Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Minecraft w końcu doczeka się poprawy grafiki. Czekaliśmy na to ponad 15 lat - 24.03.2025 08:30
• PlayStation Plus Extra i Premium straci w kwietniu osiem pozycji! Usługa straci bardzo mocną grę - 22.03.2025 07:00
• System Shock 2 25th Anniversary Remaster już w czerwcu! Również na konsole - 21.03.2025 11:24
• Rainbow Six Siege X to nowa generacja popularnej strzelanki. Tytuł będzie dostępny za darmo - 19.03.2025 08:00
• PlayStation Plus z nowymi grami na marzec! Do usługi trafi zeszłoroczna niespodzianka - 15.03.2025 15:20
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: