News

Afterfall: Insanity z przybliżoną datą premiery oraz listą poprawek względem PC

Afterfall: Insanity to trzecioosobowy survival horror autorstwa Nicolas Games, który w listopadzie zeszłego roku pojawił się na PC, a teraz chcę przekonać do siebie również posiadaczy konsoli X360. Warto dodać, że gra doczeka się licznych usprawnień oraz poprawek względem wersji, która pojawiła się w zeszłym roku na komputerach osobistych. Dzięki czemu tytuł trafi na konsolę Microsoftu od razu w Edycji Rozszerzonej. Ustalono także wstępną datę premiery.

Prezes Nicolas Games oraz producent gry jak na zawołanie wymienia usprawnienia wersji konsolowej względem PC:

Do najważniejszych ulepszeń zaliczyć można bardziej dynamiczny i intuicyjny system walki. Główny bohater gry - Albert Tokaj porusza się teraz szybciej i sprawniej wyprowadza ataki. Zmianie uległy również animacje – zarówno w trakcie rozgrywki jak i w cut-scenach.


Po czym Tomasz Majka dodaje:

Rozbudowaliśmy elementy związane z ruchem, zachowaniem i mimiką postaci, dzięki czemu świat Afterfall i bohaterowie stali się bardziej realistyczni. Zajęliśmy się pracą kamery w cutscenach oraz udźwiękowieniem. Gracze zauważą również rozbudowany system Fearlock. We wprowadzaniu zmian sugerowaliśmy się uwagami recenzentów, a przede wszystkim graczy.


Co najważniejsze - to tylko cześć elementów, które ulegną zmianie. Najwidoczniej developer wziął sobie do serca uwagi graczy i zamierza dostarczyć produkt jak najwyższej klasy. Afterfall: Insanity trafi na X360 od razu w Edycji Rozszerzonej, gra zadebiutuje w trzecim kwartale bieżącego roku.

Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 49 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...

Dust 514 - Otwarta beta startuje już w kwietniu

arrow-right
arrow-right

Gracze konsolowi nie będą czuli się zagubieni grając w Wiedźmina 2

Komentarze
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: