Autor Wątek: Silent Hill: Shattered Memories  (Przeczytany 21932 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Silent Hill: Shattered Memories
« dnia: Kwietnia 01, 2009, 22:05:37 pm »
Silent Hill: Shattered Memories announced for Wii
Info :
Cytuj
?This is a reimagining of the first Silent Hill,? explains producer Tomm Hulett. ?It?s not a remake or a port. That?s an important distinction. It really feels like a new game.?
Cytuj
We will have more details on this game as they come in, and I will add that information to this post. Thanks to Marl0 for the heads up!

UPDATE - quotes from the article?

?The characters play different roles, things don?t necessarily happen in the same order, and the story is taken in lots of new directions. You still play as Harry Mason, you?re still looking for your daughter, and you?ll see familiar elements, but they?re all twisted to betray your expectations.?

?One of Shattered Memories? most significant and intriguing additions?your answers actually affect how the game unfolds. And it doesn?t end there. the game ?watches? you constantly, and your behavior throughout can determine when you?ll meet certain characters, which scenes you?ll witness, and a variety of other factors.? ?In Silent Hill games, the town always gets inside the protagonist?s head,? say Hulett. ?But now, it?s getting inside YOUR head.?

?We?re using the Wii Remote to interact directly with the environment, so the puzzles are all based around that idea,? says Hulett. ?You?re not just hitting buttons to choose things.? He also notes that the solution to a puzzle is always in the immediate vicinity, and assures us there?s a lot less backtracking then in previous games.?

?Longtime fans of the series will also be delighted to learn that there?s a way through every locked door; no more checking dozens of entrances only to find that 90% of them are permanently barred shut.?
http://gonintendo.com/?p=77596
Skany :



« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2009, 22:11:09 pm wysłana przez Malutki »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 01, 2009, 22:18:28 pm »
To 1. kwietniowa ściema ? :-o
PSN ID: WojtqGO

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 01, 2009, 22:19:04 pm »
Nie , to nie jest fake .

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 01, 2009, 22:23:55 pm »
Shit, właśnie nie wygląda na fake. A wiadomo jaki developer za to odpowiada ? Nigdzie się nie mogę doszukać informacji.
PSN ID: WojtqGO

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 01, 2009, 22:24:06 pm »
Szczerze mówiąc to nie wiem, czy wolałbym, by była to ściema, czy teŻ nie.
Biorąc pod uwagę, jak genialna była część pierwsza, jak bardzo japońska pod względem klimatu, a jednocześnie patrząc jak bardzo niejapońskie i odtwórcze były dwa Silent Hill'e robione nie przez Team Silent, boję się, Że mogą to spieprzyć :(.

A wiadomo jaki developer za to odpowiada ? Nigdzie się nie mogę doszukać informacji.

Najprawdopodobniej przez Climax (SH: 0rigins).


« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2009, 22:27:28 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

ZonE

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-01-2009
  • Wiadomości: 72
  • Reputacja: 0
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 01, 2009, 22:25:43 pm »
może to z tej  plotki o SH  który miał wyjść na Wii i psp?

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 01, 2009, 22:31:41 pm »
To z pewnością z tej plotki. Czekam na zapowiedź na PSP :)
PSN ID: WojtqGO

mateo

  • Gość
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 01, 2009, 22:37:56 pm »
Twórcy Origins (to wystarczy!) i może być z Tego doprawdy świetny Remake. <zlałem się>
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2009, 22:41:36 pm wysłana przez Mikazuki »

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 01, 2009, 22:44:02 pm »
O oprawę wizualna się nie martwię  :) .

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 01, 2009, 23:04:36 pm »
W lewym dolnym rogu znajduje się informacja - "New Wii & PSP Game" z logiem Konami. Czyli wersja na PSP pewna w 99 procentach.
http://www.climaxgroup.com/
PSN ID: WojtqGO

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 02, 2009, 09:25:50 am »
Skany w lepszej jakości : 





http://www.true-gaming.net/boards/showpost.php?p=505443&postcount=37
Nowe info :
Cytuj
-You steer Harry with the control stick

-The Wii Remote is used to aim the flashlight
"This is one of the things we dreamed about when the Wii controller was first unveiled, and it's every bit as effective as we imagined."

-The developer wants the game to be as immersive as possible. "When you want to check on something in the environment, for example, you simply fix your view on it rather than press a button, and instead of text appearing on screen, Harry comments vocally." (MARl0 note: This sounds really awesome!)

-Streaming environments that completely eliminate load times

-The static noise comes out of the Wii Remote now. It also acts as your cell phone. "Just as we're starting to feel sufficiently uncomfortable, the Wii Remote rings and nearly scares us out of our seats." "There's no response when we answer this particular call, so we hang up and try the first thing that comes to mind: dial 911. An emergency dispatcher actually picks up, her voice emanating from the Wii Remote speaker, but she can't hear Harry and eventually hangs up. Looks like we're on our own."

-Combat has been completely removed from the game. "Instead, you have no choice but to flee, which proves considerably more terrifying."

-Once the monsters see you, the chase is on. "Holding Z button makes Harry get the lead out, and during the getaway, you can barge through doors, climb over fences, jump through windows, and so on. You can even barricade doors behind you with a bookshelf or whatever else might be handy. The static gets louder as the monsters close in, and while Harry is running, you can look back over his shoulder. Watching these abominations leap over cars and crawl along the rooftops as they relentlessly pursue our hero had us on the edge of our seats." "To be clear, these chase sequences aren't quick-time events; you have full control over Harry and can choose whichever path you see fit to his destination." "The monsters will take alternate routes to try to cut you off, and they'll use their numbers to flank you whenever possible."

- "Shattered Memories is about as far removed from a typical remake as you can imagine. It takes inspiration from the original as the foundation for something that feels like a true evolution of the series."
http://gonintendo.com/?p=77624

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 02, 2009, 09:43:33 am »
Gra prezentuje się wybornie (Ale aż za wybornie jak na PSP :( ).
Kontrowersyjnie wypada motyw walki...a raczej jej braku. Ciągłe ucieczki przed monstrami mogą stać się niezwykle irytujące i uciążliwe, ale żywię nadzieję, że twórcy mają na to złoty środek.

Teraz czekam na oficjalną zapowiedź gry przez Climax, co powinno nastąpić na dniach (Nie żebym nie wierzył. Chciałbym aby rozwiali moje wątpliwości odnośnie wersji na przenośną konsolkę).
PSN ID: WojtqGO

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 02, 2009, 10:12:06 am »
Gra prezentuje się wybornie (Ale aż za wybornie jak na PSP :( ).

Czemu tak wiele osób oczekuje, że to wyjdzie również na PSP? Tak, wiem, że na stronie Climax jest info o projekcie na Wii i PSP, ale czemu to musi akurat dotyczyć SH:SM? Przecież już w zapowiedziach widać, że kluczowym elementem gameplay'u będzie wiilot - coś, czego PSP nie ma.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 02, 2009, 10:17:25 am »
Czy ja wiem czy tak wiele ? Jestem jedyną osobą w tym temacie, która wyraża swoje nadzieje w związku z wersją PSP ;)
I masz rację, wiele wskazuje na to, że gra będzie ukierunkowana na sterowania wiilotem, co przekreślałoby pojawienie się gry na innej platformie.
Może PSP dostanie nieco zubożałą wersję ? Wątpię, żeby chodziło o inny tytuł biorąc pod uwagę zaangażowanie Konami w wydanie gry.
PSN ID: WojtqGO

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 02, 2009, 10:48:51 am »
Pięknie!
Powoli zaczyna uwierac fakt, że nie posiadam wii.

Nareszcie prawdziwy SH, na którego czekamy od 4 części (mimo że remake).

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 02, 2009, 11:24:05 am »
Czy ja wiem czy tak wiele ? Jestem jedyną osobą w tym temacie, która wyraża swoje nadzieje w związku z wersją PSP ;)

Mówiłem nie tylko o tym forum :P. Na NeoGAF czy The Horror Is Alive też jest sporo ludzi, którzy twierdzą, że sam fakt, że grę robi Climax jednoznacznie oznacza, że będzie też wersja na PSP.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 04, 2009, 12:25:16 pm »
Pierwsza strona w całości :

Full content of nintendo power may issue is up:
http://www.nintendopower.com/
http://www.nintendopower.com/images/NP241_TOCa.pdf
SilentHill Wii:
http://www.nintendopower.com/images/...SilentHill.jpg

ZonE

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-01-2009
  • Wiadomości: 72
  • Reputacja: 0
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 06, 2009, 18:47:04 pm »
ten SH został oficjalnie zapowiedziany na PS2 PSP WII:)

http://n4g.com/News-307194.aspx

mateo

  • Gość
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 06, 2009, 18:48:41 pm »
yess my selekta ! :D

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 06, 2009, 19:48:32 pm »
Świetnie !! Kupuję z miejsca...jeśli tylko będzie warto, trzymam kciuki aby tak właśnie było :)
PSN ID: WojtqGO

mateo

  • Gość
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 06, 2009, 19:52:42 pm »
Doznałem szoku o tym, że powstaje również omawiana gra na PS2. Czarnulka dalej ma się dobrze!


Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 06, 2009, 20:44:51 pm »
Fajnie , że została zapowiedziana wersja na Psp i Ps2  :smile: , tylko mam nadzieje, że wersja na Wii nie będzie portem z tych systemów .

mateo

  • Gość
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 06, 2009, 20:47:24 pm »
Szczerze w to wątpię, wszak platformą docelową jest Wii.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 06, 2009, 23:47:58 pm »
Logo:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 07, 2009, 10:23:18 am »
Te logo wygląda tandetnie .
Coś się zmieniło na stronie Climax .Nie ma już Wii & PsP ,  jest Project 1 .
http://www.climaxgroup.com/
Mam nadzieję , że Climax  postara się z grafiką na konsoli N  .Overlord na Wii wygląda bardzo dobrze , oby i w tym przypadku się postarali .

mateo

  • Gość
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 07, 2009, 10:36:58 am »
wątpię by takie pozostało. :/

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 07, 2009, 14:02:25 pm »
Nie kryję, że ostatnie doniesienia bardzo mnie cieszą, jednak zapowiedź ta skłoniła mnie również to zastanowienia się nad kondycją serii. Konami należy się uznanie za próby przywrócenia dawnego blasku serii, ale czy jej starania nie są również krokiem mającym na celu odcinanie kuponów od kultowej serii ? Większość z fanów rozgranicza części stworzone przez Team Silent oraz przez Climax i Double Helix, z miejsca dostrzegając różnice pomiędzy nimi. Pierwsze kilka części starało się wprowadzić coś nowego do mitologii serii, z powodzeniem (nie zapominając o SH4, który może kulał pod względem rozgrywki, ale intrygująco rozwijał historię). Nt. Origins się nie wypowiadam, ponieważ o niej wiem najmniej. Pewne zmęczenie materiału można dostrzec już w Homecoming, które według groma graczy jest odtwórczy, zbyt klarowny, i cierpiący na brak oryginalnego pomysłu na fabułę (przyznaję się bez bicia, nie grałem jeszcze w tą część, także jeśli ktoś się ze mną nie zgadza, niech po mnie nie jedzie - zdaję sobie sprawę z tego, że moje słowa nie mają u mnie pokrycia w tym przypadku).
I najświeższy delikwent - Shattered Memories. Nie trudno zauważyć, że mimo dobrych intencji, jak najlepszych pomysłów twórców, poszli oni jednak na łatwiznę posiłkując się szkicem z części pierwszej. Czyżby cierpieli na brak inwencji ? W jakimś stopniu na pewno. Chętnie widziałbym kolejną, zupełnie nową część z porytą fabułą. Miałem okazję zapoznać się z wieloma pomysłami na historię kolejnego SH spisywanymi przez fanów na pewnym forum i wiele z nich znakomicie nadawałoby się do realizacji. Dlaczego twórcy nie stworzą czegoś ZUPEŁNIE nowego, czegoś innego tylko usilnie próbują wracać do korzeni ?
PSN ID: WojtqGO

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 07, 2009, 14:23:29 pm »
Problem z SH od Climax i DH jest taki, że, jak to powiedział Yahntzee, są to gry fanowskie. Zarówno 0rigns jak i Homecoming starają się czerpać jak najwięcej rzeczy z poprzednich części, stając się przy tym odtwórcze. Szczególnie drażni to z tego względu, że obie te części starają się naśladować fabułę SH2 (wina i kara), ale nakładając na to klimat i estetykę z SH1/3 (co się ze sobą okrutnie kłóci, gdyż właśnie na świetność SH2 składała się zarówno fabuła, jak i wszystko, co się w grze działo - włącznie z długą i nudną drogą do Silent Hill na początku gry).

Każdy Silent Hill od Team Silent był inny. Zarówno SH2 jak i SH4 kompletnie odcinały się od wątku Alessy (jedynie w SH4 Walter był w sierocińcu prowadzonym przez The Order), miały zupełnie inny klimat, inaczej prowadzoną fabułę, inne sposoby straszenia. Ba, w SH2 nawet nie ma nawet typowego alternatywnego SH jak w SH1/3, zaś SH4 w ogóle nie przypomina pod względem gameplayowym poprzedniczki. SH3 z kolei rozwinął koncepcję SH1, zarówno jeżeli chodzi o fabułę (historia the Order po 17 latach, wzbogacenie mitologii kultu, zabicie głównego bohatera poprzedniej części) jak i klimatycznie (alternatywna rzeczywistosć z SH3 to mistrzostwo).

0rigins jak i Homecoming z kolei ciągle jadą na pomysłach z poprzednich SH (Homecoming dodatkowo korzysta z pomysłów z filmu). Pojawiają się podobne motywy, podobne sytuacje, lokacje. Ani jedna, ani druga gra tak naprawdę nie ruszyły serii do przodu w żadnym aspekcie.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 07, 2009, 14:34:55 pm »
Wolałbym aby przywrócili do życia Team Silent. Mimo iż ostatnia ich część była w niektórych miejscach niedorobiona, to jednak miała swój specyficzny klimat. Szczerze powiedziawszy Chłopaki się nieco wypalili, ale to nie powód by ich od razu skreślać. Czwórka to niestety mały niewypał, lecz z nutką prawdziwego klimatu SH. 1,2,3! chory klimat ponad wszystko.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 07, 2009, 14:38:47 pm wysłana przez Mikazuki »

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 07, 2009, 15:22:44 pm »
Szczerze w to wątpię, wszak platformą docelową jest Wii.


A ja wątpię że gra w wersji na Wii będzie ładniejsza. Jak zwykle - grafika PS2 i ew. niezłe sterowanie wiilotem (oby tego nie spaprali).
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #30 dnia: Kwietnia 08, 2009, 22:04:32 pm »
Silent Hill: Shattered Memories details
Cytuj
- Dr. K will ask you to fill out personality profile
- Teresa?s used-clothing store and Clear Picture video store examples of locations
- Can open a door slightly and peer into room with flashlight
- Looks good visually on Wii
- Example of game?s puzzles: Bed of nearby truck has three cans, pick one up and shake it with the Wii remote - then can hear a rattling sound from controller speaker, turn can upside down and a key will fall
- Not Harry?s first visit to Silent Hill
- Harry seems to be suffering from amnesia
- Use cell phone static to find clues, details about the story/background of Silent Hill
- Sometimes might need to take a picture to find messages
- Examples of game changing: Things you hear, clothes that characters wear, locations that can be visited at a certain time
- Creatures are weak against heat - use flares to keep them at bay
- Can carry a flare until it burns out
- Releasing on Wii since it seemed ideal to shake up the idea of a horror game
http://www.nintendoeverything.com/?p=13659

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 08, 2009, 22:12:02 pm »
To wszystko było w tym dużym artykule z Nintendo Power ;)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #32 dnia: Kwietnia 08, 2009, 22:19:28 pm »
Nie przeczytałem wszystkiego  z NP   :roll: .

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #33 dnia: Kwietnia 10, 2009, 09:25:55 am »
Eyes-on
http://wii.ign.com/articles/971/971316p2.html
Interview
http://wii.ign.com/articles/971/971319p1.html

Nowe screeny


















SH po ciemku nie jest tym dawnym Silent Hillem po ciemku - widać gdzieniegdzie rozświetlona miejsca, latarnie itp. co nie zdarzało się wcześniej. Niech pokażą grę w ruchu, ponieważ te screeny to za mało, bym poczuł klimat.

Nastrajający pozytywnie cytat:
Cytuj
After only 15 minutes with an unplayable demo, the title has shot up to the top of my must-have list -- and once you see this sucker in motion, you're going to know why.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 10, 2009, 09:30:27 am wysłana przez Wojtq »
PSN ID: WojtqGO

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #34 dnia: Kwietnia 10, 2009, 09:49:39 am »
Szczerze w to wątpię, wszak platformą docelową jest Wii.


A ja wątpię że gra w wersji na Wii będzie ładniejsza. Jak zwykle - grafika PS2 i ew. niezłe sterowanie wiilotem (oby tego nie spaprali).
Dobra wiadomość , nie będzie grafiki rodem z Ps2   :D .
Silent Hill: Shattered Memories - should look like a 360/PS3 game in SD
Cytuj
Sam Barlow: It?s a great engine. It?s been worked up in house and has a lot of great render features thanks to James Sharman, one of our elite programming brains. We have a ton of effects which I haven?t seen elsewhere, or done quite as well. The lighting is an obvious hook ? full shadowing off everything, self shadowing on characters. Even the snowflakes cast shadows. Then there?s the suite of ice shaders that are better than anything else I?ve seen on Wii. This should look like a 360/PS3 game running in SD. That?s the idea.
Szkoda , że nie wykorzystają Motion Plus  :sad: .

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #35 dnia: Kwietnia 10, 2009, 09:56:49 am »
uff...
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #36 dnia: Kwietnia 10, 2009, 10:34:00 am »
W skrócie :
Cytuj
- Harry has crashed on the side of the road while in a snowstorm.
- Harry?s daughter is missing, and he sets off into Silent Hill to find her
- game kicks off with in a psychiatrist?s office where we hear of a new patient arriving. After that exchange, we see Harry fall from his car into the snow just after his crash. We then flash back to the office with the psychiatrist talking to this new patient
- camera is first person during the office segment. You can look around while the psychiatrist talks
- you must fill out a psychiatric profile
- when asked questions by the psychiatrist, you can wave your Wiimote up and down/left to right to answer
- after this exchange you flash back to the accident with Harry calling for his daughter
- almost every decision you make impacts the game. For example, if you first choose to look at your map or a girlie calendar on the wall, the game makes note of this decision
- an example of early changes: as you fill out your profile, the game will present you with different situations. When walking through town, you might see an open bar or an open diner. These things change as you make more and more choices
- minus button to bring up your phone, which houses all sorts of important information
- use phone to dial, take pics, text, check voicemail, browse phonebook, changes options and settings (whose viewer shows a slowed framerate a la iPhone) to take and store pictures, check text messages and voice mail, look through your phone book, and access game options and settings
- take pictures of the environment to reveal new details: take a picture of a swingset with no one around it, look at the pic to see your daughter sitting on the swing
- pictures can cue voicemails and other occurrences
- game world changes from Silent Hill to evil Silent Hill right before your eyes
- no longer a hellish look?things are more ?icy?
- static on your phone still clues you in as it did in past games
- stunning flashlight effects
- Nunchuk to walk, hold Z to run, C for 180-turn, A for actions, B-trigger plus A to pick items up, D-pad for phone, D-pad down to view behind you
- intelligent enemies will hunt you down, talk to other enemies to find you, open doors and climb fences
- one again, no weapons
- Harry talks to himself throughout the game to rehash info
- no load times
- camera filter returns from previous games
- flashlight will even light up snowflakes
- Wii is the lead platform
http://gonintendo.com/?p=78662

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #37 dnia: Kwietnia 10, 2009, 11:06:52 am »
Coraz bardziej jestem tym tytułem zainteresowany.
Miło widzieć, że to jednak Wii jest główną platformą, oraz, że starają się osiągnąć grafikę rodem z PS360, tyle, że w SD (po pewnym czasie, gdy gra będzie działać bezproblemowo na emulatorze, to również w HD :P). Może w końcu jakaś gra, która pokaże prawdziwą moc Wii, która to konsola, nawet jeżeli jest "dwoma Gackami sklejonymi taśmą", to i tak powinna deklasować PS2 czy może nawet i Xbox'a.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #38 dnia: Kwietnia 10, 2009, 13:23:42 pm »
Kusząco wygląda teraz Cybil :)

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: Silent Hill: Shattered Memories
« Odpowiedź #39 dnia: Kwietnia 10, 2009, 15:32:57 pm »
po tych informacjach tez coraz bardziej powaznie traktuje ten remake :)