Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• [Aktualizacja] Microsoft usuwa opcję zdalnego grania Remote Play z aplikacji Xbox. Tylko pytam się PO CO? - 12.05.2025 16:18
• Nowe gry w Game Pass na pierwszą połowę maja. Dwie duże premiery w usłudze - 08.05.2025 16:38
• Pierwsze szczegóły na temat Unreal Engine 6 - 05.05.2025 09:47
• Kalendarz Premier – Maj 2025 - 02.05.2025 12:00
• [Aktualizacja] Xbox podnosi ceny konsol i gier na całym świecie. Nawet 1500 zł za Xbox Series S! - 02.05.2025 10:56
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: