Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 593917 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #400 dnia: Maja 25, 2010, 10:23:31 am »
Czyli potwierdzają się moje przypuszczenia, że silnik KZ2/3 nie pozwala na tworzenie takich środowisk. Stąd praktycznie brak roślinności w KZ2. Wszystko musi być jak ciosane siekierą.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #401 dnia: Maja 25, 2010, 10:26:44 am »
Czyli potwierdzają się moje przypuszczenia, że silnik KZ2/3 nie pozwala na tworzenie takich środowisk. Stąd praktycznie brak roślinności w KZ2. Wszystko musi być jak ciosane siekierą.

OMG... Tylko po tym to oceniłeś? Zwłaszcza, że wszyscy mówią, że będzie dżungla ale na Helghanie? Skąd wiesz, może będzie jakiś ogromny ogród botaniczny? Najpierw poczekaj aż wyjdą jakieś materiały prezentujące tą "dżungle" a potem potwierdzaj swoje przypuszczenia...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #402 dnia: Maja 25, 2010, 10:29:13 am »
Oceniłem to po poprzedniej części, którą ukończyłem. Liczyłem, że w końcu trafię na jakąś bujną roślinność. Nie udał się jednak. Zobaczymy jak będzie w KZ3. Podejrzewam, że nadal nic takiego nie zobaczymy.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #403 dnia: Maja 25, 2010, 10:32:06 am »
Oceniłem to po poprzedniej części, którą ukończyłem. Liczyłem, że w końcu trafię na jakąś bujną roślinność. Nie udał się jednak. Zobaczymy jak będzie w KZ3. Podejrzewam, że nadal nic takiego nie zobaczymy.

No tak, dla chorej ambicji pokazania możliwości silnika graficznego GG ma zmieniać fabułę oraz przekłamać wszystko co wiemy o planecie Helgan do tej pory...

Chcesz dużo zieleni? Zagraj w singla Bad Company 2.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #404 dnia: Maja 25, 2010, 10:35:56 am »
Ale nikt nie powiedział że nie wrócimy na Vektę.  ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #405 dnia: Maja 25, 2010, 10:40:59 am »
Ja podejrzewałem, że akcja będzie rozgrywać się właśnie na Vekcie. Stąd moje początkowe nadzieje na takie środowiska. Niestety jak widać GG się na to nie zdecyduje.

A-n mogli spokojnie przenieś akcję na Vekte. Końcówka KZ2 to sugeruje. Widocznie wiedzieli, że silnik nie podoła i postanowili pozostać przy industrialnych klimatach.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #406 dnia: Maja 25, 2010, 10:44:34 am »
Ja podejrzewałem, że akcja będzie rozgrywać się właśnie na Vekcie. Stąd moje początkowe nadzieje na takie środowiska. Niestety jak widać GG się na to nie zdecyduje.

A-n mogli spokojnie przenieś akcję na Vekte. Końcówka KZ2 to sugeruje. Widocznie wiedzieli, że silnik nie podoła i postanowili pozostać przy industrialnych klimatach.
W którym miejscu koncówka K2 sugeruje, że akcja przenosi się na Vektę?
Helganie zaczynają kontratak i wychodzą ze schronów - chcą przepędzić najeźdźców i tyle.
Również chciałbym zobaczyć epizod na Vekcie(powrót Hakhi i Luger :D , ale wygląda na to, że większą część singla spędzimy na Helganie, który akurat mi bardzo się podobał w K2.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #407 dnia: Maja 25, 2010, 10:45:21 am »
Czyli potwierdzają się moje przypuszczenia, że silnik KZ2/3 nie pozwala na tworzenie takich środowisk. Stąd praktycznie brak roślinności w KZ2. Wszystko musi być jak ciosane siekierą.
LoL, co ma silnik do assetsow? :> Boban jak Ty czasem cos pierdolniesz to nie wiadomo jak odpisac.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #408 dnia: Maja 25, 2010, 10:48:15 am »
Ja podejrzewałem, że akcja będzie rozgrywać się właśnie na Vekcie. Stąd moje początkowe nadzieje na takie środowiska. Niestety jak widać GG się na to nie zdecyduje.

A-n mogli spokojnie przenieś akcję na Vekte. Końcówka KZ2 to sugeruje. Widocznie wiedzieli, że silnik nie podoła i postanowili pozostać przy industrialnych klimatach.
W którym miejscu koncówka K2 sugeruje, że akcja przenosi się na Vektę?
Helganie zaczynają kontratak i wychodzą ze schronów - chcą przepędzić najeźdźców i tyle.
Również chciałbym zobaczyć epizod na Vekcie(powrót Hakhi i Luger :D , ale wygląda na to, że większą część singla spędzimy na Helganie, który akurat mi bardzo się podobał w K2.

Wylot floty Helganu raczej sugeruje, że akcja przeniesie się na inną planetę.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #409 dnia: Maja 25, 2010, 10:51:27 am »
Widocznie wiedzieli, że silnik nie podoła i postanowili pozostać przy industrialnych klimatach.
Myślisz, że od początku stworzyli ten silnik z zamiarem robienia tylko i wyłącznie industrialnego brudu? Skoro da radę zrobić śnieg, to czemu nie dżunglę?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #410 dnia: Maja 25, 2010, 10:52:13 am »
Czyli potwierdzają się moje przypuszczenia, że silnik KZ2/3 nie pozwala na tworzenie takich środowisk. Stąd praktycznie brak roślinności w KZ2. Wszystko musi być jak ciosane siekierą.
LoL, co ma silnik do assetsow? :> Boban jak Ty czasem cos pierdolniesz to nie wiadomo jak odpisac.

Mówię to co widzę. Lokacje z KZ2 wyglądają w większości jak ciosane siekierą i na próżno szukać tam pięknej roślinności.

Tak wiem, że się uparłem na ta roślinność ale chciałbym zobaczyć jak GG przedstawiłoby taki świat bo przy KZ2 pokazali, że mają talent i możliwości.

Wiadomość scalona: Maja 25, 2010, 10:52:48 am
Widocznie wiedzieli, że silnik nie podoła i postanowili pozostać przy industrialnych klimatach.
Myślisz, że od początku stworzyli ten silnik z zamiarem robienia tylko i wyłącznie industrialnego brudu? Skoro da radę zrobić śnieg, to czemu nie dżunglę?

No nie wiem właśnie i stąd te wszystkie moje pytania i wątpliwości.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #411 dnia: Maja 25, 2010, 10:53:55 am »
Stawiam, że trafimy do miejsca z resztką roślinności na Helghanie. A śnieg rzeczywiście wygląda jak żywcem wyjęty z U2.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #412 dnia: Maja 25, 2010, 10:57:24 am »
Przez pierwszą część gry będziemy uciekać z Helganu - podejrzewam, że wtedy zwiedzimy miejsca gdzie ukrywali się mieszkańcy, poznamy lepiej ich kulturę i język.
Co będzie dalej - nie mam pojęcia.
Możliwe, że dojdzie do epickiej walki w kosmosie na koniec...

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 133
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #413 dnia: Maja 25, 2010, 10:58:03 am »
Stawiam, że trafimy do miejsca z resztką roślinności na Helghanie. A śnieg rzeczywiście wygląda jak żywcem wyjęty z U2.
Snieg na screenach wygląda dużo lepiej.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #414 dnia: Maja 25, 2010, 11:03:04 am »
Cytuj
Mówię to co widzę. Lokacje z KZ2 wyglądają w większości jak ciosane siekierą i na próżno szukać tam pięknej roślinności.
Niebo zakryte poatomowymi chmurami i wiatr majacy ponad 100km to niezbyt dobre warunku na rozwoj roslinnosci :P

No snieg wyglada lepiej niz w U2, ale widac, ze ma wiele wspolnego z tym z U2.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #415 dnia: Maja 25, 2010, 11:11:32 am »
Mnie ze wszystkich wypowiedzi najbardziej jara to:

"Set-pieces like this are Killzone's bread and butter, although there's now an added fidelity to their execution thanks to the employment of high dynamic range audio. It might sound like a meaningless technical buzzword but know this; it's one of the key reasons that DICE's Bad Company games sound so good, and it adds a perceptible new layer to Killzone 2's already rich soundscape. "
Fuck yeah! :dance:

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #416 dnia: Maja 25, 2010, 11:12:29 am »
Cytuj
Mówię to co widzę. Lokacje z KZ2 wyglądają w większości jak ciosane siekierą i na próżno szukać tam pięknej roślinności.
Niebo zakryte poatomowymi chmurami i wiatr majacy ponad 100km to niezbyt dobre warunku na rozwoj roslinnosci :P


Zawsze mogą wcisnąć gigantyczny ogród botaniczny... Prywatne ogrody pod pałacem Visarego? To by zrobiło wrażenie.... Ogród z własnym mikroklimatem znacznie czystszym i lżejszym niż cały Helghan...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #417 dnia: Maja 25, 2010, 11:18:18 am »
Wylot floty Helganu raczej sugeruje, że akcja przeniesie się na inną planetę.
To nie wylot, tylko przylot do stolicy. :P

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #418 dnia: Maja 25, 2010, 11:30:03 am »
Dużo bardziej do Killzona pasowałyby bagna z pierwszej części niż jakaś dżungla ;/

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #419 dnia: Maja 25, 2010, 11:38:11 am »
Killzone w wersji dla BoBaNa  :lol:


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #420 dnia: Maja 25, 2010, 11:40:05 am »
Faktycznie fanboje PS3 są wkurwiający jak się wjedzie na ich ukochany tytuł.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #421 dnia: Maja 25, 2010, 12:00:56 pm »
Zupełnie nie wiem jaki jest cel Twoich narzekań.

W GoW3 również nie było dużo roślinności - rozumiem, że to przez ograniczenia silnika?
Zrozum, że w świecie Killzona istnieje coś takiego jak charakterystyczny design, którego GG nie zmieni w ostatniej części trylogii tylko po to, by pochwalić się możliwościami swojego silnika.



Killzone tak ma wyglądać i jeśli działa to na was depresyjnie - to trudno :P
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2010, 12:02:35 pm wysłana przez A-n »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #422 dnia: Maja 25, 2010, 12:05:58 pm »
Nie rozumiesz A-n. Ja po prostu jestem bardzo ciekaw jak GG odstawiłoby taką dżunglę czy inne środowiska pełne zieleni i roślin. Może pokusiliby się o jakieś wszędobylskie owady latające wokół bohatera. To byłoby coś. Tak jak pył po wybuchu w KZ2. Chciałbym zobaczyć na co ich stać i ile mogą wycisnąć z PS3.

PS. Jeśli pamiętasz to tak samo narzekałem na szaro-burość Gears of War. Mi się po prostu takie coś nie podoba.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #423 dnia: Maja 25, 2010, 12:07:06 pm »
W takim razie będziesz raczej musiał poczekać na ich nowe IP...

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #424 dnia: Maja 25, 2010, 12:34:33 pm »
Są gry, w których kolorowy świat pasuje... (Uncharted), i są gry, których nie chciałbym zobaczyć inaczej niż z szaroburymi kolorami, wszechobecnym brudem i syfem (Killzone)... Gdyby wszystkie gry były kolorowe i z jakąś dżunglą czy coś, to by było nudno...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #425 dnia: Maja 25, 2010, 12:38:52 pm »
Przecież nie mówię, że cała gra taka powinna być. Dać jakiś krótki epizod w takim świecie. Już nawet nie chodzi o to żeby wszystko było kolorowe i wesołe. Chodzi mi o gęstą roślinność, bagna i towarzyszące przy takiej przeprawie efekty wizualne (światło wpadające przez korony drzew). Jestem ciekaw czy GG potrafią coś takiego zrobić na tak wysokim poziomie na jakim zrobili środowiska industrialne w KZ2.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #426 dnia: Maja 25, 2010, 12:47:25 pm »
Killzone 3 release date - May 2011:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=248114

Cytuj
Sony has internally set a release date for Killzone 3 of May 2011, CVG has learnt.

A source close to the platform holder's European HQ sneaked the news to CVG this morning.

They also reaffirmed that the title will be compatible with PlayStation Move - and revealed that the game will feature more than one online co-op mode.

"Guerilla is working on a standard two-player, co-op - as you'd expect - but there's also an objective-based separate four-player co-op mode in the works, too," said our source.

"I've also been told that there will be vehicles in the online multiplayer - but I haven't seen that for myself yet."

Wiadomość scalona: Maja 25, 2010, 13:56:04 pm
Guerilla: Killzone 3 “pushes 100%” of PS3’s max SPU load
http://www.vg247.com/2010/05/25/guerilla-killzone-3-pushes-100-of-ps3s-max-spu-load/

Cytuj
Guerilla Games’ managing director Hermen Hulst has told VG247 that the studio is “going way overboard” for Killzone 3, using “100 percent” of PS3’s processing capabilities.

Speaking with Patrick Garratt at the game’s formal reveal in Amsterdam earlier this month, Hulst said the game was “pushing” 100 percent in terms of SPU load. Killzone 2 used around 60 percent, as famously claimed by ex-IGN writer Jeff Haynes in a podcast before the release of the prequel last February.

“But I think we’re pushing 100 percent right now,” said Hulst. “You see there’s steam coming out of the machine, almost.

“All the stuff that we’re squeezing. It’s got everything to do with the scale and the environments and the action that you’re seeing on the screen right now. As I was talking about earlier in the presentation, we’re having a footprint of a level that’s ten times bigger than the average Killzone 2 level. Killzone 2 was not a small game, but that was as far as we could push it back then.”

He added: “We’re going way overboard this time around, and I think we’re reaching the kind of maximum that we can do. But we always do that. We always find a way to go above and beyond.”

Wywiad z Hermenem Hulst:
http://www.vg247.com/2010/05/25/world-first-killzone-3s-hermen-hulst-on-going-above-and-beyond/

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kilka ważniejszych informacji:

Cytuj
Just talking about mechanics, then. You actually patched the default control settings on Killzone 2 to make them more sensitive. There was a dead-zone issue on the right stick. Are you confident you’re going to be able to avoid a similar situation with Killzone 3?

Hermen Hulst: Absolutely. I think you’re referring to that 1.27 upgrade. We did a big fix back then, but from then onwards we’ve continually improved our controls in terms of responsiveness and in terms of addressing conventions that have arrived. That said, we’re creating a very specific experience, so we’ve been play-testing out controls all along, and I’m very confident that when we come out with Killzone 3 we’ll come out with a game with controls that are very usable and very great to use for the majority of the group.

Cytuj
Yeah. Is there stuff that we’re seeing today, like the jet pack, going to be accessible in the multiplayer?

Hermen Hulst: I can’t comment on what’s in, whether or not the jet pack is in. We’ll talk about things like that later. I can tell you that it’s massive. I can tell you that it includes a lot of innovation. We’re doing very ambitious things with multiplayer. One of the things we’re striving for is a great deal of accessibility. That’s one of our lessons learned. We want it to be usable for a wider audience. We’re opening it up.

Cytuj
The levels are gigantic. Is there a capacity, then, to miss set pieces, to skirt around and miss bits of levels? I’m thinking in terms of replayability.

Hermen Hulst: I was just talking to the guys; we really need to put in a Trophy that says you’ve hit everything, to persuade you to go back and hit everything. It’s easy to miss something, for sure. But then again, you probably missed a lot in Killzone 2. That’s just a fact of life. We tried to set up our encounters in such a way that you get to see the most important bits, but when you want to have bigger levels and multiple paths and more exploration, there’s a replayability factor. And that’s fine at the end of the day.
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2010, 13:56:04 pm wysłana przez Snake_Plissken »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #427 dnia: Maja 25, 2010, 14:57:59 pm »
Sony: No KZ3 date has been set
http://www.eurogamer.net/articles/sony-no-kz3-date-has-been-set

Cytuj
Sony's told Eurogamer that no release date has been set for Killzone 3.

The platform holder was responding to reports of a May 2011 date that surfaced this morning on website CVG.

"We've not set a release date for KZ3 at present, and will announce one in due course," the platform holder said.

CVG was also told there would be two-player and four-player co-op, plus vehicles in multiplayer.

Killzone 3 was revealed properly by Sony yesterday

We “need” Killzone 3 to beat Uncharted 2, GoWIII on a technical level, says Guerilla
http://www.vg247.com/2010/05/25/we-need-killzone-3-to-beat-uncharted-2-gowiii-on-a-technical-level-says-guerilla/

Cytuj
Guerilla Games head Hermen Hulst has told VG247 that he “needs” Killzone 3 to beyond the PS3 tech benchmarks set by first-party games since the release of Killzone 2 last February – including Uncharted 2 and God of War III.

In an interview with us at the shooter’s formal reveal in Holland earlier this month, he did say, however, the race to win on a technical level is seen as “a little game” between his studio, Naughty Dog and Sony Santa Monica.

“We need to, right?” said Hulst when asked if Killzone 3 would jump ahead of both UC2 and GoW III.

“That’s what we do. We talk to those guys a lot, both the Santa Monica team and the guys at Naughty Dog, and that’s the little game between us as friends of the studios.

“Yes, we do that, but then again they’re working on their next games and they’re going to have to do better again. So absolutely: we need to do that.”

It’s thought that the Uncharted developer is working alongside Guerilla in some form with Killzone 3, although how is unknown.

Guerrilla breaks silence on 'that' Killzone 2 trailer...

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=248154

Cytuj
Remember E3 2005? Cast your mind back - and recall Sony lifting the lid on Guerrilla's Killzone 2 for PS3. The trailer looked amazing. Only problem was, it didn't look all that much like the final game.

Guerrilla has finally broken its silence on the incident - admitting that it was under "humongous pressure" to be seen to show off what the PS3 could do.

"[That trailer was] very much a double-edged sword in many ways," Guerilla boss Herman Hulst told VG247. "I think, on the downside, it was a humungous amount of pressure. The team, in 2005, was so very, very young.

"But I think, more importantly on the positive side, that the trailer was our creation. Me and the guys basically worked on it together; our team put it together; it was our vision for the title.

"We had researched the capabilities of the PlayStation 3 extensively. We knew what was possible, and that was the vision that was communicated to the team internally, primarily. Then it was communicated externally, and that was the pressure I was talking about.

"What was great about it is that that's what we love to do. We're the kind of team that loves to take a platform and then really squeeze the maximum out of it. It's very much what we're about. It's our DNA."
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2010, 15:35:39 pm wysłana przez Ryo »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #428 dnia: Maja 25, 2010, 17:09:01 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Killzone tak ma wyglądać i jeśli działa to na was depresyjnie - to trudno :P
WPIS! W tym momencie intra zawsze mam ciary na plecach  :oops:

PS: Pisze sie ktos na multi w KZ2? Dawno nie gralem (wyszly jakies nowe patche?) i po tych zapowiedziach trojeczki przyszla mi ochota na KZ2  :P Moze wbije platyne  :roll:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #429 dnia: Maja 25, 2010, 17:13:47 pm »
PS: Pisze sie ktos na multi w KZ2?
Pisałbym się, ale pożyczyłem. :(

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #430 dnia: Maja 25, 2010, 17:15:38 pm »
Grzeszysz chlopaku oj grzeszysz  :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #431 dnia: Maja 25, 2010, 17:16:53 pm »
Ja się piszę, ale w połowie czerwca :P Też chcę w końcu pyknąć platynkę.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #432 dnia: Maja 25, 2010, 17:46:03 pm »
Ja się piszę już od dawna :P

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 597
  • Reputacja: 252
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #433 dnia: Maja 25, 2010, 19:39:49 pm »
Nie rozumiesz A-n. Ja po prostu jestem bardzo ciekaw jak GG odstawiłoby taką dżunglę czy inne środowiska pełne zieleni i roślin. Może pokusiliby się o jakieś wszędobylskie owady latające wokół bohatera. To byłoby coś. Tak jak pył po wybuchu w KZ2. Chciałbym zobaczyć na co ich stać i ile mogą wycisnąć z PS3.

PS. Jeśli pamiętasz to tak samo narzekałem na szaro-burość Gears of War. Mi się po prostu takie coś nie podoba.

Kup Halo  :dance:
Właśnie ta szaro bura kolorystyka poniekąd rodzi w Kz specyficzny klimat, ciężki, przytłaczający. Są jeszcze nieco chłodniejsze motywy, też doskonale pasują.

A do nich bardziej pasuje :



Niż:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #434 dnia: Maja 25, 2010, 21:08:27 pm »
Ja się piszę już od dawna :P
PSN ID: Lem92  :roll:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #435 dnia: Maja 26, 2010, 00:14:45 am »
Ok , dodam jutro  ;)

Co do tego kolorowego porównania , to świetny traf z tym Halo. Jak widać niektórzy gracze mają zbyt dobrze i narzekają już na wszystko - Halo złe , bo kolorowe grunty biegają , KZ złe , bo Hellgasty w czerni biegają , po nocnym mieście :P No i spróbuj tu trafić w gust gracza :P

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #436 dnia: Maja 26, 2010, 04:10:16 am »
Marcyś, z ujawnionych ostatnio informacji, które spisano tutaj: Pojawiło się zdanie:
"Plansze skute lodem, dżungla, a także przestrzeń kosmiczna, to kilka z ujawnionych obecnie lokacji, które odwiedzimy w KZ3."

To mnie akurat bardzo cieszy i widząc to oczyma wyobraźni po prostu nie mogę się doczekać, aż zobaczę w akcji taki lvl.
Kolejne zdanie też napawa optymizmem:
"Gra korzysta z tego samego silnika graficznego, przy czym Guerrilla Games postawiło sobie za punkt honoru stworzyć ładniejszy tytuł od dwóch obecnie najlepiej prezentujących się pozycji na PS3 - God of War III oraz Uncharted 2."
No, ale to już było wspomniane wyżej. :D
Wzmianka o wykorzystaniu 100% mocy konsoli jest już chyba wciśnięta na siłę. Ale mogę być niemal pewien, że K3 pozamiata graficznie... Tak. Ja chce trailer. :D
« Ostatnia zmiana: Maja 26, 2010, 04:12:47 am wysłana przez Maciomaniak »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #437 dnia: Maja 26, 2010, 08:29:00 am »
a ja chce MLAA do wuja!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #438 dnia: Maja 26, 2010, 11:16:16 am »
Pisałbym się, ale pożyczyłem. :(
Ja tez pozyczylem, ale sprobuje odzyskac do weekendu :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #439 dnia: Maja 26, 2010, 13:06:53 pm »
a ja chce MLAA do wuja!

Pewnie będzie. MLAA staje się powoli standardem dla 1st party Sony  8)