Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Kalendarz Premier – Lipiec 2025 - 07.07.2025 19:00
• Petycja Stop Killing Games z sukcesem. Mamy MILION głosów! - 04.07.2025 13:47
• Red Dead Online... jednak nie Dead? Rockstar zmienia zdanie i wypuszcza nowe DLC - 02.07.2025 16:00
• Seria Ace Combat kończy 30 lat. Czy z tej okazji można spodziewać się niespodzianek? - 01.07.2025 16:16
• Worms World Party w końcu na konsolach dzięki nowej aktualizacji Worms Armageddon - 28.06.2025 17:28
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: