News

Globalny sukces Get Even

The Farm 51 ma przyjemność poinformować, że światowa zapowiedź gry Get Even okazała się niespotykanym sukcesem marketingowym. W dniu 8 stycznia The Farm 51 oficjalnie zapowiedziała swój nowy projekt, grę Get Even. Informacji prasowej towarzyszył trailer, prezentujący potencjał graficzny i technologiczny produkcji. Kampania informacyjna miała w założeniu dotrzeć przede wszystkim do mediów i profesjonalistów branżowych.

Po kilku godzinach od wysłania informacji okazało się, że rzeczywistość przerosła oczekiwania twórców gry. Zapowiedź Get Even to prawdopodobnie jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów polskiej branży gier w ostatnich miesiącach. Oto kilka faktów dotyczących debiutu informacyjnego Get Even na świecie:

Trailer umieszczony na naszym kanale You Tube w ciągu kilku dni obejrzało niemal 700 000 osób. Biorąc pod uwagę, że został umieszczony również na kanałach najważniejszych portali poświęconych grom, ogólną liczbę odtworzeń można w tej chwili liczyć w milionach. Dla porównania, takie zainteresowanie polskimi grami zarezerwowane było do tej pory tylko dla największych, wysoko budżetowych produkcji (np. Wiedźmin, Dead Island)

Prestiżowy i opiniotwórczy magazyn o grach, Kotaku, napisał o Get Even: „To właśnie taka grafika jest zapowiedzią prawdziwej nowej generacji wizualnej w grach”. Dwa newsy dotyczące gry wygenerowały na Kotaku ponad 300 000 odsłon.

Trailer i informacje o grze zostały umieszczone w tzw. „top stories” (główne newsy) największych światowych portali o grach: IGN, Gamespot, Eurogamer, PC Gamer, Kotaku, Joystiq, Game Trailers, Game Informer. Pełna lista to kilkaset artykułów/newsów na całym świecie.

Oficjalny profil gry na Facebooku w ciągu 4 dni „polubiło” prawie 5000 nowych fanów. Statystyki rosną każdego dnia. Pod informacją o grze w newsie na portalu IGN zanotowano ponad 1000 komentarzy, z czego większość zdecydowanie pozytywna.

Zapowiedź Get Even pojawiła się jako pierwszy news w najbardziej prestiżowym newsletterze informacyjnym amerykańskiej branży gier, A-List Daily. Newsletter ten rozsyłany jest do trendsetterów, właścicieli firm oraz najważniejszych profesjonalistów w branży.

Na dzień dzisiejszy spółka The Farm 51 jest dosłownie zasypana mailami od dziennikarzy, partnerów biznesowych i mediów mainstreamowych (m.in. angielski The Guardian) pytających o Get Even.

Skala sukcesu akcji PR przeszła najśmielsze oczekiwania twórców gry. Film prezentujący Get Even ukazał się w idealnym momencie. Branża przeżywa dziś spore rozczarowanie brakiem wyraźnego skoku jakości graficznej gier w ostatnich latach. I właśnie na ten grunt trafił trailer Get Even pokazując zupełnie nową, innowacyjną technologię tworzenia grafiki. Obraz jest bowiem niepowtarzalnym połączeniem scen live-action (filmowych) z ujęciami samej gry. Warto bardzo uważnie oglądać filmik, bo granica między ujęciami rzeczywistymi, a tymi z gry, nie jest łatwa do wychwycenia. Grafika Get Even opiera się na skanach 3D rzeczywistych miejsc i postaci, dlatego lokacje pokazane w trailerze nie tylko wyglądają realistycznie, ale po prostu istnieją realnie.

Wydanie GET EVEN planowane jest na rok 2015, przy nastawieniu na dystrybucję cyfrową. W założeniu gra przeznaczona jest zarówno na konsole nowej generacji, jak i nowoczesne maszyny PC

Platformy:
Czas czytania: 3 minut, 22 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...

Przepiękna grafika na zdjęciach z Dragon Age: Inquisition

arrow-right
arrow-right

Znane marki pojawią się w DriveClub?

Komentarze
...
#1
~Wrill
3960 dni temu

Gratuluje polskiemu deweloperowi:)

odpowiedz
...
#2
~czkawka00
3960 dni temu

a mnie jakoś ta gra nie jara. Graficznie taki średniak, bez klimatu i donrych pomysłów, no ale zobczymy.

odpowiedz
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: