Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 629748 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2840 dnia: Maja 23, 2011, 22:12:54 pm »
Czyli co nie tylko ja uważam, że MP w KZ3 ssie ?  :grin:
Nie ssie. Poprostu multi w KZ3 (i we wszystkich innych fpsach) <<<<< multi w BO   :fake-smile:
Musiałem  :troll:
Nie mogłem się powstrzymać :troll:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2841 dnia: Maja 23, 2011, 22:13:18 pm »
Czyli co nie tylko ja uważam, że MP w KZ3 ssie ?  :grin:
Nie ssie. Poprostu multi w KZ3  <<<<< multi w Resistance, Mag, BC2, Killzone 2   :fake-smile:
Musiałem  :troll:
Ja też :troll: :troll:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2842 dnia: Maja 23, 2011, 23:11:13 pm »

Ja też

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2843 dnia: Maja 31, 2011, 09:51:33 am »
Kilka konceptów. Nie licząc dżungli, całkiem nieźle im wyszło odwzorowanie tego wszystkiego w grze.. :
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 366
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2844 dnia: Czerwca 04, 2011, 14:32:21 pm »
Jestem po śnieżnej planszy i jak narazie to jest dla mnie delikatnie usprawniony K2. Czyli poza grafiką nic specjalnego. I żeby troche flejma zrobić, Crysisowi 2 ta gra może skoczyć, w każdym aspekcie.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2845 dnia: Czerwca 04, 2011, 19:37:55 pm »
KZ3 Map Pack #2 bedzie zawieral:
-Radec Academy
-Tharsis Depot
-Lente Missile Base
-Mobile Factory

Niektore trofea:
Cytuj
Exausted- Get Killed by missiles
 (Get killed by the exhaust from the missile launch while playing Lente Missile Base)

 Bullet Spam - Kill with the minigun pickup
 (Get 5 kills with the minigun pickup in a single match while playing in Mobile Factory)

 Radec's Revenge - Kills the ISA
 (Kill 5 different ISA playings in a single match while playing in Radec Academy)

 Jetpack on Ketpack Action - Jetpack Killer
 (While flying in mid-air, shoot down and kill another flying Jetpack playing in Tharsis Depot)

RADEC ACADEMY! FUCK YEAH! Moze znow odpale tego cra... mocarnego exa :roll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2846 dnia: Czerwca 04, 2011, 22:18:54 pm »
Jestem po śnieżnej planszy i jak narazie to jest dla mnie delikatnie usprawniony K2. Czyli poza grafiką nic specjalnego. I żeby troche flejma zrobić, Crysisowi 2 ta gra może skoczyć, w każdym aspekcie.
To, że ona skacze, w każdym aspekcie wiadomo od dawna .

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2847 dnia: Czerwca 17, 2011, 10:48:56 am »
Nowy pacz wylądował i wprowadził:
Cytuj
NEW FEATURES

 
Custom Games, Part 2. Additional information can be found at the bottom of the article, but it will include: choosing abilities, weapons and careers, as well as toggling functionality such as ribbons, skills and explosives.
 
Squad Only Chat. This is still an experimental feature and may not always function as expected.
 
Playing Audio/Music from your PS3 during MP games.
 
Marksman Improvements:
Cloak rippling effect has been increased.
Cloak now ripples with increased intensity when firing non silenced weapons.
Transition from uncloaked to cloaked has been extended.
A cloak fade transition between moving and not-moving has been introduced (player no longer snaps out of view).
 
Distance Indicator for off-screen medics.
 
Matchmaking. We will now make players switch faction automatically at the end of a round if teams are unbalanced. Note that this will only affect players that are not in a squad or that have sent an invite to create a squad, and that it will not happen at all in Clan games or Custom Games.
 
You can now only submit another grief report for the same person if at least 7 minutes have elapsed since the previous one.
BUG FIXES


Single Player Campaign
Icy Incursion/Providence Bay: Cutscene between last two sections has overlapping audio.

 

Botzone
Stahl Arms: Fixed Helghast Bots running into the ISA basecamp to get killed by base turrets.

 

User Interface
Silent Footsteps icon skill now displays properly.
Updated invitation messages for squad invites.
Clans: Tournament boards for ‘All Time’ now update properly.
Player's PSN ID is shown in the lobby instead of the PS3 console's user name.
Fixed the Statistics screen – progression bars update properly now.
Implemented a minimum match count (15 matches) for Clans to enter the Leaderboard.

 

Multiplayer
Improved performance on Salamun Market.
Fixed an issue where a squad invite would send players to the wrong squad.
Clans: Fixed a crash upon entering a clan match and immediately quitting the match.
When entitled to the "3 unlock points" bonus multiple times you'll now receive all those unlock points at once instead of only 3 each time you log in.
Exoskeletons no longer look broken after repairing them and getting in.
Some audio fixes for Brutal Melee.
Fixed several graphical glitches.
Fixed several collision issues and spots where players were able to escape the bounds of the map – in Kaznan Jungle, Pyrrhus Crater, Akmir Snowdrift, Bilgarsk Boulevard, MAWLR Graveyard and Bloodgracht.
Akmir Snowdrift: Fixed issues where ISA members were able to reach the Helghast basecamp and also reach the second objective area, during the first round of Operations.
MAWLR Graveyard: Fixed an issue where ISA sentry drones would crash en route to the spawn location.
Stahl Arms: Altered the boundaries for the western capture point to make them more realistic.
The Junkyard: Fixed a couple of ammo crates that were unreachable from certain sides.
Frozen Dam: Fixed the issue of ISA players being able to deliver the speaker through the floor by jumping on top of an ammo crate.
CUSTOM GAMES DESCRIPTION

 

Missions
Warzone Mission Timers can now be altered. Added times varying from 4 to 60 minutes for missions.
Guerrilla Warfare received additional options to the Kill Count: 10, 25, 75, 100 and 200 kills.
Scavenge and Retrieve were removed from the Warzone game mode list, as it is not playable in Warzone.


Unlocks
 This is a new field where you can choose options for Unlocks. The three options are:
As Unlocked (Default): This will take the career unlocks you've earned online and give you access to them in the custom games.
Lock All: Nothing is unlocked, simulating what a player would see if they started the game at Rank 1 with no unlock points.
Unlock All: Everything is unlocked, as it is in Botzone.
Custom Unlocks: Configure Unlocks the way you want them.

 

Careers

By default all careers are ‘ON’. You can turn every career ‘ON’ or ‘OFF’ that, but one career must be selectable at all times.

 

Settings
 Other game settings can be configures here. Options available to you are:
Primary Weapons: Choose between All Weapons/Only Rank 1 Weapons/Rank 1 & 2 Weapons.
Secondary Weapons: Choose between All Weapons/Only Rank 1 Weapons/Rank 1 & 2 Weapons. Please note that this will be grayed out if 'Lock All' is selected under Career Unlocks.
Primary Abilities: Choose between All Abilities/Only Rank 1 Abilities/Rank 1 & 2 Abilities.
Secondary Abilities: Choose between All Abilities/Only Rank 1 Abilities/Rank 1 & 2 Abilities. Please note that this will be grayed out if 'Lock All' is selected under Career Unlocks.
Explosives: Choose between All Explosives/Grenades Only /Prox. Mines Only/None.
Friendly Fire: Choose ON or OFF.
Skills: Choose ON or OFF.
Ribbons: Choose ON or OFF.
Melee: Choose ON or OFF. This can turn off all forms of Melee, including Brutal Melee and Rifle Butts.

 

Enhanced Mission Settings

Each mission mode in Warzone has an additional setting to configure:
Assassination – Survive Time: This will add 2, 3, 4 and 5 minutes.
Search and Retrieve – Speaker Returns: This will allow for additional or less returns (1, 2, 4 and 5 returns).
Search and Destroy – Diffuse-Place Explosive Time: This will allow for a modifier to adjust the time (half time, double time, triple time).
Bodycount – Kill Count in Warzone: This will allow for additional kills (50, 75, 100 or 200).
Capture and Hold – Capture Points: This will allow for more or less points needed to win.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2848 dnia: Czerwca 17, 2011, 20:25:31 pm »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2849 dnia: Czerwca 17, 2011, 20:46:55 pm »
Pierwsza zapowiada się bardzo fajnie. To chyba już ostatnie dlc, skoro planują wypuścić bundle pack ze wszystkimi ośmioma mapami za 9.99$...
Jeśli ktoś się skusi to dajcie znać czy warto kupić i dać multi drugą szansę..

Wiadomość scalona: Czerwca 18, 2011, 11:10:23 am
Odświeżone mapy z KZ2:
Tharsis

Radec- wygląda rewelacyjnie.. Aż oglądając to przypomniałem sobie jakim killerem graficznym jest ta gra..
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2011, 11:10:23 am wysłana przez Madman »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2850 dnia: Czerwca 21, 2011, 09:56:38 am »
Jeszcze dwa trailery, pokazujące jak zmieniło się Tharsis i Radec w porówaniu z dwójką:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2851 dnia: Czerwca 21, 2011, 09:58:38 am »
Radec wygląda genialnie.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2852 dnia: Czerwca 22, 2011, 07:50:02 am »
Przeskok graficzny jest niesamowity.

_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2853 dnia: Czerwca 22, 2011, 08:21:48 am »
Moc  :D Chyba biorę wszystkie w pakiecie, jak tylko uda mi się przejść wipeouta  o_O
IMO zamiast Tharsis Depot mogliby dać Helghan Industries (ze wględu na trudność trzymania drużyny przeciwnej w spawnie).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2854 dnia: Czerwca 22, 2011, 08:49:09 am »
(ze wględu na trudność trzymania drużyny przeciwnej w spawnie).
No i esencja gry w Killzone padła :lol:

_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2855 dnia: Czerwca 22, 2011, 09:57:10 am »
Bez takich mi tu :P Trzymanie w spawnie nie zdarza się jakoś bardzo często, jednak mimo wszystko wolę to niż odradzanie się dokładnie za plecami przeciwnika jak w BO  :evil:
No ale i tak panowie z DICE poradzili sobie z tym najlepiej.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2856 dnia: Czerwca 22, 2011, 16:03:32 pm »
To chyba na inne serwery trafialiśmy :P, dla mnie zamykanie w bazie to podstawa w tej grze a odradzanie się za plecami w BO to rzadkość.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2857 dnia: Czerwca 22, 2011, 17:15:09 pm »
To chyba na inne serwery trafialiśmy :P, dla mnie zamykanie w bazie to podstawa w tej grze a odradzanie się za plecami w BO to rzadkość.
Zawsze pod prąd :roll: nie za duży jesteś na buntownika?

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2858 dnia: Czerwca 22, 2011, 18:00:02 pm »
To chyba na inne serwery trafialiśmy :P, dla mnie zamykanie w bazie to podstawa w tej grze a odradzanie się za plecami w BO to rzadkość.
Zawsze pod prąd :roll: nie za duży jesteś na buntownika?
Z tego się nie wyrasta tak łatwo :P, btw Juras ma o 2 minusy nadal więcej ode mnie :cry:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2859 dnia: Czerwca 22, 2011, 21:37:12 pm »
Jeszcze jeden trailer tego DLC:

i kilka screenshotów z nowych map
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
KZ3 też pięknieje w oczach  :P

A tutaj nieoficjalny gameplay z nowych map, można je dokładnie obejrzeć:
radec-
tharsis-
Lente Missile Base-
Mobile Factory-

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2860 dnia: Czerwca 24, 2011, 09:31:34 am »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2861 dnia: Czerwca 24, 2011, 11:36:34 am »
Ten screen miażdży.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2862 dnia: Czerwca 26, 2011, 17:08:37 pm »
Kupiłem ten pakiet i Radec Robi niesamowite wrażenie, dużo lepiej wygląda niż w K2. W stosunku do poprzedniej części dużo zmienili, pewne scieżki usunęli i trzeba na nowo kombinować. Tharsis z kolei na początku ledwo poznałem, poprzez dodanie jetpacków na mapie ta mapa naprawdę sporo zyskała. Pakiet polecam dla tych co jeszcze grają sporo w MP K3. ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2863 dnia: Lipca 04, 2011, 19:00:58 pm »
Strach cytować ps3site, ale zaryzykuję:
Cytuj
"Killzone 3 sprzedał się „zaledwie” w 1,6 milionach egzemplarzy. Dla porównania, Killzone 2 od dnia swojej premiery sięgnął zadowalającej liczby 2,6 miliona sprzedanych pudełek."

No to teraz czekamy na powrót do korzeni serii w KZ4  :angel:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2864 dnia: Lipca 04, 2011, 21:10:32 pm »
zapomnieli dodać, że KZ2 po 5 miechach miał taki sam wynik... Także bez rewelacji, ale nie jest też źle

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2865 dnia: Września 04, 2011, 11:48:03 am »
Killzone 3 patch 1.12 next week
http://www.computerandvideogames.com/317607/killzone-3-patch-112-next-week/

Cytuj
Guerrilla will launch Killzone 3 patch 1.12 next Tuesday, September 6.

According to the developer, the update introduces a number of community-requested changes, including an adjustment to the Marksman's scramble ability, better turrets for the Engineer, and an option to switch off Sixaxis-only actions for players with disabilities. Here's the full list of changes included with patch 1.12:

Careers:

    * Changed Marksman's scramble ability into an active ability - The marksman scramble ability now needs to be activated and deactivated via the d-pad, and has a cooldown period.
    * Increased tracking response for engineer turrets - The turn speed of turrets has been increased, allowing them to track players more easily.
    * Increased armor for engineer turrets (30%) - Turrets can still be destroyed by a single explosion from a grenade or missile launcher.

Weapons:

    * Improved StA-2 Battle Pistol - Detonation time for the StA-2 Battle Pistol's grenade is shorter, and the damage it deals is more severe.

Maps:

    * Added realtime projector to MP15 Radec Academy - A realtime projector has been added to the theater room, projecting onto the large wall with two doors.

Sound:

    * Toned down overly enthusiastic death screams - Aieeeeaaargh!

Matches:

    * Increased mission points in Warzone - There is more of an incentive to go after mission objectives now.
    * Doubled cooldown time on mortars - Cooldown time was increased from 30 to 60 seconds to avoid spamming the Search & Destroy mission area.
    * Fixed tournaments not ending as soon as one clan leaves.
    * Fixed clans being able to rejoin games that were already finished - Clans used these exploits to boost their game wins and climb the leaderboards.
    * Reduced wait time at end of the round - The wait time was brought down from 60 to 45 seconds.
    * Reduced pre-game wait time at end of the round - The wait time was brought down from 30 to 20 seconds.

Interface:

    * Added menu option to disable Sixaxis-only actions - Sixaxis-only actions can now be switched off in the menu, so players only have to press 'O' to start an action. This will make Killzone 3 more accessible to disabled players.
    * Added map name to spawn screen - The map name can be seen in the top left, under the titles.

killzoneR

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-09-2010
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2866 dnia: Września 08, 2011, 19:01:52 pm »
jak frakcje zmieniac?

Ogur

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2867 dnia: Września 08, 2011, 20:13:30 pm »
jak frakcje zmieniac?

NIE WIERZĘ! ZROBIŁ TO!

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2868 dnia: Września 09, 2011, 00:50:46 am »
?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2869 dnia: Września 09, 2011, 06:12:50 am »
?
Może chodzi o to, że posta napisał, a jest tutaj od prawie roku?

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2870 dnia: Września 09, 2011, 08:44:36 am »
jak frakcje zmieniac?
Dostajesz ode mnie plusa za to przełamanie.

killzoneR

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-09-2010
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2871 dnia: Września 10, 2011, 14:44:28 pm »
nie chce plusa! chce frakcję zmienic czasami! powie ktos jak?

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2872 dnia: Września 10, 2011, 14:59:58 pm »
Wyjść i wejść do meczu.

killzoneR

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-09-2010
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2873 dnia: Września 10, 2011, 17:35:02 pm »
a na tym samym serwie?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2874 dnia: Września 11, 2011, 07:56:52 am »
Nie da się. Zapobiega to niezbalansowaniu drużyn.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2875 dnia: Września 11, 2011, 11:41:24 am »
Nie da się. Zapobiega to niezbalansowaniu drużyn.

I co zrobiłeś? Teraz wróci na shouta na kolejny rok  :-?

killzoneR

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-09-2010
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2876 dnia: Września 11, 2011, 14:10:01 pm »
heheheheh nie wroce    :P

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2877 dnia: Października 02, 2011, 23:14:08 pm »
Odświeżam sobie gry na konsolce Sony, więc trzeba było sprawdzić KZ3. Dwójka strasznie mi się podobała, zwłaszcza multiplayer był cholernie dobry. Kampania jest rewelacyjna, coś jak z Uncharted, chce się grać i dowiedzieć się co dalej. Trzyma w napięciu przez cały czas, grało się znacznie lepiej niż w dwójkę. Z jednej strony dostajemy Rambo i przydupasa, niektórych przygód i sam spiderman by się nie powstydził. Graficznie jest oczywiście świetnie, gra świateł, w szczególności w górskiej bazie, mocno kopała w krocze. Jednakże wolałem styl z KZ2, był cięższy, IMO lepszy.

Multiplayer daje radę, nie jest to poziom dwójki, ale można pograć, szkoda tylko, że chaos to częste słowo, co by nie było, fajnie się strzela z broni i jakiś tam fun jest, ale nie będzie to gra do której będę wracać za często.

Teraz pozostaje czekać na KZ4, bądź KZ HD, ale chciałbym coś jak Halo, czyli kompletnie przemodelowaną grę, a nie zwykłe podciągniecie rozdzielczości  :)  KZ to super uniwersum, nie sprzedaje się rewelacyjnie, ale mnie taki temat podchodzi.

_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2878 dnia: Października 02, 2011, 23:31:01 pm »
szkoda tylko, że chaos to częste słowo

Z tym się nie zgodzę :P w przeciwieństwie do K2 nie ma już respawnów na leaderze / granaty taktyka, więc gra stała się trochę bardziej taktyczna. W dwójce to dopiero był chaos, gdy każdy się respił przy miejscu do podkładania ładunków  :P

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2879 dnia: Lutego 24, 2012, 10:42:48 am »
Killzone 3 Multiplayer Goes Free-to-Play

Next Tuesday, February 28, Sony will be giving away the multiplayer side of Killzone 3 away for free via its PlayStation Network. Any PlayStation 3 owner with an internet connection and a PSN account will be able to sample Killzone 3 multiplayer across all of its maps, free-to-play style… up to a certain level cap.

According to the latest episode of the PlayStation Blogcast, in an effort to "keep that multiplayer mode out there and active," Sony and Guerrilla Games will release the standalone Killzone 3 multiplayer mode with all of its maps for free.

That means no single-player campaign.

*The free-to-play multiplayer mode for Killzone 3 comes with a limitation however, an unidentified level cap. There will be some sort of limitation on what rank players can achieve in free-to-play mode and a limit on the number of skills and unlockable weapons that come with those higher rankings.

The full, level-uncapped version of Killzone 3 multiplayer will cost $14.99 USD. We've reached out to Sony for additional details on this intriguing experiment.