Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Xbox wycofa się z Polski? Konsol zaczyna brakować, a firma wydaje lakoniczny komunikat - 18.12.2024 15:24
• FromSoftware zapowiedziało Elden Ring Nightreign! Twórcy stawiają na kooperację - 13.12.2024 14:50
• For the King 2 wyląduje w Game Passie! Konsolowa wersja z datą premiery - 12.12.2024 13:00
• Atomic Heart otrzyma kolejne rozszerzenie fabularne! Dodatek inspirowany BioShockiem już wkrótce - 12.12.2024 09:00
• [AKTUALIZACJA]NAPRAWIONE — System Xboxa ma poważny błąd.... a Microsoft nie reaguje - 08.12.2024 16:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: