Crytek prezentuje odświeżony system walki w Ryse: Son of Rome
Pierwszy gameplay z Ryse: Son of Rome może i prezentował się bardzo efektownie, za to całkowicie nie podszedł mi system walki, który polegał jedynie na szybkim wciskaniu przycisków, czyli najzwyczajniej w świecie mówiąc, bazował na płytkim systemie quick time eventów. Posypała się więc lawina skarg i zażaleń w stronę dewelopera, zaś Crytek stuknął się w pierś i obiecał nanieść poprawki, które zadowolą wkurzonych graczy.
Tak też się stało, bowiem najnowszy odcinek z pamiętnika dewelopera ujawnia, że system walki działa teraz bardzo sprawnie i efektownie i co najważniejsze, nie bazuje już na idiotycznym stukaniu w przyciski od pada.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 11 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Duże zwolnienia w Humble Games. Wydawca gier niezależnych z problemami - 24.07.2024 11:44
• Path of Exile: Settlers of Kalguur — znamy datę premiery nowego rozszerzenia! - 19.07.2024 13:24
• Splitgate daje sobie kolejną szansę. Kontynuacja interesującej strzelanki na zwiastunie - 18.07.2024 17:26
• Kolejna potężna aktualizacja ląduje w No Man's Sky - 18.07.2024 10:00
• Game Pass z zestawem premier na nadchodzące dni. Kilka dobrych tytułów opuści usługę - 17.07.2024 12:07
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: