World of Warcraft: czy gry free-to-play wygryzają abonamentowego giganta?
W zeszłym roku było wiele spekulacji na temat przyszłości gier online opartych na abonamencie. Specjaliści przewidywali gwałtowny spadek liczby graczy chętnych do płacenia abonamentu, przy rynku tak nasyconym grami free-to-play. W tym tygodniu Blizzard oświadczył, że w ostatnim kwartale zanotowano wzrost wykupionych subskrypcji o ponad 100 tys.
W przypadku WoW'a, który od blisko dekady znajduje się na rynku tendencja wzrostowa jest dość zaskakująca. Co stoi za tym fenomenem? Długo by się zastanawiać ale widać, że Blizzard nie chce przekazać pałeczki konkurentom.
[caption id="attachment_64006" align="aligncenter" width="702"]
[/caption]Czas czytania: 1 minuta, 13 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: