Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Nowe gry w PlayStation Plus na listopad! Aż dwa hity od Rockstara trafią do usługi - 16.11.2025 08:00
• Podsumowanie miesiąca. W co graliśmy w październiku? - 14.11.2025 14:00
• Elden Ring Nightreign The Forsaken Hollows — DLC zadebiutuje już w grudniu! - 12.11.2025 00:37
• Kolejne State of Play już niedługo! Wydarzenie PlayStation skupi się na japońskich pozycjach - 10.11.2025 16:34
• Kalendarz Premier – Listopad 2025 - 06.11.2025 09:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: