Autor Wątek: inFamous 2  (Przeczytany 150037 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #280 dnia: Lutego 25, 2011, 22:30:53 pm »
No wygląda zajebiście i jeśli gra podąży ścieżką pierwszej części to mamy pretendenta do GOTY 2011 :).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #281 dnia: Lutego 26, 2011, 08:06:06 am »
Kolejny hit się szykuje, a skąd wziąć czas na ogranie tego. :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #282 dnia: Lutego 26, 2011, 09:56:35 am »
[gametrailers=420,360]http://www.gametrailers.com/video/fort-kickass-infamous-2/710981?type=flv[/gametrailers]
O jajebie @.@
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2011, 10:04:05 am wysłana przez Snake_Plissken »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #283 dnia: Lutego 26, 2011, 10:00:14 am »
Nie działa. :(

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #284 dnia: Lutego 26, 2011, 10:03:20 am »
Plihyn coś tam naskrobał i popsuł ;) Skopiuj link do paska przeglądarki i działa.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #285 dnia: Lutego 26, 2011, 10:04:52 am »
Coś nie bardzo działa ta opcja z GT. :-?


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #286 dnia: Lutego 26, 2011, 10:11:05 am »
O co ku**a chodzi!? Skok jakościowy względem jedynki jest jak skok jednej generacji konsol. No masakra! LoNdEk kiedyś jarał się Crapdown'em, więc jeśli faktycznie podobają mu się gry tego typu, to powinien w końcu kupić PS3. :P

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #287 dnia: Lutego 26, 2011, 10:20:08 am »
Jedyne co mnie razi to te przenikanie nóg przez auto podczas podnoszenia.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #288 dnia: Lutego 26, 2011, 10:26:44 am »
Yyy ja nawet tego nie zauważyłem.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #289 dnia: Lutego 26, 2011, 10:31:36 am »
Yyy ja nawet tego nie zauważyłem.
nie wierzę, mi się to pierwsze rzuciło na gifie z poprzedniego trailera.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #290 dnia: Lutego 26, 2011, 10:44:35 am »
To może ten gif przegapiłem. Teraz pisałem o filmiku z gametrailers, który wrzucił Ryo.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #291 dnia: Lutego 26, 2011, 10:48:06 am »
To może ten gif przegapiłem. Teraz pisałem o filmiku z gametrailers, który wrzucił Ryo.
na obu występuje :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #292 dnia: Lutego 26, 2011, 11:00:14 am »
No to faktycznie tego nie zauważyłem. :roll:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #293 dnia: Lutego 26, 2011, 12:16:44 pm »
Ty ostatnio to w ogóle nic nie widzisz, dla Ciebie wszystko jest piękne, a skok graficzny jest skokiem jednej generacji :angel: Jedynak była świetna, ale graficznie to nic nadzwyczajnego tu zresztą widzę jest podobnie, za to gameplay mocno daję radę chyba się skuszą, jedynkę skończyłem z przyjemnością.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #294 dnia: Lutego 26, 2011, 12:58:03 pm »
Jedynak była świetna, ale graficznie to nic nadzwyczajnego tu zresztą widzę jest podobnie...

Szopki ciąg dalszy. :lol: :lol: :lol: Aż tak boli, że X0 od ponad dwóch lat nie dostaje gier, które mogą się równać z oprawą ex'ów na PS3?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #295 dnia: Lutego 26, 2011, 13:28:37 pm »
Ty ostatnio to w ogóle nic nie widzisz, dla Ciebie wszystko jest piękne, a skok graficzny jest skokiem jednej generacji :angel: Jedynak była świetna, ale graficznie to nic nadzwyczajnego tu zresztą widzę jest podobnie, za to gameplay mocno daję radę chyba się skuszą, jedynkę skończyłem z przyjemnością.
Jak wchodzisz do działu PS3, to ściągaj Black Opsy z oczu.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #296 dnia: Lutego 26, 2011, 13:33:46 pm »
graficznie to nic nadzwyczajnego tu zresztą widzę jest podobnie

lupinator

  • Gość
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #297 dnia: Lutego 26, 2011, 13:42:39 pm »
Coś nie bardzo działa ta opcja z GT. :-?



Progres jest NIESAMOWITY. Nie ma co się rozpisywać, bo każdy widzi co i jak.

Zwróćcie tylko uwagę na to, że za takie wchodzenie pod ogień w InFamous 1 karą byłaby natychmiastowa śmierć i czarno-biały ekran. Widowiskowość była wyjątkowo trudna do osiągnięcia na dłuższą metę (zupełne przeciwieństwo Prototype).

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #298 dnia: Lutego 26, 2011, 13:45:10 pm »
Mnie ta grafa nie rusza, face it  :roll:

BoBan już od premiery KZ2 zdałem sobie z tego sprawę, że graficznie to ps3 wyznacza standardy, pisałem o tym nie raz więc nie wiem o co Ci chodzi.

Takiej grafy jak KZ2, U2 i GOW3 na iXie niema  :angel: HR jeszcze daje radę i kolejną grą która może też coś zwojować to GeoW3.
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2011, 13:48:56 pm wysłana przez Soul »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #300 dnia: Marca 02, 2011, 08:52:05 am »
Beta w kwietniu:
http://gamingeverything.com/?p=1939

Cytuj
“Infamous 2 will have user-generated levels, Sucker Punch says at GDC. Apparently the user generated missions will be integrated into the single player story mode somehow. If your mission is played by a lot of people and highly rated, Sucker Punch will drop it into the single player game. Interesting stuff.”

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #301 dnia: Marca 02, 2011, 11:41:22 am »
Beta w kwietniu:
http://gamingeverything.com/?p=1939

Cytuj
“Infamous 2 will have user-generated levels, Sucker Punch says at GDC. Apparently the user generated missions will be integrated into the single player story mode somehow. If your mission is played by a lot of people and highly rated, Sucker Punch will drop it into the single player game. Interesting stuff.”

No i trailer do tego


pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #302 dnia: Marca 02, 2011, 11:49:13 am »
Beta w kwietniu:
http://gamingeverything.com/?p=1939

Cytuj
“Infamous 2 will have user-generated levels, Sucker Punch says at GDC. Apparently the user generated missions will be integrated into the single player story mode somehow. If your mission is played by a lot of people and highly rated, Sucker Punch will drop it into the single player game. Interesting stuff.”

No i trailer do tego




Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #303 dnia: Marca 02, 2011, 15:01:07 pm »
Mnie ta grafa nie rusza, face it  :roll:
Mnie rowniez...gra cierpi na te same problemy co poprzedniczka.
Z bliska wszystko jest cacy ale otoczenie oddalone kilkadziesiat metrow od Cole'a zmienia sie w rozmazana packe niczym w GTA4 czy pierwszych Gearsach :roll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #304 dnia: Marca 02, 2011, 15:06:16 pm »
Taki urok sandbox'ów.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #305 dnia: Marca 02, 2011, 15:27:55 pm »
Mnie ta grafa nie rusza, face it  :roll:
Mnie rowniez...gra cierpi na te same problemy co poprzedniczka.
Z bliska wszystko jest cacy ale otoczenie oddalone kilkadziesiat metrow od Cole'a zmienia sie w rozmazana packe niczym w GTA4 czy pierwszych Gearsach :roll:
To się nazywa depth of field i deweloperzy siedzą dniami i nocami by ich gry miały taki efekt.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #306 dnia: Marca 02, 2011, 15:54:05 pm »
Mylisz "depth of field" (gdzie ostrosc skupia sie na danym obiekcie) z permanentnym rozmyciem drugiego planu wynikajacego z problemami z "draw distance".
Jak Boban pisal...taki urok sandboxow...niemniej w przypadku IF obraz rozmywa sie stanowczo zbyt blisko bohatera.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #307 dnia: Marca 02, 2011, 16:13:37 pm »
Mylisz "depth of field" (gdzie ostrosc skupia sie na danym obiekcie) z permanentnym rozmyciem drugiego planu wynikajacego z problemami z "draw distance".
Jak Boban pisal...taki urok sandboxow...niemniej w przypadku IF obraz rozmywa sie stanowczo zbyt blisko bohatera.
Wiele gier depth of field ma zastosowany właśnie w taki sposób, ze dalszy plan jest rozmyty. Czy wynika to z draw distance, nie zmienia faktu, że jest to depth of fild i lepiej to wygląda tak, niźli miało by go nie być. Gry, które nie mają zastosowane tego efektu w tle wyglądają sztucznie i "pecetowo".

Teraz mój brat gra w Fallout 3 i wszystko jest ostre, nawet elementy na horyzoncie i wygląda to słabo. Gdyby zastosowali efekt, który jest w inFamous to gra wyglądałaby dużo lepiej.

Tu jest screen a crysisa a takim depth of field jak w inFamous:
http://www.moddb.com/games/crysis/images/in-game119


Oczywiście na tym screenie rozmycie jest dużo bliżej kamery

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #308 dnia: Marca 02, 2011, 16:23:47 pm »
W ogóle nie wiem o czym mówicie, ja tam nic takiego nie widzę, lepiej zwrócić uwagę jakie to wszystko płynne przy jakiej zadymie  :o

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #309 dnia: Marca 02, 2011, 16:25:57 pm »
Właśnie zadyma robi na mnie największe wrażenie. Takich rzeczy jeszcze nie widziałem.

lupinator

  • Gość
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #310 dnia: Marca 02, 2011, 16:26:42 pm »
Edytor, jestem w szoku. Nie dosyć, że wygląda to zajebiście, różnorodnie i klimatycznie to jeszcze edytor!

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #311 dnia: Marca 02, 2011, 17:36:12 pm »
Piter...depth of field to fajny efekt...ale nie ma on nic wspolnego w tym co sie dzieje w IF2.
Ale lepiej skonczmy ten temat zeby uniknac niepotrzebnych klotni ;)

gidek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-09-2008
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 7
  • Zielony gracz z niebieskim sercem :D
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #312 dnia: Marca 02, 2011, 18:06:37 pm »
Kolejna gra po Killzone 3 do zakupu, a później Uncharted 2, ehh jakby jeszcze mieć na te nowe multiplatformowe co wychodzą ; D Edytor pierwsza klasa, jak są takie możliwości jak pokazano to ilość pomysłów teraz zależy jedynie od graczy, bo terenu jest masa (widać było bagna, miasto, pewnie dużo jeszcze świat InFamous 2 ma do zaoferowania : ) ) a wiadomo też do czego przyda się obsługa Move ; ) Mi taka grafka w szczególności wystarcza, bo jeszcze jestem zafascynowany wiadomo jaką grą (piękna, szkoda jedynie, że tak krótka ;/ ) a InFamousa pierwszą część przeszedłem z 2 miesiące temu i mi się bardzo dobrze grało ; )

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #313 dnia: Marca 02, 2011, 19:16:43 pm »
Piter...depth of field to fajny efekt...ale nie ma on nic wspolnego w tym co sie dzieje w IF2.
Ale lepiej skonczmy ten temat zeby uniknac niepotrzebnych klotni ;)
Bzdury pleciesz. w GoW 3 dokladnie taki sam miales DoF w oddali, baa trwaja researche, ktore chca wykorzystac full screen depth of field jako technike anty-aliasingu.
To ich akurat kosztuje cykle SPU/GPU, ale pomaga w ukryciu zabkow i nadaje filmowy charakter scenie.
Dobrym przykladem jest tez cut-scenka z demka KZ 3 gdy lecisz na tych pojazdach z Rico i cale tlo jest zblurowane.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #314 dnia: Marca 07, 2011, 02:38:49 am »

Eeeee, gdyby sandboxy od R* tak wyglądały... :oops:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #315 dnia: Marca 07, 2011, 10:17:33 am »
W jedynce był custom soundtrack? Wiadomo coś czy tutaj będzie?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #316 dnia: Marca 07, 2011, 10:38:38 am »

Eeeee, gdyby sandboxy od R* tak wyglądały... :oops:

Bardzo, ale to bardzo nie podoba mi się podstawowe strzelanie. W pierwszej części fajnie to było rozwiązane i takie pioruny bezpośrednie wylatywały, wyładowania elektryczne. W drugiej części zastąpili to jakimiś latającymi kulkami.

Ciekawi mnie też jak rozwiążą rozwój postaci. Czy od razu będzie się startowało napakowana postacią z pierwszej części, czy od początku będzie sie rozwijało wszystkie moce.

nakimushi

  • Gość
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #317 dnia: Marca 07, 2011, 16:35:24 pm »
strzelanie jest smieszne ale animacje postaci jak wspina sie po bundynku to jakis smiech na sali  :roll:
nic nie poprawili od 1 czesc i wyglada to komicznie troche /
wogole nie czuc ciezaru postaci i animacje sa pourywane
ale cala reszta wyglada swietnie

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #318 dnia: Marca 07, 2011, 16:54:39 pm »
Bo koleś szybko wciska przycisk i dlatego urywa animację. Gdyby miało odtworzyć całą animację to wspinaczka trwałaby dwa razy dłużej.

nakimushi

  • Gość
Odp: inFamous 2
« Odpowiedź #319 dnia: Marca 07, 2011, 17:35:19 pm »
Bo koleś szybko wciska przycisk i dlatego urywa animację. Gdyby miało odtworzyć całą animację to wspinaczka trwałaby dwa razy dłużej.

czyli wedlug ciebie jak postac ma szybko biec to sie urywa kazda animacje w polowie czy robi specjalny szybszy bieg ?
skoro mial sie szybko wspinac to mogli po prostu zrobic specjalne animacje i przejsca pomiedzy nimi a nie urywac wszystko
wyglada to jak pileczka do ping ponga a nie postac