Zanim zrobisz taki podjazd to przypomnij sobie jaka akcja była z EA i M$, kiedy to okazało się że na PS3 można zrobić działający voice chat podczas gry, ale...no właśnie. Komuś to nie pasowało i naciski były tak duże że w końcu nie dostaliśmy tego cholernego voice chatu w grach od EA.
Wiem, o co chodzi z EA, ale nie mam pojęcia, co w Twoich teoriach spiskowych robi MS (o ile chodzi o
TO)? Z tego, co czytałem na ten temat, to EA ponoć wstrzymywała Sony przed wprowadzeniem voice-chat jako reguły, gdyż jakieś tam gry od EA tego nie wspierały (przez co wyglądałyby jak te "gorsze") i w efekcie EA groziła Sony, że porzuci wsparcie dla tej platformy. Pomijając jednak fakt, że była to informacja z anonimowego źródła (bo "źródło" nie chciało stracić pracy) więc nie wiadomo, ile w tym jest prawdy, to nigdzie tu nie pojawia się MS.
Jeśli chodzi o Twoją naiwność względem przypuszczeń iż gra będzie wyglądała tak jak prezentacja silnika, to cóż...współczuję. Widać nie uczysz się na błędach.
Jak pisałem wyżej, i co zacytował Wojtq, na pokazie silnika pokazano go nie jako grę - którą zawsze można dodatkowo zoptymalizować - ale jako podgląd mapy w edytorze plansz, gdzie wszelkie zmiany robione na PC były automatycznie stosowane również w wersjach na obie konsole. Gdzie można tu wsadzić ściemę?
Po przejściu U2, coś mi wewnętrznie podpowiada że na X0 ni chu** nie zobaczymy takiej oprawy. Także jeżeli ktoś optymalizuje pod PS3 i się na tym zna, to osiągnie więcej niż u konkurencji. FACE IT!!!
Po co mam to fejsować? Mnie tam nie obchodzi, jak to będzie wyglądało na PS3 czy X0, bo mnie to gówno obchodzi, bo nie na tych platformach będę w to grał. Bawi mnie tylko to, że już w tej chwili, nie widząc nawet gry na oczy (a jedynie prezentację silnika oraz pokaz możliwości edytora plansz) wiesz, że gra na pewno nie będzie mogła konkurować z najmocniejszymi tytułami na danej konsoli.
To, że jest jeden silnik nie zmienia faktu, że tenże silnik może mieć kilka różnych wersji przystosowanych do konkretnych konsol. To, że jest jedna gra nie zmienia faktu, że może ona różnie wyglądać na obu platformach, że może korzystać z różnych środków (modeli, tekstur) itp itd.