Autor Wątek: Ninja Gaiden Sigma 2  (Przeczytany 46948 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #80 dnia: Marca 24, 2009, 09:48:44 am »
Trzeba przyznać że po obejrzeniu nowego filmiku, ciekawie zapowiada się ten nasz Ryu na sterydach :-P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #81 dnia: Marca 24, 2009, 11:19:33 am »
Fajnie, ze bedzie coop, ale gdzie jest krew i rozczlonkowywanie wrogow?

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #82 dnia: Marca 24, 2009, 11:35:03 am »
Fajnie, ze bedzie coop, ale gdzie jest krew i rozczlonkowywanie wrogow?

Dokładnie?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jak tego zabraknie, to ja mam w dupie tą grę :/

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #83 dnia: Marca 24, 2009, 11:49:26 am »
Fajnie, ze bedzie coop, ale gdzie jest krew i rozczlonkowywanie wrogow?
Jeżeli rzeczywiście zabraknie obcinania kończyn, to będzie jedna wielka porażka. No, ale skoro:
Cytuj
Sigma 2 is making use of an enhanced version of the graphics engine used for the original game. The game is aiming to surpass the visual quality of the last game by blending new tech into the original engine.
to nielogicznym by było dla mnie usunięcie dekapitacji.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #84 dnia: Marca 24, 2009, 12:03:26 pm »
Całkowicie napewno nie usunął, na trailerze widać obicętą ręke i tyle  :mad: niby to zawsze coś, ale do oryginała daleko.....

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #85 dnia: Marca 24, 2009, 15:05:35 pm »
Heh ale zonk. Bedzie czy nie bedzie, oto jest pytanie.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #86 dnia: Marca 24, 2009, 15:50:57 pm »
Może ugrzecznili na potrzeby trailera.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #87 dnia: Marca 24, 2009, 16:11:16 pm »
Istnieje taka możliwość.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #88 dnia: Marca 24, 2009, 16:33:51 pm »
Zawsze istnieje mozliwosc, ze ps3 jest za slabe :P
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Monk

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-11-2006
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #89 dnia: Marca 24, 2009, 18:20:45 pm »
Też Momiji nogę ucina w 2:03 minucie, z tego ci widzę.
Raczej tylko trailer tak zleksza ocenzurowali moim zdaniem.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #90 dnia: Marca 25, 2009, 07:47:46 am »
Wywiad:
http://www.examiner.com/x-3674-SF-Video-Game-Examiner~y2009m3d24-Ninja-Gaiden-Sigma-2-Not-just-another-port

Cytuj
Will there be a PSN demo?
That's something that we'll take into consideration. We've already been talking about it, and obviously, in order for users to get a feel for what the game is like we'd like to be able to provide that.
Are the two new playable characters available right from the start of the game?
Ryu Hayabusa still remains the super ninja of the franchise, so the story is obviously written in a way that he's the main character. You won't be able to play them from the beginning. Momiji and Ayane, they have been added on as playable characters and their stories exist, with the main story still being Ryu Hayabusa's adventure. On the online co-op side you'll obviously be able to play any other characters.
Where's Rachel from Ninja Gaiden 2?
I'm glad that everyone loves Rachel and still cares about her, and so she's a very important part of our team, our games. And that's where she should stay and she'll exist, right? She's a very important pat of Team Ninja's games, now and in the future.
Who's the new girl?
That is Momiji from Ninja Gaiden Dragon Sword on the DS.
Do the attacks differ depending on which character you are?
Each character has his own set of skills, weapons, and they're all brand new tailored to the character. For those you who played Ninja Gaiden Dragon Sword, you'll notice her skills have been incorporated, like the double jump and her naginata weapon. It's not just we've added new character with the same set of weapons and same set of skills as Ryu. They each exist in their own ways.
Do you know if any new weapons will be available in the game?
I don't know if you caught it ? Ryu is already carrying a brand new weapon in this trailer, and so compared to Ninja Gaiden 2, yes, Ryu will have a new set of weapons. And to go back to the female characters, yes, they'll have new weapons as well.
Any chance the new content will be DLC for the Xbox?
Only on Playstation. Just like the slogan, right? So, no is the answer.
Is there a Japanese track on the English language version of the game?
Japanese will be available on the English version.
When Itagaki was still with Team Ninja, he denied vehemently that a Playstation version was coming, and he said it would be a "loss of face" for everyone involved if it did happen. So, how long has this been in development for and what do you think about that comment?
In terms of actually development when this project kind of kicked off for Sigma 2, it's only after we read about the user and the fans feedback, so it's not something that was already conceptually available and existing from the very beginning. We only started working on this after Ninja Gaiden 2 came out last summer. Internally, the staff is comprised of both Ninja Gaiden 2 team as well as the Sigma team.
Are there a lot of co-op moves. How did that affect game play design?
Not necessarily in terms of affecting the game play design aspect of things. We definitely wanted the story-mode, single-player and the online co-op to have the same pace, the same timing speed and action battle. So we didn't have to make any adjustment, so to speak, just making sure the online co-op mode will retain the Ninja Gaiden essence we all know and keeping true to that.
Why has Itagaki been so vocally against the Sigma series?
Well, personally, there's nothing that I would sort of put against, or be against in the Sigma series. The DNA still exists as Team Ninja, even though maybe the face has changed, the leader has changed, and whoever was the so-called creator of the series may have left, the team still exists. So the essence, the DNA is still there. There's no reason why I could be against the Sigma line or the Sigma series for Ninja Gaiden. I think it's very proper to have a different sort of line going off the number Ninja Gaidens to be able to add more and then to be able to say this is a different sort of branching out of the series.
Did you find it hard to fill the huge ego void Itagaki left?
I'll be able to prove that with my game, and not have to speak about the game.
Can you characterize the experience you have programming for the PS3 versus the other games that were written for the Xbox, and did it present any challenges for you?
Rather than thinking about what Team Ninja did for Ninja Gaiden 2 and how we can add on these little components, or upgrade or enhance it, once we realized we had a really great concept in positioning Sigma 2 as sort of the complete and ultimate package of the Ninja Gaiden series, it was more about putting the focus on that and make that a part of itself. So it wasn't really a comparing of, "They had this so we're going to do this." It was really thinking of this as a grand product and see how much we can push in each element in both the single player aspect of it and in the online multiplayer.
Will there be any versus for online players?
Battling against each other, meaning attacking and fighting against each other, is not necessarily going to define the online co-op mode in Sigma 2. It's really cooperating with your partner in order to accomplish your missions, and really more about trying to survive whatever your missions throw at you at that stage.
Will there DLC for this PS3 version, like online multiplayer?
We're very serious about coming up with new content that will be available for DLC or as downloadable content. We don?t have any specifics yet, but I think it's only natural to think that downloadable content for the PS3 platform and for the audiences is proper and continuing the momentum with the game, so we'll have more details to share with you soon, but we?re definitely considering new content.

Nowe screeny:
http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_id=11308&article_id=490036

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Oficjalna strona:
http://www.ninjagaiden.jp/ngs2/top.html

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #91 dnia: Marca 25, 2009, 13:22:56 pm »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #92 dnia: Marca 25, 2009, 14:49:18 pm »
Choć widoczne jest rozczłonkowywanie ciał, na darmo szukać fontann krwi znanych z oryginału :mad: Może to tylko ocenzurowany zwiastun ?
PSN ID: WojtqGO

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #93 dnia: Marca 25, 2009, 15:08:04 pm »
Momiji wygląda cool. Ayane już trochę mniej cool na cholerę jej ta wstążka?

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #94 dnia: Marca 25, 2009, 19:05:35 pm »
Less blood and gore confirmed by Hayashi.   :x :? :(

http://www.eurogamer.net/articles/gdc-ninja-gaiden-sigma-2-goes-on-show

Replacing blood and dismemberment with "cooler, cleaner, sleeker" magical puffs of fairy dust like in the trailer? I've had niggling doubts in the back of my head since I saw the trailer, with the distinct lack of blood and extremely high prevalence of "sparkly" effects that randomly flood the screen for no reason at all. I guess OTs will now be pats on the head and the enemies vanish in a sparkly cloud.

Now that I take a look at the trailer a few more times, a lot of the graphics look very subpar. The fiery land dragon is actually very poorly textured, and all the rest of the trailer is trying to dazzle you with cheap glowy particle effects.

ehhhh

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #95 dnia: Marca 25, 2009, 19:08:19 pm »
No nie... :mad: :mad:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #96 dnia: Marca 25, 2009, 19:55:39 pm »
Zawsze istnieje mozliwosc, ze ps3 jest za slabe :P
:lol:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #97 dnia: Marca 25, 2009, 20:34:49 pm »
Ale syf ...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #98 dnia: Marca 26, 2009, 19:59:47 pm »
Znajdź różnicę:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #99 dnia: Marca 26, 2009, 21:22:33 pm »
Znajdź różnicę:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Więcej odnośnie poprawionej grafiki w wersji na PS3:

Tarniak

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #100 dnia: Marca 26, 2009, 21:38:24 pm »
Dekapitacja czy lepsze tekstury? Hm...

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #101 dnia: Marca 26, 2009, 22:12:12 pm »
 Ninja Gaiden Sigma 2: PS3 Gets Visual Boost Over 360
http://www.n4g.com/ps3/News-301074.aspx

Diuk

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #102 dnia: Marca 26, 2009, 22:16:36 pm »
Ninja Gaiden Sigma 2: PS3 Gets Visual Boost Over 360
http://www.n4g.com/ps3/News-301074.aspx


Po premierze, to będzie raj dla chłopaków z SW  :lol:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #103 dnia: Marca 26, 2009, 22:31:51 pm »
Znajdź różnicę:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Trzeba dawać liniki do obrazków, tak jak są zmniejszone przez forum to nie ma sensu.
http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=611

http://img172.imageshack.us/img172/9098/3602.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/1971/ps32.jpg

http://img525.imageshack.us/img525/3112/3601.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/6027/ps31.jpg

I co na PS3 też chodzi w 1120×585? Czyli portują engine... oby z framerate'm nie dali ciała.
Dobrze, że dodają nowe światła i shader'ki a nie klonują jak leci.

--------

Po premierze, to będzie raj dla chłopaków z SW  :lol:
Ano.
SDF będzie się mógł wreszcie odgryźć po ostatnich portach jak RE5 - wreszcie zapowiada się naprawdę poprawiony (roczny) port w którym obietnice poprawek nie są pustymi obietnicami albo nawet gorzej jak było w przypadku Bioshocka i Lost Planet. ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2009, 22:38:41 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #104 dnia: Marca 26, 2009, 22:32:55 pm »
Cytuj
Trzeba dawać liniki do obrazków, tak jak są zmniejszone przez forum to nie ma sensu.
ma sens, bo wyobraź sobie że nie wszyscy biegają z lupą przed monitorem.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #105 dnia: Marca 26, 2009, 23:21:03 pm »
A czy przypadkiem twórca NG2 nie mówił, że NG2 wychodzi na XO ponieważ to najmocniejsza konsola. Hehe, jak widać wersja na "słabszą" konsolę wygląda wyraźnie lepiej.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #106 dnia: Marca 26, 2009, 23:25:01 pm »
Po roku czasu, no rzeczywiście moc jest z Tobą.
Btw na ps3 musi być zawsze przyjebany taki rozmyty blur?

Diuk

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #107 dnia: Marca 26, 2009, 23:41:32 pm »
Zazdrośnicy na pokładzie !1

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #108 dnia: Marca 27, 2009, 00:44:15 am »
Po roku czasu, no rzeczywiście moc jest z Tobą.
Btw na ps3 musi być zawsze przyjebany taki rozmyty blur?
To się nazywa HDR i to jest zajebisty efekt.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #109 dnia: Marca 27, 2009, 06:39:13 am »
Po roku czasu, no rzeczywiście moc jest z Tobą.
Btw na ps3 musi być zawsze przyjebany taki rozmyty blur?
To się nazywa HDR i to jest zajebisty efekt.
To raczej nie jest HDR  :)
Różne takie rozmycia obrazu na PS3 to przeważnie zasługa 2xAA Quincuix (i zdaje się że takie tu jest) lub programowego skalowania.
Taki urok tego typu AA że rozmazuje lekko caly obraz. Jest obsługiwane na kartach nVidii od GF3 i jest w RSX'e.

Ale gra jeszcze nie wyszła więc nie ma o czym przesądzać, rozdzielczość może podwyższą i zrobią bez AA bądź AA mogą zmienić na normalne 2xMSAA itd. itp. etc. ...
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2009, 06:43:16 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #110 dnia: Marca 27, 2009, 13:58:55 pm »
A czy przypadkiem twórca NG2 nie mówił, że NG2 wychodzi na XO ponieważ to najmocniejsza konsola. Hehe, jak widać wersja na "słabszą" konsolę wygląda wyraźnie lepiej.

Daj sobie na luz trolu, mówili tak i co z tego że tak mówili ?  gra została nie dokończna, gdyby mieli więcej czasu wyglądała by tak samo jak na PS3. Więc ie rób z siebie jełopa i typa który się wczoraj urodził.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #111 dnia: Marca 27, 2009, 14:39:27 pm »
Nie dokonczyli NG2?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #112 dnia: Marca 27, 2009, 15:12:23 pm »
Nie, masa bugów itp rzeczy, grafika też mogła przejść porządny "face lifting" tak jak ma to miejsce w Sigmie 2.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #113 dnia: Marca 27, 2009, 20:14:51 pm »
Po premierze, to będzie raj dla chłopaków z SW  :lol:
Ano.
SDF będzie się mógł wreszcie odgryźć po ostatnich portach jak RE5 - wreszcie zapowiada się naprawdę poprawiony (roczny) port w którym obietnice poprawek nie są pustymi obietnicami albo nawet gorzej jak było w przypadku Bioshocka i Lost Planet. ;)


W imieniu SDF powiem, że jaramy się tym portem i nie możemy się wprost doczekać, by dokopać wszystkim naszym przeciwnikom na forum!

Zadowoleni??

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #114 dnia: Marca 27, 2009, 20:30:07 pm »
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2009, 21:18:25 pm wysłana przez Soul »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #115 dnia: Marca 27, 2009, 21:23:19 pm »
Po roku czasu, no rzeczywiście moc jest z Tobą.
Btw na ps3 musi być zawsze przyjebany taki rozmyty blur?
To się nazywa HDR i to jest zajebisty efekt.
To raczej nie jest HDR  :)
Różne takie rozmycia obrazu na PS3 to przeważnie zasługa 2xAA Quincuix (i zdaje się że takie tu jest) lub programowego skalowania.
Taki urok tego typu AA że rozmazuje lekko caly obraz. Jest obsługiwane na kartach nVidii od GF3 i jest w RSX'e.

Ale gra jeszcze nie wyszła więc nie ma o czym przesądzać, rozdzielczość może podwyższą i zrobią bez AA bądź AA mogą zmienić na normalne 2xMSAA itd. itp. etc. ...
Miękki obraz to zdecydowanie nie jest zasługa 2xAA Quincuix. Dowkładnie widać, że to zasługa oświetlenia, które mocniej się rozchodzi i bardziej miękko, taki bloom efect. Coś podobnego można było włączyć w uncharted po przejściu gry.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #116 dnia: Marca 27, 2009, 21:50:33 pm »
To rozmazanie jest na całym obrazie o które mu chodziło (o ile to nie jest wina wczesnych materiałów) - patrz tekstury tam gdzie światła nie ma - budynki itd. - jak dla mnie to przez skalowanie lub AA Quincuix'a
Ani bloom ani HDR takich efektów nie powodują...

http://img525.imageshack.us/img525/3112/3601.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/6027/ps31.jpg

Tak światła (i shaderki) są mocniejsze, bardziej kolorowe i efekt jaki dają jest całkiem fajny - przynajmniej na tym pierwszym zestawie. W tym drugim trochę skopsali i na X'e oświetlenie drzew i nieba (IMO) wygląda ładniej.

http://img172.imageshack.us/img172/9098/3602.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/1971/ps32.jpg

PS.
Co do Uncharted - fajny filtr i tyle - przypomina mi się pokaz MGS4 gdzie Kojima się bawił suwakami w czasie rzeczywistym - fajnie można było sobie pozmieniać wygląd obrazu przez postprocessing.

Anyway, robota w toku, WIP itd.
Wyjdzie - zobaczymy, wszytko się może jeszcze zmienić.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Ciapkas

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #117 dnia: Marca 27, 2009, 22:45:05 pm »
Co, znów zazdroszczę? :sad:
Tym razem padło na grę, którą przeszedłem rok temu <ok>.

Tango

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #118 dnia: Marca 28, 2009, 03:17:04 am »
Najgorsze jest to, ze gre ocenzurowali o czym wspomnial Juras. Bez posoki lejacej sie na prawo i lewo to juz nie ta sama rzeznia.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ninja Gaiden Sigma 2
« Odpowiedź #119 dnia: Marca 28, 2009, 10:06:53 am »
Najgorsze jest to, ze gre ocenzurowali o czym wspomnial Juras. Bez posoki lejacej sie na prawo i lewo to juz nie ta sama rzeznia.
od rzeźni będzie Kratos  8)