Mass Effect 3 drastycznie zwalnia na PS3
Problemy z płynnością rozgrywki Mass Effect 3 w wersji na konsolę PS3 pojawiły się już w demie.
Fani mieli jednak nadzieję, że BioWare stanie na wysokości zadania i wyeliminuje zwolnienia w pełnej wersji, nic bardziej mylnego. Gracze donoszą, że częste spadki animacji gnębią również ostateczny produkt. Ciekawe, kiedy Kanadyjczycy zdadzą sobie sprawę, że 20 klatek na sekundę na otwartych przestrzeniach potrafi wkurzyć nawet najbardziej cierpliwego osobnika. Co ciekawe, na Xboxie nie zanotowano podobnych problemów. Pozostaje mieć nadzieję, że BioWare szykuje już jakąś łatkę, która ostatecznie naprawi powyższe problemy.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Czy Xbox jest nam jeszcze w ogóle potrzebny? Sprawdzamy! - 17.10.2024 17:00
• Mojang aktualizuje Minecraft, ale na natywną wersję na PS5 jeszcze poczekamy - 10.09.2024 11:52
• Minirecenzja: Call of Duty Classic - 18.08.2024 12:42
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Silnik Unreal Engine 3 - to dlaczego miały by być zwolnienia na X360?
Przecież on faworyzuje mocniejszy i nowocześniejszy układ graficzny z X360.
Do tego 20 klatek to jest na PS3 i w przerywnikach i podczas walki i na otwartych przestrzeniach
- jednym słowem jak coś się dzieje. Jak dzieje się za dużo to jest jeszcze gorzej bo spada i do 15...
odpowiedzDodaj nowy komentarz: