Ryse: Son of Rome zaoferuje odmienny system walki
Gdy Microsoft zdecydował się na pokaz Ryse: Son of Rome, liczył zapewne na ogromne poparcie wśród graczy. Niestety, ludzie zamiast podniecać się nową produkcją od Cryteka, zaczęli ją bardzo mocno krytykować za zbyt prostą rozgrywkę polegającą jedynie na nieszczęsnych sekwencjach Quick Time Event. Przedstawiciele Crytek napisali na swoim Twitterze, że uproszczenie zabawy zostało celowo zaprogramowane, aby ułatwić eksponowanie doznań z Ryse, zaś ostateczna wersja gry zaoferuje o wiele bardziej rozbudowany system walki.
Tak, tak - Na pewno. Crytek po prostu przestraszył się mocnej krytyki zawiedzionych graczy i bojąc się o swoje profity postanowił iść za ciosem i lekko przemodelować rozgrywkę, aby przypodobać się publice. Tak czy siak, dobrze się stało, jak się jak stało i liczymy, że Ryse: Son of Rome rozgrywką upodobni się bardziej do serii God of War niż Heavy Rain.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Nowe gry w Game Pass na pierwszą połowę maja. Dwie duże premiery w usłudze - 08.05.2025 16:38
• Microsoft usuwa opcję zdalnego grania Remote Play z aplikacji Xbox. Tylko pytam się PO CO? - 08.05.2025 13:00
• Pierwsze szczegóły na temat Unreal Engine 6 - 05.05.2025 09:47
• Kalendarz Premier – Maj 2025 - 02.05.2025 12:00
• [Aktualizacja] Xbox podnosi ceny konsol i gier na całym świecie. Nawet 1500 zł za Xbox Series S! - 02.05.2025 10:56
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: