TR: Definitive Edition w 30 klatkach na sekundę na PS4 i XOne
Crystal Dynamics ujawniło na swoim Twitterze, w ilu klatkach będzie śmigał Tomb Raider: Definitive Edition w wersji na PlayStation 4 i Xbox One.
Niestety, Scot Amos z Crystal Dynamics potwierdził stałe 30 klatek na sekundę, co w przypadku olbrzymiej mocy obliczeniowej nextgenowych konsol, jest mega zawodem i nie rokuje za dobrze na przyszłość. Miejmy nadzieję, że odświeżony Tomb Raider będzie odosobnionym przypadkiem i kolejne tytuły dostarczą nam upragnione 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości Full HD.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Podsumowanie miesiąca. W co graliśmy w październiku? - Wczoraj, 14:00
• Elden Ring Nightreign The Forsaken Hollows — DLC zadebiutuje już w grudniu! - 12.11.2025 00:37
• Kolejne State of Play już niedługo! Wydarzenie PlayStation skupi się na japońskich pozycjach - 10.11.2025 16:34
• Kalendarz Premier – Listopad 2025 - 06.11.2025 09:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
I gdzie tu nextgeny się pytam? 30 klatek to śmieszna sprawa - już wolę pograć na PC. Masakra
odpowiedz[quote]Mimoz:I gdzie tu nextgeny się pytam? 30 klatek to śmieszna sprawa – już wolę pograć na PC. Masakra[/quote]
Przyłączam się do pytania.
Paradoksalnie ta chała będzie miała swoich zwolenników
odpowiedzDodaj nowy komentarz: