TR: Definitive Edition w 30 klatkach na sekundę na PS4 i XOne
Crystal Dynamics ujawniło na swoim Twitterze, w ilu klatkach będzie śmigał Tomb Raider: Definitive Edition w wersji na PlayStation 4 i Xbox One.
Niestety, Scot Amos z Crystal Dynamics potwierdził stałe 30 klatek na sekundę, co w przypadku olbrzymiej mocy obliczeniowej nextgenowych konsol, jest mega zawodem i nie rokuje za dobrze na przyszłość. Miejmy nadzieję, że odświeżony Tomb Raider będzie odosobnionym przypadkiem i kolejne tytuły dostarczą nam upragnione 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości Full HD.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Seria Ace Combat kończy 30 lat. Czy z tej okazji można spodziewać się niespodzianek? - Wczoraj, 16:16
• Worms World Party w końcu na konsolach dzięki nowej aktualizacji Worms Armageddon - 28.06.2025 17:28
• Techland upiększył pierwsze Dying Light. Retouched Update robi wrażenie - 27.06.2025 15:22
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
I gdzie tu nextgeny się pytam? 30 klatek to śmieszna sprawa - już wolę pograć na PC. Masakra
odpowiedz[quote]Mimoz:I gdzie tu nextgeny się pytam? 30 klatek to śmieszna sprawa – już wolę pograć na PC. Masakra[/quote]
Przyłączam się do pytania.
Paradoksalnie ta chała będzie miała swoich zwolenników
odpowiedzDodaj nowy komentarz: