Do pudełka nie musiała mieć dostępu. Wystarczyło schować je pod łóżko.
Pudełko tylko raz było pod łóżkiem. Po pierwszym go wyjęciu już na stale leżało na biurku
---
Co do luk w fabule, to przekleję mój post z forum OC, troszkę naciągane wnioski wyciągam, ale co mi tam
Imo to, co większość ma za największy błąd fabularny, czyli skąd Madison miała numer do Jaydena, da radę wytłumaczyć w ten sposób, że przecież Jayden wiedział o jej zamieszaniu w sprawę, kiedy zbierał dowody w pokoju szefa klubu Niebieska Laguna. Pewnie w międzyczasie, gdy graliśmy Scottem i Ethanem, wezwał ją na przesłuchanie, które zakończyło się standardowym 'zadzwoń do mnie jak będziesz o czymś wiedzieć, mkay?'. Może i trochę naciągam sprawę, ale to możliwe, więc mnie to w oczy nie raziło
Zresztą, Madison to dziennikarka, więc np o miejscu zamieszkania Doktora Śmierć [dobry przydomek btw] mogła się szybko dowiedzieć, tak samo jak o tym, jakie adresy Ethan odwiedzał [zauważcie, że pudełko po butach pod łóżko chowamy tylko raz, a po wyciągnięciu już cały czas jest na biurku, a Ethan, kiedy był w tym apartamencie, to przez większość czasu był nieprzytomny, co Madison mogła sobie wykorzystać ].
Zaćmienia Ethana są również wytłumaczone w grze, podczas gdy mamy okazję widzieć tego psychiatrę - szok po straceniu pierwszego syna, zwalanie winy na siebie, rozwód z żoną, info w TV o Origami Killerze [=zwiększona obawa o drugiego syna], nic więc dziwnego, że tak ześwirował, że kiedy urywał mu się film, to budził się zawsze w tym samym miejscu z origami w łapie.
Styknie pamiętać, że nie widzimy co każda postać robi 24h na dobę. Imo jedyne błędy to:
-jeżeli zawaliliśmy próbę jaszczurki, a Madison wspomina, że jednak palca sobie obcięliśmy
-epilog z kanałem informacyjnym w TV, czasem są tam jakieś sprzeczności
I jedyny imo poważny błąd fabularny
-Scott w swoich myślach nie powinien sugerować, że nie jest zabójcą. Jasne, nie powinien również mieć myśli w stylu 'hoho, no to wrobię ojca tego, którego właśnie topię, hehehe', tylko powinien wszystko podawać neutralnie