Autor Wątek: Halo: Reach  (Przeczytany 99145 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #80 dnia: Stycznia 25, 2010, 21:35:34 pm »

Leaked Reach Screen Proves Use of Natal?


http://n4g.com/xbox360/News-463784.aspx

@ Iras

Niestety, tu nie którym trzeba pisać po 100 razy.

Nie mieszka z rodzicami, jak Ci się wynoś nie podoba, może być sio, spam tu nie potrzebny.

deepthroat

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #81 dnia: Stycznia 25, 2010, 21:40:22 pm »
Wolałbym jednak, żeby to był opcjonalny ficzer.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #82 dnia: Stycznia 25, 2010, 21:48:54 pm »
Ja nie wiem co sie wszyscy tak tej grafy uczepili, na tych nowych screenach co podal Soul giera wyglada bardzo dobrze.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #83 dnia: Stycznia 25, 2010, 21:51:25 pm »
Całkiem przypadkowo premiera Natala zbiegnie się z premierą halo: Reach. Czyżby tytuł startowy, pokazujący moc Natala?? :grin:

Po screenach widzę grę maksymalnie 4/10...<deepthroat kontrakcja on>
« Ostatnia zmiana: Stycznia 25, 2010, 21:53:56 pm wysłana przez A-n »

deepthroat

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #84 dnia: Stycznia 25, 2010, 21:57:33 pm »
Masz rację. Wygrałeś.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #85 dnia: Stycznia 25, 2010, 22:00:21 pm »
Całkiem przypadkowo premiera Natala zbiegnie się z premierą halo: Reach. Czyżby tytuł startowy, pokazujący moc Natala?? :grin:

Po screenach widzę grę maksymalnie 4/10...<deepthroat kontrakcja on>
Normalnie... nawet nie wiem jak można tak pomyśleć, a co dopiero napisać... Hmm EPIC FAIL ??

Screeny wyglądają kozacko. Zbyt kozacko. I że niby pre-alpha ?? Rendery jak cholera. Jak ostateczna gra będzie tak wyglądać to będzie zajebiście.

Patrzcie pierwszy screen i celownik:  :o (Natal !)

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #86 dnia: Stycznia 25, 2010, 22:11:59 pm »
Nie wydaje mi się, żeby to od razu miało udowadniać obsługę EyeToya2.0 Natala w grze. Głównie z tego powodu, że jeżeli mamy w grze ruchomy celownik [patrz FPSy na Wii], to broń również się rusza na ekranie, tymczasem tutaj jest tak ustawiona, że ciągle celuje w 'defaultowe' miejsce na ekranie ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #87 dnia: Stycznia 25, 2010, 22:17:21 pm »
Ja nie wiem co sie wszyscy tak tej grafy uczepili, na tych nowych screenach co podal Soul giera wyglada bardzo dobrze.

Miał być nowy silnik, miały być nowe standardy. Gra miała pokazać nową jakość, a wyszło lekko podrasowane Halo 3.

Halo nie lubimy, a że Bungie daje nam powód, żeby je obsmarować - smarujemy  ;)

Screeny wyglądają kozacko. Zbyt kozacko. I że niby pre-alpha ?? Rendery jak cholera. Jak ostateczna gra będzie tak wyglądać to będzie zajebiście.

No to się pośmialiśmy. Rendery, które są o klasę za najładniejszymi grami na klocka i jakieś trzy klasy za konkurencją <ok>

deepthroat

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #88 dnia: Stycznia 25, 2010, 22:19:14 pm »
Halo nie lubimy
Jak nie lubisz, to po co piszesz w tym temacie?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #89 dnia: Stycznia 25, 2010, 22:30:18 pm »
Jak nie lubisz, to po co piszesz w tym temacie?

Bo "moc" Xboxa i kunszt programistów z Bungie mogę mimo to ocenić.

deepthroat

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #90 dnia: Stycznia 25, 2010, 22:35:25 pm »
Jak nie lubisz, to po co piszesz w tym temacie?

Bo "moc" Xboxa i kunszt programistów z Bungie mogę mimo to ocenić.
Zapraszam kolejnego pana do działu "Inne".

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #91 dnia: Stycznia 25, 2010, 23:11:04 pm »
Po screenach widzę grę maksymalnie 4/10...<deepthroat kontrakcja on>

Tyle ze ta gra na 4/10 sprzeda sie w takiej ilosci ze inne to beda jej mogly pozazdroscic lol

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #92 dnia: Stycznia 25, 2010, 23:18:02 pm »
Odpowiedź A-n była ironiczna i odniosła się do tematu GoW3.

Przy okazji zauważyłem niezdrowe emocje w tych dwóch tematach i proszę o poczekanie z ewentualnymi gorętszymi dyskusjami do premiery obu gier. W przypadku oceniania zajebistości danej gry czy też jej braku na podstawie ujawnianych screenów odsyłam do tematu System Wars.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 25, 2010, 23:19:34 pm wysłana przez tytacz »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #93 dnia: Stycznia 26, 2010, 09:13:29 am »
Screeny w 1080p

http://www.bungie.net/projects/reach/images.aspx?c=59#

Wiadomość scalona: Stycznia 27, 2010, 11:59:36 am
Halo: Reach To Be Demoed At Microsofts X10 Event

http://n4g.com/xbox360/News-464689.aspx
« Ostatnia zmiana: Stycznia 27, 2010, 11:59:36 am wysłana przez Soul »

deepthroat

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #94 dnia: Stycznia 29, 2010, 16:11:59 pm »
Halo: Reach – kick ass new shots

Kilka nowych, kilka starszych (1920x1080)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

nakimushi

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #95 dnia: Stycznia 29, 2010, 16:19:13 pm »
wyglada swietnie /

deepthroat

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #96 dnia: Stycznia 29, 2010, 16:21:56 pm »
wyglada swietnie /
Wygląda bardzo ładnie, ale przygotuj się teraz na shitstorm niektórych użytkowników.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #97 dnia: Stycznia 30, 2010, 14:01:10 pm »
W nowym weekly update bungie potwierdziło, że wszystkie shoty są z pre-alphy która miała żółty hud, nie ma finalnych tekstur, posiada błąd umieszczający celownik w złym miejscu itp...zdementowali również, że gra będzie supportowala Natala.
Aha no i potwierdzili ze będziemy mogli pilotować Falcona zarówno w multi jak i singlu.

by Magik.

deepthroat

  • Gość
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #98 dnia: Stycznia 31, 2010, 13:59:20 pm »
W nowym weekly update bungie potwierdziło, że wszystkie shoty są z pre-alphy która miała żółty hud, nie ma finalnych tekstur, posiada błąd umieszczający celownik w złym miejscu itp...zdementowali również, że gra będzie supportowala Natala.
Aha no i potwierdzili ze będziemy mogli pilotować Falcona zarówno w multi jak i singlu.

by Magik.


A tu już oficjalne info:

http://kotaku.com/5460401/bungie-definitively-shuts-down-halo-reachnatal-speculation

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #99 dnia: Lutego 03, 2010, 22:49:39 pm »
http://www.relyonhorror.com/content/new-haloreach-facts-gamepro

Here are the most important, translated facts:

- GamePro was able to play 2 full missions of Halo: Reach

- Self-sufficiency and a darker flair are the fundamental elements.

- The story takes place on the planet "Reach", will have its "own character" and is brought to life thanks to inhabitants and localities

- Halo: Reach is set to only play on the planet surface. There will be no underground or space levels.

- variety in locations: hilly territories, a gothic flair building on a wooded level, clinical labs, dark industry complexes and big city districts.

- new, different cutscenes. Bungie wants to get a shaky hand camera feeling to create a more "dirty" feeling

- Motion Capturing is first introduced to the series

- Enemy Design: Primar goal was to create cruel and evil appearing alien enemies.

- New enemies include the "Skirmisher" which resembles the shackal from the original Halo.

- Bungie plans to double the amount of visible enemies onscreen.

- Halo: Reach's graphic engine is NOT new. It is a heavily modified Halo 3 engine.

- New weapons include a more slim assault rifle, a middle distance designated marksman rifle (DMR) and on the Covenant side, a "Needle Rifle" with familiarities to the "Needler" from previous games.

- A new helicopter-like and heavy armoured flight vehicle named "Falcon" will be included aswell. Creative director Marcus Lehto says its like the "Warthog of the sky"

- contact with civillians plays a more important role.

- brandnew weather system

- new sprint function for longer distances.

- very good AI

- GamePro summarizes: Halo: Reach has the look and feel of Halo 3, combined with the very best elements of Halo 1 (big levels, feeling of freedom) and Halo 2 (fights). The new elements play in fine with the rest of the game and have been cleverly thought through.

- No info on multiplayer yet.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #100 dnia: Lutego 11, 2010, 22:43:32 pm »
Beta w Maju. Trzeciego maja początek ma trwać miesiąc czasu.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #101 dnia: Lutego 11, 2010, 23:01:36 pm »
A jaką kiepską grę trzeba kupić tym razem, żeby załapać się na betę? :>

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #102 dnia: Lutego 11, 2010, 23:12:59 pm »
Proponuje zebys z takimi komentarzami szedl do dzialu Ps3 SONYboju

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #103 dnia: Lutego 11, 2010, 23:20:47 pm »
Prosimy o warna dla tego pana  8)






KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #104 dnia: Lutego 11, 2010, 23:37:58 pm »
Yyyy, przeciez gra miala byc mroczniejsza.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #105 dnia: Lutego 12, 2010, 00:42:45 am »
Może chodziło o fabułę ?  ;) Więcej screenów nowych: http://media.xbox360.ign.com/media/142/14276699/imgs_1.html

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #106 dnia: Lutego 12, 2010, 01:04:54 am »
Wygląda rewelacyjnie, król powraca na tron.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #107 dnia: Lutego 12, 2010, 01:28:44 am »
Soul na forum PE fajny skrin porównawczy z H3 zarzucił:

Halo Reach (2010)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Halo 3 (2007)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

hehe

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #108 dnia: Lutego 12, 2010, 08:24:56 am »
Przecież to wygląda słabo/przeciętnie. Nie mówcie, że taka grafika to szczyt możliwości X360....

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #109 dnia: Lutego 12, 2010, 09:26:10 am »
Bez przesady, gaci nie zrywa, ale też nie jest mega dnem...........

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #110 dnia: Lutego 12, 2010, 09:33:23 am »
Bez przesady, gaci nie zrywa, ale też nie jest mega dnem...........

Nie powiedziałem, że jest mega dnem.
Tak czy inaczej - liczy się gameplay...  ;)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #111 dnia: Lutego 12, 2010, 09:43:32 am »
Gry które wyglądają słabo i przeciętnie są mega dnem  :P  ;) A ta gra tak nie wygląda, no dali by jakiś gameplay :/

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #112 dnia: Lutego 12, 2010, 09:45:28 am »
no brzydko nie jest, ale szału też nie ma, problem w tym że ktoś z Microsoftu mówił że to będzie mistrzostwo świata jeżeli chodzi o grafę. Dobrze że modele postaci są w końcu ładne, te z halo 3 były śmieszne, no i już w h3 hdr był świetny, tutaj jest podobnie, w skrócie, lepsze tekstury i tyle, nawet jak graficznie nie skopie zadku to grę pewnie kupią miliony  :P  ja to bym chciał combat evolved w hd  8)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #113 dnia: Lutego 12, 2010, 12:45:36 pm »
Szału nie ma ale wygląda przyjemnie i schludnie. Mi w każdym razie grafika już teraz się podoba, choć nie liczę, że będzie tak ostra jak na tych screenach. Zobaczymy jeszcze jak to będzie faktycznie z tym oświetleniem.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #114 dnia: Lutego 12, 2010, 12:50:58 pm »
Z serwisu Joystiq:

- Bungie showed a test animation of a battle between Noble Squad, eight marines and 30 Covenant -- it was even more impressive looking than it sounds.

- The game is pushing about four million polygons more than Halo 3 overall, we're told, with a completely re-written animation system and A.I.

- From the stills and footage we saw, it's on track to deliver -- the game looks phenomenal.

- Revamped game engine and A.I. will allow Reach to adopt a more "sandbox" style within its levels. They're going to be much less linear, he said, and much less scripted.

- We'll say it again, the game looks amazing in motion.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #115 dnia: Lutego 12, 2010, 13:02:13 pm »
A jaką kiepską grę trzeba kupić tym razem, żeby załapać się na betę? :>

lepsze to niż kupowanie dema:P

Wiadomość scalona: Lutego 12, 2010, 13:04:05 pm
Nie mówcie, że taka grafika to szczyt możliwości X360....

bo co?
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2010, 13:04:05 pm wysłana przez s00s »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #116 dnia: Lutego 12, 2010, 14:09:18 pm »
Ja tam żadnego dema nie kupowałem.

bo co?

Trochę lipa, że klocek szczyt możliwości pokazał w 2007 i niczym już nie zaskoczy.

Bo wpier***.
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2010, 14:15:19 pm wysłana przez Iras »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #117 dnia: Lutego 12, 2010, 14:13:41 pm »
bo co?

Cytuj
Trochę lipa, że klocek szczyt możliwości pokazał w 2007 i niczym już nie zaskoczy.

ejjjjjj, ale to nie jest odpowiedź na pytanie.

btw. patrz PW



Wiadomość scalona: [time]Luty 12, 2010, 14:19:16 pm[/time]
Ja tam żadnego dema nie kupowałem.

podobnie nie musisz kupować crapa, żeby tylko obadać sobie bete.
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2010, 14:19:45 pm wysłana przez s00s »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #118 dnia: Lutego 12, 2010, 14:19:48 pm »
1. nie grałem w H3, więc nie wiem, ile w tym prawdy, ale patrząc na niektóre screeny prosto z gry (czyt: nie bullshoty od MS ani nie foty z photo mode) to gra miałą dużo gorsze IQ niż to, co przedstawił juve powyżej; aliasing walący po oczach, filtrowanie tekstur niemalże zerowe... czyli jeżeli Reach wygląda w rzeczywistości jak screeny prezentowane obecnie, to i tak wygląda lepiej, niż H3.

2. nie to, żebym coś mówił, ale kto powiedział, że H3/Reach to szczyt możliwości X0? Ja tam widziałem sporo innych, dużo ładniejszych gier na X'a (chociaż konsoli nawet nie posiadam); w przypadku Halo to nie jest problemem konsoli, że gra tak wygląda, tylko producenta. Co mnie szczególnie dziwi, bo w końcu to flagowy produkt na X0.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Halo: Reach
« Odpowiedź #119 dnia: Lutego 12, 2010, 14:34:25 pm »
Moim zdaniem nie byłoby tego problem, gdyby nie przechwałki Bungie o tytule wyciągającym wszystko z klocka. Nie potrafią po prostu robić ładnych gier, więc niech siedzą cicho :???: Przy ODST zbyt dużych przechwałek nie było, więc większość olała, ale tutaj każdy chciał zobaczyć co uda im się wyczarować po tych szumnych zapowiedziach i lipa :angel: