Hell is Us odkrywa ostatnie karty przed premierą. Teraz zobaczymy dungeony
Premiera już niebawem.
Już we wrześniu będziemy mieli szansę zagrać w Hell is Us od studia Rogue Factor. Intrygujący projekt łączy mechaniki soulslike i akcji, a także zahacza jednocześnie o vibe Kojimy prosto z Death Stranding. Teraz poznajemy jego kolejne sekrety — szczegóły dungeonów, jakie będziemy eksplorować.
Na materiale usłyszymy dyrektora kreatywnego i artystycznego gry — Jonathana Jacques-Belletête’a, który krok po kroku tłumaczy i oczywiście zachwala swoje ukochane dzieło. Dowiadujemy się między innymi, że każdy dungeon w tytule jest unikalny, a w trakcie jego eksploracji nierzadko będziemy musieli uważnie szukać sekretów, których dla uważnych graczy ma być całe mnóstwo.
Lochy opierają się na tej samej filozofii, która rządzi projektem gry, nazywamy ją ‘rozpraszaniem gracza’. Przez tę koncepcję chcemy, by gracze na nowo odkryli przyjemność płynącą z samodzielnej eksploracji, bez trzymania ich za rączkę. Obecność każdej przeszkody, każdego wroga, jest starannie przemyślana, aby zaoferować niezapomniane wyzwanie, które po pokonaniu daje prawdziwe poczucie satysfakcji.
Hell is Us zadebiutuje już 4 września 2025 roku na PlayStation 5, Xbox Series oraz PC. Potwierdzono obecność polskiej wersji językowej gry.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Gothic 1, 2 i 3 w wersji Classic trafią na PS5 i Xbox! Gracze czekali na to latami - Dziś, 21:53
• Recenzja Elden Ring: Nightreign. Spin-off, który nie pyta, czy jesteś gotów - Dziś, 15:34
• Recenzja Architect Life: A House Design Simulator. Zbyt wiele ograniczeń... - 19.07.2025 12:15
• Pokaz Ghost of Yotei już za nami. Zobacz 20 minut gameplayu - 11.07.2025 10:48
• Gameplay z Ghost of Yotei już jutro! Przypominamy o State of Play - 09.07.2025 10:11
Kingdom Come: Deliverance z aktualizacją do konsol aktualnej generacji? Odnaleziono nową wersję gry


Komentarze
Dodaj nowy komentarz: