Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Zaraza, rebelia i śmierć. Gry Ndemic Creations tańsze o 75% - 30.05.2025 13:08
• Majowy zestaw gier w PlayStation Plus ujawniony! Rozpoczyna się Days of Play - 27.05.2025 17:04
• Sony wycofuje swój program lojalnościowy PlayStation Stars! - 22.05.2025 12:12
• Nowe gry na maj w PlayStation Plus Extra i Premium! Zeszłoroczna niespodzianka w usłudze - 17.05.2025 09:00
• [KONKURS] Wygraj książkę — Ostatni z nas. Zrozumieć The Last of Us! - 15.05.2025 16:25
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: