Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• [Aktualizacja #2] Masowe zwolnienia w PlayStation Polska! Polski oddział przestanie istnieć? - Wczoraj, 11:22
• Recenzja: Adapter Brook Wingman XE2 na PS3 i Switch - 18.02.2025 16:38
• Elden Ring Nightreign z kolekcjonerką i steelbookiem w Polsce - 17.02.2025 14:45
• Elden Ring Nightreign z pierwszymi opiniami po testach. Jest... skrajnie - 17.02.2025 11:34
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: