Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Grand Game Awards 2025 zapowiedziane. Zwycięzców poznamy już w grudniu - Wczoraj, 07:19
• Kalendarz Premier – Październik 2025 - 05.10.2025 15:00
• Electronic Arts sprzedane za 55 MILIARDÓW dolarów. To jedna z najważniejszych transakcji w historii branży - 29.09.2025 15:49
• Zapowiedziano Blood: Refreshed Supply! Wielki powrót klasyka z 1997 roku! - 29.09.2025 07:00
• HIT od Remedy w PlayStation Plus! Poznaliśmy październikowy zestaw gier - 25.09.2025 00:41
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: