News

Hell is Us odkrywa ostatnie karty przed premierą. Teraz zobaczymy dungeony

Premiera już niebawem.

Już we wrześniu będziemy mieli szansę zagrać w Hell is Us od studia Rogue Factor. Intrygujący projekt łączy mechaniki soulslike i akcji, a także zahacza jednocześnie o vibe Kojimy prosto z Death Stranding. Teraz poznajemy jego kolejne sekrety — szczegóły dungeonów, jakie będziemy eksplorować.

Na materiale usłyszymy dyrektora kreatywnego i artystycznego gry — Jonathana Jacques-Belletête’a, który krok po kroku tłumaczy i oczywiście zachwala swoje ukochane dzieło. Dowiadujemy się między innymi, że każdy dungeon w tytule jest unikalny, a w trakcie jego eksploracji nierzadko będziemy musieli uważnie szukać sekretów, których dla uważnych graczy ma być całe mnóstwo.

Lochy opierają się na tej samej filozofii, która rządzi projektem gry, nazywamy ją ‘rozpraszaniem gracza’. Przez tę koncepcję chcemy, by gracze na nowo odkryli przyjemność płynącą z samodzielnej eksploracji, bez trzymania ich za rączkę. Obecność każdej przeszkody, każdego wroga, jest starannie przemyślana, aby zaoferować niezapomniane wyzwanie, które po pokonaniu daje prawdziwe poczucie satysfakcji.

Hell is Us zadebiutuje już 4 września 2025 roku na PlayStation 5, Xbox Series oraz PC. Potwierdzono obecność polskiej wersji językowej gry.

Czas czytania: 2 minut
Niedawno pisaliśmy też o...

Kingdom Come: Deliverance z aktualizacją do konsol aktualnej generacji? Odnaleziono nową wersję gry

arrow-right
arrow-right

Wyciek z Battlefield 6 ujawnia datę premiery i beta testów. Szykujcie się na sierpień!

Komentarze
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: