Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Satisfactory w końcu trafi na PS5 i Xbox. Szykujcie się na hit - Dziś, 08:02
• [OPINIA] Czy Stare gry rzeczywiście Były Lepsze, a my ich Nie Doceniliśmy? - Wczoraj, 15:33
• Hollow Knight Silksong w końcu z datą premiery! Zagramy już we wrześniu - 21.08.2025 18:07
• Nowe gry w PlayStation Plus na sierpień! Do usługi powraca tytuł PlayStation Studios - 20.08.2025 07:00
• Mnóstwo informacji o Call of Duty: Black Ops 7 prosto z Gamescom 2025! Znamy datę premiery! - 19.08.2025 22:50
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: