Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Game Pass we wrześniu straci mnóstwo mocnych tytułów. Głośny hit ze Steam na liście - Wczoraj, 12:59
• Palworld nie przejdzie na model F2P - 16.09.2024 10:31
• Destiny ma już 10 lat! Z tej okazji dwójkę czekają duże zmiany - 10.09.2024 12:37
• Mojang aktualizuje Minecraft, ale na natywną wersję na PS5 jeszcze poczekamy - 10.09.2024 11:52
• System Xboxa ma poważny błąd.... a Microsoft nie reaguje - 06.09.2024 15:51
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: