).
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 19, 2009, 17:50:57 pm wysłana przez Wulfen »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpnia 19, 2009, 20:01:27 pm »
Demko z kilkoma różnymi środowiskami (zabudowania, dżungla, las, średniowiecze) na PS3:
http://xbox360.ign.com/dor/gc-2009-cry-engine-3-demo/1014410/videos/gcom09act_crytek_demo2_081709.html;jsessionid=h36ejj8nf7sit
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpnia 19, 2009, 20:23:04 pm »
Teraz dorzuć do tego coś więcej niż pomieszczenie z przenikającymi obiekty żarówkami i 160 to będzie stopni celcjusza w pomieszczeniu w którym trzymasz x boxa.

Chcesz coś wnieść do dyskusji czy tylko fanbojować?
To nie System Wars.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpnia 19, 2009, 21:51:40 pm »
łał obejrzałem tą prezentacje i poprostu to co zobaczyłem jest NIEWIARYGODNE....  może za bardzo sie tym jaram ,ale to co osiągneli na wcale nie nowych przecież konsolach zapiera dech w piersi. Dla mnie to wygląda jak Crysis z PC na high(nie vH) super, oby tylko optymalizacja było udana to będzie jeden z lepszych silników na "next-geny". Heh tak sobie myśle, co potrafią jeszcze nasze konsole....  :cool:

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpnia 19, 2009, 22:28:41 pm »
Ja już chcę widzieć gry oparte na tej technologii (i nie FPSy). Widok lasu powalił mnie lekko na kolana - tyle detali, tyle...naturalności!
Pamiętacie jedną z początkowych scen PoP:WW, kiedy Książę rozbija się u brzegów Wyspy Czasu ? Teraz zobaczcie ostatnie sceny tej prezentacji i wyobraźcie sobie jak wyglądałby gra na tymże silniku :shock:
PSN ID: WojtqGO

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpnia 19, 2009, 23:43:40 pm »
Demko z kilkoma różnymi środowiskami (zabudowania, dżungla, las, średniowiecze) na PS3:
http://xbox360.ign.com/dor/gc-2009-cry-engine-3-demo/1014410/videos/gcom09act_crytek_demo2_081709.html;jsessionid=h36ejj8nf7sit

Po obejrzeniu tego materiału nasuwa się prosta konkluzja. Jeżeli ktoś twierdzi że to wygląda lepiej niż Killzone 2 to po prostu nigdy nie grał w produkcję GG. Plastyczność świata Kz2 oraz nagromadzenie wszelakich efektów w tej grze, powoduje iż ta prezentacja nie robi wrażenia. Owszem jest ślicznie ale przy tym co pokazuje silnik GG, to nic specjalnego. Szczególnie jeśli chodzi o efekty cząstkowe, dzięki którym właśnie, Killzone2 objeżdża konkurencję. Nie spotkałem do tej pory uniwersalnego silnika zdolnego przebić to co zobaczyłem w Kz2 po odpaleniu gry na HD TV i oglądając pokazy CE3 wiem że nadal go nie spotkam.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpnia 20, 2009, 00:26:59 am »
Cytuj
no widzisz czyli ce3 ma 2 razy wiecej i nie na gtx295 tylko 280 i to w 160 fpsach
No tak, w cholere procesorow strumieniowych i moc okolo 1gflopa, a scena nie ma zadnej akcji ani ladniej grafiki, baa poziom jest strasznie ograniczony ...

Cytuj
ciienie ze swiatel od wystrzalu to juz mial 4 letni fear.
Ale pozostale cienie ma statyczne, btw czemu jak fear 4 letni to ma, to CE 3 tego nie posiada?

Cytuj
aha i skad wiesz ze gi bedzie tak zubozone na konsolach przeciez na tej prezentacji
Bo czytam troche wiecej niz Ty? np to http://www.crytek.com/fileadmin/user_upload/inside/presentations/2009/Light_Propagation_Volumes.pdf
BTW jak Killzone 2 nie ma SSAO? Mi sie wydaje, ze ma, ale musialbym sprawdzic.

No Killzone 2 nie ma GI, ale CE 3 nie ma wielu innych rzeczy, ktore ma Killzone 2, cos za cos. Nie wiadomo, czy nie bedzie tego w trojce.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 20, 2009, 00:28:40 am wysłana przez KKRT »

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpnia 20, 2009, 15:50:36 pm »
CE 3 VS UE 3





CE 3 VS KZ2














BTW nabierzcie troszkę dystansu, ile można fanboizować? I co wam właściwie z tego przychodzi? Jeżeli nawet rzeczywiście CryEngine okaże się gorszy/brzydszy od KZ 2 to będziecie czerpać z tego jakąś satysfakcje? Przecież na tym silniku w przyszłości może być stworzone mnóstwo tytułów również na PS3 :P.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpnia 20, 2009, 16:37:18 pm »
Te porownania sa bezsensu kompletnie.

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpnia 21, 2009, 08:18:55 am »
tak samo jak porównywanie prezentacji silnika z grą (KZ2)  :-?

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpnia 21, 2009, 09:14:47 am »
Poczekajcie aż jakaś gra wyjdzie na tym silniku, wtedy porównujcie. Ale jak na razie wygląda to ślicznie i nie oszukujmy sie wygląda to lepiej od K2. Może K3 będzie jeszcze ładniejszy ale to przecież normalne czas leci nieubłaganie. Gry wychodzą coraz ładniejsze :)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 21, 2009, 09:17:01 am wysłana przez FAN »
PRL RULLAAAAA

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #72 dnia: Października 14, 2009, 21:43:35 pm »
Nowy trailer: związany z wypuszczeniem CryEngine 3.

Oficjalna strona CE3: http://www.mycryengine.com/
« Ostatnia zmiana: Października 14, 2009, 21:49:01 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #73 dnia: Października 14, 2009, 21:48:08 pm »
No robi wrażenie.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #74 dnia: Października 15, 2009, 01:48:56 am »





(obrazki zmniejszone do 800x600 przez forum; oryginalne rozmiary to 1280x720 i 1024x640)
: 15-10-2009, 01:26:36
[DEMO]Next-generation CryEngine 3 Map Editor Makes FPS Map Making Much Easier, czyli prosta mapka w kilka minut.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #75 dnia: Października 29, 2009, 23:27:56 pm »
Dlatego jestem za dokarmianiem co jakiś czas swego PC (dokarmianiem anabolikami=) , by przy kolejnym Crysisie , gracz wyglądał , o tak ->  :shock:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #76 dnia: Stycznia 15, 2011, 12:08:10 pm »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: CryENGINE 3
« Odpowiedź #77 dnia: Stycznia 15, 2011, 12:26:56 pm »
Zey tak gry wyglądały na konsole jeszcze w tej generacji to nie trzeba już nastepnej generacji konsol a przy najmniej nie w najbliższym czasie