Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Duże nowości w Game Pass na drugą połowę kwietnia! Oczekiwany turowy RPG premierowo zmierza do usługi - 17.04.2025 11:00
• Podsumowanie miesiąca: W co graliśmy w marcu? - 14.04.2025 16:00
• Nowe gry w Game Pass na pierwszą połowę kwietnia! South of Midnight dostępne w dniu premiery - 06.04.2025 13:32
• Kalendarz Premier – Kwiecień 2025 - 04.04.2025 12:08
• Minecraft w końcu doczeka się poprawy grafiki. Czekaliśmy na to ponad 15 lat - 24.03.2025 08:30
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: