Sekrety powstania 4ThePlayers
Sony zaserwowało nam ostatnio jedną z najlepszych reklam konsoli do gier. W spocie This is for the Players znalazło się naprawdę sporo ciekawych nawiązań do największych produkcji, które debiutowały przez te wszystkie lata na sprzęcie marki Sony. (Pojawił się Cloud z Final Fantasy, Crash Bandicoot, PaRappa the Rapper, Helghaści z Killzone, origami z Heavy Rain, czy Ryu z serii Street Fighter).
Parę dni temu zadebiutował nawet specjalny materiał, który pozwolił na odblokowanie aż pięćdziesięciu pucharków, które dostawało się za odnalezienie wszystkich bonusów. Dziś przyszedł wreszcie czas, aby podpatrzeć, jak wygląda produkcja reklamy od drugiej strony.
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 12 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• PlayStation Plus z nowymi grami na marzec! Do usługi trafi zeszłoroczna niespodzianka - 15.03.2025 15:20
• Ori and the Blind Forest świętuje urodziny! Seria ma już dziesięć lat - 11.03.2025 21:08
• Znamy datę premiery Tony Hawk's Pro Skater 3+4! Do tego zwiastun, demo i nie tylko! - 04.03.2025 19:59
• Nowe Call of Duty wyjdzie również na konsole poprzedniej generacji - 04.03.2025 08:14
• Kalendarz Premier – Marzec 2025 - 03.03.2025 19:54
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Reklamówka pierwsza klasa. Oby więcej takich!
odpowiedzDodaj nowy komentarz: