Szczegóły o długości scenek i rozmów przez Codec w Metal Gear Rising
Kilku pracowników Kojima Productions ujawniło parę informacji o długości trwania scenek oraz rozmów przez Codec w Metal Gear Rising Revengeance. Jako, że to tytuł akcji, scenki będą troszeczkę krótsze niż w sadze Metal Gear Solid.
Historia więcej będzie opowiadana w konwersacjach przez Codec, których to ma być bardzo spora ilość. Będą one miały miejsce w czasie rzeczywistym - nie będzie zatrzymywania gry, by posłuchać, co mają do powiedzenia bohaterowie. Pozostaje mieć nadzieję, że Metal Gear Rising będzie godny swoich poprzedników. Premiera gry jest przewidziana na początek roku 2013.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Recenzja: Adapter Brook Wingman XE2 na PS3 i Switch - 18.02.2025 16:38
• PlayStation Network z ogromną awarią. Sony proponuje rekompensatę - 09.02.2025 13:18
• Remake Obliviona niemal pewny! Gra ma zadebiutować w tym roku - 14.01.2025 15:35
• Xbox wycofa się z Polski? Konsol zaczyna brakować, a firma wydaje lakoniczny komunikat - 18.12.2024 15:24
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: