Twórca Palword broni premiery w Game Pass
Podczas gdy Clair Obscur: Expedition 33 sprzedaje się najlepiej na PS5.
Sukces sprzedażowy Clair Obscur: Expedition 33 ponownie rozpalił debatę w internecie na temat sensowności premier gier w abonamencie Xbox Game Pass oraz ich wpływu na sprzedaż. Gra, która od dnia premiery dostępna jest w katalogu Game Pass, osiągnęła imponujące wyniki – w ciągu trzech dni sprzedała milion egzemplarzy, a na Steamie jednocześnie grało w nią ponad 120 tysięcy graczy.
Mimo obecności w abonamencie, tytuł cieszy się ogromnym zainteresowaniem, co ponownie skłoniło branżę do dyskusji o tym, czy Game Pass rzeczywiście „kanibalizuje” sprzedaż gier, czy wręcz przeciwnie – pomaga im dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Do rozmowy włączył się również John Buckley, jeden z dyrektorów Pocketpair, studia odpowiedzialnego za Palworld. Buckley, mający doświadczenie z premierami gier w Game Passie, podkreślił, że obecność w abonamencie może przynieść korzyści zarówno pod względem liczby graczy, jak i sprzedaży.
Jego zdaniem "zdecydowanie warto mieć grę w Game Pass", choć jego doświadczenie w tym temacie dotyczy jedynie mniejszych gier, a umowy są inne dla każdego.
John wspomina również, Game Pass działa również jako świetna forma marketingu, która nadaje grze ogromny medialny rozpęd. Osobiście myślę, że Microsoft nie szczędzi funduszy na to, aby twórcy byli zadowoleni z obecności ich gry w abonamencie Game Pass.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Kalendarz Premier – Kwiecień 2025 - 04.04.2025 12:08
• Palworld już dostępny na PS5! Fani a'la pokemonów z niespodzianką na State of Play - 25.09.2024 00:54
• Palworld nie przejdzie na model F2P - 16.09.2024 10:31
• Clair Obscur: Expedition 33 na długim materiale z rozgrywką. Gra zmierza do Game Pass - 28.08.2024 17:13
• Gracze wracają do Palworld - 04.07.2024 11:58
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: