Jak tu porządnie zareklamować Titanfall?
Drew McCoy z Respawn Entertainment napisał na forum NeoGAF, że bardzo ciężko jest stworzyć zadowalający materiał promocyjny dla Titanfall - dlaczego? Bowiem gra nie posiada kampanii dla pojedynczego gracza, czyli odpadają efektowne zwiastuny oparte o skryptowane akcje niczym z widowiskowego Call of Duty. McCoy nie obawia się jednak konkurencji, bowiem Titanfall obroni się sam, dzięki rewelacyjnej rozgrywce opartej o niesamowite bitwy za sterami ogromnych mechów..
No i z drugiej strony, skryptowane FPSy zdążyły się nam już przejeść, a Titanfall serwuje w tej materii przysłowiową iskierkę innowacyjności, dzięki czemu na nudę raczej nie będzie można narzekać.
Dla przypomnienia wrzucam wam najnowszy zwiastun.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• EA wyłącza serwery kolejnych gier. Pod nóż idą legendy Codemasters — DIRT 3 i GRID Autosport - 12.09.2025 12:24
• [WYWIAD] Rozmawiamy z CEO Nightdive Studios o System Shock 2... i Thief - 11.09.2025 14:53
• Kalendarz Premier – Wrzesień 2025 - 10.09.2025 18:19
• Graliśmy przedpremierowo w Little Nightmares 3 w Warszawie. Sprawdź nasze wrażenia! - 10.09.2025 16:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Titanfall skazany jest na sukces, ciekawe czy będą odbijać kupony jak w przypadku Codów?
odpowiedzNa pewno, mnie bardziej ciekawi, kiedy to na PS4 wyjdzie!
odpowiedzTo nie wyjdzie na ps4 bo to exclusive xboxa.
odpowiedzDodaj nowy komentarz: