Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Ori and the Blind Forest świętuje urodziny! Seria ma już dziesięć lat - 11.03.2025 21:08
• Nowe gry w Game Pass na pierwszą połowę marca! Mocne tytuły wkrótce opuszczą katalog - 08.03.2025 09:00
• Znamy datę premiery Tony Hawk's Pro Skater 3+4! Do tego zwiastun, demo i nie tylko! - 04.03.2025 19:59
• Nowe Call of Duty wyjdzie również na konsole poprzedniej generacji - 04.03.2025 08:14
• Kalendarz Premier – Marzec 2025 - 03.03.2025 19:54
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: