Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• EA wyłącza serwery kolejnych gier. Pod nóż idą legendy Codemasters — DIRT 3 i GRID Autosport - 12.09.2025 12:24
• [WYWIAD] Rozmawiamy z CEO Nightdive Studios o System Shock 2... i Thief - 11.09.2025 14:53
• Kalendarz Premier – Wrzesień 2025 - 10.09.2025 18:19
• Graliśmy przedpremierowo w Little Nightmares 3 w Warszawie. Sprawdź nasze wrażenia! - 10.09.2025 16:00
• Sukces Bad Cheese – budżet się zwrócił, a studio zaczyna zarabiać - 06.09.2025 21:47
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: