Autor Wątek: PlayStation Move  (Przeczytany 180566 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #280 dnia: Lipca 07, 2010, 16:01:23 pm »
http://www.eurogamer.net/articles/r-u-s-e-ps-move-support-confirmed
Zaczyna sie :) To juz drugi zapowiedziany RTS z obsluga Move




Ciekawie to wygląda. Szkoda, że taki i nie inny setting. Wolałbym coś Sci-fi. Ale i tak wygląda intrygująco.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #281 dnia: Lipca 10, 2010, 13:35:48 pm »
ej wlasnie przeczytalem wypowiedz goscia od Kinematic (czy jak to sie zwie) odnosnie tego ze Sony nie okresla jasno ile kontrolerow bedzie potrzebne do gry... pierwsze co mysle, ze to jakis PR belkot, ale potem sprawdzam oficjalna strone Sony i widze ponizszy obrazek - czyli zeby pograc w niektore gry potrzebne beda dwa "wandy" = 100 USD + EYE TOY (dla tych co jeszcze go nie maja ) + navigator (mozna uzywac DS3)?!



Wiadomość scalona: [time]Lipiec 10, 2010, 13:48:01 pm[/time]
No i kolejne potwierdzenie :

The Fight Lights Out testowane na E3 - 2 wandy - nagle cena Move podskoczyla o 50 USD

http://www.gamesradar.com/ps3/the-fight-lights-out/preview/e3-2010-we-play-the-fight-lights-out-with-playstation-move/a-20100621185449334046/g-20100310175954296039

Wiadomość scalona: [time]Lipiec 10, 2010, 14:04:32 pm[/time]
I jeszcze ciekawe zestawienie:



ZRODLO : http://gizmodo.com/5491379/mental-math-the-playstation-move-experience-is-going-to-be-expensive

Wiec PlayStation Move kosztami rowna sie, moze i przebija Kinect'a
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2010, 14:06:07 pm wysłana przez LoNdEk »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #282 dnia: Lipca 10, 2010, 14:45:47 pm »
Urzekła mnie twoja historia.

"Price for four players" - tu chyba powinni doliczyć dodatkowego Xboxa i Kinkieta (+ telewizor), bo urządzenie obsługuje tylko dwóch graczy  :hihi:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #283 dnia: Lipca 10, 2010, 15:19:35 pm »
Urzekła mnie twoja historia.

"Price for four players" - tu chyba powinni doliczyć dodatkowego Xboxa i Kinkieta (+ telewizor), bo urządzenie obsługuje tylko dwóch graczy  :hihi:

Co nie zmienia faktu, ze zeby pograc we niektore gry potrzeba wydac rownowartosc Kinecta ( no chyba ze MS zbije cene )- niechce mi sie szukac komentarzy ale pewien jestem, ze gdzies cos o porownaniu cen obu urzadzen pisales ;)

Dziwne, ze Sony o tym nie pisze - informuje, ze potrzebne sa 2 wandy.

Wiec zeby w pelni "poczuc" Move experience trzeba wydac 150 USD.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #284 dnia: Lipca 10, 2010, 16:26:44 pm »
Cytuj
Dziwne, ze Sony o tym nie pisze - informuje, ze potrzebne sa 2 wandy.
Nie sa neizbedne. Fakt beda gry wykorzystujace 2 wandy, ale nie bedziesz potrzebowal dwoch by w nie grac. Bedzie tez tryb 'uproszczony'.

Poza tym chyba to nie jest dziwne, ze 3 urzadzenia sa drozsze od jednego lol. Problem z Kinect'em jest taki, ze kosztowac bedzie ponad 100$ za tak naprawde dwie kamery. Tzn jedna gorsza od Ps Eye [kosztujaca 30$] oraz depth kamere. Koszt produkcji Kinecta jest na pewno mniejszy niz 50$, co przy cenie 150$ daje spory zysk dla Microsoftu.

A ze cena Sony nie jest wysoka swiadczy fakt, ze Wii kontroler, Wii Motion Plus + Wii Nunchuk to koszt 76$ przy 70$ za Move, a dualshock to 45$.
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2010, 16:34:20 pm wysłana przez KKRT »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #285 dnia: Lipca 10, 2010, 20:07:23 pm »
Nie sa neizbedne. Fakt beda gry wykorzystujace 2 wandy, ale nie bedziesz potrzebowal dwoch by w nie grac. Bedzie tez tryb 'uproszczony'.

Wyraznie pisze na koncu tego filmiku ze "2 PS Move Motions Controllers are required to play this game"! Wiec KKRT raczej nie pograsz w uproszona wersje tej gry - no niby jak ? Walczac chyba jedna reka  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Good luck! Wiec zeby pograc we wszystkie gry z Move bez zadych "uproszczen" i w inne zeby wogole moc zagrac trzeba kupic PS Eye + 2 Motion Controllery i zdecydowac sie na uzywanie DS3 jako navi controllera.




Koszt produkcji Kinecta jest na pewno mniejszy niz 50$, co przy cenie 150$ daje spory zysk dla Micros

Cytuj
Source pins Kinect manufacturing costs to $150
http://www.develop-online.net/news/35198/Source-pins-Kinect-manufacturing-costs-to-150

To ja moge w twoim stylu powiedziec ze koszt produkcji move to pewnie z $10 ( tak jak ty wywrozylem to sobie z fusow - btw. jak obliczyles koszt produkcji Kinecta - cholernie mnie to ciekawi ?!?!?!?!?!?!!?!?!) - co daje spory zysk dla Sony - LOL! A produckja EyeToy'a to >3 GBP a skad wiem ? Bo kupilem ostatnio XB Vision za 5 GBP nowke w sklepie, a ze to i to to zwyklem kamerki to pewnie tyle kosztuje ich produkcja :)


btw. Iras podobno dales mi ignora, ale namietnie odpowiadasz na moje posty - LOL  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2010, 20:16:25 pm wysłana przez LoNdEk »

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #286 dnia: Lipca 10, 2010, 20:36:21 pm »
PS Eye + 2 Motion Controllery i zdecydowac sie na uzywanie DS3 jako navi controllera.


Skoro mówisz że trzeba trzymać dwa motion controllery w obu rękach, to w czym w tym momencie proponujesz trzymać DS3?

Ps. nie zamierzam kupować move, ale jakbym kupował to na bank z co najmniej dwoma mc - w koncu takich pierd** nie kupuje się żeby grać w gry solo.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #287 dnia: Lipca 10, 2010, 20:50:41 pm »
PS Eye + 2 Motion Controllery i zdecydowac sie na uzywanie DS3 jako navi controllera.


Skoro mówisz że trzeba trzymać dwa motion controllery w obu rękach, to w czym w tym momencie proponujesz trzymać DS3?

Ps. nie zamierzam kupować move, ale jakbym kupował to na bank z co najmniej dwoma mc - w koncu takich pierd** nie kupuje się żeby grać w gry solo.

Chodzi o to ze niektore gry beda wymagaly 2ch mc a niektore 1 mc + navi/ds3, bo mc nie spelnia funkcji navi/ds3, a navi/ds3 nie ma nic z mc.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #288 dnia: Lipca 10, 2010, 21:08:07 pm »
Chodzi o to ze niektore gry beda wymagaly 2ch mc a niektore 1 mc + navi/ds3, bo mc nie spelnia funkcji navi/ds3, a navi/ds3 nie ma nic z mc.
Nie beda, przynajmniej narazie zadne nie wymagaja, wiec nie ma podstaw zeby sadzic, ze beda.
Wyraznie pisze na koncu tego filmiku ze "2 PS Move Motions Controllers are required to play this game"!
Dziwne na GDC jak mowili o tej grze to potwierdzono, ze nie bedzie trzeba miec dwoch wand'ow.
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2010, 21:09:45 pm wysłana przez KKRT »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #289 dnia: Lipca 10, 2010, 21:15:17 pm »
Chodzi o to ze niektore gry beda wymagaly 2ch mc a niektore 1 mc + navi/ds3, bo mc nie spelnia funkcji navi/ds3, a navi/ds3 nie ma nic z mc.
Nie beda, przynajmniej narazie zadne nie wymagaja, wiec nie ma podstaw zeby sadzic, ze beda.
Wyraznie pisze na koncu tego filmiku ze "2 PS Move Motions Controllers are required to play this game"!
Dziwne na GDC jak mowili o tej grze to potwierdzono, ze nie bedzie trzeba miec dwoch wand'ow.

Oficjalny trailer mowi co innego, filimi  z E3 gdzie team z Joystiq testowall gre pokazuje gre z 2ma mc - ale OK, moze bedzie sie dalo jedna reka walczyc.

btw. nie odpowiedzieles na pytanie jak obliczyles koszt produkcji Kinect ?!

Wiadomość scalona: Lipca 10, 2010, 21:19:05 pm
Cytuj
*The PlayStation®Eye camera (sold separately) and two PlayStation®Move motion controllers (sold separately) are required to use this product. "The Fight: Lights Out" is a trademark of Sony Computer Entertainment America LLC. © 2010 Sony Computer Entertainment Europe.

Ze strony Sony!
http://us.playstation.com/games-and-media/games/the-fight-lights-out-ps3.html
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2010, 21:19:05 pm wysłana przez LoNdEk »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #290 dnia: Lipca 10, 2010, 21:21:03 pm »
Kupujemy zestaw Move z kamerą za 200 złotych i gramy w SOCOM'a. Dla większego komfortu możemy (ale nie musimy) dokupić Navigation Stick za 70 złotych. Za 130 złotych możemy również dokupić drugi PS Move i za 330 złotych w sumie pograć z kumplem w pingponga. A Kinect? Jednorazowy wydatek rzędu 650 złotych (130 funtów * 5 PLN) za urządzenie o nieporównywalnie mniejszych możliwościach. Jakby nie próbować zaklinać rzeczywistości, na pierwszy rzut oka widać, które urządzenie cenowo jest bardziej atrakcyjne.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #291 dnia: Lipca 10, 2010, 21:23:39 pm »
Nie odpowiedzialem, bo jem i jest mecz ... Juz Ci odpowiadam

Cytuj
Bo kupilem ostatnio XB Vision za 5 GBP nowke w sklepie, a ze to i to to zwyklem kamerki to pewnie tyle kosztuje ich produkcja
Troche inne sa te kamerki ... Wez sprawdz specyfikacje obu.

A jak policzylem? Ps Eye kosztuje 30$ w retail, wiec produkcja to pewnie kolo 15$, a ze jest znacznie bardziej zaawansowana niz zwykla kamerka w Natalu to powiedzmy, ta z Natala kosztuje 10$, dodatkowe 40$ idzie na kamere depth [i tak to pewnie przesadzone wyliczenie]. Natal w srodku nic nie ma, nie ma procka, nie ma juz ram, wiec zostaja mikrofony, depth camera i zwykla camera - 50$ max.

A co do wyliczen Move Twoich to zobacz ile to ma smeici, zyroskopy, wibracje, diody, przyciski, bluetooth i to wszystko musi byc odpowiednio zminimalizowane, bo w koncu to controller

Ps. A i Sony nie musi zbic kokosow na Move, w przeciwienstwie do Microsoftu ;]
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2010, 21:28:19 pm wysłana przez KKRT »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #292 dnia: Lipca 10, 2010, 21:35:55 pm »
Kupujemy zestaw Move z kamerą za 200 złotych i gramy w SOCOM'a. Dla większego komfortu możemy (ale nie musimy) dokupić Navigation Stick za 70 złotych. Za 130 złotych możemy również dokupić drugi PS Move i za 330 złotych w sumie pograć z kumplem w pingponga. A Kinect? Jednorazowy wydatek rzędu 650 złotych (130 funtów * 5 PLN) za urządzenie o nieporównywalnie mniejszych możliwościach. Jakby nie próbować zaklinać rzeczywistości, na pierwszy rzut oka widać, które urządzenie cenowo jest bardziej atrakcyjne.

LOL kuwa... OK jesli chodzi juz o mozliwosci, to 3D scan calego ciala, rozpoznawanie kilkunastu stawow/miesni vs. Wiilot 2.0 (bo przyjmuje ze Move jest bardziej zaawansowany tech. niz Wii) - czyli ze co? - Iras no litosci.

@KKRT- smacznego i ja tez mecz juz ogladam ;)

A co do twojej analizy - trzyma sie to kupy, ale w mediach mowia wszyscy o $150 jako kosztach produckji, chyba ze przyjmiemy ze to kontrolowany wyciek MS co by usprawiedliwic cene urzadzenia (ktorej btw. jeszcze na 100% nie znamy)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #293 dnia: Lipca 10, 2010, 21:52:24 pm »
LOL kuwa... OK jesli chodzi juz o mozliwosci, to 3D scan calego ciala, rozpoznawanie kilkunastu stawow/miesni vs. Wiilot 2.0 (bo przyjmuje ze Move jest bardziej zaawansowany tech. niz Wii) - czyli ze co? - Iras no litosci.



Tyle masz ze skanowania stawów  8)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #294 dnia: Lipca 10, 2010, 23:51:19 pm »
Żal dupkę  ściska co niektórym jak widać  :)

Cytuj
EYE TOY
:lol: EYETOYa to miałeś w ps2   

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #295 dnia: Lipca 11, 2010, 01:12:44 am »
OK jesli chodzi juz o mozliwosci, to 3D scan calego ciala, rozpoznawanie kilkunastu stawow/miesni


Hehe. Skan całego ciała / rozpoznawanie kilkunastu stawow/miesni.
Eye Toy po prostu.
Dostępny już od kilku lat na konsole sony.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #296 dnia: Lipca 11, 2010, 04:27:38 am »
Śmieszy mnie obecna wojna Kinect vs Move. Bajki se dajecie wciskać a z drugiej mańki dajecie porównania kompletnie z dupy. Najbardziej mnie zatrważa że większość z was swoją "wiedzę" ma z materiałów prasowych. No chyba że trzeba pojechać konkurencje to można się coś dowiedzieć o działaniu ich sprzętu.

1. Nie. Kinect nie jest eyetoyem, nie jest nawet PS3 Eye. Cała zabawa to na 99.9% zintegrowany ze sprzętem (w kinekcie, nie w XO bo by nie wyrobił) soft który skanuje obraz i tworzy z niego prosty patyczakowaty model ludzika. In fact jakby się postarać można to zrobić za pomocą dwóch kamerek internetowch z biedronki + zajebiście złożonego programu.
Tylko że jakoś mi się nie widzą te wizje MS że gry będą rozpoznawały... no nie, kur** nie mogę... "ruchy mięśni".  :lol:. Roentgen?  :lol: To będzie dużo bardziej zaawansowany eyetoy i pewnie ta róznica będzie odczuwalna, gównie dlatego że eyetoy był tylko 2d). Nic więcej. Bez pierdolenia o skanowaniu pałki ultrasonografią i rozpoznawania każdego ruchu palca w ciemnym pokoju.

2. Move = WiiMotion plus. Różnica taka że Wiilot ma kursor 2d który można obsługiwać tylko delikatnymi ruchami nadgarstka (Nie, nie będzie czegoś takiego w Move, nie z taką dokładnością) a Move ma kursor w pełnym 3d ale trzeba będzie dużo mocniej się namachać bo trzeba będzie przemieścić żarówę względem kamery (znowu, w wiimocie tą relacje zmienia się ruchem nadgarstka).
Na konferencji było widać czasem opóźnienia podobnie jak w przypadku Wii, relacje pismaków mówią to samo. Było też widać że na razie spora część grywalności jest zaskryptowana a nie z przełożeniem ruchu 1:1, podobnie jak w przypadku Wii. Wszystko będzie zależało od implementacji bajeru przez twórców gier. Plusem Move jest to że PS3 ma więcej mocy przerobowej dzięki czemu więcej rzeczy będzie mogło mieć przełożenie 1:1. Tylko ten... premiera WiiMotion Plus była rok temu. Żadnej rewolucji, systematyczna ewolucja.
Zapewne to przez patenty nintendo i wcześniejszą premierę PSEye Move wygląda tak a nie inaczej. Wiem jedno. Ideałem by było jakby wstawili do kontrolera taką samą kamerkę jak w Wiilocie i walnęli 2 diodki IR na PSEye. Możliwości kursora podskoczyłyby niewyobrażalnie. To nie byłoby tylko dodanie 2 funkcjonalności (dokładny co do pixela kursor 2d i kursor 3d po stronie gracza) tylko synergia obu. Trudno mi nawet wyobrazić sobie zajebistość tego rozwiązania w jakiejś strzelance z dobrą grafą. Niestety poblokowali się patentami.

*Fanboje Sony swego czasu walili smuty na niny że trzeba będzie machać przed ekranem jak debil i dlatego Wii nie jest elo. ;) To jak, już jesteście fanami machania? ;)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #297 dnia: Lipca 11, 2010, 08:31:56 am »
Tak fanami machania w grze specjalnie do tego przystosowanej albo w jakimś konkretnym FPSie ale nie we wszystkich tytułach  :P


LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #298 dnia: Lipca 11, 2010, 09:08:52 am »
LOL kuwa... OK jesli chodzi juz o mozliwosci, to 3D scan calego ciala, rozpoznawanie kilkunastu stawow/miesni vs. Wiilot 2.0 (bo przyjmuje ze Move jest bardziej zaawansowany tech. niz Wii) - czyli ze co? - Iras no litosci.



Tyle masz ze skanowania stawów  8)

Iras juz mi sie znudzil Butler.

I tak Kinect rozpoznaje dzieki softowi ok 20stu stawow.

OK jesli chodzi juz o mozliwosci, to 3D scan calego ciala, rozpoznawanie kilkunastu stawow/miesni


Hehe. Skan całego ciała / rozpoznawanie kilkunastu stawow/miesni.
Eye Toy po prostu.
Dostępny już od kilku lat na konsole sony.


EyeToy -> PS Eye to kamerki 2D, Kinect to kamerka 3D - to jest ta glowna roznica.

Wystarczy poczytac wrazenia prasy z ostatnich pokazow Londynie(pokaz UbiSoft) - wszyscy pozytywnie o Kinect sie wypowiadaja. Damn nie jade po Move, nie mowie ze bedzie kupa czy cus, bo bedzie fajnym rozszezeniem mozliwosci PS3 - udowodnilem powyzej, ze niektore gry beda wymagaly 2ch MC co zwiekszy cene zestwu, ale i tak przychodzi taki Iras wkleja jakiegos gifa po raz setny, g*wno w sumie wie o urzadzeniu o ktorym pisze, nic do dyskusji wartosciowego nie wnosi, co juz nie raz udowadnial i odpowiada na posty usera (mnie) ktorego podobno ignoruje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #299 dnia: Lipca 11, 2010, 10:03:55 am »


Dla monia - jak widać ruchami nadgarstka też można.



Dla LoNdKa - jak widać kamera 2D w 3D też potrafi (@2:01).

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #300 dnia: Lipca 11, 2010, 12:58:26 pm »
1. Nie. Kinect nie jest eyetoyem, nie jest nawet PS3 Eye. Cała zabawa to na 99.9% zintegrowany ze sprzętem (w kinekcie, nie w XO bo by nie wyrobił) soft który skanuje obraz i tworzy z niego prosty patyczakowaty model ludzika. In fact jakby się postarać można to zrobić za pomocą dwóch kamerek internetowch z biedronki + zajebiście złożonego programu.

Nie jest eye toyem, ale narazie z tego co pokazano wszystko można by zrobić (a właściwie już zrobiono) na eye toyu. Właśnie taki jest problem z kinectem, że niby ma ciekawe możliwości, ale narazie wszystko co pokazali widzieliśmy na PS2.

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #301 dnia: Lipca 11, 2010, 14:32:24 pm »
1. Nie. Kinect nie jest eyetoyem, nie jest nawet PS3 Eye. Cała zabawa to na 99.9% zintegrowany ze sprzętem (w kinekcie, nie w XO bo by nie wyrobił) soft który skanuje obraz i tworzy z niego prosty patyczakowaty model ludzika. In fact jakby się postarać można to zrobić za pomocą dwóch kamerek internetowch z biedronki + zajebiście złożonego programu.

Nie jest eye toyem, ale narazie z tego co pokazano wszystko można by zrobić (a właściwie już zrobiono) na eye toyu. Właśnie taki jest problem z kinectem, że niby ma ciekawe możliwości, ale narazie wszystko co pokazali widzieliśmy na PS2.

Tym samym tokiem rozumowania można powiedzieć że wszystko co widzieliśmy na Move widzieliśmy na Wii. Boże litości...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #302 dnia: Lipca 11, 2010, 14:47:29 pm »
Wszystko rozbija się o gry - te na EyeToya i Kinecta są bliźniaczo podobne, a na Wii raczej trudno znaleźć strzelanki pokroju Killzone i SOCOM'a. Niech Microsoft pokaże gry, które pozwolą odróżnić ich zabawkę od EyeToya, a przede wszystkim uzasadnią wywalenie ponad 600 złotych.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #303 dnia: Lipca 11, 2010, 15:50:25 pm »
Cytuj
Śmieszy mnie obecna wojna Kinect vs Move
A mnie smiesza wszystkie Twoje pseudo-eksperckie posty. Wez przemysl jeszcze raz kombo PS Eye i biblioteki obrobki obrazu + Wand tracking + gyroskopy. Poza tym perpixel percision masz na Move - zobacz sobie demko z Qore jak Dr. Marks rysuje za pomoca Move.
« Ostatnia zmiana: Lipca 11, 2010, 17:23:35 pm wysłana przez KKRT »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #304 dnia: Lipca 15, 2010, 07:33:31 am »
PlayStation Move Demo Disc To Become PSN Download:
http://playstrum.spruz.com/pt/PlayStation-Move-Demo-Disk-To-Become-PSN-Download/blog.htm

Cytuj
Earlier today, Sony went a bit in-depth with the official bundles for their PlayStation Move motion controller through a post on the PlayStation Blog. One bundle in particular (seen in the picture above) will be including the Sports Champions game for Move as well as a "Move Game demo disc". Those in the comments section were aware of this and, other than the lack of a special bundle for PlayStation Eye users, the other topic talked about a lot was the inclusion of the demo disc.

According to Kim Nguyen of the PlayStation Blog, the demo disc included within the PlayStation Move Bundle will become a downloadable item on the PlayStation Network "at some point". This will come in handy for those who aren't interested in the bundle that includes the demo disc.


aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #305 dnia: Lipca 15, 2010, 09:50:53 am »
Szczerze kto planuje kupić to "cudo"?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #306 dnia: Lipca 15, 2010, 10:20:49 am »
ja sie zaczynam powaznie nad tym zastanawiac - kamere juz mam, wiec w gre wchodzi zakup move z kulka + kontorlera z analogowa galka. wszystko zalezy od gier

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #307 dnia: Lipca 15, 2010, 14:14:13 pm »
Ja też.
Zapowiada się naprawdę super zabawa.

Tzn, wstrzymam się trochę, dopóki nie wyjdzie więcej konkretnych gier. Ale zdecydowanie się przymierzam do kupna.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #308 dnia: Lipca 15, 2010, 14:24:15 pm »
Ja kupuje dla LBP 2 i Killzone 3. Dla samych tych tytulow warto ;] Zwlaszcza LBP 2 moze zarzadzic pod wzgledem Move.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #309 dnia: Lipca 15, 2010, 16:32:13 pm »
Biorę z SOCOM'em i mam nadzieję, że długo nie będę musiał czekać.

el becetol

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #310 dnia: Lipca 15, 2010, 17:57:51 pm »
Szczerze kto planuje kupić to "cudo"?

Ja raczej nie, za duzo dalem za tivika zeby go teraz przez chwile nieuwagi rozjebać wiilotem jak debile z youtuba.
A na serio to przerobilem wiele dodatkow do konsol za poprzednich generacji i doszedlem do wniosku ze skakanie przed ekranem to nie dla mnie.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #311 dnia: Lipca 15, 2010, 18:09:35 pm »
Szczerze kto planuje kupić to "cudo"?

Ja raczej nie, za duzo dalem za tivika zeby go teraz przez chwile nieuwagi rozjebać wiilotem jak debile z youtuba.
A na serio to przerobilem wiele dodatkow do konsol za poprzednich generacji i doszedlem do wniosku ze skakanie przed ekranem to nie dla mnie.


Przecież MOVE będziesz mógł sobie grać wygodnie na kanapie ruszając ledwo nadgarstkiem.

Dziwne masz wyobrażenie o tym sprzęcie :P

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

1man1jar

  • Gość
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #312 dnia: Lipca 15, 2010, 18:34:02 pm »
Jak niby miałoby wyglądać granie w tego Tigera Woodsa w taki sposób?  ;)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #313 dnia: Lipca 15, 2010, 18:41:07 pm »
Jak niby miałoby wyglądać granie w tego Tigera Woodsa w taki sposób?  ;)

Oczywiście, że przy niektórych grach będzie trzeba wstać i się zamachnąć. Ale wiele, jeżeli nie większość gier, będzie można grać wygodnie z kanapy.
Albo inaczej: zakładam, że tak będzie się dało grać w większość gier skierowanych do nas, "core'owych" graczy.

Czepiasz się :P

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #314 dnia: Lipca 15, 2010, 19:51:24 pm »
za duzo dalem za tivika zeby go teraz przez chwile nieuwagi rozjebać wiilotem jak debile z youtuba.
Nie wiem, jak w przypadku Move, ale w Wii od tego masz pasek, który nakładasz na nadgarstek ;).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #315 dnia: Lipca 15, 2010, 21:59:56 pm »
Kupuje Move na stówkę, lecz nie wiem czy warto grając na monitorze.

No i cena w cale nie taka mała,  chciałbym pograć z kimś, prawie 400 zł ( dwa move i chociaż jeden navigator ), tak więc wychodzi całkiem sporo.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #316 dnia: Lipca 16, 2010, 01:19:47 am »
A mnie smiesza wszystkie Twoje pseudo-eksperckie posty.
Ja w przeciwieństwie do ciebie nie sile się na udawanie eksperta w dziedzinach w których gówno wiem z materiałów marketingowych i całej propagandy wyłącznie jednej firmy.

Wez przemysl jeszcze raz kombo PS Eye i biblioteki obrobki obrazu + Wand tracking + gyroskopy.
Woot lol awesome! To teraz ogarnij że wii ma niewiele mniej funkcjonalności od 2005 roku. Ewolucja. (Co to kur** są "gyroskopy"? Mięso w bułce?)

Poza tym perpixel percision masz na Move - zobacz sobie demko z Qore jak Dr. Marks rysuje za pomoca Move.
Czytałeś mój pseudoekspercki post w całości? Ja oczywiście wiem że kursor w move będzie mógł być tak samo precyzyjny jak w wii, tylko ta różnica że trzeba będzie poruszać całym pilotem a nie tylko jego pochyleniem jak w przypadku pointera w wii. O to mi się rozchodziło.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Dla monia - jak widać ruchami nadgarstka też można.
Można ale nie z taką precyzją. Move będzie sobie pewnie radziło żyroskopem ale w takim wypadku nie ma mowy o ciagłej dokładności co do paru pixeli. Ja mówię o szybkim wycelowaniu w łeb helghasta który na ekranie zajmuje tyle co mały paznokieć.

Przecież MOVE będziesz mógł sobie grać wygodnie na kanapie ruszając ledwo nadgarstkiem.
No popatrz. Czyli identycznie jak na Wii. ;)

Szczerze kto planuje kupić to "cudo"?
Ja. Jeśli będę miał czas na studiach i będę miał kasę za grafe.
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2010, 01:26:08 am wysłana przez monio4 »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #317 dnia: Lipca 16, 2010, 09:18:10 am »
Cytuj
No popatrz. Czyli identycznie jak na Wii. Wink

Noo... I?
Gdzieś indziej sam o tym wspominałem.

I tak bez offence, ale naprawdę strasznie autorytarnym tonem się wypowiadasz :)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #318 dnia: Lipca 21, 2010, 17:25:13 pm »
Zupdate'owane i przerobione tech dema z E3 2009
Must see ;] Kursor swietnie chodzi, bardzo plynnie i dokladnie.

gidek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-09-2008
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 7
  • Zielony gracz z niebieskim sercem :D
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #319 dnia: Lipca 21, 2010, 18:18:43 pm »
Ja Move odrazu kupuje po wypłacie ; ) Kontrolery z Wii dla mojej luby są idealną opcją sterowania, bo gdy nie ma konsoli w domu to przynajmniej nie musi się uczyć sterowania na padzie tylko intuicyjnie (po tym jak przeszła Resident Evil 4 Wii Edition to nie omieszkam z nią grać w RE 5 na kontrolerach Sony, bo padem nie daje sobie zbytnio rady (na Xboxie 360 z nią grałem) więc i frajdy z tego nie ma), też woli trzymać jakiś kontroler w ręce niż machać do ekranu więc i Killzona 3 w co-opie się przejdzie, a i mam nadzieję, że będą dodawać łatki do innych gier z obsługą Move : )