0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Miejsce akcji? Kolumbia - wielkie miasto w przestworzach. Czas akcji? Rok 1912. Gatunek gry? FPS oczywiście!Opuszczamy podwodne Rapture, aby poznać nową opowieść, rozgrywającą się wśród chmur. Były pracownik detektywistycznej agencji Pinkerton, Booker DeWitt, zostaje wysłany do Kolumbii, aby uwolnić młodą kobietę - Elżbietę - uwięzioną tam od dzieciństwa. Para nawiązuje ze sobą kontakt, wytwarzając specyficzną więź, która pozwala im poszerzać swoje możliwości i umiejętności, aby uciec z miasta które dosłownie leci z nieba. Kolumbia bowiem jest metropolią zbudowaną na lewitujących w przestworzach, podgrzewanych balonach. Ale jej dni są policzone... a nasza para musi stamtąd jak najszybciej uciec. Byłoby łatwiej, gdyby Elżbieta nie miała kogoś na karku... DeWitt musi nauczyć się trudnej sztuki toczenia walk w powietrzu, nie tylko w lokacjach zamkniętych, ale i dosłownie wśród chmur. Pomogą mu w tym tuziny zbieranych umiejętności i broni.
BioShock 2 nie odniósł takiego sukcesu jak przewidywali twórcy - w związku z tym mamy coś na wzór restartu serii z zupełnie nowym miejscem akcji i świeżymi pomysłami. To może się udać - czekam na więcej info.
Ja koffam bioshocka uber alles, ale nie wiem czy miasto w chmurach to dobry pomysl
Były Zombie, a swoją drogą to szału nie robią. Ostatni jeszcze ok, ale dwa pozostałe, szczególnie pierwszy, przeciętne okrutnie.
Wszyscy jadą odcinając kupony a ci przywalają z takiej grubej rury
Ładna rozkmina? W jakim sensie? Lubisz prowadzać się z posiniaczonymi osobnikami płci żeńskiej?
Cytat: cappo w Sierpnia 25, 2010, 09:43:27 amŁadna rozkmina? W jakim sensie? Lubisz prowadzać się z posiniaczonymi osobnikami płci żeńskiej?Tylko jeśli sam im dałem w mordę.
Irrational Games recently revealed BioShock Infinite, but what you already know about the game is just the beginning. Our exclusive cover story is packed with new info about Columbia, protagonist Booker DeWitt, his companion Elizabeth, and the monstrous titan that rules the sky above the city.Our BioShock Infinite covers, which were just unveiled onstage at PAX, are a significant departure from our normal look. Instead of using our traditional layout, we worked with artists at Irraional Games to produce covers that showcase what a video game magazine might have looked like on Columbia in the early 1900s. With illustrations inspired by period publications like The Saturday Evening Post, all three covers also feature unique advertisement for products a citizen of Columbia might need.You can also look forward to several other cool features, including four pages on Call of Duty: Black Ops' multiplayer, an analysis of the gaming industry's upcoming Supreme Court battle, and in-depth impressions of Move and Kinect. This issue also features previews of Fallout: New Vegas and Dead Space 2, along with a review of a little game called Halo: Reach.Click the images below to see high-res versions of all three covers below, and come back throughout the month to visit our BioShock Infinite hub, where you'll find even more exclusive details on Irrational Games' upcoming project.