Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Plants vs. Zombies: Replanted na zwiastunie. Nowe wydanie zaoferuje kilka nowości - Wczoraj, 13:56
• Kalendarz Premier – Sierpień 2025 - 02.08.2025 09:00
• Directive 8020 przesunięte na 2026 rok. Zwolnienia w Supermassive Games - 24.07.2025 14:00
• Evolve 2 było w produkcji! Niestety zostało skasowane - 24.07.2025 11:00
• Twórcy Tony Hawk 3+4 dzielą się ciekawostkami. Jak powstał zupełnie nowy Waterpark? - 21.07.2025 11:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: