25 minut z Beyond: Two Souls
Przed wami aż 25 minut świeżego materiału z Beyond: Two Souls, który prezentowany był za zamkniętymi drzwiami na tegorocznych targach w Los Angeles. Wideo znajdziecie tradycyjnie po drugiej stronie newsa, zapraszam do oglądania.
Ten film nie jest już dostępny :(
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 2 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Mojang aktualizuje Minecraft, ale na natywną wersję na PS5 jeszcze poczekamy - 10.09.2024 11:52
• Minirecenzja: Call of Duty Classic - 18.08.2024 12:42
• Stop Killing Games! - 09.08.2024 10:00
• TEST: Dysk SSD w PS3 — Czy warto? - 08.08.2024 17:23
• TEST: PlayStation 3 w 2024 roku — Czy Warto? - 28.07.2024 13:25
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Fajnie to wygląda widać potencjał fabularny ogromny tylko szkoda że wyprany z żywego gameplayu
Eh chyba potwierdzają się moje najgorsze obawy co do gameplayu tej produkcji No szkoda że nie poszli po rozum do głowy No ale cóż sterowanie rodem z heavy rain czyli totalna popelina a klimat mógłby być przedni co zresztą widać.
Szkoda że twórcy tak przedniej gry jak indigo prophercy mający taki talent spłycają swoje produkcje. Ale małolaty zakwiczą z zachwytu. Nic nie trzeba bedzie robić a gra przejdzie się bez wysiłku sama będą z siebie dumni brr. (dobre na ps move czyli dla casuali)
odpowiedzbzdura, heavy rain było czyms nowym i gameplayowo mimo ze oparta na qte dawało radę. Qte nie wkurXXało dlatego że nawet jak ktoś miał dwie lewe rece to grał dalej, nie trzeba było powtarzac tego i samego w kółko. Gra miala do tego b.dobry scenariusz, nie pozbawiony oczywiście luk ale trzeba miec nie po kolei w głowie aby od gier wymagac poziomu np. książek. To własnie Indigo Prophecy, które im bliżej końca to scenariusz wydawał sie z dupy wyjety mnie bardziej rozczarowało'
Co do Beyond to czekam, wg mnie jedna z najciekawszych zapowiedzi na e3
odpowiedzPowiek krótko. Jestem graczem i machanie padem czy jakimś tam innym wynalazkiem nie trawię.
A właśnie sterowanie w heavy rain mocno mnie rozczarowało i odpychało. Zero własnej inwencji powodowały że hr czym dalej tym gorzej czego nie uświadczyłem w indigo. Moim zdaniem to właśnie indigo masakruje hr
odpowiedzmnie tam sie podobało, a jestem graczem od czasu spectruma , i chyba ( grałem dawno ) sterowanie bylo dosyć oryginalne , niektórzy narzekali że jak w wyścigach ;) . Indigo , HR były b.dobrymi grami , i na to samo liczę w Beyond
odpowiedzz większym wskazaniem na indigo i mamy miazgatora :) Co do czasów zx'a też się na tym wychowałem ku ścisłości :)
odpowiedzDodaj nowy komentarz: