Autor Wątek: Castlevania: Lords of Shadow  (Przeczytany 173239 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #480 dnia: Października 25, 2010, 15:17:44 pm »
Tak. Czasami miałem wrażenie że Gabriel biegał za szybko, tak jakby animka była szybsza od 30, a także gwałtowne spadki z powiedzmy 30 klatek. A także brak "Castlevaniowej" muzy.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Października 25, 2010, 15:21:13 pm wysłana przez Popa »

iko

  • Gość
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #481 dnia: Października 25, 2010, 15:25:45 pm »
Niczego udowadniać nie musisz. Jest to Castlevania nowej generacji z prawdziwego zdarzenia i tyle w tym temacie. 8)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #482 dnia: Października 25, 2010, 15:34:02 pm »
Ocena jak na taką giere to bardzo słaba. No, ale po extreme można sie wszystkiego spodziewać. Jak ktoś ma nowego extrema to poprosze ocene PES 11 na Pw bo sie zastanawiam czy wogóle tą gazete w tym miesiącu kupić jak takie oceny dają.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #483 dnia: Października 25, 2010, 15:38:07 pm »
Właśnie ja nie wiem co się tak ludzie pucują że to "nie jest stara Castlevania". Nigdy fanem Castlevanii nie byłem, więc mi to koło D lata czy gra ma coś z poprzednich części. A nawet jeśli..to czego ona nie ma? Bicz tak jakby jest, zamek zapewne też jakiś jest, potwory..wilkołaki itp też są. To jest, jak to ostatnio modne, reboot, ale taki imo łagodny, nie jak DMC.

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #484 dnia: Października 25, 2010, 15:46:13 pm »
Ocena jak na taką giere to bardzo słaba. No, ale po extreme można sie wszystkiego spodziewać. Jak ktoś ma nowego extrema to poprosze ocene PES 11 na Pw bo sie zastanawiam czy wogóle tą gazete w tym miesiącu kupić jak takie oceny dają.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

nakimushi

  • Gość
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #485 dnia: Października 25, 2010, 16:01:32 pm »
jak oni dali za dzwiek 7 castlevani i napisali ze slaba kamera to jakie oceny dostalo Enslaved ?  :roll:

ja skonczylem castlevanie pare dni temu - naprawde polecam / zwlaszcza ze gra jest dluga i wymagajaca

iko

  • Gość
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #486 dnia: Października 25, 2010, 16:06:25 pm »
Jest extremowo po prostu! Kurna mać ludzie, to jest całkowicie subiektywna opinia recenzenta, więc nie rozumie o co tyle hałasu. ;)
ps. Nowy PE jest wypchany po brzegi dobrym stuffem, polecam obadać!

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #487 dnia: Października 27, 2010, 15:47:53 pm »
Przeszedłem 1 chapter i..cholera klimat jest mistrzowski, grafika bardzo ładna, ogólnie...gra mnie jara bardziej niż GoW3, tu po prostu czuję nowość w combosach--w GoW3 praktycznie od początku wiedziałem co i jak, mogłem się spodziewać jak się rozwinie fabuła (no chyba nikt nie przypuszczał że Kratos przebaczy bogom...).
Cieszy kilka ścieżek do celu, ale stanowczo brakuje mapy. Z rzeczy które jeszcze bym zmienił..ikonka zapisu powinna być bliżej krawędzi, ale można się przyzwyczaić i QTE...wolę takie z GoWa.
A i pierwsze zagadko-puzzle już przebiły te które były w GoW3 :P

Wiadomość scalona: Października 27, 2010, 16:33:46 pm
Jeszcze jedno..znów nikt nie powiedział że gra obsługuje custom soundtrack!  :evil:
Nie ma to jak pobiegać Gabrielem a w tle leci Omen Prodigy  :lol: , będę musiał jeszcze sobie obczaić jak instrumental Snowgoons pasuje do gry.
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2010, 16:33:46 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #488 dnia: Października 27, 2010, 18:09:42 pm »
Z rzeczy które jeszcze bym zmienił..ikonka zapisu powinna być bliżej krawędzi, ale można się przyzwyczaić i QTE...wolę takie z GoWa.
No właśnie są jak w GoWie - dany przycisk pojawia się po odpowiedniej stronie ekranu, Chyba, ze mówisz o pierścieniu przy łapaniu.

Jeszcze jedno..znów nikt nie powiedział że gra obsługuje custom soundtrack!  Evil or Very Mad
Nie wiedziałem nawet. Jak to odpalić?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #489 dnia: Października 27, 2010, 21:03:11 pm »
No po prostu PS button i wybierasz muzyczkę jaką chcesz.
A co do QTE to tak, chodziło mi o łapanie, choć rozkminiłem że nie trzeba trafić idealnie jak oba kółka się stykają, trzeba zdążyć od zetknięcia do końca.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #490 dnia: Października 27, 2010, 21:45:28 pm »
A co do QTE to tak, chodziło mi o łapanie, choć rozkminiłem że nie trzeba trafić idealnie jak oba kółka się stykają, trzeba zdążyć od zetknięcia do końca.
Dokładnie, no i spoko, że możesz sobie wtedy wciskać różne przyciski. Nie wiem czy czasem na innych poziomach okrąg nie jest mniejszy i nie leci szybciej? Muszę sprawdzić.

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #491 dnia: Października 28, 2010, 12:32:57 pm »
Custom soundtrack :) Fajna opcja. Muza z Castlevanii 64/Legacy of Darkness niemalże idealnie pasuje do klimatu LoS :D
« Ostatnia zmiana: Października 28, 2010, 12:35:33 pm wysłana przez Popa »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #492 dnia: Października 28, 2010, 20:09:55 pm »
Ehhh rzeczywiście pokroili grę na plasterki....
ok sytuacja wygląda tak, mamy level, trochę skakania, trochę walki, tak na oko 5-10 no góra 15 minut grania (przy ewidentnym zwiedzaniu widoków), wskakuję sobie na jedną półkę, potem za pomocą krzyża na następną..ląduję i nagle wywala ekran że przeszedłem level...no już mogli by to zrobić w jakiejś bramie, wejściu czy coś w tym rodzaju. W takim miejscu gdzie rzeczywiście "kończy" się jakaś miejscówka, a nie tak nagle i nie wiadomo z skąd.  :-x
Mają poprawić w następnej części bo zatłukę!!!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #493 dnia: Października 28, 2010, 20:15:33 pm »
Trochę też przeszkadzają niewidzialne ściany. Widzę płaski kamień obok drogi i nawet nie mogę na niego wskoczyć... Trochę mnie to irytowało.

SS1989 - zgrywasz save'a na inny profil/pena na wypadek magicznej kasacji? (no chyba, że już patch wyszedł)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #494 dnia: Października 28, 2010, 20:26:59 pm »
Trochę też przeszkadzają niewidzialne ściany. Widzę płaski kamień obok drogi i nawet nie mogę na niego wskoczyć... Trochę mnie to irytowało.

SS1989 - zgrywasz save'a na inny profil/pena na wypadek magicznej kasacji? (no chyba, że już patch wyszedł)
wyszedł patch 1.01 więc to chyba ten łatający
co do niewidzialnych ścian to owszem, denerwują, nie tylko jeśli chodzi o skakanie ale o szukanie zielonych gemów (czy jak to jest), człowiek widzi dziurę pod konarem, w normalnych grach to ewidentnie miejsce schowania czegoś takiego..tu mamy niewidzialną ścianę.
Ale i tak się jaram jak znicz olimpijski!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #495 dnia: Października 28, 2010, 20:29:25 pm »
Ale i tak się jaram jak znicz olimpijski!
Szykuj gacie, bo jak zobaczysz lokacje i krajobrazy w następnych Chapterach to się osrasz :angel:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #496 dnia: Października 28, 2010, 20:34:19 pm »
Ale i tak się jaram jak znicz olimpijski!
Szykuj gacie, bo jak zobaczysz lokacje i krajobrazy w następnych Chapterach to się osrasz :angel:
Ja to się obsrałem w ostatnim levelu 1 chaptera ;)
Miejscówka w prawdzie dawała do myślenia, że coś takiego może "być", ale nie sądziłem że tak wcześnie. Byłem prawie pewien że wystarczy przebiec na drugą stronę jeziora, że to miejsce tylko do "zwiedzania" i pokazania świata.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #497 dnia: Października 28, 2010, 20:38:28 pm »
Ale i tak się jaram jak znicz olimpijski!
Szykuj gacie, bo jak zobaczysz lokacje i krajobrazy w następnych Chapterach to się osrasz :angel:
Ja to się obsrałem w ostatnim levelu 1 chaptera ;)
Miejscówka w prawdzie dawała do myślenia, że coś takiego może "być", ale nie sądziłem że tak wcześnie. Byłem prawie pewien że wystarczy przebiec na drugą stronę jeziora, że to miejsce tylko do "zwiedzania" i pokazania świata.

Koniecznie obadaj artworki z extras. Miażdżą jaja, imo to najlepsze arty jakie kiedykolwiek widziałem w grach. A ten o nazwie Gabriel's Arrival bym sobie walnął na ścianę. To ten, który jest w pudełku z grą od wewnątrz (Gabriel na koniu i w tle kościół). KLIMAT.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #498 dnia: Października 28, 2010, 20:42:41 pm »
No właśnie...artworki nigdy jakoś mnie nie jarały, wolę dokumenty making of, a już najbardziej dodatkowe mini gry, wyzwania etc albo jakieś elementy skasowane np postacie które można obejrzeć na silniku gry (jak w GoW1).
Ale obadam :)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #499 dnia: Listopada 02, 2010, 10:24:10 am »
Pograłem godzinkę, może dwie w gierkę i stwierdzam, iż jest to tylko dobra kopia GOW-a. Gra w ogóle mnie nie wciągnęła. Klimat nijaki, bohater beznadziejny, bez wyrazu, wszystko mało realne i nie trzyma się kupy, a cały ten świat i fabuła wyglądają sztampowo i są bez polotu. Grafika bardzo ładna, ale z drugiej strony GOW3 i DMC4 wyglądają równie dobrze (a nawet lepiej) tyle, że chodzą dwa razy płynniej. Przeszkadza w grze mi to, iż jest ona totalną zrzynką z GOW-a. Taki sam model walki, nawet te same ciosy, ataki specjalne i combosy. Też się zbiera gemy co zwiększają życie, zyskuje się doświadczenie i kupuje nowe umiejętności. Są te fontanny z życiem i podobne elementy platformowe. Twórcy nawet nie starali się udawać, że gra jest inna tylko konkretnie zrobili kopie gry.

Miałem ochotę na jakąś szybszą gierkę ostatnio, ale na Castelvanii mocno się zawiodłem.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #500 dnia: Listopada 02, 2010, 10:31:33 am »
Pograłem godzinkę, może dwie w gierkę i stwierdzam, iż jest to tylko dobra kopia GOW-a. Gra w ogóle mnie nie wciągnęła. Klimat nijaki, bohater beznadziejny, bez wyrazu, wszystko mało realne i nie trzyma się kupy, a cały ten świat i fabuła wyglądają sztampowo i są bez polotu. Grafika bardzo ładna, ale z drugiej strony GOW3 i DMC4 wyglądają równie dobrze (a nawet lepiej) tyle, że chodzą dwa razy płynniej. Przeszkadza w grze mi to, iż jest ona totalną zrzynką z GOW-a. Taki sam model walki, nawet te same ciosy, ataki specjalne i combosy. Też się zbiera gemy co zwiększają życie, zyskuje się doświadczenie i kupuje nowe umiejętności. Są te fontanny z życiem i podobne elementy platformowe. Twórcy nawet nie starali się udawać, że gra jest inna tylko konkretnie zrobili kopie gry.

Miałem ochotę na jakąś szybszą gierkę ostatnio, ale na Castelvanii mocno się zawiodłem.
@.@ ...siedzę w robocie i dlatego nie odpiszę. Ale jak wrócę to mam kilka pytań.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #501 dnia: Listopada 02, 2010, 14:03:29 pm »
Pograłem godzinkę, może dwie w gierkę i stwierdzam, iż jest to tylko dobra kopia GOW-a. Gra w ogóle mnie nie wciągnęła. Klimat nijaki, bohater beznadziejny, bez wyrazu, wszystko mało realne i nie trzyma się kupy, a cały ten świat i fabuła wyglądają sztampowo i są bez polotu. Grafika bardzo ładna, ale z drugiej strony GOW3 i DMC4 wyglądają równie dobrze (a nawet lepiej) tyle, że chodzą dwa razy płynniej. Przeszkadza w grze mi to, iż jest ona totalną zrzynką z GOW-a. Taki sam model walki, nawet te same ciosy, ataki specjalne i combosy. Też się zbiera gemy co zwiększają życie, zyskuje się doświadczenie i kupuje nowe umiejętności. Są te fontanny z życiem i podobne elementy platformowe. Twórcy nawet nie starali się udawać, że gra jest inna tylko konkretnie zrobili kopie gry.

Miałem ochotę na jakąś szybszą gierkę ostatnio, ale na Castelvanii mocno się zawiodłem.
Zrób mi w Castlevani kombo [][]/\ czyli standardowe małe kombo w GoW. System walki jest zupełnie inny, zwłaszcza jak dochodzi się dalej i dostaje się nowe przedmioty.
Jest inny i zarazem....ehh miałem to napisać po przejściu gry, ale że temat został poruszony to:
i zarazem przekombinowany. Za dużo rzeczy wsadzili pod "blok + przycisk" w dodatku czasem blok nie zdąży się "zdjąć" przez to że jest pod L2. Co wkur*ia niemiłosiernie jak chcesz zdjąć blok i zaatakować [] a Gabriel robi atak rękawicą. Zrobić magię pod L2 i R2 a blok L1, albo w ogóle wywalić niektóre rzeczy z bloku. No i jeszcze te uniki... Prawa gałka w padzie nie jest tylko do ozdoby!! Zwłaszcza że kamerą nie można ruszać. No szlak mnie momentami trafia przez ten blok. Jeszcze do uników, są zbyt wolne i na za małą odległość, w dodatku mam wrażeni że można je robić tylko w 4 kierunkach, dlatego czasem nawet pomimo uniku obrywamy.
Kamera..jak wspomniałem nieruchoma i przez to niejednokrotnie denerwuje jak nie pokazuje tego co byśmy chcieli.
No to chyba tyle z narzekań.
Ogólnie gra naprawdę fajna, pomimo tych mankamentów. Owszem niektóre momenty są skopiowane z innych gier, zwłaszcza z GoWa..ale są zrobione lepiej. Jazda na przeciwnikach na przykład: pająki, takie większe wilki, trolle, opancerzone świniaki. I to nie tylko by pozabijać wrogów ale do tworzenia mostów, wskakiwania w miejsca w które sami byśmy nie weszli itp. Fabuła, jest mistrzowska, może nie jakaś głęboka (jestem w VII chapterze), ale potrafi zaskoczyć np koniec 2 chaptera. Do tego zagadki których nie znajdziemy w GoW3..a właściwie to w żadnym GoWie. Gra naprawdę warta polecenia, jak ktoś lubi takie gry i potrafi przymknąć oko na trochę skopane sterowanie (chyba z godzinę musiałem się przyzwyczajać do wspinaczki pod gałką, a nie pod X) i kamerę, zagłębi się w klimat to będzie się świetnie bawić. Ja waham się między 8+ a 9-...i chyba dam te 9-
A i dla niezdecydowanych..są cycki :P

Jeszcze jedno..skąd ta myśl że Castlevania to "szybsza" gierka? Gra jest zdecydowanie wolniejsza od GoWa i to było widać już po demku.
« Ostatnia zmiana: Listopada 02, 2010, 14:08:11 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #502 dnia: Listopada 02, 2010, 16:09:51 pm »
Może dam grze druga szansę i pogram kolejne kilka godzin. Ja w sumie mam ten problem, że musze się wgryść w gierkę, a to zajmuje mi zazwyczaj kilka godzin.

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #503 dnia: Listopada 02, 2010, 16:15:00 pm »
Im dalej, tym lepiej :) Zmienisz zdanie o Castlevanii LoS .

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #504 dnia: Listopada 02, 2010, 17:23:21 pm »
Klimat nijaki
No nie żartuj. Ta Castlevania ma jeden z najlepszych feelingów. Im dalej w las tym bardziej w stylu Castlevanii. Dla mnie samo oglądanie artów z tej gry daje ciary na plecach.

bohater beznadziejny
Imo Gabriel wyróżnia się z tłumu mnóstwa innych bohaterów. W każdej wstawce można zauważyć jego cierpienie a zarazem determinację, która zwalcza zwątpienie i zrezygnowanie po stracie ukochanej. Nie jest to bohater typu "Zajabali mi laskę. Fajnie, teraz ja zejebie ich."

wszystko mało realne i nie trzyma się kupy
To tylko gra. Jak możesz po kliku godzinach ocenić, że się nie trzyma kupy?

a cały ten świat i fabuła wyglądają sztampowo i są bez polotu.
No wiesz co... pograj więcej, dojdź dalej a zobaczysz takie lokacje, jakich nie było w żadnej grze.

Grafika bardzo ładna, ale z drugiej strony GOW3 i DMC4 wyglądają równie dobrze (a nawet lepiej)
W pewnym momencie w Castlevanii wbijamy do miejsca łudząco podobnego do DMC4. I jak dla mnie od razu widać, która gra ma lepsza grafę i dlaczego jest to Lords of Shadow.
Też się zbiera gemy co zwiększają życie, zyskuje się doświadczenie i kupuje nowe umiejętności.
A w jakiej grze nie zbiera się doświadczenia i nie kupuje nowych umiejętności? Dziś prawie każda gra posiada taką mechanikę.

Wiadomość scalona: Listopada 02, 2010, 17:24:07 pm
Może dam grze druga szansę i pogram kolejne kilka godzin. Ja w sumie mam ten problem, że musze się wgryść w gierkę, a to zajmuje mi zazwyczaj kilka godzin.
Daj jej second chance, pograj dłużej a na pewno się nie zawiedziesz.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #505 dnia: Listopada 02, 2010, 18:49:07 pm »
Cytuj
Grafika bardzo ładna, ale z drugiej strony GOW3 i DMC4 wyglądają równie dobrze (a nawet lepiej)
Chyba ne.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #506 dnia: Listopada 05, 2010, 15:03:30 pm »
Właśnie skończyłem gierkę...
Ja pier*ole ostatnio to chyba tylko Assassins Creed 2 wywołało taki WTF na twarzy po zakończeniu.
Dawać mi DLC..i najlepiej 2 część.
Ostatni boss trochę wkurzający był (cholerne okręgi!!). Gra momentami wkurza, niekiedy nuży (ale rzadko!), nie potrafiłem się wbić w klimat w jednym chapterze (dokładnie to w 9)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jak pisałem wcześniej, kamera do poprawki, sterowanie też-- unik ma być pod prawą gałką bo zatłukę, a blok pod L1. No i mam wrażenie że grafika trochę nie równa, o ile pierwsze levele są piękne, tak np kanciasta stopa w ostatnim chapterze i inne mniejsze graficzne babole kują w oczy.
Jednak..naprawdę polecam gierkę, ci co dawali grze 7 czy 8- grali chyba w co innego. Ja od siebie daję 9-

No i triale..już widzę że niektóre będą prawie niemożliwe.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #507 dnia: Listopada 07, 2010, 10:56:29 am »
Ta gra jest tak jebitnie trudna czy mnie którejś nocy cały skill wyparował? W GoW3 na tytanie prawie nie ginąłem na szeregowych przeciwnikach, a tutaj na drugim poziomie trudności praktycznie każdą walkę muszę powtarzać po kilka razy  :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #508 dnia: Listopada 07, 2010, 12:33:26 pm »
Ta gra jest tak jebitnie trudna czy mnie którejś nocy cały skill wyparował? W GoW3 na tytanie prawie nie ginąłem na szeregowych przeciwnikach, a tutaj na drugim poziomie trudności praktycznie każdą walkę muszę powtarzać po kilka razy  :mad:
@.@ Nie jest trudna na drugim poziomie. Pewnie Ci
którejś nocy cały skill wyparował

1man1jar

  • Gość
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #509 dnia: Listopada 07, 2010, 13:11:20 pm »
« Ostatnia zmiana: Listopada 07, 2010, 13:15:17 pm wysłana przez 1man1jar »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #510 dnia: Listopada 07, 2010, 13:33:31 pm »
Tania, lewacka dziwka  :evil:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #511 dnia: Listopada 07, 2010, 13:38:51 pm »
 :lol:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #512 dnia: Listopada 07, 2010, 21:38:01 pm »
Jak na razie jestem zachwycony.
Idealne przeniesienie w 3d, design jest przecudowny, feeling i klimat jak na Castlevanię przystało. No i jest wymagająca, ale jednocześnie solidna, przez co można w tej kwestii ją porównac do Demon's Souls w sumie. Jeśli się wie co robi, to nawet podczas walki z chmarą wrogów żaden nie ma prawa nas tknąc, mam nadzieję że później taka przejrzystośc działań zostanie zachowana.

Jak na razie kilka zastrzeżeń- możliwośc łapania przeciwnika jest zdecydowanie zbyt potężna (jesteśmy nietykalni wtedy) i tego byc nie powinno. Dwa- blok, jego również byc nie powinno bo jest zbyt potężny, same uniki powinny w zupełności wystarczyc. Trzy- nie narzekam na brak sterowania kamerą, ale mogłaby czasem lepiej się ustawic podczas walki. Cztery- te cholerne qte (dobrze chociaż, że uproszczone i niewiele tego jak na razie). Wszystko inne na tak :]
« Ostatnia zmiana: Listopada 07, 2010, 21:40:19 pm wysłana przez _Music »

Ohtar

  • Gość
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #513 dnia: Listopada 07, 2010, 22:32:49 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #514 dnia: Listopada 07, 2010, 22:37:25 pm »
Dwa- blok, jego również byc nie powinno bo jest zbyt potężny, same uniki powinny w zupełności wystarczyc.
No tu imo się mylisz, blok wcale nie jest taki potężny, zwłaszcza potem, praktycznie każdy większy przeciwnik ma nieblokowalny atak, sztuka to wiedzieć kiedy go użyje. No i zakładam że nie masz jeszcze rękawicy..wtedy imo zaczynają się trochę cyrki z blokiem, kiedy to chcesz zablokować i potem zacząć atakować, a wchodzi ci blok + [].  Nie wiem..może jest jakaś strona, petycja czy coś żeby przenieśli blok na L1.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #515 dnia: Listopada 10, 2010, 15:30:04 pm »
Ok, sterowanie trochę wkurza faktycznie. Obłożenie to jedno (czemu prawa gałka nie jest wykorzystywana?), ale zasysanie energii pod L3 to pomyłka- po to L2 i R2 są spustami, by takie rzeczy pod to podłączyc. Przy dłuższym przytrzymaniu asymilacja, przy pacnięciu włączenie energii. Przy okazji L i R1 się zwalnaiją.

Gorsze jednak, że czułośc nie jest za dobra, zbytnie opóźnienia. Praktycznie rzecz biorąc jeśli odnoszę obrażenia, to głównie dlatego że idealnie wykonałem blok w momencie ataku, a postac nie zdążyła zareagowac. No i w dalszym ciągu nie podoba mi się możliwośc blokowania, sam unik pod prawą gałką by wystarczył idealnie.

Wydaje mi się też, że niepotrzebnie otrzymujemy powoli aż tyle możliwości podczas walki. Moce, potem jeszcze coś dodatkowo- po co to? 4 sub bronie powinny byc wszystkim, niech Castlevania nie próbuje byc tym czym nie jest.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #516 dnia: Listopada 10, 2010, 16:39:37 pm »
Wydaje mi się też, że niepotrzebnie otrzymujemy powoli aż tyle możliwości podczas walki. Moce, potem jeszcze coś dodatkowo- po co to? 4 sub bronie powinny byc wszystkim, niech Castlevania nie próbuje byc tym czym nie jest.
Tak naprawdę dużo tego nie ma, klucz to wiedzieć co jak działa na jakiego potworka, oczywiście kryształ zazwyczaj rozwala wszystko, ale np wilkołaki ze sztyletu, a wampiry z wody święconej.
Co do innych rzeczy..ja praktycznie nie korzystam w walce z L2 +  [] lub /\  (nie licząc tego pierwszego który wchodzi przez przypadek), jedynie czasem L2 + X, w prawdzie na większość wrogów to nie działa, ale nabija pasek focusa szybko i przydaje się przy animated armour.
Gorsze jednak, że czułośc nie jest za dobra, zbytnie opóźnienia. Praktycznie rzecz biorąc jeśli odnoszę obrażenia, to głównie dlatego że idealnie wykonałem blok w momencie ataku, a postac nie zdążyła zareagowac
Heh..jak zaczniesz grać na Paladynie to zobaczysz że to nie wina bloku, a detekcji kolizji, wiele razy miałem tak że koleś (jeden z bossów) który dopiero co zaczął animację ataku (miał miecz na wysokości barku) zabijał mnie zanim ostrze dotarło do mnie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #517 dnia: Listopada 10, 2010, 19:20:50 pm »
Grę skończyłem wczoraj. Po problemach w pierwszych levelach, dalej już taka trudna nie była. Zastrzeżenia mam właściwie tylko i wyłącznie do sterowania - niezbyt przemyślane i zwyczajnie się pieprzy. Poza tym, nad czym żale wylał Solid, kilka razy zdarzyło mi się, że Gabriel biegł w zupełnie innym kierunku niż powinien i nie bardzo dawał się nawrócić na właściwy tor. Reszta to same pozytywy. Grafika z pierwszej ligi, a design taki, że niektórymi widokami mógłbym sobie pokój wytapetować. Plus za czas gry i ilość puzzli, ale przydałyby się jakieś bonusy w grze do odblokowania, bo bandana i eye-patch to zdecydowanie za mało. Epilog mnie zaintrygował i czekam na DLC.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #518 dnia: Listopada 25, 2010, 15:49:30 pm »
Prawie skończone.

Gierka jest zabójcza, ale sterowanie i reakcja na polecenia leży straszliwie, zupełnie jak w grach ubisoftu. Szczególnie to widac przy walkach 1 na jeden z bossami, gdzie ja na padzie wystukuję taką kombinację, a postac na ekranie wykonuje co innego, bo połowy przycisków nie załapało.

Bardzo irytuje to co wspomniał Solid, czyli liczy uderzenie w momencie rozpoczęcia animacji, a nie uderzenia w naszą postac, przez co chcąc kontratakowac z bloku trzeba zgadnąc na ułamek sekundy wcześniej że przeciwnik bedzie chciał zadac cios.

Rozłożenie przycisków również wkurza, tak jak idiotyczne qte, ale o tym już pisałem. Przez to cholerstwo musiałem walczyc z bossami dwa razy częście niż trzeba było, bo końcowa animacja wykańczania przeciwnika, ja chwytam za talerz, wpierniczam ciasto i kawę, a tu jeszcze jeden szybki qte- ostatnio tak przy grabarzu się wkurzyłem.

Razi też totalne olanie elementów platformowych, bo to co mamy to zaplanowane skakanie z platformy na platformę, gorzej niż w pop z 2008.

Gdyby poprawic technikalia co wyżej, kamerę pod R3 i konkretne elementy platformowe, to chwaliłbym nową Castlevanię pod niebiosa. A tak, to "tylko" wyśmienita gierka.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #519 dnia: Listopada 25, 2010, 15:53:46 pm »
Music ty to chyba masz jakąś blokadę na QTE, ja tam nie narzekam, czy to w GoWie czy w Castlevanii.
Szczególnie to widac przy walkach 1 na jeden z bossami, gdzie ja na padzie wystukuję taką kombinację, a postac na ekranie wykonuje co innego, bo połowy przycisków nie załapało.
aż tak to nie miałem, choć czasem nie rozkminiam jak gra łapie gilotynę a jak te co Gabriel spada i robi taki wirek łańcuchem wraz z dashem.