Ryse: Son of Rome zaoferuje odmienny system walki
Gdy Microsoft zdecydował się na pokaz Ryse: Son of Rome, liczył zapewne na ogromne poparcie wśród graczy. Niestety, ludzie zamiast podniecać się nową produkcją od Cryteka, zaczęli ją bardzo mocno krytykować za zbyt prostą rozgrywkę polegającą jedynie na nieszczęsnych sekwencjach Quick Time Event. Przedstawiciele Crytek napisali na swoim Twitterze, że uproszczenie zabawy zostało celowo zaprogramowane, aby ułatwić eksponowanie doznań z Ryse, zaś ostateczna wersja gry zaoferuje o wiele bardziej rozbudowany system walki.
Tak, tak - Na pewno. Crytek po prostu przestraszył się mocnej krytyki zawiedzionych graczy i bojąc się o swoje profity postanowił iść za ciosem i lekko przemodelować rozgrywkę, aby przypodobać się publice. Tak czy siak, dobrze się stało, jak się jak stało i liczymy, że Ryse: Son of Rome rozgrywką upodobni się bardziej do serii God of War niż Heavy Rain.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Sukces Bad Cheese – budżet się zwrócił, a studio zaczyna zarabiać - Wczoraj, 21:47
• Nowe gry w Game Pass na pierwszą połowę września. Hollow Knight: Silksong już od dzisiaj w usłudze - 04.09.2025 13:15
• Co po becie Battlefield 6 i jaki monitor do PS5 Kupić? 🎙️ GamePolis #12 Podcast - 28.08.2025 17:00
• Macie Xbox Gamepass Core lub Standard? Wkrótce pogracie w chmurze! - 28.08.2025 08:00
• Dreamed Away z datą premiery. Gotowi na myszkowanie po francuskich katakumbach? - 25.08.2025 12:12
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: