Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Podsumowanie miesiąca. W co graliśmy w listopadzie? - Dziś, 08:42
• GTA Online z nowym dodatkiem. A Safehouse in the Hills to luksusowe rezydencje dla graczy - 11.12.2025 18:00
• Poznaliśmy zestaw gier w Xbox Game Pass na pierwszą połowę grudnia. Nadchodzi spory zastrzyk nowości - 05.12.2025 09:00
• Kalendarz Premier – Grudzień 2025 - 01.12.2025 16:52
• Serwery GRID zostaną niedługo wyłączone. To kolejny tytuł Codemasters, który umrze przedwcześnie - 24.11.2025 11:17
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: