TR: Definitive Edition w 30 klatkach na sekundę na PS4 i XOne
Crystal Dynamics ujawniło na swoim Twitterze, w ilu klatkach będzie śmigał Tomb Raider: Definitive Edition w wersji na PlayStation 4 i Xbox One.
Niestety, Scot Amos z Crystal Dynamics potwierdził stałe 30 klatek na sekundę, co w przypadku olbrzymiej mocy obliczeniowej nextgenowych konsol, jest mega zawodem i nie rokuje za dobrze na przyszłość. Miejmy nadzieję, że odświeżony Tomb Raider będzie odosobnionym przypadkiem i kolejne tytuły dostarczą nam upragnione 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości Full HD.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Minecraft w końcu doczeka się poprawy grafiki. Czekaliśmy na to ponad 15 lat - 24.03.2025 08:30
• PlayStation Plus Extra i Premium straci w kwietniu osiem pozycji! Usługa straci bardzo mocną grę - 22.03.2025 07:00
• Game Pass z nowymi grami na drugą połowę marca. Usługa już nie jest domem dla Yakuzy? - 21.03.2025 20:19
• System Shock 2 25th Anniversary Remaster już w czerwcu! Również na konsole - 21.03.2025 11:24
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
I gdzie tu nextgeny się pytam? 30 klatek to śmieszna sprawa - już wolę pograć na PC. Masakra
odpowiedz[quote]Mimoz:I gdzie tu nextgeny się pytam? 30 klatek to śmieszna sprawa – już wolę pograć na PC. Masakra[/quote]
Przyłączam się do pytania.
Paradoksalnie ta chała będzie miała swoich zwolenników
odpowiedzDodaj nowy komentarz: