Autor Wątek: Castlevania: Lords of Shadow  (Przeczytany 173258 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #400 dnia: Października 08, 2010, 19:20:08 pm »
No to ki ch** to opoznienie

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #401 dnia: Października 08, 2010, 19:31:44 pm »
No to ki ch** to opoznienie
Cenega.

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #402 dnia: Października 08, 2010, 19:49:31 pm »
MAM :) Zamawiałem z Ultimy   :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #403 dnia: Października 08, 2010, 19:59:30 pm »
MAM :) Zamawiałem z Ultimy   :D
Dzisiaj Ci przysłali? Ja dopiero dzisiaj zamówiłem, więc pewnie w poniedziałek lub we wtorek będzie.

Wiadomość scalona: Października 08, 2010, 20:01:20 pm
Sprawdziłem teraz na ultimie i jest napisane, że zamówienie zrealizowane, więc może jutro będzie ;]
« Ostatnia zmiana: Października 08, 2010, 20:01:20 pm wysłana przez Ryo »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #404 dnia: Października 08, 2010, 20:16:50 pm »




Piękne.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #405 dnia: Października 08, 2010, 20:28:12 pm »
MAM :) Zamawiałem z Ultimy   :D
Nie zapomnij podzielić się wrażeniami. ;)

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #406 dnia: Października 08, 2010, 22:24:43 pm »
Wrażenia pozytywne :D Odnoszę dziwne wrażenie że animacja na początku 2 rozdziału jest lepsza niż w 1 :P

Różnie jest z animką, raz lepiej, raz gorzej:P Tutaj panowie z Mercurysteam mogli bardziej się postarać :P Mam nadzieje że w kolejnej Castlevanii nie będzie takiego problemu.

Od 4 rozdziału jest "Castlevaniowo" przynajmniej dla mnie:P Owszem poprzednie rozdziały też mają co nie co ze starych odsłon, ale im dalej tym lepiej :D
« Ostatnia zmiana: Października 09, 2010, 14:40:51 pm wysłana przez Popa »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #407 dnia: Października 10, 2010, 14:14:15 pm »
Cholera..nie wiem czy kupować Castlevanie czy GT5...GT5 starcza stanowczo na więcej...ale nie chce mi się czekać :P
« Ostatnia zmiana: Października 10, 2010, 14:16:00 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #408 dnia: Października 10, 2010, 14:43:51 pm »
Cholera..nie wiem czy kupować Castlevanie czy GT5...GT5 starcza stanowczo na więcej...ale nie chce mi się czekać :P
Ja kupuje to i to :)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #409 dnia: Października 11, 2010, 08:51:56 am »
Unhandled Error Erases Castlevania: Lords of Shadow Saved Data on PS3
kurwac, co to sie dzieje na tej generacji to sie w pale nie miesci (biorac standardy poprzednich generacji, "offlinowych").
Soul Calibur 3?
daj spokoj, wiesz o co mi chodzi - teraz pospiech i presja jest tak duza, ze oszczedza sie na testach i niemal kazda gra wychodzi na rynek z mniejszymi badz wiekszymi bledami i dostaje po premierze latki.

castlevania jest zdecydowanie na mojej liscie, bo to jeden z moich ulubionych gatunkow, tylko kiedy? raczej nie teraz, musi poczekac.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #410 dnia: Października 11, 2010, 09:45:02 am »
niemal kazda gra wychodzi na rynek z mniejszymi badz wiekszymi bledami
Idealny przykład - FFXIV.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #411 dnia: Października 11, 2010, 10:10:34 am »
Unhandled Error Erases Castlevania: Lords of Shadow Saved Data on PS3
kurwac, co to sie dzieje na tej generacji to sie w pale nie miesci (biorac standardy poprzednich generacji, "offlinowych").
Soul Calibur 3?
daj spokoj, wiesz o co mi chodzi - teraz pospiech i presja jest tak duza, ze oszczedza sie na testach i niemal kazda gra wychodzi na rynek z mniejszymi badz wiekszymi bledami i dostaje po premierze latki.

castlevania jest zdecydowanie na mojej liscie, bo to jeden z moich ulubionych gatunkow, tylko kiedy? raczej nie teraz, musi poczekac.

Ja bym prędzej powiedział, że ze względu na zdecydowanie zwiększoną złożoność gier od strony technicznej, po prostu trudniej wychwycić wszystkie błędy w rozsądnym okresie czasu.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #412 dnia: Października 11, 2010, 10:30:42 am »
Unhandled Error Erases Castlevania: Lords of Shadow Saved Data on PS3
kurwac, co to sie dzieje na tej generacji to sie w pale nie miesci (biorac standardy poprzednich generacji, "offlinowych").
Soul Calibur 3?
daj spokoj, wiesz o co mi chodzi - teraz pospiech i presja jest tak duza, ze oszczedza sie na testach i niemal kazda gra wychodzi na rynek z mniejszymi badz wiekszymi bledami i dostaje po premierze latki.

castlevania jest zdecydowanie na mojej liscie, bo to jeden z moich ulubionych gatunkow, tylko kiedy? raczej nie teraz, musi poczekac.

Ja bym prędzej powiedział, że ze względu na zdecydowanie zwiększoną złożoność gier od strony technicznej, po prostu trudniej wychwycić wszystkie błędy w rozsądnym okresie czasu.
niektore bledy widac po 5 min od wlaczenia (np F1 2010 od codemasters).

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #413 dnia: Października 11, 2010, 11:15:13 am »
Grając dziś chwilkę miałem dziwne uczucie - jakby gra miała się zaraz wysypać. Niby lokacje (np. leśne) są ładnie wykonane, ale miałem poczucie, jakby wszystko miało się zaraz zawalić, "wykrzaczyć". Nie wiem, czy chodzi o sam obraz/filtry, czy raczej o framerate, który dopiero dziś zaczął mi dokuczać. Pewnie jedno i drugie. Mercurysteam stworzyło dobrą grę (takie mam odczucia po kilku godzinach), ale czuć, że muszą się jeszcze sporo nauczyć. Dobrze, że mogą liczyć na Kojima Productions.

Brakuje mi poczucia precyzji, przy poruszaniu się bohaterem. Czasem lekko wychylę gałkę, a Gabriel robi solidne kilka kroków.

Oglądał ktoś już artworki w extras? Niektóre są genialne. Twórcy Castlevania mają talent, liczę, że będą odpowiedzialni za następną część. Otoczka gry jest świetna.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #414 dnia: Października 11, 2010, 12:10:21 pm »
a ty Zielarz już przeszedłeś? jeśli tak to jak jest w końcu z tym skinem Snake'a dla Gabriela?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #415 dnia: Października 11, 2010, 13:35:30 pm »
Oglądał ktoś już artworki w extras? Niektóre są genialne.
Wpis. Na razie widziałem tylko te, które same się odblokowały. Zapewne te za kasę trzymają równie wysoki poziom.

Po spojrzeniu na mapę świata stwierdziłem, że to będzie długa przygoda ;]

nakimushi

  • Gość
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #416 dnia: Października 11, 2010, 15:49:57 pm »
ja dopiero jestesm w V chapterze .... klimat gry jest kosmiczny
chociaz rzeczy ktore zielarz wymienia wystepuja
wampiry w tej grze wygladaja kapitalnie !

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #417 dnia: Października 11, 2010, 19:14:56 pm »
Powstaje kontynuacja Castlevania: Lords of Shadow:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=54380

Cytuj
Redakcja hiszpańskiego wydania serwisu Eurogamer donosi, że studio MercurySteam Entertainment rozpoczęło prace nad kontynuacją przygód Gabriela Belmonta z Castlevania: Lords of Shadow (PlayStation 3, Xbox 360). Produkcja będzie podobno jeszcze bardziej spektakularna od „jedynki”.

Źródłem tej dosyć nieoczekiwanej informacji okazał się Oscar Araujo, znany hiszpański kompozytor. Jest on odpowiedzialny za przygotowanie ścieżki dźwiękowej do gry (nagranej z udziałem orkiestry symfonicznej i 80-osobowego chóru).

W rozmowie, jakiej udzielił jednej ze stacji radiowych z półwyspu Iberyjskiego stwierdził on, że „jeśli graczom spodobała się pierwsza część gry, to do gustu przypadnie im także jeszcze bardziej efektowna kontynuacja”. Podobno Konami – wydawca gier z serii Castlevania i firma odpowiedzialna za jej stworzenie – poprosiła Araujo o skomponowanie do „dwójki” agresywniejszej muzyki, która odzwierciedlałaby w odpowiedni sposób nowoczesne zmiany wprowadzone do serii.

Firma Konami nie chciała skomentować rewelacji dostarczonych przez kompozytora. Faktem jest jednak, że od pewnego czasu w Sieci można było przeczytać, że MercurySteam Entertainment zajmuje się dewelopingiem kolejnej gry. Jednak jak dotąd nie dysponowaliśmy żadnymi konkretnymi informacjami w tej sprawie.

Szybkie tempo, trzeba im przyznać.

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #418 dnia: Października 11, 2010, 21:09:17 pm »
LoS w Polsce za 259zł.  i na dodatek 29 października wg gry-online. cd projekt ssie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #419 dnia: Października 11, 2010, 21:25:52 pm »
I dobrze, bo gra - mimo, że nie jest tytułem, który przed premierą uzyskał status must have i ma mniejsze i większe wady - jest świetna. Już także myślę o poprawkach, jakie mogą wnieść, także od strony graficznej :]. Mają kogo gonić ;).

a ty Zielarz już przeszedłeś? jeśli tak to jak jest w końcu z tym skinem Snake'a dla Gabriela?

Jeszcze nie, trzeba pytać lub sprawdzać zachodnie fora.

Podoba mi się rozwiązanie backtrackingu w grze - można wrócić do poprzedniej misji, podejrzeć procent jej wykonania, co zostało do zebrania.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #420 dnia: Października 12, 2010, 15:30:12 pm »
Jestem na początku 3 Chaptera i mam 5h na liczniku. Nieźle, zważywszy, że po tym czasie niektóre gry by dobiegały końca. Design lokacji, potworów i ogólnie świata w Caslevanii mocno złapał mnie za jajca, ściskając coraz bardziej z każdym Chapterem. Nie mogę wyjść z podziwu, jak pięknie prezentuje się ta gra. Do tego dochodzi mega-klimatyczna muza.

Żeby nie było za różowo, to czasem denerwuje mnie drżąca kamera, gdy stoimy w miejscu oraz migające strony księgi, co trochę utrudnia czytanie. Na początku trochę narzekałem na małą ilość walk, ale w porę uświadomiłem sobie, że to przecież dopiero początek gry. Co do elementów wspinaczkowych to zgodnie z obowiązującym ostatnio trendem, nie ma miejsca na pomyłkę, ponieważ gra sama nas prowadzi. Wiem, że to nie Tom Raider (w którego notabene grałem tuż przed Lords of Shadow) ale mimo wszystko nie przepadam za błyszczącymi krawędziami do wspinaczki itp. No ale Castlevania ma się skupiać na zupełnie czymś innym i robi to wyśmienicie. Walka jest rozbudowana, Light Magic, Shadow Magic, Relics, jest dobrze. Wraz z postępem w grze pojawiają się nowe combosy, bądź upgrade'y już posiadanych. Wszystko bardzo ciekawie przedstawione za pomocą rysowanych animacji w księdze.

Nie pozostaje nic innego jak grać i uczestniczyć w tej wspaniałej przygodzie, wsłuchując się w baśniowy głos narratora.

Aha, Gabriel trzymający krzyż w prawej dłoni oraz będący w pozycji do walki wygląda PRZEKOZACKO.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #421 dnia: Października 13, 2010, 23:26:54 pm »
Konami issues statement on save data corruption in Castlevania: Lords of Shadow
http://www.examiner.com/video-game-news-in-national/konami-issues-statement-on-save-data-corruption-castlevania-lords-of-shadow

Cytuj
A few players are reporting a glitch in Castlevania: Lords of Shadow that erases save data from the Playstation 3 version. David Cox, the producer of the game, today released a statement regarding the harmful bug on Twitter:

    We are looking into it. This issue only affects a very small number of users. We have a fix and are currently testing it. Patch incoming. To be safe make sure you periodically back up your save.

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #422 dnia: Października 14, 2010, 08:44:40 am »
Wyobraźcie sobie że szlag trafił save'a na początku finałowej walki!!! Wiem były ostrzeżenia, ale myślałem że jak już jest praktycznie koniec gry to nic złego mnie spotkać nie może :( Ponad 20h poszło się... :)

Ma ktoś save'a ;) ? Muszę ostatniemu bossowi dupsko skopac :)
« Ostatnia zmiana: Października 14, 2010, 11:18:29 am wysłana przez Popa »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #423 dnia: Października 14, 2010, 17:47:41 pm »
Wyobraźcie sobie że szlag trafił save'a na początku finałowej walki!!! Wiem były ostrzeżenia, ale myślałem że jak już jest praktycznie koniec gry to nic złego mnie spotkać nie może :( Ponad 20h poszło się... :)

Ma ktoś save'a ;) ? Muszę ostatniemu bossowi dupsko skopac :)
Jejebie. Odkąd zacząłem grać to się sram i nawet czasem tak jakby mi gra przycinała przy loadingu. Ale już wczoraj podjąłem decyzję, że przegrywam save'a na pena.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #424 dnia: Października 14, 2010, 20:24:33 pm »
Coś Ryo mało się produkujesz o grze, weźcie napiszcie jak tam z tym poziomem trudności jest, co was wkurza itp.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #425 dnia: Października 14, 2010, 21:40:54 pm »
Coś Ryo mało się produkujesz o grze, weźcie napiszcie jak tam z tym poziomem trudności jest, co was wkurza itp.
Mało się produkuję, bo gram ;] Dzisiaj jeszcze dla pewności zgrałem save'y na inny profil i na pena. Będę tak robił, dopóki nie wyjdzie ten patch.

Co do poziomu trudności to gram na odpowiedniku Normal (zapomniałem jak się nazywa). Nie jest trudno, chociaż momentami można ładnie wyłapać, gdy otoczy Cię kilku wrogów na raz. Już widzę, że na ostatnim poziomie (Paladin) będzie trudno. Skoro już jesteśmy przy poziomie trudności, to fajne są ikonki go obrazujące - od zwykłej czaszki na Easy, aż po czachę z rogami na Paladin. Jeżeli jeszcze chodzi o trudność walk, to należy zaznaczyć, iż bardzo dobrze skonstruowany jest system magii. Używając Light Magic odnawiamy sobie energię z każdym celnym trafieniem przeciwnika. By zdobyć Light Magic musimy zabić potworka wykończeniem (R2), chociaż czasem wystarczy mocniejszy szlag. Jest jeszcze coś takiego jak Focus - gdy klepiemy monstera rośnie nam wskaźnik. Gdy dobijemy do jego końca (co równa się z nie dostaniem szlaga od potwora, ponieważ to kasuje Focus do zera) każde celne uderzenie w przeciwnika sprawia, że ten wyrzuca z siebie Neutral Magic. Neutral Magic możemy wciągnąć jako Light Magic, bądź Shadow Magic. Light odnawia energię, Shadow zwiększa obrażenia. I tu właśnie można nieźle kombinować, w zależności od sytuacji w walce. Teoretycznie wbijasz w fight na 'dangerze', klepiesz pomioty bez otrzymania szlaga, wsysasz Light Magic, odnawiasz sobie energię i jesteś zdrów jak ryba.

Co do wad, to najbardziej mnie chyba wkurza migająca księga, no i momentami kamera w walce, która nakazuje klepać na oślep. Cała reszta to mistrzostwo z lokacjami i klimatem na czele.

Aha, nigdy wcześniej w żadnej grze nie widziałem tak przepięknych artworków.
« Ostatnia zmiana: Października 14, 2010, 21:42:39 pm wysłana przez Ryo »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #426 dnia: Października 14, 2010, 21:48:06 pm »
No to czekam aż cena spadnie do około 150 max 170zł i biorę  :grin:
a wiadomo czy jest coś w rodzaju new game +?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #427 dnia: Października 14, 2010, 22:06:59 pm »
a wiadomo czy jest coś w rodzaju new game +?
Nie wiem, nie czytam nic, bo chcę sam wszystko odkryć. Wydaje mi się jednak, że tak, ponieważ w każdym momencie możesz wrócić do starszych lokacji, by uzupełnić % ukończenia, wykonać triale (ukończyć level wykonując określoną rzecz), zdobyć brakujące kamienie, ulepszenia do broni itp.

Aha, zapomniałem napisać o jednej rzeczy związanej z Kojimą. Nie wiem czy mi się przesłyszało, ale na 95% wbijając do pewnej specyficznej lokacji (al'a MGS), zmieniła się kamera i przez 2 sekundy zagrał main Theme w MGSa ;] Sprawdzę to jak skończę grę, ale byłem święcie przekonany, że słyszałem tę muzyczkę ;]
Chodzi o moment z 1:14:


Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #428 dnia: Października 15, 2010, 10:27:50 am »
Dobrze słyszałeś ;) fajny motyw :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #429 dnia: Października 17, 2010, 02:07:52 am »
Właśnie skończyłem grę ;] Jutro może coś więcej skrobnę.

iko

  • Gość
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #430 dnia: Października 17, 2010, 14:02:16 pm »
No to skrobnij cosik, bo jestem ciekawy twojego werdyktu. :troll:

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #431 dnia: Października 17, 2010, 14:32:20 pm »
Ja pierdziele, już nie mogę doczekać się sesji z tą grą! Powiedzcie mi czy C:LoS jest naszpikowana różnymi ukrytymi lokacjami, broniami, magią, etc. Tak jak inn części tej gry??

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #432 dnia: Października 17, 2010, 14:34:12 pm »
Właśnie skończyłem grę ;] Jutro może coś więcej skrobnę.
dawaj ,czekamy ma ogólne wrażenia  :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #433 dnia: Października 17, 2010, 14:41:10 pm »
No to skrobnij cosik, bo jestem ciekawy twojego werdyktu. :troll:
Po skończeniu gry podtrzymuję swoje wcześniejsze wypowiedzi odnośnie piękna lokacji, artworków, muzyki itd. System walki jak najbardziej na plus, sporo technik i kombinajcii, do tego dochodzi Light i Shadow Magic oraz Relics. Można ładnie kombinować. Ukończenie gry zajęło mi 17h, przy czym nie wracałem się do poprzednich lokacji. Po prostu szedłem prosto przed siebie zgodnie z fabułą. Po skończeniu gry można spokojnie biegać po wszystkich Chapterach i kompletować procenty (max. 110%). W dowolnym momencie można zmienić poziom trudności. Jak odpalimy najwyższy - Paladin, to i tak mamy wszystko z poprzedniego przejścia. Czyli nie powinno być tak trudno, jakby się mogło wydawać z początku.
Co do spekulacji na temat outfitu Snake'a - jest możliwość założenia Solid Eye oraz Bandany. Obu na raz, bądź każdego z osobna. Gabriel w tym ekwipunku wygląda jak Snake z długimi włosami ;] Co do innych rzeczy "Kojima related" to znalazłem wspomnianą wcześniej muzyczkę z MGS'a w jednej z lokacji oraz w jednym z Chapterów pewna rzecz w nazwie ma końcówkę Mk. III ;] Także w jednej ze wstawek, Gabriel skacząc z wysokości przyjmuje łudząco podobną pozycję jak Snake z intra MGS2, kiedy skacze z mostu na Tankowiec. Chodzi o pozycję a'la krzyż.

Cóż więcej napisać, nie było trudno na Normalu, grało się wyśmienicie i jeszcze lepiej będzie przechodzić grę ponownie. Teraz sobie pobiegam po wszystkich lokacjach i poszukam kryształów, ulepszeń do Reliców itp.

Aha, epilog po napisał końcowych daje do myślenia ;]

Wiadomość scalona: Października 17, 2010, 14:43:32 pm
Powiedzcie mi czy C:LoS jest naszpikowana różnymi ukrytymi lokacjami, broniami, magią, etc. Tak jak inn części tej gry??
Nie tyle lokacjami, co ścieżkami/pomieszczeniami, które sprytnie ukrywa przed nami kamera. Są do znalezienia kryształy, oraz tzw. Arki z ulepszeniami dla Relics.
« Ostatnia zmiana: Października 17, 2010, 14:43:32 pm wysłana przez Ryo »

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #434 dnia: Października 17, 2010, 19:05:09 pm »
Niestety ta gra ma dużo błędów. Coraz bardziej mnie to wkur**a
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #435 dnia: Października 17, 2010, 19:13:09 pm »
Niestety ta gra ma dużo błędów. Coraz bardziej mnie to wkur**a
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
No trochę lipa, chyba nie pozostaje nic innego jak restart checkpoint.

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #436 dnia: Października 17, 2010, 19:17:17 pm »
Dokładnie, aż strach pomyśleć co może nas czekać jak będziemy powracać do poprzednich etapów... Testerzy dali ciała. Trzeba będzie napisać do D. Cox.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #437 dnia: Października 17, 2010, 19:19:24 pm »
Dokładnie, aż strach pomyśleć co może nas czekać jak będziemy powracać do poprzednich etapów... Testerzy dali ciała. Trzeba będzie napisać do D. Cox.
Zgrywasz save'y żeby Ci się znów nie skasował? ;]

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #438 dnia: Października 17, 2010, 19:24:42 pm »
Tak  :D

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #439 dnia: Października 22, 2010, 14:01:11 pm »
Ludzie a jak tam z Extrasami za przejścia gry ? Są jakieś wypaśne ? I czy po każdym poziomie trudności coś nowego otrzymujemy ?  8)