Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• THQ Nordic i SCS Software zapraszają na PGA 2025. Zobczymy ETS2 i Gothic Remake - Wczoraj, 08:38
• Grand Game Awards 2025 zapowiedziane. Zwycięzców poznamy już w grudniu - 10.10.2025 07:19
• Duże premiery w październikowym Game Pass. Znamy ofertę na najbliższe tygodnie - 09.10.2025 20:00
• Microsoft wstrzymuje podwyżki Game Pass dla m.in. Polaków dopóki nie anulujecie abonamentu - 08.10.2025 11:00
• George Stobbart i Nico Collard powracają. Broken Sword II: The Smoking Mirror – Reforged oficjalnie zapowiedziane - 06.10.2025 18:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: