FSR Redstone na przyszłych konsolach Xbox?
Microsoft współpracuje z AMD w celu poprawy wydajności przyszłych konsol w zakresie Ray Tracingu i nie tylko.
AMD oficjalnie zaprezentowało nową technologię FSR Redstone, która ma wprowadzić skalowanie obrazu i Ray Tracing na wyższy poziom. Rozwiązanie łączy klasyczne podejście FSR z elementami uczenia maszynowego, oferując m.in. FSR Frame Generation, FSR Ray Regeneration oraz FSR Radiance Caching.
Najważniejszym akcentem jest współpraca z Xboxem – Matt Booty, szef działu treści i studiów gier w Microsoft, ujawnił, że firma „bardzo blisko” współpracuje z AMD nad rozwojem FSR Ray Regeneration. Pierwszym przykładem praktycznego wdrożenia jest Call of Duty: Black Ops 7, gdzie technologia poprawia jakość ray tracingu i działa już na kartach graficznych serii AMD 9000.
Wygląda na to, że AMD i Microsoft myślą poważnie o wpisaniu na stałe efektu Ray Tracingu oraz generowania klatek w nadchodzącej konsoli Xbox. Jestem ciekawy co z tego wyjdzie, bo do tej pory Ray Tracing na konsolach był na bardzo niskim poziomie.

Komentarze
Zajebiste
odpowiedzCiekawie się zapowiada, ale zobaczymy jak to sobie w grach radzi i jakie są realne zyski.
odpowiedzDodaj nowy komentarz: