Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 629844 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2720 dnia: Marca 07, 2011, 19:44:23 pm »
No i Jezusa. :troll:

Wiadomość scalona: Marca 07, 2011, 21:10:02 pm
PS3site:
Cytuj
Według serwisu VGChartz, który zbiera informacje o sprzedaży gier na całym świecie, w pierwszym tygodniu na półkach sklepowych Killzone 3 sprzedało się o blisko jedną trzecią gorzej niż poprzednia odsłona serii. Konkretne dane mówią o 750.000 sztuk w przypadku Killzone 2 i tylko 500.000 sztuk w przypadku Killzone 3. Wynik jest więc znacznie, znacznie słabszy.
Ale to dane z VGChartz wiec niekoniecznie muszą być prawdziwe.
A myślałem, że po dodaniu kolorków, killstrików i zmianie klimatu, gra sprzeda sie duuużo lepiej niż dwójka...
Założę się, że ocenili to po Globalnym Rankingu, jak wówczas zrobili z K2. :roll:
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2011, 21:10:02 pm wysłana przez Snake_Plissken »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2721 dnia: Marca 08, 2011, 08:14:57 am »
W końcu dłuższe posiedzenie, doszedłem do
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Move został głęboko w szufladzie i odetchnąłem z ulgą - zamiast walczyć ze skaczącym kursorem, mogłem skupić się na grze.
Ojapierodlę jak to wygląda. Ojapierdole jak to brzmi. Ojapierdole, to nie ma widocznych loadingów. Absolutny majstersztyk, w piździe się nie mieści, co wycisnęli z PS3.
Czy ta gra korzysta z tego samej metody AA co GOW (MLAA)? Bo tak to wygląda. Zajebiście wyglądają cienie i całe oświetlenie, flary i te promienie słońca przebijające niebo (god rays czy jak to się tam fachowo zwie) - takich ozdóbek, pierdołek nawalone jest w tej grze od groma. Niektóre sceny przypominają artworki koncepcyjne, cyzelowane przez artystów a nie realtime. Tylko tekstury przebijającej te najlepsze z Uncharted 1 jeszcze nie spotkałem i pewnie już nie spotkam - inny silnik inna specyfika. Podsumowując technologiczne numero uno i totalny masakrator.

Co do kampanii to podoba mi się - kilka scen było kiczowatych i banalnych (amerykańskie kino akcji z lat 80/90) ale ogólnie wciągnąłem się. Świetne są
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
i brutal kille. Grać!

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2722 dnia: Marca 08, 2011, 13:59:46 pm »
W końcu dłuższe posiedzenie, doszedłem do
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Move został głęboko w szufladzie i odetchnąłem z ulgą - zamiast walczyć ze skaczącym kursorem, mogłem skupić się na grze.
Ojapierodlę jak to wygląda. Ojapierdole jak to brzmi. Ojapierdole, to nie ma widocznych loadingów. Absolutny majstersztyk, w piździe się nie mieści, co wycisnęli z PS3.
Czy ta gra korzysta z tego samej metody AA co GOW (MLAA)? Bo tak to wygląda. Zajebiście wyglądają cienie i całe oświetlenie, flary i te promienie słońca przebijające niebo (god rays czy jak to się tam fachowo zwie) - takich ozdóbek, pierdołek nawalone jest w tej grze od groma. Niektóre sceny przypominają artworki koncepcyjne, cyzelowane przez artystów a nie realtime. Tylko tekstury przebijającej te najlepsze z Uncharted 1 jeszcze nie spotkałem i pewnie już nie spotkam - inny silnik inna specyfika. Podsumowując technologiczne numero uno i totalny masakrator.

Można znaleść teksturki lepsze od Uncharted 1, ja znalazłem dużo takich ;). Giera kopie w tym temacie, ale nie we wszystkich chapterach.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2723 dnia: Marca 08, 2011, 14:05:06 pm »
Spoko, będę szukał.

Na minus zapomniałem dodać o błędach audio w trakcie przerywników - czasami głosy cichną bez powodu, jakby postać odeszła gdzieś dalej, podczas gdy nadal mówi "prosto do mikrofonu".

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2724 dnia: Marca 08, 2011, 14:15:08 pm »
Spoko, będę szukał.

Na minus zapomniałem dodać o błędach audio w trakcie przerywników - czasami głosy cichną bez powodu, jakby postać odeszła gdzieś dalej, podczas gdy nadal mówi "prosto do mikrofonu".
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2725 dnia: Marca 08, 2011, 14:21:27 pm »
W końcu dłuższe posiedzenie, doszedłem do
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Move został głęboko w szufladzie i odetchnąłem z ulgą - zamiast walczyć ze skaczącym kursorem, mogłem skupić się na grze.
Ojapierodlę jak to wygląda. Ojapierdole jak to brzmi. Ojapierdole, to nie ma widocznych loadingów. Absolutny majstersztyk, w piździe się nie mieści, co wycisnęli z PS3.
Czy ta gra korzysta z tego samej metody AA co GOW (MLAA)? Bo tak to wygląda. Zajebiście wyglądają cienie i całe oświetlenie, flary i te promienie słońca przebijające niebo (god rays czy jak to się tam fachowo zwie) - takich ozdóbek, pierdołek nawalone jest w tej grze od groma. Niektóre sceny przypominają artworki koncepcyjne, cyzelowane przez artystów a nie realtime. Tylko tekstury przebijającej te najlepsze z Uncharted 1 jeszcze nie spotkałem i pewnie już nie spotkam - inny silnik inna specyfika. Podsumowując technologiczne numero uno i totalny masakrator.

Co do kampanii to podoba mi się - kilka scen było kiczowatych i banalnych (amerykańskie kino akcji z lat 80/90) ale ogólnie wciągnąłem się. Świetne są
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
i brutal kille. Grać!
Miałem okazje ograć sp demo na 40 calowym ledzie w 3D. O ile rozdziałka, fps, zasieg dostaja zauważalnie po dupie, tak samo 3D to growy "Avatar".

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2726 dnia: Marca 08, 2011, 15:05:10 pm »
chapter 2, 4 tam znajdziesz teksturki na poziomi U1, ale przebijające tą z KZ2 nie znalazłem chociaż było bardzo blisko
o_O

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2727 dnia: Marca 08, 2011, 15:19:01 pm »
a wy o teksturach ciagle  :roll:
gra wyglada swietnie ale czegos jej brak
wogole nie mam ochoty przejsc 2 raz singla czy nawet sprawdzic jakis leveli (z tym to juz wogole ciezko bo spieprzone menu bez obrazkow nie pomaga wogole)
multi nie gram bo sie uzaleznilem od black ops  :-?
pewnie sprzedam gre mimo ze ciagle mam 2 czesc na pulce ...

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2728 dnia: Marca 08, 2011, 15:37:27 pm »
chapter 2, 4 tam znajdziesz teksturki na poziomi U1, ale przebijające tą z KZ2 nie znalazłem chociaż było bardzo blisko
o_O

Oj widze, że nie wiesz o co chodzy a było to wałkowane kilka razy już na forum :curve:.

Nakimushi też mi sie wydaje że chegoś jej brakuje. Może dlatego że jest przesadnie kolorowa i dlatego klimat jakiś taki inny się wydaje?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2729 dnia: Marca 08, 2011, 19:42:01 pm »
Wróciłem na chwilę do KZ2 by się upewnić, i okazało się że dobrze myślałem- ta "uber/hiper/zajebista tekstura" z kz2 jest użyta kilkukrotnie również w kz3. Tyle, że jest inaczej oświetlona, dlatego ciężko ją poznać na pierwszy rzut oka.
(nie mam wprawy w pstrykaniu fotek telewizora, także jakość nie powala..)
Pierwsze dwie są z KZ2, kolejna z trójki, a ostatnia pokazuję, że układ kamieni obu tekstur jest identyczny
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jak widać baardzo dużo zależy od oświetlenia  ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2730 dnia: Marca 09, 2011, 10:43:52 am »
Wróciłem na chwilę do KZ2 by się upewnić, i okazało się że dobrze myślałem- ta "uber/hiper/zajebista tekstura" z kz2 jest użyta kilkukrotnie również w kz3. Tyle, że jest inaczej oświetlona, dlatego ciężko ją poznać na pierwszy rzut oka.
(nie mam wprawy w pstrykaniu fotek telewizora, także jakość nie powala..)
Pierwsze dwie są z KZ2, kolejna z trójki, a ostatnia pokazuję, że układ kamieni obu tekstur jest identyczny
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jak widać baardzo dużo zależy od oświetlenia  ;)
Tak ta też jest git, ale wydaje mi sie że jednak troche gorsza, ale to chyba tak jak napisaleś zależy od oświetlenia.
Jest jeszcze jedna tekstur która kopie w KZ 3.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2731 dnia: Marca 09, 2011, 10:59:29 am »
 :lol:
Jajebie, szukanie tekstur.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2732 dnia: Marca 09, 2011, 11:04:43 am »
:lol:
Jajebie, szukanie tekstur.
Kto dokladnie ocenia giere pod względem grafy tak ma :troll:.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2733 dnia: Marca 09, 2011, 11:58:11 am »
Zboczeńcy! grafofile :lol:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2734 dnia: Marca 09, 2011, 12:03:41 pm »
:lol:
Jajebie, szukanie tekstur.
W moim przypadku to akurat zboczenie zawodowe  :(

Jest jeszcze jedna tekstur która kopie w KZ 3 [...].
Bardzo dużo jest tekstur, które "kopią" w kz3.. Ale to też zależy od levelu, bo jak jeden zachwyca teksturami to znowu w kolejnym są jedynie "tylko" dobre. Jakby im czasu nie starczyło na dopracowanie całej gry..
Whatever..

Niech już dadzą tego patcha z custom games to może ludzie zaczną w końcu banować tego pieprzonego snajpera. Bardziej przegięta postać niż assault z dwójki.. W dodatku nawet go skaner taktyka nie zaznacza i możesz sobie na takiego zapolować to i tak skończy sie tym że poczeka aż podejdziesz i strzeli ci prosto w ryja  :-? Coraz więcej tego ścierwa na mapach biega, przez to radar staje sie bardziej niebezpieczny niż przydatny, bo jak myślisz że nikogo w pobliżu nie ma, to za chwile ktoś ci podrzyna gardło. A pomyśleć, że ta klasa postaci była w dwójce raczej tą która wymagała skilla..

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2735 dnia: Marca 09, 2011, 21:45:26 pm »
Tak ta też jest git, ale wydaje mi sie że jednak troche gorsza, ale to chyba tak jak napisaleś zależy od oświetlenia.
Po prostu nie ma shadera, ktory powoduje, ze jest mokra jak w KZ 2 ...

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2736 dnia: Marca 09, 2011, 23:32:40 pm »
:lol:
Jajebie, szukanie tekstur.
Kto dokladnie ocenia giere pod względem grafy tak ma :troll:.
Ja bym powiedział, że kto się gówno zna.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2737 dnia: Marca 10, 2011, 06:26:15 am »
Niech już dadzą tego patcha z custom games to może ludzie zaczną w końcu banować tego pieprzonego snajpera. Bardziej przegięta postać niż assault z dwójki..
Custom Games będą nierankingowe i twórcy nie usuną Matchmaking. CG będą głównie na ustawki ze znajomymi.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2738 dnia: Marca 10, 2011, 09:22:24 am »
:lol:
Jajebie, szukanie tekstur.
Kto dokladnie ocenia giere pod względem grafy tak ma :troll:.
Ja bym powiedział, że kto się gówno zna.
No ty sie na bank znasz :wink2:.

jaca71

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-11-2008
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2739 dnia: Marca 10, 2011, 19:32:26 pm »
Poradnik multi dla move

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2740 dnia: Marca 10, 2011, 21:37:17 pm »
:lol:
Jajebie, szukanie tekstur.
Kto dokladnie ocenia giere pod względem grafy tak ma :troll:.
Ja bym powiedział, że kto się gówno zna.
No ty sie na bank znasz :wink2:.
Ocena całokształtu oprawy graficznej nie polega na wyszukiwaniu najpiękniejszych i najostrzejszych tekstur :grin:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2741 dnia: Marca 11, 2011, 09:16:56 am »
Cytuj
Q. When does the next Patch hit?
We don’t know, we’ll let you know as soon as we know.

Q. What is in the next Patch?
We don’t know, we’ll let you know as soon as we know.

Q. Why is my favorite fix not in the next patch?
We try to get as much in and give it to you as soon as possible. Some things require more testing and coding than others, which means it gets patched in later. So some low priority small fixes might get done quicker than a high priority (but complex) fix.

Q. Where are custom games and why isn't it out now?
A. We're working on delivering you a solid experience, and we're currently in the process of testing the custom games functionality as we speak. It will be split up into two separate patches. The first release will give you the base functionality, allowing you to select game modes, map playlists, adjust time settings, invite specific players, etc. The second release will give you enhanced control, allowing you to restrict which weapons and abilities players can select, what careers they can choose, turn friendly-fire on or off, etc.

Q. When, when, when!?
Soon, but we have no fixed sate yet

Q. Will spawning on squadmates and spawn grenades make their way into Killzone 3?
A. No, they will not be making it into Killzone 3. The mechanics conflicted with elements of our game, and since they led to negative gameplay experiences, we decided to remove them as they were.

Q. Why can't I use EXOs and Jetpacks in every map?
A. We wanted to create unique experiences which the Jetpacks and EXOs.
Just sticking them in any random map led to some very frustrating, and broken, gameplay moments. The maps you use them in were custom-tailored to how they worked, while the other maps were custom-tailored to other gameplay focuses. Our aim wasn't just to create visually distinct locations in each map, but it was also to create a set of diverse gameplay experiences in each of them making each one of them unique when compared to another.

Q. What is your win/loss ratio?
A. This leaderboard stat is currently looking at the wrong formula to determine the W/L ratio. will be fixed.

Q: I'm playing the same DLC level over and over again
A: We're working on fixing this behavior. However when you have a map pack installed 50% of the games you play should be in the non DLC levels, so if you end up in a DLC map and you want to be playing the normal levels then just back out and find another game. Also you can select another map as your preference.

Q: SESSION MASTER NOT AVAILABLE shows on screen, the game freezes and then I get banned.
A: This should be fixed in patch 1.04.

Q: I get network errors 10002 or -931 when logging in.
A: This is a network timeout error. Most likely there is something wrong with your connection. If you're connecting wireless, please try wired. If you can't connect wired then try disabling encryption on the connection to see if that improves behavior (make sure you turn it on afterwards). In the XMB run the connection test to see if you can log into PSN. The errors also occur when the servers are down for maintenance, usually this doesn't last longer than an hour and any maintenance is announced on killzone.com.

Q: I get network error 8001, 8013 or 1503 during gameplay or during login.
A: Patch 1.04 should fix these issues. There could be something wrong with your connection. If you're connecting wireless, please try wired. If you can't connect wired then try disabling encryption on the connection to see if that improves behavior (make sure you turn it on afterwards). In the XMB run the connection test to see if you can log into PSN.
A: My game is lagging (may also be accompanied by SESSION MASTER NOT AVAILABLE on screen)
A: There multiple potential causes. Please make sure that you have selected the correct region to play in first (in the multiplayer main menu go to options). There is a bug in the match making system which causes 10% of the games to end up in the wrong region (will be fixed in patch 1.04). Also if there are no active players in your region the game will redirect you to another region which can cause extra lag. Finally there is also the possibility that your router is causing the issues. If you're connecting wireless, please try wired. If you can't connect wired then try disabling encryption on the connection to see if that improves behavior (make sure you turn it on afterwards). In the XMB run the connection test to see if you can log into PSN.

Q: When starting a match the game is unable to process your scores (error -9, -2 or -5) or unable to view leaderboards / create a clan (error 20000)
A: All known causes of this will be fixed in patch 1.04.

Q: I'm receiving a world is full error (error -948)
A: We're currently investigating this issue. The error is misleading the text should read 'game is full'. If you receive this error then please try finding a game again. If the problem persists go to another game mode or select another map in your map preferences.

Q: I get stuck in the 'connecting...' screen after loading a level for a very long time (possibly hearing headset chatter).
A: Patch 1.04 should fix most issues. We are still looking into a problem where this occurs when joining during map rollover. In the mean time: If you get this screen for more than 30 seconds then please use the cancel option to go back and find another game.

Q: I'm receiving an essential game objects lost message (error 10006)
A: This happens when the last person has just left the game while you were joining. Please try again, this error should only occur very sporadically.

Q: I'm experiencing freezes in multiplayer during game play
A: We're investigating these issues. Most of the issues should be fixed with patch 1.04

Q: I'm playing in a clan match and when the other clan leaves I have to sit out the entire match before I get the win
A: This will be fixed in a future patch.

Q: I invite someone to my squad but his message gets lost (due to a network error for example), now I cannot invite him again
A: This will be fixed in a future patch.

Q: I have received unlock code XXX and it doesn't work / works too long
A: Please check this post: http://community.killzone.com/t5/Announcements-Events/Problems-with-unlock-codes-HOME-Retro-Pack-and...
We are investigating people that still have double XP unlocked. These are very rare, but that makes it hard to track down. Note your region, PSN ID and exact problem (unlock all, double XP) in the thread linked to above.

Q: I'm at rank X and Y has not been unlocked (extra armour, silent footsteps, ...)
A: This will be fixed in a future patch.

Q: Multiplayer games are unbalanced
A: This will be improved in a future patch.

Q: In singleplayer the voice audio is repeating (most notable in Pyrrhus Outskirts)
A: This will be fixed in a future patch.

Q: The score board is flickering at the end of the match
A: Will be fixed in a future patch

Q: I'm experiencing freezes when the game is loading a map
Q: I'm experiencing freezes in single player while playing movies
Q: I cannot start KZ3 because the icon does not appear in the XMB.
A: This is a hardware issue. There might be issues with your blu ray drive. KZ3 is one of the few games that use a dual layer blu ray. Please contact Sony support.
Europe: http://faq.en.playstation.com/cgi-bin/scee_gb.cfg/php/enduser/std_adp.php?locale=en_GB&p_sid=dGkfEAo...
UK: http://uk.playstation.com/ps3/support/ 
SCEA: http://us.playstation.com/support/index.htm

Q: My PS3 shuts off while playing KZ3.
A: This is a hardware issue. Please contact Sony support.
Europe: http://faq.en.playstation.com/cgi-bin/scee_gb.cfg/php/enduser/std_adp.php?locale=en_GB&p_sid=dGkfEAo...
UK: http://uk.playstation.com/ps3/support/ 
SCEA: http://us.playstation.com/support/index.htm

Lev

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2742 dnia: Marca 11, 2011, 09:49:59 am »
:lol:
Jajebie, szukanie tekstur.
Kto dokladnie ocenia giere pod względem grafy tak ma :troll:.
Ja bym powiedział, że kto się gówno zna.
No ty sie na bank znasz :wink2:.
Ocena całokształtu oprawy graficznej nie polega na wyszukiwaniu najpiękniejszych i najostrzejszych tekstur :grin:
Pograją na TV z trzy de, zmienią zdanie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2743 dnia: Marca 11, 2011, 10:12:33 am »
Cytuj
Hi All,

Drumroll please...

Tomorrow morning at 8.30am GMT the servers will be brought down for Server Maintenance.

We will be updating the matchmaking to make some improvements and there will also be some fixes for connectivity issues (server side).
After that Patch 1.04 will be rolled out as well!

Please note:
This is 90% sure to happen, but we are waiting on some final testing results. If those fail, the patch might be postponed until Monday.

Thanks,

Lev

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2744 dnia: Marca 11, 2011, 11:08:33 am »
:lol:
Jajebie, szukanie tekstur.
Kto dokladnie ocenia giere pod względem grafy tak ma :troll:.
Ja bym powiedział, że kto się gówno zna.
No ty sie na bank znasz :wink2:.
Ocena całokształtu oprawy graficznej nie polega na wyszukiwaniu najpiękniejszych i najostrzejszych tekstur :grin:
Tak, ale to jeden z elementów grafiki i wypada go obczaić jak najlepiej :P.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2745 dnia: Marca 11, 2011, 13:42:54 pm »
Jest już patch, waży 45 mega.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2746 dnia: Marca 11, 2011, 17:08:05 pm »
Jest custom games?

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2747 dnia: Marca 11, 2011, 17:17:32 pm »
NIE
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2748 dnia: Marca 11, 2011, 20:45:29 pm »
Jest custom games?

Przecież nie miało być tego teraz, ludzie pobudka !

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2749 dnia: Marca 11, 2011, 20:50:05 pm »
Jest custom games?
NIE
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Zamiast customów dali lagi  :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2750 dnia: Marca 12, 2011, 06:09:44 am »
Zamiast customów dali lagi  :lol:
Ke?

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2751 dnia: Marca 12, 2011, 06:40:24 am »
Jest custom games?

Przecież nie miało być tego teraz, ludzie pobudka !
To może wiesz co naprawił ?  :lol:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2752 dnia: Marca 12, 2011, 10:06:16 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2753 dnia: Marca 12, 2011, 13:22:23 pm »
Pograłem dzisiaj chwilę w multi i mi się odechciało :-? Chaos, kampa, zaczynają się bazooki i nawalanie granatami w respy. Nie wiem, może mam zły dzień.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2754 dnia: Marca 12, 2011, 13:37:29 pm »
Pograłem dzisiaj chwilę w multi i mi się odechciało :-? Chaos, kampa, zaczynają się bazooki i nawalanie granatami w respy. Nie wiem, może mam zły dzień.
Tak właśnie jest :(

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2755 dnia: Marca 12, 2011, 14:43:37 pm »
Pierdolicie, gra sie swietnie (strefa wojny FTW). Zastanawiam sie nad kupnem retro packa tylko pewnie nikt na tych mapach nie gra  :-?

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2756 dnia: Marca 12, 2011, 14:48:01 pm »
Rynek Salamun został typowo spierdolony, mapa jest niegrywalna  :(

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2757 dnia: Marca 12, 2011, 14:53:44 pm »
Bardziej interesuje mnie Blood Gracht no i czy w dzien mozna bez problemu kogos znalezc na tych mapach.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2758 dnia: Marca 12, 2011, 15:02:40 pm »
Blood Gracht jest nadal bardzo dobrą mapą. W ciągu dnia zawsze znajdziesz dużo ludzi którzy grają na tej mapie jednak oferuje ona tylko tryb teamdeathmatch.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2759 dnia: Marca 12, 2011, 15:08:40 pm »
Blood Gracht jest nadal bardzo dobrą mapą. W ciągu dnia zawsze znajdziesz dużo ludzi którzy grają na tej mapie jednak oferuje ona tylko tryb teamdeathmatch.
WAT? O.O
Jaka kur** bzdura :lol: