Hell is Us odkrywa ostatnie karty przed premierą. Teraz zobaczymy dungeony
Premiera już niebawem.
Już we wrześniu będziemy mieli szansę zagrać w Hell is Us od studia Rogue Factor. Intrygujący projekt łączy mechaniki soulslike i akcji, a także zahacza jednocześnie o vibe Kojimy prosto z Death Stranding. Teraz poznajemy jego kolejne sekrety — szczegóły dungeonów, jakie będziemy eksplorować.
Na materiale usłyszymy dyrektora kreatywnego i artystycznego gry — Jonathana Jacques-Belletête’a, który krok po kroku tłumaczy i oczywiście zachwala swoje ukochane dzieło. Dowiadujemy się między innymi, że każdy dungeon w tytule jest unikalny, a w trakcie jego eksploracji nierzadko będziemy musieli uważnie szukać sekretów, których dla uważnych graczy ma być całe mnóstwo.
Lochy opierają się na tej samej filozofii, która rządzi projektem gry, nazywamy ją ‘rozpraszaniem gracza’. Przez tę koncepcję chcemy, by gracze na nowo odkryli przyjemność płynącą z samodzielnej eksploracji, bez trzymania ich za rączkę. Obecność każdej przeszkody, każdego wroga, jest starannie przemyślana, aby zaoferować niezapomniane wyzwanie, które po pokonaniu daje prawdziwe poczucie satysfakcji.
Hell is Us zadebiutuje już 4 września 2025 roku na PlayStation 5, Xbox Series oraz PC. Potwierdzono obecność polskiej wersji językowej gry.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Recenzja Hell Is Us. Na takie okrucieństwo nie jesteście gotowi - 01.09.2025 10:00
• Drugie spojrzenie na: RoboCop: Rogue City – Unfinished Business. Blacha, krew i trochę bugów - 28.08.2025 13:33
• REPLACED zalicza opóźnienie. Na domiar złego intrygujący platformer nadal omija PS5 - 27.08.2025 12:46
Kingdom Come: Deliverance z aktualizacją do konsol aktualnej generacji? Odnaleziono nową wersję gry


Komentarze
Dodaj nowy komentarz: