Ja nie piszę bzdur, tylko jak KKRT nie rozróżnia, surowych grafik od tego co jest dostępne w grze..po zastosowaniu różnych procesów
... cos Ci juz chyba napisalem, bys nie wypowiadal sie na temat grafiki, bo sie nei znasz? 'Procesy' i 'surowe grafiki' pwns. Nie wiem co Ty chcesz od mojego posta, ale tamte modele na 100% nie maja nawet 200k poly, wiec moj tekst jest jak najbardziej na miejscu.
Poza tym co Wy chcecie od naszych komentarzy? Przynajmniej raz kazdy z nas napisal, ze Forza bedzie bardzo ladna i fajna, a to ze czepiamy sie szczegolow lub glupich tekstow developera o 1m poly/renderach real time to juz inna sprawa - na pewno jest to 'zdrowsze' niz pisanie jak Unlimited co post: "genialne", "eee to tak nie przeszkadza", "przeciez nie musisz tego uzywac! lepiej miec wiecej opcji niz mniej", "skad wiesz jak gra bedzie wyglada podczas premiery", "moze pozostale polygony sa w srodku?" itd, itp... Czasem trzeba miec troche trzezwego spojrzenia na sprawe, a nie tylko bronic danej pozycji, a po innej jechac w watkach do tego nie przeznaczonych.