Ryse: Son of Rome zaoferuje odmienny system walki
Gdy Microsoft zdecydował się na pokaz Ryse: Son of Rome, liczył zapewne na ogromne poparcie wśród graczy. Niestety, ludzie zamiast podniecać się nową produkcją od Cryteka, zaczęli ją bardzo mocno krytykować za zbyt prostą rozgrywkę polegającą jedynie na nieszczęsnych sekwencjach Quick Time Event. Przedstawiciele Crytek napisali na swoim Twitterze, że uproszczenie zabawy zostało celowo zaprogramowane, aby ułatwić eksponowanie doznań z Ryse, zaś ostateczna wersja gry zaoferuje o wiele bardziej rozbudowany system walki.
Tak, tak - Na pewno. Crytek po prostu przestraszył się mocnej krytyki zawiedzionych graczy i bojąc się o swoje profity postanowił iść za ciosem i lekko przemodelować rozgrywkę, aby przypodobać się publice. Tak czy siak, dobrze się stało, jak się jak stało i liczymy, że Ryse: Son of Rome rozgrywką upodobni się bardziej do serii God of War niż Heavy Rain.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Kalendarz Premier – Luty 2025 - 31.01.2025 13:00
• Game Pass z mocnym zestawem gier na drugą połowę stycznia. Duża niespodzianka już od dzisiaj - 24.01.2025 10:47
• Hollow Knight: Silksong nadal w produkcji - 21.01.2025 10:25
• Dysk zewnętrzny do PS5 i XSX: Jaki kupić i czy prędkość ma znaczenie? - 17.01.2025 17:00
• Zapowiedziano Developer_Direct 2025. Microsoft przedstawi swoje nadchodzące tytuły - 11.01.2025 13:00
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: