Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Serwery GRID zostaną niedługo wyłączone. To kolejny tytuł Codemasters, który umrze przedwcześnie - 24.11.2025 11:17
• Kolejne premiery w Game pass na drugą połowę listopada! Do usługi zmierza lubiana gra wyścigowa - 22.11.2025 12:47
• Podsumowanie miesiąca. W co graliśmy w październiku? - 14.11.2025 14:00
• Kalendarz Premier – Listopad 2025 - 06.11.2025 09:00
• Nowe gry w Game Pass na początek listopada. Zagramy w nowe Call of Duty! - 05.11.2025 09:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: