Ryse: Son of Rome zaoferuje odmienny system walki
Gdy Microsoft zdecydował się na pokaz Ryse: Son of Rome, liczył zapewne na ogromne poparcie wśród graczy. Niestety, ludzie zamiast podniecać się nową produkcją od Cryteka, zaczęli ją bardzo mocno krytykować za zbyt prostą rozgrywkę polegającą jedynie na nieszczęsnych sekwencjach Quick Time Event. Przedstawiciele Crytek napisali na swoim Twitterze, że uproszczenie zabawy zostało celowo zaprogramowane, aby ułatwić eksponowanie doznań z Ryse, zaś ostateczna wersja gry zaoferuje o wiele bardziej rozbudowany system walki.
Tak, tak - Na pewno. Crytek po prostu przestraszył się mocnej krytyki zawiedzionych graczy i bojąc się o swoje profity postanowił iść za ciosem i lekko przemodelować rozgrywkę, aby przypodobać się publice. Tak czy siak, dobrze się stało, jak się jak stało i liczymy, że Ryse: Son of Rome rozgrywką upodobni się bardziej do serii God of War niż Heavy Rain.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• EA wyłącza serwery kolejnych gier. Pod nóż idą legendy Codemasters — DIRT 3 i GRID Autosport - 12.09.2025 12:24
• [WYWIAD] Rozmawiamy z CEO Nightdive Studios o System Shock 2... i Thief - 11.09.2025 14:53
• Kalendarz Premier – Wrzesień 2025 - 10.09.2025 18:19
• Graliśmy przedpremierowo w Little Nightmares 3 w Warszawie. Sprawdź nasze wrażenia! - 10.09.2025 16:00
• Sukces Bad Cheese – budżet się zwrócił, a studio zaczyna zarabiać - 06.09.2025 21:47
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: