Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 593791 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2760 dnia: Marca 12, 2011, 15:50:07 pm »
Pierdolicie, gra sie swietnie (strefa wojny FTW).
Zwłaszcza jak się robi przeciwnemu teamowi base raping. Nowy system respów ,,rzondzi" :lol:



Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2761 dnia: Marca 12, 2011, 16:35:46 pm »
Jak sie ma druzyne bucow to nawet dobry system respow nic ci nie da. Najwiekszy minus imo to brak balansu druzyn, po kilku szpilach czlowiek gra z 2 innymi graczami przeciwko 12 ;/

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2762 dnia: Marca 12, 2011, 16:49:56 pm »
Jak sie ma druzyne bucow to nawet dobry system respow nic ci nie da. Najwiekszy minus imo to brak balansu druzyn, po kilku szpilach czlowiek gra z 2 innymi graczami przeciwko 12 ;/
Ale ten jeszcze bardziej sprzyja zamykaniu na respach. Wystarczy, że zbierze się nas w party 5 osób, zajmujemy szybko respy i jazda - 50 killi na  plusie to standard. Nie żebym się chwalił, chodzi mi bardziej o podkreślenie tego jak ta gra jest nieprzemyślana. W kz2 zawsze jakiś taktyk mógł się wydostać i rzucić respa na tyłach. Tu tego nie ma.  A balans drużyn jest do bani, to fakt. Choć po pewnym czasie i tak z reguły wszystko się wyrównuje.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2763 dnia: Marca 15, 2011, 09:55:34 am »
Skończyłem całościowo singla dwa razy.
Jeszcze raz powtórze - graficzny majstersztyk, cała reszta może klękać do bata. Znalazłem też tekstuty, które robią potężne wow. Na tym polu pozamiatane. Dźwięk dużo słabszy, w scenkach brakuje mocy - jest płasko, zła separacja, brak dynamiki. Dźwiękowca powinni wyje**ć, ale pewnie się nie da (kuzyn szefa?).

Kampania jest DUŻO gorsza od KZ2. Mnóstwo kiczowatych i przegiętych akcji, płytkie i szybkie to jest. Bardzo kolorowe, błyszczące i przede wszystkim efektowne - takie chyba mieli założenia.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
W efekcie czułem, że gram w kolejne Call of Duty - ta gra jest jej kalką i to jest przykre. Słupki sprzedaży CoD zrobiły na GG potężne wrażenie. Wyszło tak, że KZ straciło swój charakter - ciemny, szaro-bury, ponury i przygnębiajacy klimat brutalnego sci-fi. Postaci, fabuła, akcje są takie, że w sumie niewiele (oprócz wyjebanej grafy) z tej części pamiętam. Jakiś taki zlepek osobnych akcji, polepionych słabiutką fabułką. Bardzo mi się ten kierunek nie podoba i polecam GG odpoczynek od serii i powrót dopiero na PS4 z KZ4.

Gra jest też krótka i łatwa - za pierwszym razem miałem z 7~8 godzin na budziku a grałem poooowolutku. Bardzo powolutku, bo co chwila szukałem szczęki z powodu grafy. Za drugim razem grałem już na elite i zajęło to mniej niż 5 godzin czystej gry. Cieniutko! Kolejna chujnia to łatwość. Gra jest łatwa jak pijana gimnazjalistka. Zero przycięć na elite, żadnego wyzwania i satysfakcji.
Gra jest też niedopracowana i pośpieszona. Miałem jedną zawiechę z czarnym ekrenem po śmierci, raz zjebała się tak, że resp był w postaci trupa (taka pętla śmierć->resp), kilka lewitujących bądź tańczących break`a higów gdzieś tam wysoko w powietrzu albo obok planszy, problemy ze sterowaniem po zmianie pada (zadziałał dopiero jako nr 7) czy niedziałający drugi pad w trybie kooperacji. No i w ostatnim rozdziale za drugim razem popierdoliły się niektóre tekstury. Gra wyszła za szybko i jej nie wypolerowali, zjebali sobie świetną opinię u mnie za to. Widząć ilość patchy od premiery, które w 99,99% dotyczą poprawek multi, to widzę wyraźnie słuszność mojej opinii - ktoś tu się zbytnio śpieszył z premierą (Sony?).  Pośpiech, pośpiech, pośpiech. Na ch** się pytam?

To dobra i piękna gra, ale dużo gorsza od KZ2 i krzywa "atrakcyjności" serii w moich oczach poleciała ostro w dół.

PS - na dziś planuję pierwszą grę w multi. Jestem kompletnym laikiem w tych kwestiach, tylko w KZ2 grałem w multi jak poj**any, cała reszta multiplayerowych strzelanek (CoDy, CS, BF, MoH, Q czy co tam jeszcze) mnie kompletnie pierdoli i nie lubię - omijam szerokim łukiem. To był właśnie ten mój wyjątek, może ze względu na specyfikę sterowania albo klimatu i rozgrywki. Po singlu nie mam dobrego nastawienia, pewnie szybko wrócę do GT5.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2764 dnia: Marca 15, 2011, 10:16:49 am »
Widzisz BoBan, nie jestem sam ;) sprzedajcie tego shita i kupcie BS'a  :angel:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2765 dnia: Marca 15, 2011, 11:02:18 am »
Widzisz BoBan, nie jestem sam ;) sprzedajcie tego shita i kupcie BS'a  :angel:

Khm...khm...

Skończyłem całościowo singla dwa razy.
Jeszcze raz powtórze - graficzny majstersztyk, cała reszta może klękać do bata. Znalazłem też tekstuty, które robią potężne wow.

Ty pisałeś co innego, więc nie odwracaj teraz kota ogonem.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2766 dnia: Marca 15, 2011, 11:15:01 am »
Cytuj
@ Kyokushinman

Zapraszam sprawdzić moją kolekcję trofeów   powiedz mi jak tu nie jechać po takich ciapajach których to póki co spotkałem dużo częściej, niż te budzące respekt ? Gry naturalnie jeszcze nie skończyłem, może później pokaże pazurki i mam nadzieje, że tak będzie bo póki co oprawa mnie rozczarowała, cut scenki przy cut scenkach z U2 wyglądają mocno przeciętnie

Właśnie skończyłem misję gdzie
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
, to pierwszy poziom w grze który zrobił na mnie wrażenie, pod czas tego poziomu gra wreszcie pokazała pazurki.

No coś takiego pisałem, nie moja wina, że na początku ta gra wygląda po prostu OK.




Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 133
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2767 dnia: Marca 15, 2011, 11:30:06 am »
Cytuj
@ Kyokushinman

Zapraszam sprawdzić moją kolekcję trofeów   powiedz mi jak tu nie jechać po takich ciapajach których to póki co spotkałem dużo częściej, niż te budzące respekt ? Gry naturalnie jeszcze nie skończyłem, może później pokaże pazurki i mam nadzieje, że tak będzie bo póki co oprawa mnie rozczarowała, cut scenki przy cut scenkach z U2 wyglądają mocno przeciętnie

Właśnie skończyłem misję gdzie
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
, to pierwszy poziom w grze który zrobił na mnie wrażenie, pod czas tego poziomu gra wreszcie pokazała pazurki.

No coś takiego pisałem, nie moja wina, że na początku ta gra wygląda po prostu OK.




Tak tylko, że już w drugim poziomie ta gra masakruje teksturami podłoża ( fakt w paru można dostrzec paćke, ale ogólnie giera w tym temacie niszczy nawet U1). Teraz już wiem że twoje wypowiedzi na temat grafy należy traktować z przymróżeniem oka ;).

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2768 dnia: Marca 15, 2011, 12:33:26 pm »
Jak mnie najdzie postaram się poszukać tej tekstury o której piszesz, chyba, że będziesz tak miły i walniesz fotkę.
Dla mnie ta gra wygląda super, zwłaszcza oświetlenie, ale tekstury są strasznie nie równe i dopiero w momencie gdy odbijamy kapitana, przestałem mieć zastrzeżenia do nich.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2769 dnia: Marca 15, 2011, 13:10:42 pm »
Teraz już wiem że twoje wypowiedzi na temat grafy należy traktować z przymróżeniem oka ;).

No heeelooołłł!!! :roll:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2770 dnia: Marca 15, 2011, 14:00:46 pm »
Wszyscy jesteśmy siebie warci więc......

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2771 dnia: Marca 15, 2011, 15:03:49 pm »
Fani BO, robienia fali i HotDogSztorma powinni mieć zakaz udzielania się w dziale PS3 :|

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2772 dnia: Marca 16, 2011, 07:46:28 am »
To sobie trochę wczoraj pograłem. Cóż to za pierdolenie o lagach czy dropach?
Gra zapier**la jak po maśle, absolutnie ani jednego laga nie miałem a całość chodziła jak w singlu - żadnych najmniejszych nawet chrupnięć. Co mnie bardzo zadziwiło, patrząć na tą grafikę. Multi jest szybkie i płynne jak kupa niemowlaka.
Co do rozgrywki, to typowy noobowy nieogar - pierwszy raz na mapach (jeszcze bez dźwięku grałem) kompletnie momentami nie wiedziałem co i jak ale generalnie podoba mi się. Multi nie skreślam.

PS - dzięki chłopaki za zaproszenie, na pewno jeszcze pogramy.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2773 dnia: Marca 16, 2011, 09:22:25 am »
jaki tryb grałeś? w TDM gra jest płynna jak kupa niemowlaka ale na niektórych mapkach w warzone gra potrafi chrupnąć np. na rynku.

Lagi są albo ich nie ma - zależy od tego na jaki serwer się wbijesz.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2774 dnia: Marca 16, 2011, 10:01:14 am »
Z godzinę w Guerilla Warfare i ze dwie godziny w Warzone. Operation nie tknąłem. Zaliczyłem każdą mapę conajmniej raz przy pełnych pokojach i ani razu nie zalagowało ani nie przycięło. Mam dobre łącze i nigdy nie miałem najmniejszych problemów z multi na PS3 (NAT 2, ip konsoli w DMZ) i tu również nie widzę nie słyszę. Także jak komuś KZ3 laguje (a czytałem prawdziwe lamenty na ten temat) to niech zmieni/skonfiguruje sobie neta.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2775 dnia: Marca 16, 2011, 10:28:23 am »
dont worry jeszcze Ci K3 zalaguje :)

Tak jak mi multi chodziło idealnie tak po patchu 1.04 czasem zdarzają sie teleportacje postaci po ekranie.

A neta mam dobrego - 30mbit/s i też nie mam problemów z lagami w grach ale miałem parę tytułów gdzie choćby miał 1gb/s to pewnie lagi by były bo po prostu miały skopany kod sieciowy lub przeciążone serwery (np wieczne lagi w PES, czasem w Fifie)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2776 dnia: Marca 16, 2011, 10:39:49 am »
Też już trochę pograłem i lagów nie uświadczyłem. Nie wiem, ale mam mieszane uczucia co do mutli - raz mi się gra fajnie, wszystko git, czasem kupa - mega chaos i nieogar. Zapewne to jeszcze kwestia skilla i poznania map, ale ogólnie czasem jest turbo rzeźnia.

Spoko prart, jakby co to możemy zawsze przyciąć. Masz HSa?

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2777 dnia: Marca 16, 2011, 10:46:46 am »
dont worry jeszcze Ci K3 zalaguje :)

Tak jak mi multi chodziło idealnie tak po patchu 1.04 czasem zdarzają sie teleportacje postaci po ekranie.

A neta mam dobrego - 30mbit/s i też nie mam problemów z lagami w grach ale miałem parę tytułów gdzie choćby miał 1gb/s to pewnie lagi by były bo po prostu miały skopany kod sieciowy lub przeciążone serwery (np wieczne lagi w PES, czasem w Fifie)
Wpis. Dodam, że ja też z innymi grami multi nie mam problemów i Nat mam na open. Zresztą lagi są i nie ma tu o czym dyskutować. Wystarczy rzucić okiem na inne fora czy chodźby forum ligi KZ.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2778 dnia: Marca 16, 2011, 12:07:37 pm »
Też już trochę pograłem i lagów nie uświadczyłem. Nie wiem, ale mam mieszane uczucia co do mutli - raz mi się gra fajnie, wszystko git, czasem kupa - mega chaos i nieogar. Zapewne to jeszcze kwestia skilla i poznania map, ale ogólnie czasem jest turbo rzeźnia.

Spoko prart, jakby co to możemy zawsze przyciąć. Masz HSa?
Mam, następnym razem podłączę. Wczoraj grałem na szybko, w niekomfortowych warunkach (bez dźwięku i in.).

pawel86ck

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 04-12-2007
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2779 dnia: Marca 16, 2011, 13:13:30 pm »
Ja narazie gram w demko i przeszedłem je już z 50 razy (ktoś tez tak miał ?), tu po prostu koszenie przeciwników sprawia tyle radochy że właściwie mi się nie nudzi i o to w grach powinno chodzić, super że zmniejszyli tego imput laga w stosunku do k2 o 33ms, wciąż jest uczucie ciężkości ekwipunku a przy tym oddawanie strzałów znacznie się poprawiło. Jeśli cała pełna gra jest na podobnym poziomie to ja nie mam pytań. Bardzo podoba mi się klimat, zima, helghasci i wzburzone wody.. wrażenie piorunujące a oglądając to na nowym sharpie grafika robi na mnie większe wrażenie od crysisa1, a byłem wielkim entuzjastą tej gry i już od czasu jej premiery miałem kompa który pozwalał mi ograć ta gre w VH detalach. Słowem Killzone to moim zdaniem jedna z fajniejszych gier jakie ostatnio grałem.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2780 dnia: Marca 17, 2011, 07:47:54 am »
Jak ktoś ma problemy po patchu 1.04, info dla niego:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiadomość scalona: [time]Marzec 17, 2011, 09:17:53 am[/time]
30 graczy na serwerze K3:



Dla niewtajemniczonych - maksymalnie może być 24.

Wiadomość scalona: Marca 18, 2011, 07:23:48 am
Dzisiaj przerwa techniczna w działaniu serwerów:

Cytuj
Server Side Maintenance March 18th - 9:00am GMT

Hi all,

Tomorrow we will be doing a server side update to improve performance. The servers will be brought down at 9:00 am GMT.

This is only the first step in improving performance.

After the server maintenance we will be rolling out the patch 1.06. Some territories will get this faster than others!

The patch will improve some performance issues on the client side.

We are 'skipping' 1.05. That contained a fix for the score processing issue. It has been incorporated in 1.06. We did this in order to get both fixes out to you as soon as possible.

So: preformance should improve over the next couple of days, starting tomorrow morning.

If you want to see what else you can do to improve performance, check out this post.

Thanks,

Lev
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2011, 07:23:48 am wysłana przez Snake_Plissken »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2781 dnia: Marca 18, 2011, 13:05:10 pm »
Tak jak myślałem - jedyną sieciową strzelanką w którą się zagrywałem pozostaje Killzone 2. Jeden jedyny wyjątek od reguły mówiącej, że tego gatunku nie lubię. Może to przez swoją specyfikę (sterowanie), pojęcia nie mam. Trójka jakoś mnie nie ciągnie do grania, może z wiekszą forumową ekipą byłoby lepiej ale na razie ląduje w szufladzie.

PS - fabularyzowany tryb z krótkimi scenkami bardzo fajny.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2782 dnia: Marca 18, 2011, 13:20:17 pm »
Tak jak myślałem - jedyną sieciową strzelanką w którą się zagrywałem pozostaje Killzone 2. Jeden jedyny wyjątek od reguły mówiącej, że tego gatunku nie lubię. Może to przez swoją specyfikę (sterowanie), pojęcia nie mam. Trójka jakoś mnie nie ciągnie do grania, może z wiekszą forumową ekipą byłoby lepiej ale na razie ląduje w szufladzie.

PS - fabularyzowany tryb z krótkimi scenkami bardzo fajny.

Zagraj w halo :-P

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2783 dnia: Marca 18, 2011, 13:27:35 pm »
Próbowałem - grałem we wszystkie trzy części. Nie chcesz znać mojego zdania o tej serii...
Zresztą kiedyś o tym pisałem w temacie o grach których magii nie czujemy (z pamięci).

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2784 dnia: Marca 18, 2011, 14:43:23 pm »
Jest nowy patch. Są customy?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2785 dnia: Marca 18, 2011, 19:58:58 pm »
Nie.
Jakby były to już informacje już dawno zostałyby podane.

pawel_k

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2786 dnia: Marca 19, 2011, 20:21:59 pm »
pograłem dzisiaj trochę, jestem prawie na końcu gry, i jak dla mnie sam single player jest max. 7/10, i to naciągane. grafika spoko ale progress od KZ2 za mały, do U2 podskoku nie ma, dubbing to jakiś żart, jedyne co można na plus przypisać to nieugrzecznienie języka (chociaż kur** rzucane są nie w momentach w jakich powinny, przynajmniej ja bym je rzucał w innych miejscach), sterowanie kompletnie z dupy (nie jestem w stanie wyregulować czułości, gram na 0% i momentami za bardzo majta mi bronią), no i to przesiąknięcie sci-fi mi kompletnie nie pasuje (wiem że to przyszłość i kosmos, ale dużo bardziej odpowiadało mi wyważenie tego elementu w KZ2). ogólnie rozczarowanie na całej linii... zmieniłem poziom trudności na easy i jadę na rambo aby szybciej skończyć i wymienić na coś innego...

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2787 dnia: Marca 22, 2011, 08:23:03 am »



http://uk.kotaku.com/5783795/heres-kinect-+-working-on-a-ps3-and-playing-killzone-3
Cytuj
This genie of Kinect modification is never going back in the bottle. Now a modder has figured out a way to get the Microsoft device to work with a PlayStation 3.

Fake or true?

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2788 dnia: Marca 24, 2011, 22:58:24 pm »
Właśnie rozwaliłem tego wielkiego mecha O_o, Crysis 2? z czym do czego  :roll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2789 dnia: Marca 25, 2011, 09:59:13 am »
No to ku**a oceniałeś KZ3 wcześniej, a jeszcze nie byłeś po najbardziej epickiej walce w grze? Ja do tego momentu uważałem KZ3 za grą bardzo ładną, ale po walce z MRAWL'em stwierdzam, że ta gra potrafi zmiażdżyć oprawą A/V. Szkoda, że cały czas nie trzyma takiego poziomu.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2790 dnia: Marca 25, 2011, 13:48:34 pm »
Oj pisałem, że początek jest taki sobie, takie KZ2 na sterydach, później napisałem, że poziom gdy odbijamy kapitana wreszcie pokazał pazurki, a ta walka po prostu mnie dobiła, gra wygląda rewelacyjnie, niestety szkoda, że nie przez cały czas :P No przyznać trzeba jedno, taka grafa tylko na PS3 (póki co :P )
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2011, 13:50:12 pm wysłana przez Soul »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2791 dnia: Marca 26, 2011, 12:54:50 pm »
Patch 1.07 doda nierankingowe Custom Games:

Cytuj
Hey all,

I know you want to be informed as much as possible. So I'm writing up the preliminary patch notes for Patch 1.07.

Please Note: this is subject to change and we don't know exactly when this will go live yet. I will inform you on that as soon as we can, but we are trying to roll this out in the first week of April.

Patch 1.07 Contents list:

Custom Games PHASE ONE for Clans and solo players - Explanation below

Gameplay

* Bullet Damage and Faster Aim ribbon now unlock correctly
* Separate turn speeds for ADS on Primary weapons in Multiplayer
* Increased Accuracy ribbon effectiveness has been lowered
* Bullet Damage ribbon effectiveness has been lowered
* The 3rd person revive beam now shows correctly
* Bilgarsk Boulevard - preventing players getting stuck at spawn location
* Akmir Snowdrift – fixed a problem where the speaker object can fall beneath a piece of geometry
* Fixed a crash when joining a Guerrilla Warfare Clan match
* Blood Gracht – Fix for a hang when the Recon ability was used

Functionality

* Fixed a crash while joining a Warzone game
* Player gets directed to multiplayer lobby when being kicked from game due to inactivity
* Adjustments to reduce the server load

Exploit


* MAWLR Graveyard –Improved collision around one of the Capture and Hold locations
* Kaznan Jungle – Added a blocker around a tree to prevent player to use tree to jump out of the level
* Bilgarsk Boulevard - Removed invisible collision of S&D objectives in Guerrilla Warfare
* Bilgarsk Boulevard - Prevent players from accessing an advantageous position (above the ISA Base) and climb out of the level


Single Player Campaign


* Scrapyard Shortcut - Mobile Factory – Fixed a hang to a red Debug screen upon the user reaching the Jetpack Troopers

Menu

* Added a “Mute all” button
* Updated icons and text on the Medals statistics
* Fixed clipped text for moderator messages
* The Faster Reload ribbon now updates properly on the Personal statistics page
* The Increased Accuracy ribbon now updates properly on the Personal statistics page
* The Bullet Damage ribbon now updates properly on the Personal statistics page
* Fixes a hang when accepting a squad invite on the final results screen of an online game
* Fixed the Pause functionality in Botzone on the Class selection screen
* "Squad menu" is changed to "manage players” in the menu

Move/Sharpshooter

* Button configuration improvements - Swapped L1/L2 grenade and aim
* Melee is now on the circle button
* Multiplayer - Aim Lock will now time out after one second
* Camera turn upped while using jetpack. Lowered for mounted weapons

Explanation of Custom Games

Custom Games will be rolled out in 2 patches. This one (1.07) and a future patch. We don't know when this will be yet.

PHASE ONE

Phase One of Custom Games gives players the option to create unranked games with the choice of:

* Game Mode
* Map
* Missions (Warzone only)
* Mission Time (Warzone only)
* Invite Squad members
* Invite Enemy Squad Leader

This gives players the ability to create private matches, and playing with and against friends or a rival clan for instance. People who don’t get an invite to these games won’t be able to join through matchmaking.

PHASE TWO

We still need to spec this out, so this is subject to change, but we are looking to add the options of choosing:

* More configuration options for missions in Warzone and Operations
* Adjustable kill count for Guerrilla Warfare
* Configurable Unlocks (choose which one you want to play with)
* Configurable Classes (choose which one you want to play with)
* Configurable Weapons, Abilities, Skills, Ribbons
* Friendly Fire On/Off
* Brutal Melee On/Off

That's it for now!

Thanks,

Lev

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2792 dnia: Marca 26, 2011, 13:11:47 pm »
Patch 1.07 doda nierankingowe Custom Games:


No to może uda mi się oderwać od Crysis 2.  ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2793 dnia: Marca 26, 2011, 17:19:14 pm »
Kilka zwiastunów z jakiegoś konkursu (aż mi przypomniały jak dobrze czasami ta gra potrafi wyglądać :)):
Jeśli ktoś jeszcze nie grał- dużo spoilerów
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2011, 17:22:55 pm wysłana przez Madman »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2794 dnia: Marca 27, 2011, 07:21:04 am »
Killzone 3 Servers Go Down On Monday, Will Fix Guerrilla Warfare Issues – All Regions Affected:
http://www.gamesthirst.com/2011/03/25/killzone-3-servers-go-down-on-monday-will-fix-guerrilla-warfare-issues-all-regions-affected/

Cytuj
Just like we reported a few days ago, Guerrilla Games has now made official that Killzone 3′s servers will see some downtime this coming Monday.

It’s a server side maintenance happening from March 28th – 11:00am – 12:00am GMT, according to a post by the developer on the Killzone forums.

Fixes include:

1- Improved balancing rules to make sure empty factions/games get balanced better and quicker.
2- A fix for Guerrilla Warfare games where scores were not correctly processed.
3- People with a slower connection sometimes experience ghost players in their game. This has been fixed. The symptoms of this were:

- Other players that quitted the game remain present in game (standing still and cannot be killed)
- Other players that quitted the game are shown on the leaderboards.
- When the player rolls over to the next round, he gets stuck in the connection screen.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2795 dnia: Marca 27, 2011, 16:48:18 pm »
Killzone 3 Steel Rain Map Pack Gets Great Price, Dated
http://vghq.net/2011/03/27/killzone-3-steel-rain-map-pack-gets-great-price-dated/

Cytuj
The downloadable content comes out this Tuesday for just $4.99.

The pack includes:

JUNKYARD
Game Type: Guerrilla Warfare (16 players)
Description:
The junkyards of Helghan are a wasteland to some, but a valuable resource to others. In the main junk processing facility of Helghan, ISA and Helghast Forces are clashing in an attempt to salvage vehicles and supplies for their war effort. Jetpacks are the key to taking the high ground, but the huge Exoskeletons can quickly turn the tide of the battle on the ground.

STAHL ARMS
Game Type: Warzone (24 Players)
Description:
As the Helghast write a new and appalling chapter on humanoid experimentation, beleaguered ISA Forces mount a desperate attack on the notorious Stahl Arms research facility, where they hope to free ISA soldiers who have been taken captive. Stahl’s Helghast forces will stop at nothing to ensure that the ISA attack fails, even if it means exterminating the very prisoners they need for their weapons research.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2796 dnia: Marca 28, 2011, 19:54:54 pm »
http://blog.eu.playstation.com/2011/03/28/killzone-universe/
Killzone universe-czyli filmiki w postaci dialogów które naświetlą nam fabułę przed wydarzeniami z Killzone 1.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2797 dnia: Marca 28, 2011, 22:08:42 pm »
Dopiero teraz grając się kapnąłem, że jak się biegnie i wciśnie L2 to postać wykonuje ślizg :roll:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2798 dnia: Marca 29, 2011, 09:53:38 am »
"Killzone 2 sprzedawało się lepiej niż sequel…"
Cytuj
Pierwsze 4 tygodnie od oficjalnej światowej premiery w przypadku Killzone 2 zamknięte zostały wynikiem 1,326,794 sprzedanych kopii gry. W przypadku Killzone 3, gry ze wszech miar lepszej i dopasionej względem poprzednika, wynik ten oscyluje już w granicach 1,095,632 sprzedanych egzemplarzy, czyli ponad 230 tysięcy kopii mniej.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2799 dnia: Marca 29, 2011, 10:03:25 am »
Ogólnie do Halo dalej niema pojary  :D :roll: