Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 630781 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1200 dnia: Października 26, 2010, 11:11:43 am »
Mi już się ściąga. 8)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1201 dnia: Października 26, 2010, 11:14:27 am »
Cut-scenki z Multi


To są scenki, które pojawią się po zakończeniu meczów, czy pochodzą z jakiegoś innego trybu, bo coś mi się obiło o uszy, że będzie coś w rodzaju spec-ops z MW2.

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1202 dnia: Października 26, 2010, 11:22:52 am »
Też dostałem kodzik na bete na maila 8)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1203 dnia: Października 26, 2010, 11:23:30 am »
To są scenki, które pojawią się po zakończeniu meczów, czy pochodzą z jakiegoś innego trybu, bo coś mi się obiło o uszy, że będzie coś w rodzaju spec-ops z MW2.
To jest z trybu Operations.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1204 dnia: Października 26, 2010, 11:35:28 am »
A można coś więcej o tym trybie, bo w ostatnim czasie nie miałem czasu na śledzenie nowości o KZ3. To będą jakieś misję do wykonania?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1205 dnia: Października 26, 2010, 11:37:03 am »
Tryb polegający na wypełnianiu zadań, np:
1. Najpierw trzeba wysadzić drzwi.
2. Po ich zniszczeniu wchodzi się do bazy, trzeba zniszczyć komunikację.
3. Po zniszczeniu komunikacji, trzeba zniszczyć główny cel.

Gra się 4 vs 4 bodajże.
Na poprzednich stronach są filmiku z tego trybu.

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1206 dnia: Października 26, 2010, 21:46:32 pm »
Szkoda że nie ma tego trybu w becie, przynajmniej w grze z botami, bo jak chcialem grać z ludźmi to mi wyjebało błąd.

Jak na moje kaprawe oko ta beta ma problemy z płynnością... a ta wzburzona morska woda co na trailerach kopała dupy w grze wygląda słabo, jak dywan i do tego porusza się nienaturalnie, skokowo. Ogólnie nie pamiętam za bardzo K2, ale wydaje mi się że K3 prezentuje się dużo gorzej. Może to wina wczesnej wersji.

Wybuchy wyglądają lepiej, postać jest lżejsza, ale i tak dużo cięższa niż w MW, wkurwiają boty w kółko jakieś robociki latają, ale to wkurwiało już w K2, ale tu się tego wydaje więcej (albo się przez Battlefielda odzwyczaiłem od takich pierdół).

A i są Killstreaki, ale nie ma za nie żadnych nagród w postaci atomówki czy nalotu dywanowego - czyli jest ok. Za KS jest satysfakcja i chyba jakiś bonus punktowy jak dobrze zauważyłem.  

No, to tyle wstępnej opinii fpsowego nooba który K2 nie darzył jakimś specjalnym uczuciem 8)

« Ostatnia zmiana: Października 26, 2010, 21:58:59 pm wysłana przez el becetol »

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1207 dnia: Października 26, 2010, 22:07:43 pm »
A jak ze sterowaniem to wygląda? Nie zrobił się z tego drugi quake?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1208 dnia: Października 27, 2010, 00:04:42 am »
no i ja pograłem trochę i pisze pierwsze spostrzeżenia. Ogółem GG wzięło wszystkie uwagi fanów na całym świecie i wrzuciło to do wora z napisem Killzone3. W każdej sekundzie obcowania z betą czuć,że coś jest zmienione/poprawione itp względem poprzedniej odsłony. Nie ma tu mowy o odcinaniu kuponów z K2, Killzone3 beta choć zachowuje feeling poprzedniej części wnosi wręcz olbrzymie zmiany do rozgrywki.

- nowe klasy postaci wraz z przemodelowaniem starych,zupełnie nowe zdolności,przegrupowanie starych(narazie mało się pobawiłem by cokolwiek opisać)
- 45 leveli rozwoju postaci, do tego maksymalnie dużo odznaczeń do zdobycia w czasie meczu(za zabicia,za asysty,za leczenie, za używanie danej broni, za stealth kille,za wykonie objectiwów) co oczywiście zgapione jest z BC2 ale fajnie,że w w końcu i w Killzonie punty zdobywamy często i praktycznie za wszystko
- postać porusza się ciut szybciej niż w Killzone2, za to o wiele szybciej i płynniej reaguje na nasz ruch celownika. Bliżej nowemu sterowaniu do BC2(dalej w porównaniu do CoDa Killzone to żółw) choć dalej czuć ciężar postaci. Do mnie zdecydowanie nowe sterowanie na plus
- są killstrike'i ale bez obaw - po prostu bonusowo dostajemy za każde następne trafienie trochę więcej exp
- w becie trzy tryby zabawy - TeamDeathmatch(zrezygnowano w tym trybie z respawnów w bazie na rzecz losowych punktów odrodzenia co oczywiście uniemożliwi zamykanie przeciwników w bazach), Warzone (tu praktycznie to samo co w K2) i Objactives (kalka rusha z BC2 przy czym o wiele ciekawiej zrealizowana bo zadaniami nie jest tylko podkładanie/bronienie ładunków, do tego każde wykonane zadanie nagradzane jest real-timowym przerywnikiem)
- brak wyszukiwarki serwerów,ustalania gry na własnych zasadach co trochę mnie martwi...teraz tylko wybieramy tryb zabawy(ewentualnie zaznaczamy mapkę którą preferujemy)system sam szuka meczu
- możliwość robienia oddziałów do 8 graczy już w lobby tryby multiplayer
- polepszona grafika - o ile to dalej ten sam engine to bardzo mocno dopakowany - ilość detali na planszach uległa znacznemu powiększeniu, więcej świetnych tektur, o wiele lepsze oświetlenie względem poprzedniej części, jeszcze większa liczba punktów światła, znacznie bardziej rozbudowana architektura i horyzont wokół lokacji. Jedynie na śnieżnej lokacji mam wrażenie,że framerate cały czas pracuje poniżej 30fps, na pozostałych dwóch mapkach jest płynnie
- nowe mapy świetnie zaprojektowane, nie są symetryczne, pną się pionowo, na mapie w zielonych odcieniach(wg mnie najładniejsza) dodatkowo mamy wielki akcelerator który po naładowaniu wystrzela impuls elektromagnetyczny niszczący radary i urządzenia mechaniczne(nam nic nie robi)
- pojazdy - jetpacki bardzo fajne,nie są przypakowane(dodatkowo co pewien czas spadają z powterza przez wspomniany impuls) ale za to mechy(tylko na mapce na zniszczonej autostradzie w koryncie) to juz przegięcie o ile nie trafi się bezpośrednio w pilota, zdecydowanie siła ich pancerza do poprawy
- odrzut broni a raczej ich brak. Zbyt łatwo zdejmuje sie przeciwników z dystansu z powodu tego,że bronie w chwili obecnej prawie wogóle nie mają odrzutu i celownik jak przyklejony trzyma się środka ekranu. Do tego zdecydowanie większy niż w poprzdniej części auto-aim
- sporo latajacych botów(jedną klasą miałem nawet takie co cały czas latają koło mnie), wieżyczek wartowniczych, dział stacjonarnych, dodatkowo dochodzą pojazdy i trochę mam obaw,że zrobi się z tego gra gdzie w większości będziemy ginąć od randomowych killsów przeszkadzajek

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1209 dnia: Października 27, 2010, 04:53:16 am »
No to mam parę pytań do ludzi już grających   :)
-Jak duże są mapy w porównaniu do tych z KZ2? (Ciężko to ocenić po filmikach..) Występują w nich jakieś elementy podatne na destrukcję?
-Czy na mapach występują co jakiś czas zdarzenia, które wpływają na rozgrywkę? (tak jak fala uderzeniowa w jednej z map z DLC do KZ2)
-Czy dobrze widziałem, że teraz spot & mark jest podstawową specjalizacją taktyka, ale dopakowaną do tego stopnia, że oznacza przeciwników nawet przez ściany? Jeśli tak to czy działa to tylko na pewną odległość, czy na całą mapę?
-Jest tylko jeden rodzaj granatów, czy są też np te elektryczne z singla KZ2?
-Czy można do każdej broni dołączyć celownik? (na jednym z filmików widzałem shotguna z celownikiem..)
-Czy nosząc głośnik z propagandą można korzystać z Exo lub Jetpacka?

I jak oceniacie tryb operations (ale bez spoilerów..). Nie będzie nudził po paru przejściach?
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2010, 04:55:08 am wysłana przez Madman »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1210 dnia: Października 27, 2010, 06:11:50 am »
Jak na moje kaprawe oko ta beta ma problemy z płynnością... a ta wzburzona morska woda co na trailerach kopała dupy w grze wygląda słabo, jak dywan i do tego porusza się nienaturalnie, skokowo. Ogólnie nie pamiętam za bardzo K2, ale wydaje mi się że K3 prezentuje się dużo gorzej. Może to wina wczesnej wersji.
Ta wersja K3 prezentuje się dużo lepiej niż K2 - co do wody to zgadzam się, mogliby nad nią jeszcze popracować.

No to mam parę pytań do ludzi już grających   :)
-Jak duże są mapy w porównaniu do tych z KZ2? (Ciężko to ocenić po filmikach..) Występują w nich jakieś elementy podatne na destrukcję?
-Czy na mapach występują co jakiś czas zdarzenia, które wpływają na rozgrywkę? (tak jak fala uderzeniowa w jednej z map z DLC do KZ2)
-Czy dobrze widziałem, że teraz spot & mark jest podstawową specjalizacją taktyka, ale dopakowaną do tego stopnia, że oznacza przeciwników nawet przez ściany? Jeśli tak to czy działa to tylko na pewną odległość, czy na całą mapę?
-Jest tylko jeden rodzaj granatów, czy są też np te elektryczne z singla KZ2?
-Czy można do każdej broni dołączyć celownik? (na jednym z filmików widzałem shotguna z celownikiem..)
-Czy nosząc głośnik z propagandą można korzystać z Exo lub Jetpacka?
I jak oceniacie tryb operations (ale bez spoilerów..). Nie będzie nudził po paru przejściach?
1. Większość map jest mniej więcej wielkości Salamun Market z K2. Tak małych jak Radec Academy nie ma.
2. Na mapie z tym wielkim generatorem, po pewnym czasie generuje on zakłócenia radaru dla obu drużyn. Ładne wtedy zakłócenia wyglądają na ekranie.
3. Tego nie jestem pewien.
4. Są jeszcze miny.
5. Celowniki są odgórnie przypisane.
6. Nie.
7. Nie grałem jeszcze.

Ulepszenia na plus:
Można w końcu rozmawiać jak się ładuje mapa, co wkurzało po pewnym czasie w K2.
Loadingi są teraz dużo szybsze.

Swoją drogą Mortar nie otrzymuje się za nic, jest on bodajże do wzięcia na dwóch punktach w mapie, po przejęciu ich przez Taktyka. Ale nie ma wybierania na mapie, gdzie ma nastąpić ostrzał, trzeba rzucić nadajnik.

wkurwiają boty w kółko jakieś robociki latają, ale to wkurwiało już w K2, ale tu się tego wydaje więcej (albo się przez Battlefielda odzwyczaiłem od takich pierdół).
Na szczęście boty to teraz straszne gówno i bardzo łatwo je zdjąć. Mało kto stawia wieżyczki, prędzej rzucą Sentry Bot, ale i tak zostaje on od razu zniszczony. Bot medyka też pełni rolę support'a - nie ma szans, żeby była z niego maszyna do zabijania. Mam nadzieję, że botów do premiery gry już nie zmienią.

Aha, medyk może wstawać tylko raz, potem następuje Respawn.
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2010, 06:51:34 am wysłana przez Snake_Plissken »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1211 dnia: Października 27, 2010, 11:37:01 am »
Cytuj
-Czy dobrze widziałem, że teraz spot & mark jest podstawową specjalizacją taktyka, ale dopakowaną do tego stopnia, że oznacza przeciwników nawet przez ściany? Jeśli tak to czy działa to tylko na pewną odległość, czy na całą mapę?
To jest bug, nie bedzie tego w pelnej wersji.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1212 dnia: Października 27, 2010, 12:17:56 pm »
Bodajże już tego nie ma.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1213 dnia: Października 27, 2010, 17:18:34 pm »
No i git. Do pełni szczęścia brakuje tylko możliwości wyłączania poszczególnych elementów huda, jakiejś kobiecej klasy postaci i jeepa z KZ2  :)

Wiadomość scalona: Października 27, 2010, 23:21:15 pm
W tym filmiku jest fajnie ukazana animacja śmierci (3:05) http://www.psnation.org/2010/10/27/killzone-3-beta-the-dam-hd-gameplay-video/ 
Gracz wbija nóż w oko żołnierza ISA, ale jako, że nie ma on gogli, to widać jak pada martwy z wydłubanym okiem i zakrwawioną twarzą.
I tutaj nasuwa się pytanie  :naughty:
Czy w multi dostępna jest też animacja brutal melee, w której gracz wciska palcami gałki oczne przeciwnika?
Było coś takiego w filmikach z singla..



« Ostatnia zmiana: Października 27, 2010, 23:21:15 pm wysłana przez Madman »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1214 dnia: Października 28, 2010, 08:09:23 am »
I tutaj nasuwa się pytanie  :naughty:
Czy w multi dostępna jest też animacja brutal melee, w której gracz wciska palcami gałki oczne przeciwnika?
Było coś takiego w filmikach z singla..
Jest dostępna. :P

Fajnie, że loadingi są w końcu bardzo szybkie. Kilka sekund i już mamy załadowaną mapę. :D
No i zauważyłem, że można rozmawiać w trakcie ładowania mapy, czego bardzo brakowało w K2.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1215 dnia: Października 28, 2010, 08:51:49 am »
Fajnie, że loadingi są w końcu bardzo szybkie. Kilka sekund i już mamy załadowaną mapę. :D
No i zauważyłem, że można rozmawiać w trakcie ładowania mapy, czego bardzo brakowało w K2.
Bardzo dobre usprawnienia, farciarzu.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1216 dnia: Października 28, 2010, 08:53:46 am »
No, niedługo idę grać znowu. :D
Gra wciąga jak bagno. :angel:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1217 dnia: Października 28, 2010, 10:49:34 am »
W becie zdarzają się lagi?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1218 dnia: Października 28, 2010, 10:54:50 am »
Dobra, pytanie za 100 punktów - ma ktoś kod na zbyciu :lol:

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1219 dnia: Października 28, 2010, 11:25:21 am »
W becie zdarzają się lagi?

sporadycznie, do tego poprawiono bolączkę K2 czyli wzajemne kille, zdarzają się teraz o wiele rzadziej

Poprawią balans, osłabią mechy, zwiększą trochę rozrzut,zmniejszą auto-aim i polepszą framerate i będzie najlepsze multi na ps3 bo pod każdym innym względem gra deklasuje poprzednika
« Ostatnia zmiana: Października 28, 2010, 11:27:08 am wysłana przez punisher85 »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1220 dnia: Października 28, 2010, 12:07:38 pm »
Tak swoją drogą, wiadomo już ile będzie wszystkich map ?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1221 dnia: Października 28, 2010, 13:48:50 pm »
Nie Moldar

Czy w multi dostępna jest też animacja brutal melee, w której gracz wciska palcami gałki oczne przeciwnika?
Tak, na tych filmikach Invictusa [czy jak tam sie zwal] jest nawet to pokazane.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1222 dnia: Października 28, 2010, 19:33:46 pm »
Zawartość edycji kolekcjonerskiej - http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8585400,Najdrozsza_edycja_Killzone_3_to_nie_tylko_gogle.html

Cytuj
" Zacznijmy od tego, że do sklepów trafią nie trzy, a dwie wersje gry. Standardowa edycja to po prostu płytka, instrukcja i pudełko. Ale już wydanie Helghast...

Znajdziemy w nim:
-replikę hełmu Helghasta
-figurkę znikającego marksmana
-filmik z produkcji gry
-artbook
-kod na muzykę z gry, dynamiczny temat, dwie mapy z Killzone 2 oraz podwójne doświadczenie i dostęp do wszystkich umiejętności i broni przez pierwsze 24 godziny multiplayera (mam nadzieję, że liczone od pierwszego odpalenia...)"

Oby tylko nie przesadzili z ceną  :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1223 dnia: Października 28, 2010, 19:43:43 pm »
Fajny zestawik, fajny  :angel:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1224 dnia: Października 28, 2010, 19:50:47 pm »
Mam nadzieję, że tymi dwoma mapami z KZ2, będą odświeżone wersje  Phyrrus Rise i Salamun Market, w których dodano Exo i Jetpacki  :) Albo Southern Hills z DLC.

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1225 dnia: Października 28, 2010, 20:26:48 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1226 dnia: Października 28, 2010, 20:40:52 pm »
Zawartość edycji kolekcjonerskiej - http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8585400,Najdrozsza_edycja_Killzone_3_to_nie_tylko_gogle.html
Biorę. :angel:

Mam nadzieję, że tymi dwoma mapami z KZ2, będą odświeżone wersje  Phyrrus Rise i Salamun Market, w których dodano Exo i Jetpacki  :) Albo Southern Hills z DLC.
Taaa, raczej Radec Academy i Blood Gracht/Tharsis Depot. ;)
Southern Hills to mapa z pierwszego Killzone, a Retro Pack dotyczy K2. :)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1227 dnia: Października 28, 2010, 20:50:58 pm »
Zawartość edycji kolekcjonerskiej - http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8585400,Najdrozsza_edycja_Killzone_3_to_nie_tylko_gogle.html
Biorę. :angel:
WPIS
Mam nadzieję, że tymi dwoma mapami z KZ2, będą odświeżone wersje  Phyrrus Rise i Salamun Market, w których dodano Exo i Jetpacki  :) Albo Southern Hills z DLC.
Taaa, raczej Radec Academy i Blood Gracht/Tharsis Depot. ;)
Southern Hills to mapa z pierwszego Killzone, a Retro Pack dotyczy K2. :)
WPIS

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1228 dnia: Października 28, 2010, 21:39:20 pm »
Wiem już jaką grę kupię w edycji specjalnej na przestrzeni najbliższych miesięcy ;).

Cena u nas pewnie będzie w ok. 399 zł.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1229 dnia: Października 28, 2010, 21:41:17 pm »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1230 dnia: Października 28, 2010, 22:22:39 pm »
Fajnie to wygląda, zwłaszcza ta figurka

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1231 dnia: Października 29, 2010, 07:54:37 am »
Szkoda, że ten hełm nie jest "zakładalny". Ale oczy to mu sie chyba będą świecić?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1232 dnia: Października 29, 2010, 22:01:14 pm »


Może i widowiskowo to wygląda, ale jakoś wolę rozwiązanie z CODa, animacja rusza i nie da się tego zatrzymać.

iko

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1233 dnia: Listopada 02, 2010, 11:26:03 am »
Wszyscy się spuszczają nad trzecim Killzonem! Czy słusznie!? ;P

jaca71

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-11-2008
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1234 dnia: Listopada 02, 2010, 11:30:15 am »
Oj nie wszyscy,wejdź na neogaf,trochę podłamany jestem zmianami,jak nie zrobią grubego remontu w multi to może być lipa

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1235 dnia: Listopada 02, 2010, 11:37:48 am »
Lipa to na pewno nie będzie. Do zmian trzeba się przyzwyczaić i umieć je wykorzystywać.
Jakby MP było takie jak w K2, to znowu byłoby gadane, że zrobili Mission Pack. :-?

jaca71

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-11-2008
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1236 dnia: Listopada 02, 2010, 12:11:43 pm »
Obyś miał rację ale wyrzucenie opcji custom match to jednak nie za fajne zagranie(w 2ce wolałem grać w 16u np niż w rzeźni na 32),jak nie zrobią dobrego balansu(jak w 2ce z panem z bazooką) to jesteśmy skazani na patche,spawny taktykowi zabrali i do tego nie można się spawnować na team leaderze,odrzutu przy przycelowaniu praktycznie nie ma(ale to raczej zmienią,jak dla mnie nie może tak być)+zwiększony auto aim.Zobaczymy co z tego wyjdzie,to dopiero beta

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1237 dnia: Listopada 02, 2010, 12:28:43 pm »
jak nie zrobią dobrego balansu(jak w 2ce z panem z bazooką) to jesteśmy skazani na patche
Jak do tej pory balans jest w porządku, ale jest parę rzeczy do poprawy.

Obyś miał rację ale wyrzucenie opcji custom match to jednak nie za fajne zagranie
Mi też to nie bardzo pasuje, ale mam nadzieję, że wrzucą Unranked Matches, aby można było robić ustawki między klanami.

spawny taktykowi zabrali i do tego nie można się spawnować na team leaderze
System spawnów jest teraz inny, wymaga jednak małych poprawek, które na pewno zostaną zmienione do czasu premiery. Powiem tyle, że obecnie głównym celem Taktyka jest ochrona punków respawnów. Brak respa na liderze składu też trochę irytuje.

odrzutu przy przycelowaniu praktycznie nie ma(ale to raczej zmienią,jak dla mnie nie może tak być)+zwiększony auto aim.
lol, odrzut ze strzału z biodra jest całkiem spory - wiadomo, że przy strzelaniu z ADS, większa jest precyzja i mniejszy rozrzut, ale to logiczne.
Co do auto aim, jest tylko troszeczkę większy niż w K2, ale nie ma mowy o przyklejaniu się celownika do postaci.

jaca71

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-11-2008
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1238 dnia: Listopada 02, 2010, 12:42:32 pm »
Co znaczy "przy strzelaniu z ADS",mam kaca i słabo jarzę.Z biodra jest ok ale przy przybliżaniu nie trzeba puszczać spustu z tego co widzę na filmach,bety nie mam

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1239 dnia: Listopada 02, 2010, 12:49:30 pm »
Co znaczy "przy strzelaniu z ADS",mam kaca i słabo jarzę.Z biodra jest ok ale przy przybliżaniu nie trzeba puszczać spustu z tego co widzę na filmach,bety nie mam
ADS - aiming down sight, czyli to przybliżenie.
Owszem, na bliski dystans nie trzeba puszczać spustu, ale na duże odległości już lepiej strzelać kontrolowaną serią.