News

Mass Effect 3 drastycznie zwalnia na PS3

Problemy z płynnością rozgrywki Mass Effect 3 w wersji na konsolę PS3 pojawiły się już w demie.

Fani mieli jednak nadzieję, że BioWare stanie na wysokości zadania i wyeliminuje zwolnienia w pełnej wersji, nic bardziej mylnego. Gracze donoszą, że częste spadki animacji gnębią również ostateczny produkt. Ciekawe, kiedy Kanadyjczycy zdadzą sobie sprawę, że 20 klatek na sekundę na otwartych przestrzeniach potrafi wkurzyć nawet najbardziej cierpliwego osobnika. Co ciekawe, na Xboxie nie zanotowano podobnych problemów. Pozostaje mieć nadzieję, że BioWare szykuje już jakąś łatkę, która ostatecznie naprawi powyższe problemy.

Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 23 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...

Bez jaj - Halo 4 bez otwartej bety

arrow-right
arrow-right

Guerilla Games tworzy trzy gry

Komentarze
...
#1
~lol
4663 dni temu

Silnik Unreal Engine 3 - to dlaczego miały by być zwolnienia na X360?

Przecież on faworyzuje mocniejszy i nowocześniejszy układ graficzny z X360.

Do tego 20 klatek to jest na PS3 i w przerywnikach i podczas walki i na otwartych przestrzeniach

- jednym słowem jak coś się dzieje. Jak dzieje się za dużo to jest jeszcze gorzej bo spada i do 15...

odpowiedz
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: