Ryse: Son of Rome zaoferuje odmienny system walki
Gdy Microsoft zdecydował się na pokaz Ryse: Son of Rome, liczył zapewne na ogromne poparcie wśród graczy. Niestety, ludzie zamiast podniecać się nową produkcją od Cryteka, zaczęli ją bardzo mocno krytykować za zbyt prostą rozgrywkę polegającą jedynie na nieszczęsnych sekwencjach Quick Time Event. Przedstawiciele Crytek napisali na swoim Twitterze, że uproszczenie zabawy zostało celowo zaprogramowane, aby ułatwić eksponowanie doznań z Ryse, zaś ostateczna wersja gry zaoferuje o wiele bardziej rozbudowany system walki.
Tak, tak - Na pewno. Crytek po prostu przestraszył się mocnej krytyki zawiedzionych graczy i bojąc się o swoje profity postanowił iść za ciosem i lekko przemodelować rozgrywkę, aby przypodobać się publice. Tak czy siak, dobrze się stało, jak się jak stało i liczymy, że Ryse: Son of Rome rozgrywką upodobni się bardziej do serii God of War niż Heavy Rain.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Grand Game Awards już 19 grudnia. Głosowanie będzie dostępne online do ostatniej chwili - Wczoraj, 14:16
• Podsumowanie miesiąca. W co graliśmy w listopadzie? - 13.12.2025 08:42
• GTA Online z nowym dodatkiem. A Safehouse in the Hills to luksusowe rezydencje dla graczy - 11.12.2025 18:00
• Poznaliśmy zestaw gier w Xbox Game Pass na pierwszą połowę grudnia. Nadchodzi spory zastrzyk nowości - 05.12.2025 09:00
• Kalendarz Premier – Grudzień 2025 - 01.12.2025 16:52
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: