Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Worms World Party w końcu na konsolach dzięki nowej aktualizacji Worms Armageddon - 28.06.2025 17:28
• Techland upiększył pierwsze Dying Light. Retouched Update robi wrażenie - 27.06.2025 15:22
• Little Nightmares III — znamy datę premiery! Dostaniemy też remastery i wersje VR gier z uniwersum. - 26.06.2025 07:45
• Mocna oferta w lipcowym PlayStation Plus Essential. Sony świętuje 15-lecie usługi z przytupem - 25.06.2025 16:31
• Manor Lords na konsole już niebawem. Gra otrzymała rating na PS5 i Xbox! - 22.06.2025 12:53
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: