Dead Rising 3 w 30 klatkach
Capcom postanowił zabrać głos w sprawie częstych ścinek, które zaobserwowali gracze podczas pokazu Dead Rising 3. Jason Leigh w rozmowie z serwisem Videogames zaznaczył, że część błędów odpowiedzialnych za spadek klatek w Dead Rising 3 została już wyeliminowana, zaś finalna wersja gry będzie śmigać w stałych 30 klatkach na sekundę. Niestety, firma nie zdążyła zaimplementować świezych poprawek to pokazowej wersji kodu, który mogliśmy oglądać na Gamescom, stąd te problemy.
Trzymamy kciuki za Capcom i liczymy na hit! Przypominam, że trzeci Dead Rising ukaże się wraz ze startem Xbox One. Dla przypomnienia, obejrzyjcie sobie raz jeszcze najnowszy zwiastun.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 8 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Xbox wycofa się z Polski? Konsol zaczyna brakować, a firma wydaje lakoniczny komunikat - Wczoraj, 15:24
• FromSoftware zapowiedziało Elden Ring Nightreign! Twórcy stawiają na kooperację - 13.12.2024 14:50
• For the King 2 wyląduje w Game Passie! Konsolowa wersja z datą premiery - 12.12.2024 13:00
• Atomic Heart otrzyma kolejne rozszerzenie fabularne! Dodatek inspirowany BioShockiem już wkrótce - 12.12.2024 09:00
• [AKTUALIZACJA]NAPRAWIONE — System Xboxa ma poważny błąd.... a Microsoft nie reaguje - 08.12.2024 16:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Drive Club w 30fps, Killzone w 30fps.
Battlefield w 720p.
Noż h** a nie nextgeny.
Wiem wiem prcocesor z tabletów, integra na poziomie karty z supermarketu no ale bez przesady....
odpowiedzo co kaman?
odpowiedzLol, akurat Killzone ma być w 60 klatkach i 1080p, więc bez ściem tu proszę.
odpowiedzKolego poczytaj jeszcze trochę.
Single - 30fps.
Multiplayer "celuje" w 60fps - czyli będzie 60 ale pewnie z dropami...
odpowiedzDodaj nowy komentarz: