0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
Nowy wywiad: Mówią, że single zajmie jakieś 7-8h Bardzo podoba mi się swoboda poruszania po levelu jaką daje jetpack (2:10)
Cytat: Solid Snake 1989 w Czerwca 21, 2010, 22:16:20 pmCytat: Piter_neo w Czerwca 21, 2010, 23:04:29 pmPrzez marudzenie anty-fanów K2, zmienili sterowanie i realizm. Teraz ma być bardziej arcadowo i przystępnie. Ja pitole z fajnego, innowacyjnego i oryginalnego Fpp-a zrobią zwykłą strzelankę jak reszta fpp-ów. Ja liczyłem, ze jeszcze berdziej rozbudują uczucie biegania prawdziwym żołnierzem w pełnym rynsztunku trzymającego ciężką broń, a tu widzę klops i będzie odwrotnie.Ja np jechałem po K2 w multi, nie pasowała mi dysproporcja klas (assault na przykład...), a celowanie.. było dziwne i przyznam że mi nie pasowało ale w singlu --owszem mogło by być, ale na mulit nie ...dlatego przestałem grać w K2. No kur**a PIIIJJJONA! Dla mnie news o poprawionym sterowaniu jest najlepszą wiadomością od czasu ogłoszenia prac nad KZ3.
Cytat: Piter_neo w Czerwca 21, 2010, 23:04:29 pmPrzez marudzenie anty-fanów K2, zmienili sterowanie i realizm. Teraz ma być bardziej arcadowo i przystępnie. Ja pitole z fajnego, innowacyjnego i oryginalnego Fpp-a zrobią zwykłą strzelankę jak reszta fpp-ów. Ja liczyłem, ze jeszcze berdziej rozbudują uczucie biegania prawdziwym żołnierzem w pełnym rynsztunku trzymającego ciężką broń, a tu widzę klops i będzie odwrotnie.Ja np jechałem po K2 w multi, nie pasowała mi dysproporcja klas (assault na przykład...), a celowanie.. było dziwne i przyznam że mi nie pasowało ale w singlu --owszem mogło by być, ale na mulit nie ...dlatego przestałem grać w K2.
Przez marudzenie anty-fanów K2, zmienili sterowanie i realizm. Teraz ma być bardziej arcadowo i przystępnie. Ja pitole z fajnego, innowacyjnego i oryginalnego Fpp-a zrobią zwykłą strzelankę jak reszta fpp-ów. Ja liczyłem, ze jeszcze berdziej rozbudują uczucie biegania prawdziwym żołnierzem w pełnym rynsztunku trzymającego ciężką broń, a tu widzę klops i będzie odwrotnie.
Cytat: Madman w Czerwca 21, 2010, 21:02:30 pmNowy wywiad: Mówią, że single zajmie jakieś 7-8h Bardzo podoba mi się swoboda poruszania po levelu jaką daje jetpack (2:10) nosz kur** zart jakis? niemal dwa razy krocej od jedynki to zdeczko za krotko. tym bardziej ze ma byc wiecej wszystkiego, wieksza roznorodnosc. po co, skoro bedziemy przez gre przelatywac? 10h byloby spoko.
The new controls are amazing very smooth and responsive (it had auto-aim) but even without it im sure they will also bevery responsive and the best part is that they still have that Killzone 2 felling in it, so i belive hardcore fans like me will lovethe new responsive controls and fans from other games like MAG or COD will love this new smooth controls.The third day i test the level where i get the new " mini wepon of massive destruction" wich is fun to use and reasy to get kills with.I also ask them about the any Multiplayer info or beta and they told me that it may be like last time Killzone 2 beta it may not and the multiplayerWill extend from what Killzone 2 already have and no details if the jetpack will be on the multiplayer but they told him to say to stay tune for that
Grafika jest świetna, wszystko jest zajebiste, ale woda, to po prostu ślicznie zrobiona i dobrana tekstura ;P pewno z nią interakcji nie będzie.
Mimo wszystko liczy się efekt, a ten w przypadku wody jest świetny.
Preview Killzone w trybie normalnym i w 3D:http://www.latenightwithjimmyfallon.com/blogs/2010/06/tonight-on-video-game-week-killzone-3/Zobaczcie reakcję gościa.
Dwa filmiki z W.A.S.P. w akcji + opishttp://www.killzone.com/kz/news.psml?kz_news_article=The+W.A.S.P.+Launcher,+A+Portable+W.M.D.
cholera, szkoda że nie można ustawić koloru czcionki w PS3, bo już ten helghast znalazł by się na pulpicie.
Ta dżungla tak jakby Avatarem trąciła
Killzone 3 – James Cameron collaboratedhttp://playstationinformer.wordpress.com/2010/05/26/killzone-3-james-cameron-collaborated/
OMG, OMG.
Coś czuję, że MP powiększa tak, aby bez żadnych problemów mogło grać na mapach 32 graczy.
Cytat: Snake_Plissken w Czerwca 27, 2010, 12:01:15 pmCoś czuję, że MP powiększa tak, aby bez żadnych problemów mogło grać na mapach 32 graczy.No nie wiem.. Biorąc pod uwagę to, że w KZ2 najpopularniejszą mapą jest najmniejsza (i IMO najgorsza)- Radec Academy, to pewnie w tym kierunku pójdą projektując levele do multi.. Mam jednak nadzieję, że pojawi się chociaż jeden duży i otwarty level jak Pyrrhus z KZ2..