Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Dysk zewnętrzny do PS5 i XSX: Jaki kupić i czy prędkość ma znaczenie? - Wczoraj, 17:00
• PS Plus Extra i Premium na styczeń 2025 - 15.01.2025 19:42
• Remake Obliviona niemal pewny! Gra ma zadebiutować w tym roku - 14.01.2025 15:35
• Remastery Legacy of Kain: Soul Reaver już niedługo w pudełku - 09.01.2025 08:55
• Kalendarz Premier – Styczeń 2025 - 05.01.2025 13:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: