Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Directive 8020 przesunięte na 2026 rok. Zwolnienia w Supermassive Games - 24.07.2025 14:00
• Evolve 2 było w produkcji! Niestety zostało skasowane - 24.07.2025 11:00
• Poznaliśmy gry, które opuszczą PlayStation Plus w sierpniu. Znika popularna seria MMORPG - 21.07.2025 17:00
• Twórcy Tony Hawk 3+4 dzielą się ciekawostkami. Jak powstał zupełnie nowy Waterpark? - 21.07.2025 11:00
• [AKTUALIZACJA] RoboCop: Rogue City - Unfinished Business bez sukcesu na Steam - 21.07.2025 09:19
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: