Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Podsumowanie miesiąca. W co graliśmy w listopadzie? - Wczoraj, 08:42
• Niebieski android powraca! Mega Man: Dual Override zapowiada się na kawał znakomitego platformera w klasycznym stylu - 12.12.2025 14:55
• GTA Online z nowym dodatkiem. A Safehouse in the Hills to luksusowe rezydencje dla graczy - 11.12.2025 18:00
• Playstation Wrapped 2025 już dostępne - 09.12.2025 21:34
• PlayStation Plus na grudzień już dostępne! Aż 5 gier do odebrania - 03.12.2025 16:38
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: