Dead Rising 3 w 30 klatkach
Capcom postanowił zabrać głos w sprawie częstych ścinek, które zaobserwowali gracze podczas pokazu Dead Rising 3. Jason Leigh w rozmowie z serwisem Videogames zaznaczył, że część błędów odpowiedzialnych za spadek klatek w Dead Rising 3 została już wyeliminowana, zaś finalna wersja gry będzie śmigać w stałych 30 klatkach na sekundę. Niestety, firma nie zdążyła zaimplementować świezych poprawek to pokazowej wersji kodu, który mogliśmy oglądać na Gamescom, stąd te problemy.
Trzymamy kciuki za Capcom i liczymy na hit! Przypominam, że trzeci Dead Rising ukaże się wraz ze startem Xbox One. Dla przypomnienia, obejrzyjcie sobie raz jeszcze najnowszy zwiastun.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 8 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Nowe gry w Game Pass na drugą połowę września! Wielki zestaw gier zmierza do usługi - Dziś, 19:00
• EA wyłącza serwery kolejnych gier. Pod nóż idą legendy Codemasters — DIRT 3 i GRID Autosport - 12.09.2025 12:24
• [WYWIAD] Rozmawiamy z CEO Nightdive Studios o System Shock 2... i Thief - 11.09.2025 14:53
• Kalendarz Premier – Wrzesień 2025 - 10.09.2025 18:19
• Graliśmy przedpremierowo w Little Nightmares 3 w Warszawie. Sprawdź nasze wrażenia! - 10.09.2025 16:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Drive Club w 30fps, Killzone w 30fps.
Battlefield w 720p.
Noż h** a nie nextgeny.
Wiem wiem prcocesor z tabletów, integra na poziomie karty z supermarketu no ale bez przesady....
odpowiedzo co kaman?
odpowiedzLol, akurat Killzone ma być w 60 klatkach i 1080p, więc bez ściem tu proszę.
odpowiedzKolego poczytaj jeszcze trochę.
Single - 30fps.
Multiplayer "celuje" w 60fps - czyli będzie 60 ale pewnie z dropami...
odpowiedzDodaj nowy komentarz: