Ryse: Son of Rome zaoferuje odmienny system walki
Gdy Microsoft zdecydował się na pokaz Ryse: Son of Rome, liczył zapewne na ogromne poparcie wśród graczy. Niestety, ludzie zamiast podniecać się nową produkcją od Cryteka, zaczęli ją bardzo mocno krytykować za zbyt prostą rozgrywkę polegającą jedynie na nieszczęsnych sekwencjach Quick Time Event. Przedstawiciele Crytek napisali na swoim Twitterze, że uproszczenie zabawy zostało celowo zaprogramowane, aby ułatwić eksponowanie doznań z Ryse, zaś ostateczna wersja gry zaoferuje o wiele bardziej rozbudowany system walki.
Tak, tak - Na pewno. Crytek po prostu przestraszył się mocnej krytyki zawiedzionych graczy i bojąc się o swoje profity postanowił iść za ciosem i lekko przemodelować rozgrywkę, aby przypodobać się publice. Tak czy siak, dobrze się stało, jak się jak stało i liczymy, że Ryse: Son of Rome rozgrywką upodobni się bardziej do serii God of War niż Heavy Rain.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Duże nowości w Game Pass na drugą połowę kwietnia! Oczekiwany turowy RPG premierowo zmierza do usługi - 17.04.2025 11:00
• Podsumowanie miesiąca: W co graliśmy w marcu? - 14.04.2025 16:00
• Nowe gry w Game Pass na pierwszą połowę kwietnia! South of Midnight dostępne w dniu premiery - 06.04.2025 13:32
• Kalendarz Premier – Kwiecień 2025 - 04.04.2025 12:08
• Minecraft w końcu doczeka się poprawy grafiki. Czekaliśmy na to ponad 15 lat - 24.03.2025 08:30
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: