Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Sukces Bad Cheese – budżet się zwrócił, a studio zaczyna zarabiać - Wczoraj, 21:47
• Nowe gry w Game Pass na pierwszą połowę września. Hollow Knight: Silksong już od dzisiaj w usłudze - 04.09.2025 13:15
• Co po becie Battlefield 6 i jaki monitor do PS5 Kupić? 🎙️ GamePolis #12 Podcast - 28.08.2025 17:00
• Macie Xbox Gamepass Core lub Standard? Wkrótce pogracie w chmurze! - 28.08.2025 08:00
• Dreamed Away z datą premiery. Gotowi na myszkowanie po francuskich katakumbach? - 25.08.2025 12:12
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: