Szczegóły o długości scenek i rozmów przez Codec w Metal Gear Rising
Kilku pracowników Kojima Productions ujawniło parę informacji o długości trwania scenek oraz rozmów przez Codec w Metal Gear Rising Revengeance. Jako, że to tytuł akcji, scenki będą troszeczkę krótsze niż w sadze Metal Gear Solid.
Historia więcej będzie opowiadana w konwersacjach przez Codec, których to ma być bardzo spora ilość. Będą one miały miejsce w czasie rzeczywistym - nie będzie zatrzymywania gry, by posłuchać, co mają do powiedzenia bohaterowie. Pozostaje mieć nadzieję, że Metal Gear Rising będzie godny swoich poprzedników. Premiera gry jest przewidziana na początek roku 2013.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• EA wyłącza serwery kolejnych gier. Pod nóż idą legendy Codemasters — DIRT 3 i GRID Autosport - 12.09.2025 12:24
• [OPINIA] Czy Stare gry rzeczywiście Były Lepsze, a my ich Nie Doceniliśmy? - 22.08.2025 15:33
• EA wyciąga wtyczkę NFS: Rivals - 11.07.2025 12:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: