Autor Wątek: LittleBigPlanet 2  (Przeczytany 54856 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
LittleBigPlanet 2
« dnia: Maja 07, 2010, 23:13:21 pm »
http://www.examiner.com/examiner/x-12218-Video-Game-Examiner~y2010m5d7-LittleBigPlanet-2-set-for-2010-release

Cytuj
Sony and Media Molecule will be expanding the concept of 'Play, Create, and Share' a whole lot this year when they release LittleBigPlanet 2 for the PS3. Confirmed in the latest issue of GameInformer, Media Molecule talked with GameInformer about their upcoming sequel and delved into a lot of new information regarding the title, which includes a lot more player customization and higher emphasis on player's creating their own content.
This time around, you'll be able to create your own RPGs, FPS, platformers, racers, and any type of game genre you can think of. Instead of simple making minor enhancements here and there, Media Molecule has crafted a totally new experience and has certainly made the next installment worthy of being labeled a true sequel. In the GameInformer issue, they use SNES-era games as examples of 2D titles you'll be to create and you'll be able to customize the game HUD and nearly every feature of the title. What you create is totally up to and the game has removed many of the limitations of the first LBP. There shall be advancements to the AI, physics,and many other game elements to create a far richer experience over an already grossly satisfying one.

They also confirmed that the game would release in 2010. Whether it'll act as a possible flaghship title for PlayStation Move can't be determined, but it's certainly a possibility. With E3 around the corner, expect to hear and see much more on LittleBigPlanet 2 in mid-June

Jeśli wszystko to będzie w tej jednej grze to kur** nie mam pytań  :o
« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2010, 11:28:43 am wysłana przez tytacz »

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 07, 2010, 23:20:25 pm »
Też przed chwilą to widziałem i jestem w szoku. Pierwsza cześć przy tym, to jak biedna beta.
Tutaj trochę szersze info:
http://playstationinformer.wordpress.com/2010/05/07/little-big-planet2-gameinformer-info/
  :o

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 07, 2010, 23:22:07 pm »
Zapowiada się rewolucyjna gra - oby tylko dopracowali online, o resztę jestem spokojny...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 07, 2010, 23:25:42 pm »
Przy okazji mamy mocarny tytuł na ten rok. Czekamy na kolejne zapowiedzi :).

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 07, 2010, 23:52:19 pm »
Bardzo prawdopodobne, że LBP2 będzie koniem pociągowym dla Playstation Move.
Trochę dziwne jest to, że SONY wypuszcza zapowiedź tak dużej gry już teraz - nie zostawiając tego na E3.
Mam nadzieję, że jest to zapowiedź przeładowania programu na konferencji...  ;)
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2010, 23:54:59 pm wysłana przez A-n »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 08, 2010, 07:41:27 am »
Nie mogę się doczekać, jak to będzie wyglądać w praktyce. :)

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 08, 2010, 10:06:52 am »
MM potwierdza te rewelacje przez twitter:
http://twitter.com/Media_Molecule/statuses/13597069280
Cytuj
It's all true! We're excited to say that we are making LittleBigPlanet 2 - Full mega details on Monday :)

No nic pozostaje czekać do poniedziałku, a potem do premiery.  :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 08, 2010, 10:11:57 am »
Przesadzają. Kto to wszystko ogarnie. Będzie tak jak z jedynką. Większość ludzi ogra parę map/pomysłów i odstawi grę. Tytuł jest bardzo innowacyjny i ambitny, jednak według mnie trochę zbyt ambitny jak na oczekiwania dzisiejszego gracza.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 08, 2010, 11:59:23 am »
No bo w końcu masz ciągle platformer, nie ważne ile masz plansz, ciągle biegniesz od punktu A do B, w końcu to się nudzi, czasem wchodzę do gry, przejdę z 5-10 losowych plansz i wracam za dwa tygodnie. Jeżeli powstanie takie cudo jak teraz to opisują, to będzie niesamowite, jeżeli miał powstać młodszy brat LBP, to właśnie tak musi wyglądać. Nic tylko czekać, teraz mamy pewność że LBP2 zagości raczej na 100% na E3

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 08, 2010, 13:52:45 pm »
Przesadzają. Kto to wszystko ogarnie. Będzie tak jak z jedynką. Większość ludzi ogra parę map/pomysłów i odstawi grę. Tytuł jest bardzo innowacyjny i ambitny, jednak według mnie trochę zbyt ambitny jak na oczekiwania dzisiejszego gracza.

No tak, lepiej klepać kolejne MW  :>

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 08, 2010, 14:03:48 pm »
Czy ja gdzieś napisałem, że lepiej robić sztampowe gry? NIE! Chciałbym aby LBP2 sprzedało się bardzo dobrze ale wiem, że wśród graczy niewielu jest takich, którym chce się siedzieć godzinami i tworzyć poziomy itp. Tylko o to mi chodziło.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 08, 2010, 14:19:08 pm »
Skoro Sony zażyczyło sobie drugą część to nie wyobrażam sobie innej koncepcji. Każdy inny pomysł by był mianowany "LBP z nowymi mapkami". Jak trudne będzie to do ogarnięcia to zobaczymy, ale widząc po pierwszej części jakie plansze tworzą ludzie, jestem spokojny o dwójkę.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 08, 2010, 16:55:43 pm »
Czy ja gdzieś napisałem, że lepiej robić sztampowe gry? NIE! Chciałbym aby LBP2 sprzedało się bardzo dobrze ale wiem, że wśród graczy niewielu jest takich, którym chce się siedzieć godzinami i tworzyć poziomy itp. Tylko o to mi chodziło.
Jedynka zeszła w prawie 3,5 mln egzemplarzy i wciąż się sprzedaje - jak na taką grę to rewelacyjny wynik!
Do tej pory użytkownicy stworzyli ponad 2 miliony(!) poziomów, średnio 56 tysięcy tygodniowo - masz więc odpowiedź, czy graczom chce się w to bawić.
Dla mnie LBP 2 to potencjalne GOTY - bawiłem się sporo edytorem w pierwszej części i na papierze usprawnienia jakie ma oferować sequel porażają...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #13 dnia: Maja 08, 2010, 16:58:47 pm »
Hmm Iras np nie ogarnia kompletnie tego konceptu, wiec mysle, ze pare innych osob tez nie, wiec dam latwy przyklad jak to bedzie dzialac.

Pare filmikow z map maker'a do Starcraft 2




I teraz w LBP 2 bedzie to znacznie lepsze oraz bardziej rozbudowane, plus bedzie obsluga MOVE!
To moze byc rewolucja na miare tej generacji, wyobrazcie sobie, ze kupicie jedna gre dzieki ktorej bedziecie miec ich setki ;]

BTW Sony ta gra moze wygrac ta generacje i wcale nie zartuje.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2010, 17:36:53 pm wysłana przez KKRT »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #14 dnia: Maja 08, 2010, 17:10:48 pm »
To jeszcze ten post z NeoGAF:

Cytuj
Okay. Here we go:

        LittleBigPlanet 2 Game Informer June 2010 Issue Information

Context about the first LittleBigPlanet

    - The first LBP was never intended to be a simple platforming game
    - Over 2 million levels available online
    - About 56,000 new levels per week on average

LittleBigPlanet 2 Information Starts Here:

    - LBP 2 has less of a focus on platforming altogether and it's more of a platform to actually create games with
    - There is an all-new level creator and it is not just a tool to create platform games.
    - As examples, the game 100% encourages the player to create game types and wants you to make a shooter, a racer, puzzle games, Space Invaders clones, even RPGs
    - A player can even customize a HUD. The example given is a health bar for a fighting game.
    - A Media Molecule developer has created a fully-functioning Command & Conquer Clone
    - Media Molecule loves that a lot of user-created levels in LBP1 were homages to classic games and laments that so many manipulations of the creation tools were necessary to do them. Sackboy won't need to be "hidden behind the curtain" when you make games with LBP2.
    - There is a new super-important creator tool called "direct control seats"
    - (from previous point) In LBP1, lots of people made rudimentary "hold R1 to accelerate" vehicles. Mark Healy created a car out of rubber wheels and a bottle, then placed a direct control seat in it. He pulled up an interface that resembled a PS3 controller and assigned commands to buttons.
    - Example given was assigning Sixaxis tilt for forward and reverse, horn on the X button.
    - You are no longer limited to the game's stock sound effects. You can record your own sounds and voices, attaching them to characters or objects. Magic Mouth from the original LBP is gone
    - Direct control seat's control scheme is instantly accessible and you can attach it only to the part of the vehicle you want it to control.
    - Example was given about the 8/16-bit remakes/tributes having to use the signature gameplay mechanics of LBP. That is no longer true in LBP2. A creator can place a direct control seat on their own platforming protagonist and complete it with a customized control scheme.
    - Example of the previous was Yoshi's Island. If a player creates the perfect recreation of the SNES-era jump they can share it with anyone in the community.
    - There is an in-game microchip that functions as a calculator and it is a direct response/homage to PSN user Upsilandre (seriously, he's mentioned by name)
    - Enemies in the original title could only be programmed with super-basic commands and most resembled marionettes.
    - Users will be able to take a template for an enemy called a Sackbot, tweak the AI and dress it in any way they choose.
    - Creators can choose the weak points on the Sackbot, determine if it is scared of heights, and even program acting routines.
    - A disco scene was set up by Media Molecule and two employees recorded together on a single Sackbot. They moved its arms and bobbed its head in a dancing routine. JUST the AI was copied and pasted onto twenty different Sackbots. Each Sackbot was given its own unique look.
    - There are now movie editing options as well.
    - Every LBP2 player will receive their own profile on LBP.me. It will display your activity feed as well as previews of their own stages
    - There will be user-created integration in QR codes as well. They can be printed on advertisements, business cards, and automatically load a level when held up to the PlayStation Eye. There is no special menu to do this. Any time the PS3 is turned on and running LBP 2, you can wave it in front of the Eye.
    - If you are not near your PS3 you can take a quick photo with your smartphone to see an online preview of the level and add it directly to your level queue.
    - For creators of multiple levels, you will be able to string your stages together so that they flow from one level to the next.
    - Sackbots can be drastically increased or decreased in physical size.
    - Sackbots can be controlled by direct control seats as well.
    - There is a new gadget (like the MGS paintball gun). It is a big-ass grappling hook.
    - Media Molecule says explicitly there are multiple more gadgets coming.
    - All DLC from LBP1 transfers over to LBP2. Including downloaded content packs, costumes, etc.
    - There is a major overhaul to the story level as well. There's the same 3-plane perspective for the story mode and the levels so far have a similar run-jump-grab platform style.
    - Storyline is not country-based like last time, but is based in periods of time
    - Here is a list of levels and summaries so far:

    - Techno Renaissance: Whimsical alternative take of the Renaissance period. Leonardo da Vinci-like character to guide him through a technology-based twist level

    - Steam & Cake: Steampunk-style level based on a fucked-up tea and cake party

    - Neon Propaganda: Cold-war era posters line a factory environment where Sackboy is liberating oppressed workers. There is a grim nature to the level that is totally opposed to the neon lights and signs.

    - Fluffy High-Tech: Various high-end technology equipments like video walls are mixed with bunnies and fluffy sheep. It is a cold, futuristic environment populated by adorable creatures

    - Designer Organic: Eco-architecture comes together around a designed and controlled version of nature. Described as "art noveau". The closest to nature Sackboy gets in this game. Elaborate designs comprised of plants.

    - Hand-Made Arcade: A super-tribute level to tons of arcade classics. Embraces the hand-made art from the first game. Pixels made of cardboard and wood.

    - Circuit boards (like the calculator) can get extremely complicated and they have a very distinct interface
    - Creators can make full-on cutscenes. Camera angles and voice-overs included. Creators can even make little five-minute short films. These levels are clearly marked on the stage select screen so you can tell whether you're watching or playing the level.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21162112&postcount=214

Ciągle trudno mi to sobie wyobrazić, ale cieszę się, że można robić gry, które przyciągną casuali, a jednocześnie nie są prostą i paskudną kupą łajna.

Unlimited

  • Gość
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #15 dnia: Maja 08, 2010, 17:14:52 pm »
Będzie MOC :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #16 dnia: Maja 08, 2010, 20:40:44 pm »
Cytuj
"We are making LBP 2, it's official as you've seen, and you'll get to see lots more about it on Monday!
I can't tell you more right now than you can find on the internets I'm afraid, HOWEVER! Because I see a lot of panic stricken people on here, I just wanted to let you know a few things to stop the panic!

Magic mouths are not gone, Basically nothing is gone, only improved upon or added to - how else would this game be totally backwards compatible with everything that you have already made, played and bought

I've said Enough! - See you on Monday "

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #17 dnia: Maja 08, 2010, 23:24:39 pm »
Skany:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Little Big Planet 2
« Odpowiedź #18 dnia: Maja 09, 2010, 11:24:08 am »
Nowe obrazki w fajnej jakości:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

No cóż... póki co to widzę trochę ulepszoną pierwszą część :P. Czekam na pierwsze filmiki pokazujące jakąś strategię/wyścigi/strzelankę, bo te obrazki mnie nie przekonują.

lupinator

  • Gość
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #19 dnia: Maja 09, 2010, 12:50:21 pm »
Tak się składa, że gram właśnie w pierwszą część i mam niesamowitą ochotę na więcej. Nawet jeśli będzie to tylko usprawnienie części pierwszej (a tak nie będzie). Beta mnie jakoś nie porwała, ale po zakupie GOTY nie mogę się wprost oderwać i uspokoić własnego zachwytu. No coś wspaniałego.

Świetnie też, że jeszcze przed E3, końcówka roku nabrała lekkiego rumieńca dzięki LittleBigPlanet 2.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #20 dnia: Maja 09, 2010, 12:53:32 pm »
Tak się składa, że gram właśnie w pierwszą część i mam niesamowitą ochotę na więcej. Nawet jeśli będzie to tylko usprawnienie części pierwszej (a tak nie będzie). Beta mnie jakoś nie porwała, ale po zakupie GOTY nie mogę się wprost oderwać i uspokoić własnego zachwytu. No coś wspaniałego.

Świetnie też, że jeszcze przed E3, końcówka roku nabrała lekkiego rumieńca dzięki LittleBigPlanet 2.
WTF? o_O Lupi!?

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #21 dnia: Maja 09, 2010, 15:16:09 pm »
Ja mam nadzieję, że poprawią sterowanie w drugiej części.
Gram w pierwszą i bezwładności postaci oraz manewrowanie w głąb ekranu doprowadza mnie do szału. Mam wskoczyć na przedmiot, a gra nie rozumie co chcę zrobić.

Tyle poprawek, tyle dodatków, a i tak największym wrogiem jest dokumentnie spieprzone sterowanie.
« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2010, 15:42:50 pm wysłana przez Krzych Ayanami »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #22 dnia: Maja 09, 2010, 18:48:11 pm »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #23 dnia: Maja 09, 2010, 19:10:55 pm »
Tam juz usuneli, tutaj jest rehost
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21186053&postcount=785

Wygladaja jak zrzuty z jakiegos trailera. Moze jak jutro spada embargo to wlasnie ten trailer zobaczymy? :>

lupinator

  • Gość
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #24 dnia: Maja 09, 2010, 19:37:40 pm »
Wygląda dość podobnie, tyle, że ładniej. Fajny pomysł z mechem. Dobrze byłoby zobaczyć też zabawę z płynami - przelewanie, dolewanie, pompowanie etc.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #25 dnia: Maja 10, 2010, 08:55:31 am »
jak oni to wszystko chca zrobic to ja nie mam pojecia - mala rewolucja w branzy sie szykuje. z tym, ze bede tak jak w jedynce "odbiorca" a nie "tworca" - za duzo dlubania bylo, zeby zrobic jakis sensowny level. wyobrazcie sobie jak to bedzie w w dwojce, z tyloma narzedziami i takim rozbudowaniem. bardzo dobra decyzja jest pelna kompatybilnosc z poprzednia czescia.
dziwne jest, ze TAKA bombe sony odpalilo miesiac przed e3 - jeszcze wieksze maja na konferencje?

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #26 dnia: Maja 10, 2010, 10:56:18 am »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #27 dnia: Maja 10, 2010, 11:37:57 am »
Cytuj
dziwne jest, ze TAKA bombe sony odpalilo miesiac przed e3 - jeszcze wieksze maja na konferencje?
Ja sie zastanawiam jak Sony sie wyrobi w 2h z wszystkimi swoimi produktami na E3 ;p

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #28 dnia: Maja 10, 2010, 11:39:23 am »
Cytuj
dziwne jest, ze TAKA bombe sony odpalilo miesiac przed e3 - jeszcze wieksze maja na konferencje?
Ja sie zastanawiam jak Sony sie wyrobi w 2h z wszystkimi swoimi produktami na E3 ;p
Jak nie będą przynudzać cyferkami oraz PS2 - to się wyrobią :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #29 dnia: Maja 10, 2010, 14:43:05 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 10, 2010, 14:58:28 pm »
Chciałbym zobaczyć jakiś materiał, gdzie sacki biegają po całej powierzchni stołu na przykład. Póki co wygląda to jak jedynka na sterydach i w takim ujęciu nie wyobrażam sobie tego całego bogactwa gatunków, które przy pomocy edytora będzie można stworzyć.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #31 dnia: Maja 10, 2010, 15:10:06 pm »
Fajnie jak by na E3 pokazali jakiś zajebisty level, np RPG czy bijatykę.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 10, 2010, 15:31:31 pm »


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 10, 2010, 15:35:16 pm »
http://www.littlebigplanet.com/en-gb/2/

Ściągać i oglądać w HD. Ok, ja już nie mam pytań  :D

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 10, 2010, 15:39:58 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 10, 2010, 15:40:06 pm »
http://www.littlebigplanet.com/en-gb/2/

Ściągać i oglądać w HD. Ok, ja już nie mam pytań  :D
cholera...nie wiem czy chcę to kupić, zrobić wyje**ny level w 2 to chyba ładnych parę miesięcy zajmie....
ta gra będzie tak wielka że aż się boję...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 10, 2010, 15:48:29 pm »
LittleBigPlanet 2 for PS3 Officially Announced for Winter 2010!
http://blog.us.playstation.com/2010/05/10/littlebigplanet-2-for-ps3-officially-announced-for-winter-2010/

Cytuj
I’m pleased to share some exciting news involving our crafty, stitched-together character we all know and love – that’s right, I’m talking about the one and only Sackboy. Today, we are officially announcing that our cloth friend and all of his fellow Sack-people will be back for a completely new adventure in LittleBigPlanet 2, which will be released later this year for PS3!

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #37 dnia: Maja 10, 2010, 15:55:54 pm »
Nie no, nikt się nie spodziewał tak szybko a tu proszę, to jeszcze tylko kilka miesięcy  :lol:

Sama gra już wygląda niesamowicie, wyścigi strasznei mi się podobały, qrde tyle możliwości będą mieć gracze, to może być GOTY jak nic  8)
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2010, 16:06:16 pm wysłana przez Moldar »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #38 dnia: Maja 10, 2010, 16:08:33 pm »
A EDGE i tak da 7 :P
Jeśli 1 zasługiwała na 10...to nie wiem co ma dostać 2. Jeśli oczywiście wszystko wypali i interface nadal będzie łatwy i przejrzysty(choć z początku człowiek nie ogarniał).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: LittleBigPlanet 2
« Odpowiedź #39 dnia: Maja 10, 2010, 16:19:57 pm »
EDGE dało 10 jedynce i 8 ModNation Racers, więc chyba akurat lubią takie gry i twoje przewidywania się nie sprawdzą  :P