Dead Rising 3 w 30 klatkach
Capcom postanowił zabrać głos w sprawie częstych ścinek, które zaobserwowali gracze podczas pokazu Dead Rising 3. Jason Leigh w rozmowie z serwisem Videogames zaznaczył, że część błędów odpowiedzialnych za spadek klatek w Dead Rising 3 została już wyeliminowana, zaś finalna wersja gry będzie śmigać w stałych 30 klatkach na sekundę. Niestety, firma nie zdążyła zaimplementować świezych poprawek to pokazowej wersji kodu, który mogliśmy oglądać na Gamescom, stąd te problemy.
Trzymamy kciuki za Capcom i liczymy na hit! Przypominam, że trzeci Dead Rising ukaże się wraz ze startem Xbox One. Dla przypomnienia, obejrzyjcie sobie raz jeszcze najnowszy zwiastun.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 8 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Duże nowości w Game Pass na drugą połowę kwietnia! Oczekiwany turowy RPG premierowo zmierza do usługi - 17.04.2025 11:00
• Podsumowanie miesiąca: W co graliśmy w marcu? - 14.04.2025 16:00
• Nowe gry w Game Pass na pierwszą połowę kwietnia! South of Midnight dostępne w dniu premiery - 06.04.2025 13:32
• Kalendarz Premier – Kwiecień 2025 - 04.04.2025 12:08
• Minecraft w końcu doczeka się poprawy grafiki. Czekaliśmy na to ponad 15 lat - 24.03.2025 08:30
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Drive Club w 30fps, Killzone w 30fps.
Battlefield w 720p.
Noż h** a nie nextgeny.
Wiem wiem prcocesor z tabletów, integra na poziomie karty z supermarketu no ale bez przesady....
odpowiedzo co kaman?
odpowiedzLol, akurat Killzone ma być w 60 klatkach i 1080p, więc bez ściem tu proszę.
odpowiedzKolego poczytaj jeszcze trochę.
Single - 30fps.
Multiplayer "celuje" w 60fps - czyli będzie 60 ale pewnie z dropami...
odpowiedzDodaj nowy komentarz: