Szczegóły o długości scenek i rozmów przez Codec w Metal Gear Rising
Kilku pracowników Kojima Productions ujawniło parę informacji o długości trwania scenek oraz rozmów przez Codec w Metal Gear Rising Revengeance. Jako, że to tytuł akcji, scenki będą troszeczkę krótsze niż w sadze Metal Gear Solid.
Historia więcej będzie opowiadana w konwersacjach przez Codec, których to ma być bardzo spora ilość. Będą one miały miejsce w czasie rzeczywistym - nie będzie zatrzymywania gry, by posłuchać, co mają do powiedzenia bohaterowie. Pozostaje mieć nadzieję, że Metal Gear Rising będzie godny swoich poprzedników. Premiera gry jest przewidziana na początek roku 2013.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Czy Xbox jest nam jeszcze w ogóle potrzebny? Sprawdzamy! - 17.10.2024 17:00
• Mojang aktualizuje Minecraft, ale na natywną wersję na PS5 jeszcze poczekamy - 10.09.2024 11:52
• Minirecenzja: Call of Duty Classic - 18.08.2024 12:42
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: