Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Podsumowanie miesiąca. W co graliśmy w maju? - Dziś, 11:00
• Upgrade grafiki w Minecraft z datą premiery. Vibrant Visuals już za parę dni! - 15.06.2025 18:27
• Mortal Kombat: Legacy Kollection to prawdziwy powrót do korzeni! Wkrótce zagramy w kolekcję klasyków - 14.06.2025 15:42
• Kalendarz Premier – Czerwiec 2025 - 08.06.2025 11:04
• Mouse P.I. For Hire z gwiazdorską obsadą. Dubbingiem zajmie się Troy Baker! - 08.06.2025 10:18
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: