Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
 Platformy:
                        
                    
                                        
                    Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
                Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Księżycowe rozszerzenie z okazji piątej rocznicy trafia do Genshin Impact. Czy tytuł nadal potrafi przyciągnąć? - 29.10.2025 11:06
• Peter Moore gwiazdą gali Grand Game Awards. Zostanie "Ojcem Chrzestnym" wydarzenia - 28.10.2025 07:38
• Znamy kategorie na Grand Game Awards. Będą 4 nowości i niespodzianka - 21.10.2025 16:16
• Nowe gry w PlayStation Plus na październik! Sony szykuje dla nas miesiąc grozy - 15.10.2025 18:21
• GameOnly w składzie Jury Grand Game Awards. Razem wybierzemy najlepsze gry 2025! - 15.10.2025 08:33
    Niedawno pisaliśmy też o...
                     
             
                 
                
 
         
         
         
        
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: