Autor Wątek: Castlevania: Lords of Shadow  (Przeczytany 173722 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #600 dnia: Stycznia 30, 2012, 22:34:58 pm »
Wnioskuję, że mogę zaqrwić na trialach czasowych oraz na
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Reszta do ogarnięcia.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #601 dnia: Stycznia 31, 2012, 01:24:23 am »
Wnioskuję, że mogę zaqrwić na trialach czasowych oraz na
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Reszta do ogarnięcia.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:)
:)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #602 dnia: Stycznia 31, 2012, 09:06:13 am »
Z triali to trudne jest
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #603 dnia: Stycznia 31, 2012, 13:14:12 pm »
Końcówka gry? Należy najniższy poziom trudności wrzucić i nie popełnić ani jednego błędu gramoląc się do przodu. Nie jest taki trudny po pół godzinnej serii spadani/partolenia trywialnych rzeczy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #604 dnia: Stycznia 31, 2012, 13:16:11 pm »
Końcówka gry? Należy najniższy poziom trudności wrzucić i nie popełnić ani jednego błędu gramoląc się do przodu. Nie jest taki trudny po pół godzinnej serii spadani/partolenia trywialnych rzeczy.
Działa tam myk z kryształem, jak w przypadku kolosów?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #605 dnia: Stycznia 31, 2012, 19:25:16 pm »
Końcówka gry? Należy najniższy poziom trudności wrzucić i nie popełnić ani jednego błędu gramoląc się do przodu. Nie jest taki trudny po pół godzinnej serii spadani/partolenia trywialnych rzeczy.
Działa tam myk z kryształem, jak w przypadku kolosów?
tak, inaczej nie da rady oczywiście

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #606 dnia: Lutego 14, 2012, 12:53:05 pm »
Wczoraj skończyłem triale. Było łątwiej iż sądziełem i tak naprawdę nie miałem żadnego zacięcia. Drakolich poszedł gładko. Trochę z ostatnim bossem musiałem się mocniej wysilić.

Teraz pozostało przejście gry na najwyższym poziomie trudności. Zastanawiam się jeszcze czy od razu grać, czy zrobić przerwę oraz odsapnąć (i w końcu wziąć się za RDR)? Mam czas do premiery SSX'a.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #607 dnia: Lutego 14, 2012, 15:15:38 pm »
Najwyższy poziom nie jest taki trudny..jak się ma na ma tą umiejętność z jasnej magii--kręciołek, bossowie padają jak muchy.

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #608 dnia: Lutego 15, 2012, 09:29:22 am »
Przez najwyższy poziom trudności przejdziesz jak burza. Nie ma tam nic co mogłoby sprawić problem jeśli rozpykałeś trial'e. Sam rozwaliłem najwyższy w jeden dzień robiąc przy tym kilka challenge'y.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #609 dnia: Marca 02, 2012, 12:28:02 pm »
Skończyłem dzisiaj grę na poziomie Paladin. Przejście MEGA. Odświeżyłem sobie ten tytuł fabularnie i utwierdziło mnie to w przekonaniu, że opowieść, jej zakończenie oraz epilog wgniatają w fotel. Kontynuacja jedynki jest u mnie na drugim miejscu najbardziej oczekiwanych gier, zaraz po FF Versus XIII.

Oczywiście standardowo po skończeniu przejrzałem wszystkie artworki ;]
« Ostatnia zmiana: Marca 02, 2012, 14:39:02 pm wysłana przez Ryo »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #610 dnia: Marca 02, 2012, 12:32:07 pm »
Masz dodatki do gry kupione? Sporo dodają do fabuły?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #611 dnia: Marca 02, 2012, 14:31:13 pm »
Masz dodatki do gry kupione? Sporo dodają do fabuły?
Drogie są, dlatego właśnie przed chwilą obejrzałem je na YT. Jak dla mnie bomba, nieco krótkie jak na tę kasę (ponad 50 zł) ale pomysł i wykonanie świetne. Co do fabuły to uzupełniają ją, rozjaśniając tym samym epilog.

Zapewne kiedyś kupię, by przejść samemu. Tym bardziej, że dodatkowo odblokowuje się jeszcze arty, które wręcz kocham.

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #612 dnia: Marca 02, 2012, 18:35:39 pm »
Dodatki ssą, zwłaszcza ostatni. Chodzi mi o proporcje miodności względem ceny rzecz jasna. Sama treść jak i wykonanie są poprawne.

Faktycznie lepiej poczekać aż stanieją i zagrać w nie za jakiś czas.

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #613 dnia: Marca 02, 2012, 23:52:53 pm »
W końcu zabrałem się za nową Castle i... jest klimat, główny bohater też nie jest zły, fabuła zapowiada się ok, ale czegoś mi w tej grze brakuje, czy nawet przeszkadza i do końca nie wiem co. Może to przez sposób w jaki prezentowana jest cała fabuła. Chodzi mi dokładnie o tą książkę z mapką itp. Ciągle się czuję jakbym przeskakiwał z jednej lokacji do drugiej bez jakiegoś pomostu łączącego jeden punkt z drugim. Dziwnie to trochę wygląda, gdy pod koniec levelu skaczę do jakiejś nory i nagle pokazuje się książka z podsumowaniem lokacji. Może muszę się przyzwyczaić - pogram dalej to zobaczymy.
Btw. właśnie zakończyłem walkę z
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Szczerze mówiąc, myślałem że będzie to jedna z lepszych walk i w sumie było tak dopóki nie zaczął się moczyć :P Od tego momentu już jakoś zaczęło się nudno robić, a walka stała się po prostu irytująca - niestety nie ze względu na poziom trudności, ale na schematyczność. Biegaj w kółko i czekaj na okno, aby zadać 2/3 uderzenia, unik i powtórka z rozrywki. I tak już do końca :-?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #614 dnia: Marca 02, 2012, 23:59:29 pm »
Może muszę się przyzwyczaić
Przyzwyczaisz się.

Biegaj w kółko i czekaj na okno, aby zadać 2/3 uderzenia, unik i powtórka z rozrywki. I tak już do końca :-?
Zawsze możesz zapodać perfect guard i urozmaicić sobie rozgrywkę ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #615 dnia: Marca 16, 2012, 11:41:35 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #616 dnia: Marca 16, 2012, 12:02:23 pm »
To już wiadomo.

Ktoś moze looknąć czy rzeczywiście jest zniżka i w cenie jednego są 2 DLC?
Cytuj
Castlevania Lords of Shadow DLC is on sale this week, hurry & pick it up while its hot!

No i ch**:
Cytuj
Just a heads up to all our US fans. The DLC for Castlevania: Lords of Shadow on Xbox360 only is on sale 50% off one week only starting today
:mad:
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2012, 12:06:13 pm wysłana przez Ryo »

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #617 dnia: Marca 23, 2012, 22:59:43 pm »
Castle skończona i chyba nikt się nie zdziwi, gdy napiszę, że zakończenie urywa jaja/dupę (czy jak to się tam mówi). Ostatnia scenka to istny "WTF?!" na mojej twarzy. Jak w każdej grze, było trochę irytujących niedociągnięć i babolców, ale nie będę o tym przynudzał. Jest jednak coś o co chciałem zapytać - skąd wzięła się
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Czy ja coś przegapiłem/niedosłyszałem podczas gry, czy to po prostu nie zostało wytłumaczone? Druga sprawa to:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #618 dnia: Marca 24, 2012, 12:03:46 pm »
Jest jednak coś o co chciałem zapytać - skąd wzięła się
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Druga sprawa to:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
od początku jest mowa o 3 lordach. Są też 3 kawałki maski. Więc skąd nagle pojawia się Zobek, jako czwarty lord? Nie powinno być wtedy 4 kawałków? :roll:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #619 dnia: Marca 24, 2012, 19:57:18 pm »
Dzięki Ryo, widać będzie trzeba kiedyś DLC zakupić. Może zrobią jakąś przecenę, to się skuszę :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #620 dnia: Marca 24, 2012, 22:26:37 pm »
Może zrobią jakąś przecenę, to się skuszę :P
Ja obejrzałem na YT :P Zrobili niedawno przecenę - 2 DLC w cenie jednego, ale tylko dla posiadaczy X0 w US.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #621 dnia: Czerwca 13, 2012, 10:38:01 am »
Zaległe spostrzeżenia po kolejnym 100%:
To nie jest typowa Castlevania. Nie ma w sobie elementów klasycznych części 2D i nie ma elementów późniejszych części 3D. To jakby spinoff, luźno nawiązujący do tradycji serii. To jest kolejna gra w sposób oczywisty starająca się wykorzystać sukces serii God of War. Ok, mam to już za sobą.

Mam słabość do tego typu gier i to od wielu lat. Action adventure czy jak je tam zwać zawsze mi siedziały i nie inaczej jest z C:LOS. Z tego powodu jej słaby związek z klasykami zupełnie mi nie przeszkadza. Zresztą wielkim fanem starych Castlevanii nigdy nie byłem, stąd odmienny charakter nowej części zupełnie mi nie przeszkadza. Tak samo jest z jej zapatrzeniem w stronę GOW - wyszło to znacznie lepiej niż w Dante`s Inferno i jeśli ktoś pokusiłby się o stwierdzenie, że C:LOS jest po prostu klonem GOWa, to dodałbym, że najlepszym z nich.

Gra jest długa, na dzisiejsze standardy nawet bardzo. Fabuła dość ciekawa: wyświechtany motyw wędrówki jest urozmaicony ciekawymi miejscówkami, ich zróżnicowaniem i kilkoma zawijasami.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Całkiem zgranie wychodzi sekwencja, pod koniec której gracz może mieć dylemat, czy to wszystko przez co przeszedł i co zrobił główny bohater ma sens, czy było potrzebne i słuszne. Dopełnieniem tego jest zajebiste zakończenie, które pewnie nie tylko mnie zaskoczyło - to dwukrotnie.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Bardzo udanie podsumowuje całość fabuły i jest mocno nią uzasadnione (czyli nie jest z dupy, obliczone tylko na zaskok - tak częściowo odebrałem zakończenie Enslaved). Za ten element duży plus, bo nie łatwo mnie już po latach zaskoczyć.

Technicznie jest bardzo dobrze - wiadomo, że korytarzyk ale ładny. I jak pisałem zróżnicowany: włożono tu mnóstwo elementów grywalnościowych, mechaniki, mini grę itp. Starczyło by spokojnie na dwie gry. C:LOS to dobry przykład gry, w której strona techniczna (rozdziałka, animacja, tekstury, płynność, loadingi itp) jest niżej od designu: gdyby nie potężna robota artystów, grafa nie robiłaby większego wrażenia. Jednak ilość detali, ich nagromadzenie, różnorodność, styl robią kolosalne wrażenie. Czasem dziwiłem się, na kiego chuja wpakowali mnóstwo roboty nawet w te lokacje, przez które normalnie grając w zasadzie się przebiega - normalny gracz nawet tego nie zauważy. Wielki popis potencjału tkwiącego w ekipie - nie oszczędzali w obawie o wystrzelanie się z pomysłów. Niektóre widoki są "wallpaper worthy". Muzyka - jest rozmach, dużo w niej pompy. Trochę jej za dużo jak na mój gust, miałem momentami przesyt tych podgrzewających do boju rytmów.

Dobicie do platyny (bez DLC - są za drogie a Complete Edition w które tak celuję nigdy nie wyjdzie) zajmuje sporo czasu - to jest duży kawał grania, na wiele godzin i dni. Jak lubisz gry typu GOWy, Darksiders, Onimusha czy nawet Ninja Gaiden, DMC czy Srajonetta - będziesz się dobrze bawił. Nawet jeśli jesteś ortodoksem klasycznych części.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #622 dnia: Czerwca 18, 2012, 09:49:09 am »
Podchodzę do tej gry strasznie na raty. Jestem w trzecim rozdziale, a zacząłem chyba grać z 8 miesięcy temu. Jak dla mnie trochę "za sztywna" ta gra w mechanice rozgrywki. Widzę jednak, że gra jest bardzo zachwalana przez tutejszych forumowiczów, więc będę musiał dać jej po raz kolejny szansę.  :oops:

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #623 dnia: Czerwca 18, 2012, 11:32:23 am »
Poczatki sa slabe ale jak juz przebrniesz to jest super

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #624 dnia: Czerwca 19, 2012, 13:14:53 pm »
Pierwsze trzy rozdziały nie robią takiej bitej śmietany jak reszta. Pojawiają się lepsi przeciwnicy i lepsi bossowie, wlepienie do gry
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
to już w ogóle mistrzostwo. Luke brnij dalej a będzie tylko lepiej. Ja po pierwszym przejściu od razu złapałem się za kolejne i nie puściłem, aż nie zdobyłem 100% trofeów.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 19, 2012, 20:09:55 pm wysłana przez yap »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #625 dnia: Czerwca 19, 2012, 14:23:54 pm »
Może też szarpnę się na platynę, ile czasu na oko zajmuje?

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #626 dnia: Czerwca 19, 2012, 16:11:31 pm »
Może też szarpnę się na platynę, ile czasu na oko zajmuje?
na oko +/- 30h.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #627 dnia: Września 10, 2012, 19:03:07 pm »
Wczoraj ukończyłem i jestem bardzo zadowolony. Gra dołączyła do mojej ubogiej listy tytułów, z którymi będę kojarzył obecną generację konsol.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #628 dnia: Września 10, 2012, 19:45:23 pm »
Gra jest mega. Z wywalonym jęzorem czekam na drugą część.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #629 dnia: Września 10, 2012, 23:38:32 pm »
Wczoraj ukończyłem i jestem bardzo zadowolony. Gra dołączyła do mojej ubogiej listy tytułów, z którymi będę kojarzył obecną generację konsol.
Platynę wbijasz, albo już wbiłeś? Jedna z tych gier, które są warte wymasterowania.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #630 dnia: Września 11, 2012, 08:40:08 am »
Szkoda tylko, że ciekawe DLC jest takie drogie.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #631 dnia: Września 11, 2012, 18:46:33 pm »
Wczoraj ukończyłem i jestem bardzo zadowolony. Gra dołączyła do mojej ubogiej listy tytułów, z którymi będę kojarzył obecną generację konsol.
Platynę wbijasz, albo już wbiłeś? Jedna z tych gier, które są warte wymasterowania.

Bardzo możliwe.

Szkoda tylko, że ciekawe DLC jest takie drogie.

Te z Laurą jeszcze ujdzie. Drugie już jest kijowe. Myślałem aby je kupić, ale jak przeczytałem, że wydawca sam je zbluzgał to odpaliłem YT.

Irytuje mnie fakt iż OST z gry nie jest w sprzedaży.
« Ostatnia zmiana: Września 11, 2012, 18:49:16 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #632 dnia: Października 16, 2012, 22:59:33 pm »
Myślę, że w tym temacie napisano o tej grze wszystko.

Ja jedynie dodam, że jestem pod ciężkim wrażeniem jej designu. Co rusz zbieram szczękę z podłogi i przecieram oczy. Majaczący w tle zamek w przepięknej, zimowej scenerii, a gdy w końcu docieramy do Wampirzej Bramy, mrowienie na plecach. Myślałem, że walka z Tytanem na kształt SotC to apogeum, po którym słałem przekleństwa pod adresem każdego, kto nie zakupił tej gry, wybierającego w zamian kolejnego, wtórnego fps'a.
Pierwsze korytarze w VI rozdziale, odsłanianie wielkich okiennic i czuję, że to będzie piękna przygoda, choć tak na prawdę sporo już za mną. Dużo schematów w mechanice, która wydaje się taka niedzisiejsza, prosta, ale wspaniale wręcz zeszło-generacyjna. Nie grałem nigdy w starsze odsłony 2D, więc z pozycji fana serii mogę niesłusznie jarać się propozycją boskiego posłańca z bitewnym krzyżem od Mercury Steam. Mam to jednak gdzieś, bo dostałem cudowny z mojej perspektywy tytuł.

Gdyby tylko krucjata Gabriela otrzymała silnik graficzny od Santa Monica - otrzymalibyśmy jedną z najpiękniejszych gier ostatnich lat, z którą nawet serii Naughty Dog ciężko byłoby konkurować, a żaden inny tytuł nie mógłby podskoczyć do kolan. Uwielbiam GOW'a, ale muszę szczerze przyznać, że designem nawet nie stoi w jednym szeregu z Castlevania:LoS. Mocarny tytuł. Jestem mniej więcej w połowie gry, a już wiem, że to będzie wierzchołek listy pozycji, z którymi będę kojarzył obecną generację sprzętu. Dla takich gier warto trzymać konsolę i nadal, pomimo dorosłości, oddawać się tej rozrywce.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #633 dnia: Października 16, 2012, 23:07:34 pm »
U mnie gra już jest od 2 lat przy górnych pozycjach z listy. Jeżeli Kert ominąłeś trailer dwójki, to nie oglądaj, bo nieco stracisz z fabuły.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #634 dnia: Października 16, 2012, 23:22:06 pm »
Nie mam zamiaru. Niestety przeglądając ten temat już się nieco dowiedziałem z fabuły jedynki (przeglądam forum na aplikacji Tapatalk z Androida i niestety spoilery nie są ukryte) i pewnie końcówka nie zrobi na mnie takiego wrażenia :(

Dodam, że jak na razie gra wydaje mi się trudniejsza od GoWIII, którego rozpykałem na platynkę (jak dotąd moja jedyna, bo normalnie w żadnej grze nie zbieram specjalnie pucharków ;) ). Pewnie będę miał chrapkę na najwyższy stopień trudności i triale, ale jak na razie w ogóle sobie tego nie wyobrażam. Świetne jest to, że ta gra nie wybacza błędów. Nie można stać w miejscu, przyjmując bezkarnie ciosy na klatę. Jedna dłuższa przerwa w balecie i od razu sowite strzały mocno uszczuplające pasek energii. Na "normalu" w GOW można było stać Kratosem w miejscu i przyjmować razy, niewzruszenie siekając oponentów. Niestety mam przyzwyczajenie z w/w gry i nie wykorzystuję w pełni potencjału dostępnych kombinacji.
« Ostatnia zmiana: Października 16, 2012, 23:25:42 pm wysłana przez Kert »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #635 dnia: Października 16, 2012, 23:46:52 pm »
Cytuj
Mercury Steam have actually optimized their engine for the Cell CPU multiprocessing capabilities this time around, LoS budget wasn't nothing out of the ordinary and they preferred more and better artists than multicore-experienced software engineers (rewriting the code wasn't an option) so using the CPU for rendering tasks didn't make the deadlines and they opted for a traditional and cheaper (that budget...) engineering approach which ended hurting the overall performance of the game in both the PS3 and X360 versions of the game. LoS 2 will perform at a locked 30 frames per second with larger areas and better image quality.

As for the PC port of the first game rumours say it will be a bonus of the collectors edition of LoS 2 PC version.

source: a gaming show in Spain (radio)

Kurna, myslalem, ze to topic o dwojce ;p
« Ostatnia zmiana: Października 17, 2012, 00:11:35 am wysłana przez KKRT »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #636 dnia: Października 17, 2012, 00:09:39 am »
NO I BAJKA 8)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #637 dnia: Października 17, 2012, 00:10:58 am »
Zgadzam się ze wszystkim co napisał Kert. Ja gram troszkę wolniej, w weekend w ogóle nie ruszyłem. Nakurwiał właśnie kolosa z końca 2 rozdziału i to co widze przyprawia o ciarki na plecach. Najpiekniejsza gra generacji. je*ać technikalia, DESIGN KURWA!!! Ja nie mam pojęcia co się będzie dalej działo w fabule, bo tak naprawde nic o tej grze nie czytałem i gram w nią głównie dlatego, że Ryo polecał i aktualnie wiszę mu flaszkę, bo dzięki niemu nie ominęła mnie jedna z najlepszych gier generacji. Ide dojebać kolosa!


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #638 dnia: Października 17, 2012, 01:28:00 am »
Haha i jest portalowy ester egg nawet :D

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Castlevania: Lords of Shadow
« Odpowiedź #639 dnia: Października 17, 2012, 02:23:56 am »
Z rozpedu wykurwiłem jeszcze Cornellowi :D