Globalny sukces Get Even
The Farm 51 ma przyjemność poinformować, że światowa zapowiedź gry Get Even okazała się niespotykanym sukcesem marketingowym. W dniu 8 stycznia The Farm 51 oficjalnie zapowiedziała swój nowy projekt, grę Get Even. Informacji prasowej towarzyszył trailer, prezentujący potencjał graficzny i technologiczny produkcji. Kampania informacyjna miała w założeniu dotrzeć przede wszystkim do mediów i profesjonalistów branżowych.
Po kilku godzinach od wysłania informacji okazało się, że rzeczywistość przerosła oczekiwania twórców gry. Zapowiedź Get Even to prawdopodobnie jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów polskiej branży gier w ostatnich miesiącach. Oto kilka faktów dotyczących debiutu informacyjnego Get Even na świecie:
Trailer umieszczony na naszym kanale You Tube w ciągu kilku dni obejrzało niemal 700 000 osób. Biorąc pod uwagę, że został umieszczony również na kanałach najważniejszych portali poświęconych grom, ogólną liczbę odtworzeń można w tej chwili liczyć w milionach. Dla porównania, takie zainteresowanie polskimi grami zarezerwowane było do tej pory tylko dla największych, wysoko budżetowych produkcji (np. Wiedźmin, Dead Island)
Prestiżowy i opiniotwórczy magazyn o grach, Kotaku, napisał o Get Even: „To właśnie taka grafika jest zapowiedzią prawdziwej nowej generacji wizualnej w grach”. Dwa newsy dotyczące gry wygenerowały na Kotaku ponad 300 000 odsłon.
Trailer i informacje o grze zostały umieszczone w tzw. „top stories” (główne newsy) największych światowych portali o grach: IGN, Gamespot, Eurogamer, PC Gamer, Kotaku, Joystiq, Game Trailers, Game Informer. Pełna lista to kilkaset artykułów/newsów na całym świecie.
Oficjalny profil gry na Facebooku w ciągu 4 dni „polubiło” prawie 5000 nowych fanów. Statystyki rosną każdego dnia. Pod informacją o grze w newsie na portalu IGN zanotowano ponad 1000 komentarzy, z czego większość zdecydowanie pozytywna.
Zapowiedź Get Even pojawiła się jako pierwszy news w najbardziej prestiżowym newsletterze informacyjnym amerykańskiej branży gier, A-List Daily. Newsletter ten rozsyłany jest do trendsetterów, właścicieli firm oraz najważniejszych profesjonalistów w branży.
Na dzień dzisiejszy spółka The Farm 51 jest dosłownie zasypana mailami od dziennikarzy, partnerów biznesowych i mediów mainstreamowych (m.in. angielski The Guardian) pytających o Get Even.
Skala sukcesu akcji PR przeszła najśmielsze oczekiwania twórców gry. Film prezentujący Get Even ukazał się w idealnym momencie. Branża przeżywa dziś spore rozczarowanie brakiem wyraźnego skoku jakości graficznej gier w ostatnich latach. I właśnie na ten grunt trafił trailer Get Even pokazując zupełnie nową, innowacyjną technologię tworzenia grafiki. Obraz jest bowiem niepowtarzalnym połączeniem scen live-action (filmowych) z ujęciami samej gry. Warto bardzo uważnie oglądać filmik, bo granica między ujęciami rzeczywistymi, a tymi z gry, nie jest łatwa do wychwycenia. Grafika Get Even opiera się na skanach 3D rzeczywistych miejsc i postaci, dlatego lokacje pokazane w trailerze nie tylko wyglądają realistycznie, ale po prostu istnieją realnie.
Wydanie GET EVEN planowane jest na rok 2015, przy nastawieniu na dystrybucję cyfrową. W założeniu gra przeznaczona jest zarówno na konsole nowej generacji, jak i nowoczesne maszyny PC
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Kalendarz Premier — Październik 2024 - 04.10.2024 14:34
• Słowiański "Cyberpunk" SlavicPunk trafi na konsole już w listopadzie - 04.10.2024 08:00
• Podcast Kryptopolis #1: Czy PS5 Pro jest potrzebne i co z remasterami typu HZD? - 30.09.2024 16:00
Komentarze
Gratuluje polskiemu deweloperowi:)
odpowiedza mnie jakoś ta gra nie jara. Graficznie taki średniak, bez klimatu i donrych pomysłów, no ale zobczymy.
odpowiedzDodaj nowy komentarz: