News

FSR Redstone na przyszłych konsolach Xbox?

Microsoft współpracuje z AMD w celu poprawy wydajności przyszłych konsol w zakresie Ray Tracingu i nie tylko.

AMD oficjalnie zaprezentowało nową technologię FSR Redstone, która ma wprowadzić skalowanie obrazu i Ray Tracing na wyższy poziom. Rozwiązanie łączy klasyczne podejście FSR z elementami uczenia maszynowego, oferując m.in. FSR Frame Generation, FSR Ray Regeneration oraz FSR Radiance Caching.

Najważniejszym akcentem jest współpraca z Xboxem – Matt Booty, szef działu treści i studiów gier w Microsoft, ujawnił, że firma „bardzo blisko” współpracuje z AMD nad rozwojem FSR Ray Regeneration. Pierwszym przykładem praktycznego wdrożenia jest Call of Duty: Black Ops 7, gdzie technologia poprawia jakość ray tracingu i działa już na kartach graficznych serii AMD 9000.

Wygląda na to, że AMD i Microsoft myślą poważnie o wpisaniu na stałe efektu Ray Tracingu oraz generowania klatek w nadchodzącej konsoli Xbox. Jestem ciekawy co z tego wyjdzie, bo do tej pory Ray Tracing na konsolach był na bardzo niskim poziomie.

Czas czytania: 1 minuta, 46 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...

Recenzja Mount & Blade 2: Bannerlord — War Sails. Stary wiking i długie, szerokie morze

arrow-right
arrow-right

Świąteczny poradnik zakupowy 2025 od GameOnly. Sprawdź co kupić na święta

Komentarze
...
46.205.***.*** • #1
JanuszMilion
7 godzin temu

Zajebiste

odpowiedz
...
46.45.***.*** • #2
m4teks
6 godzin temu

Ciekawie się zapowiada, ale zobaczymy jak to sobie w grach radzi i jakie są realne zyski.

odpowiedz
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: