Autor Wątek: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Przeczytany 196632 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #840 dnia: Grudnia 03, 2011, 23:37:33 pm »
Pozniej poziomy zaczynaja wolniej wpadac? Bo gram dzisiaj i juz za chwile mi 7 pyknie.

A co robisz że tak wpadają, jaki skill?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 277
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #841 dnia: Grudnia 04, 2011, 00:24:40 am »
Tak naprawde to zrobilem (no nie licząc tych 2 pierwszych) jednego poważniejszego questa i już mam 9 lvl. Troche połaziłem w podziemiach i jaskiniach. Gram nordem. W jednej łapie miecz (chwilowo toporek) w drugiej magia destrukcji. Do tego otwieranie zamków i czasami sie pobawie troszke alchemią, kowalstwem itp.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #842 dnia: Grudnia 04, 2011, 01:15:24 am »
Karta Geforce 9600 GS, procek 2 rdzeniowy, 2 giga ramu, pogram coś na PC ?
Jestem ciekawy tego tytuły nie jestem pewien czy mnie przekona więc chciałem najpierw zobaczyć na piecu.

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/The_Elder_Scrolls_V_Skyrim_-_premiera_i_test-4236/strona/16151.html

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 277
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #843 dnia: Grudnia 04, 2011, 10:55:13 am »
Pierwszy smok ujebany. Jestem zawiedziony. Wiedzma w jednym quescie sprawila mi wiecej problemów :/

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #844 dnia: Grudnia 04, 2011, 12:24:49 pm »
Pierwszy smok ujebany. Jestem zawiedziony. Wiedzma w jednym quescie sprawila mi wiecej problemów :/


Ja juz ponad 20 smokow zabilem, i sie zgodze z windo, zbyt latwo sie je ubija w porownaniu z innymi postaciami ("bossami")

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #846 dnia: Grudnia 04, 2011, 20:12:52 pm »
Przeszedłem wszystkie gildie i na krótko:

Towarzysze - typowa gildia wojowników, czyli zadania opierają się głównie na "idź w miejsce i zabij co spotkasz"; poza fajnym klimacikiem głównej siedziby, nic specjalnego.

Magowie - zmarnowany potencjał - mogli naprawdę fajnie poprowadzić wstępną naukę w akademii i rozszerzyć kontakty z innymi uczniami; wszystko jakieś takie płytkie i strasznie szybko się dzieje (choć w sumie tyczy się to każdej z gildii); brakuje naprawdę ciekawych zadań.

Mroczne Bractwo - jest nieźle i nastrojowo, szczególnie spodobały mi się dwa pierwsze zadania (dzieciak + inicjacja), brakuje jednak epickości i faktycznie rozbudowanych misji - idziesz na miejsce, zabijasz, wracasz (mało skomplikowane jak na mój gust). Zadania oparte są na ciekawych pomysłach, ale zawodzi realizacja (przydałoby się więcej skryptów okolicznościowych i kombinowania, by dotrzeć do wyznaczonego celu - wszystko idzie zbyt łatwo).

Gildia Złodziei - chyba najlepsza ze wszystkich, choć trzeba się liczyć też z misjami polegającymi na przedarciu się przez ruiny.

Wydaje mi się, że Oblivion prezentował jednak ciekawsze i bardziej złożone misje (chociażby ostatnia w gildii złodziei). Pomysły są, ale zabrakło rozbudowania i porządnej realizacji. Twórcy zamiast dopracować główny wątek w każdej gildii, postanowili, że dadzą więcej zadań pobocznych. Niestety nie wyszło to za dobrze. Lepiej gdyby te misje wpleciono gdzieś po drodze. Zdobycie tytułu mistrza gildii powinno być niemałym wyzwaniem, a tutaj wszystko idzie jakoś zbyt gładko.

Wiadomo, że gildie to tylko dodatek, a przecież każda z nich ma osobną linię fabularną. Nie ma co oczekiwać, że jedna gra będzie miała tyle dopracowanej zawartości, co kilka innych. Mimo to niedosyt pozostaje.

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #847 dnia: Grudnia 04, 2011, 20:21:19 pm »
Ja bym jako oddzielną "gildie" uznał Deadry, dla których robimy bodajże 17 misji, a każda jest ciekawa i 'dwuznaczna moralnie' , do tego za każdą dostajemy unikalny i wartościowy ekwipunek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #848 dnia: Grudnia 04, 2011, 20:41:26 pm »
Jeśli tak, to Daedry na pewno byłby najwyżej w hierarchii ;)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #849 dnia: Grudnia 05, 2011, 08:29:20 am »
Jak miło jak wkładam gierkę do napędu i wita mnie 100mb patch...
vs
LOL
http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1297205-unofficial-buglist/
Jak ja kupię, to będzie pewnie z kilka GB.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 277
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #850 dnia: Grudnia 05, 2011, 09:50:59 am »
Można się wyleczyć z wilkołactwa i czy jest to trudne jeśli tak? Bo nie wiem czy się w pewną misjię bawić ;p

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #851 dnia: Grudnia 05, 2011, 09:58:12 am »
Mój znajomy się w to bawił i ma jakiegoś buga i nie może się z tego uleczyć :D I wszyscy w miastach go chcą bić  8)

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #852 dnia: Grudnia 05, 2011, 09:59:01 am »
Nie wiem jak z wilkołactwa, ale z wampiryzmu i innych chorób można się wyleczyć modląc się do posągu Talosa w Whiterun (przynajmniej zanim całkowicie zmienisz się w wampira). Szczerze mówią leczę się tak ze wszystkiego.

Chociaż słyszałem że wilkołaki dają radę. 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #853 dnia: Grudnia 05, 2011, 10:36:09 am »
Porphyric hemophilia to jeszcze nie wampiryzm. Później wątpię, żeby było tak łatwo. Wilkołakiem zdaję się można być i w ludzkiej formie nie mieć w tego tytułu żadnych negatywnych skutków w kontaktach z NPC'ami, ale nie można sobie pozwolić, żeby któryś zobaczył naszą przemianę.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 277
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #854 dnia: Grudnia 05, 2011, 10:37:26 am »
Tak czy siak, raczejnie jestmi to na rękę.

I tak btw. Czuję się jak bym grał w new vegas z mieczykami. Super :D

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #855 dnia: Grudnia 05, 2011, 10:39:21 am »
Zapomniałem dodać, że zmieniasz się na zawołanie, więc nie ma sytuacji "oho, pełnia, spierdalamy z miasta".

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #856 dnia: Grudnia 05, 2011, 10:48:41 am »
Nie wiem jak z wilkołactwa, ale z wampiryzmu i innych chorób można się wyleczyć modląc się do posągu Talosa w Whiterun (przynajmniej zanim całkowicie zmienisz się w wampira). Szczerze mówią leczę się tak ze wszystkiego.

Chociaż słyszałem że wilkołaki dają radę. 8)

talos dodatkowo redukuje ci czas między shoutami o 20% na 8h :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 277
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #857 dnia: Grudnia 05, 2011, 10:52:14 am »
Nie wiem jak z wilkołactwa, ale z wampiryzmu i innych chorób można się wyleczyć modląc się do posągu Talosa w Whiterun (przynajmniej zanim całkowicie zmienisz się w wampira). Szczerze mówią leczę się tak ze wszystkiego. Chociaż słyszałem że wilkołaki dają radę. 8)
talos dodatkowo redukuje ci czas między shoutami o 20% na 8h :troll:

Dobrze wiedziec, chociaz moj shout narazie to chlopa nawet obalic nie potrafi :/

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #858 dnia: Grudnia 05, 2011, 10:56:53 am »
dla mnie najlepszy shout jaki znalazłem do tej pory to storm call. rozp**rdala wszystko, niestety nawet twojego towarzysza :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 277
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #859 dnia: Grudnia 05, 2011, 11:01:07 am »
Ja dopiero ide do tych skur**synów co mnie zawolali po ubiciu pierwszego smoka.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #860 dnia: Grudnia 05, 2011, 11:06:30 am »
to akurat nie ma znaczenia. na tego storm calla natknąłem sie przez przypadek. z drugiej strony dziady później po kolei wskazują ci miejsca shoutów, w ramach mini misji.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 277
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #861 dnia: Grudnia 05, 2011, 11:08:39 am »
Ja mam jakiegoś z ogniem na ktorego przez przypadek trafilem. Ale zeby go uzywac musze zajebac smoka, tak?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #862 dnia: Grudnia 05, 2011, 11:16:46 am »
ta, potem dajesz unlock w menu z magią i zużywasz duszę smoka.
btw. nie wiem kim grasz, ale ja dopiero po 50h gry dowiedziałem się o tych parszywych kamieniach (standing stones) co dają ci stałe atrybuty (np. 20% szybciej uczysz magick skillsów), pierwsze 3 masz przy wyjściu z pierwszego dungeona, ja je ominąłem, a tipów podczas loadingów nie nadążam czytać :/

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #863 dnia: Grudnia 05, 2011, 11:19:51 am »
I tak btw. Czuję się jak bym grał w new vegas z mieczykami. Super :D

Zależy od czego się zaczynało, możesz się czuć tak:



albo tak:



 ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 277
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #864 dnia: Grudnia 05, 2011, 11:27:53 am »
ta, potem dajesz unlock w menu z magią i zużywasz duszę smoka.
btw. nie wiem kim grasz, ale ja dopiero po 50h gry dowiedziałem się o tych parszywych kamieniach (standing stones) co dają ci stałe atrybuty (np. 20% szybciej uczysz magick skillsów), pierwsze 3 masz przy wyjściu z pierwszego dungeona, ja je ominąłem, a tipów podczas loadingów nie nadążam czytać :/
Ja znalazlem te trzy na poczatku.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #865 dnia: Grudnia 05, 2011, 11:29:47 am »
ja też mam tak, że fallout middle earth. w obka  nie grałem, ale biorąc pod uwagę perki, gotowanie/enchatnig/smithing, mapę, jednego kompana czy nawet odpoczynek, to new vegas jak się patrzy ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 277
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #866 dnia: Grudnia 05, 2011, 11:41:21 am »
Ja w obka gralem chwile bo zawsze mnie po kilku godzinach nudzil niesamowicie. Ze Skyrim mam wręcz przeciwnie, już się nie moge doczekać piątku kiedy znów będe mogl pograć. Wiele rzeczy jest podobnych do NV. Np znajdowanie nowych miejsc czy "finiszery" są wręcz bliźniacze. Romans bethesda-fallout-obsidian wyszedł elder scrollsom zdecydowanie na plus w moim odczuciu.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #867 dnia: Grudnia 05, 2011, 11:46:55 am »

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #868 dnia: Grudnia 05, 2011, 11:58:08 am »
No ale pierdolenia, lista bugów w Daggerfallu, czyli gry sprzed romansu, byłaby kilka razy dłuższa, nie bez powodu dostał ksywę Buggerfall.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #869 dnia: Grudnia 05, 2011, 13:45:26 pm »
Wlasnie zdobylem
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #870 dnia: Grudnia 05, 2011, 13:46:57 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #871 dnia: Grudnia 05, 2011, 13:57:45 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
racja ,ale i tak uzupeniam to pijac :P

tninja

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 360
  • Reputacja: 11
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #872 dnia: Grudnia 05, 2011, 14:19:26 pm »
Na konia da się gwizdać?,aby przybiegał jak w RDR

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #873 dnia: Grudnia 05, 2011, 14:25:34 pm »
Na konia da się gwizdać?,aby przybiegał jak w RDR
Nie.
Mój gdzieś zaginął  :cry:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #874 dnia: Grudnia 05, 2011, 14:34:22 pm »
No ale pierdolenia, lista bugów w Daggerfallu, czyli gry sprzed romansu, byłaby kilka razy dłuższa, nie bez powodu dostał ksywę Buggerfall.

Masz gdzieś listę? Buggerfall Buggerfallem, ale mimo to szczerze wątpię, że tych bugów było więcej. Buglista ze Skyrim przytłacza i jedyne z czym mógłbym ją porównać, to changelogi patchy do New Vegas. W Oblivionie, Morrowindzie i Fallout 3 błędów na pewno było zdecydowanie mniej.

Na konia da się gwizdać?,aby przybiegał jak w RDR

Zaraz przyjdzie karota i wklei link do moda z gwizdaniem na konia. Mod nie działa doskonałe, bo koń zamiast przybiegać, przychodzi tempem spacerowym, no ale liczy się, że jest. PC gaming FTW!

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #875 dnia: Grudnia 05, 2011, 15:06:04 pm »
Podejrzewam, że można się do niego także teleportować używając konsoli.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #876 dnia: Grudnia 05, 2011, 15:14:56 pm »
Kolo z Obsidian (jego AMA http://www.formspring.me/JESawyer), mający do czynienia z tym silnikiem przy pracach nad F:NV, wypowiada się na temat laga na PS3 - http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1303536-new-vegas-developer-comments-on-ps3-lag-issues/.
Nie wygląda to różowo.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #877 dnia: Grudnia 05, 2011, 15:31:49 pm »
Można się wyleczyć z wilkołactwa i czy jest to trudne jeśli tak?
Można. Trzeba wykonać kilka zadanek dla Towarzyszy.

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #878 dnia: Grudnia 05, 2011, 15:36:17 pm »
Skąd się wzięło nazywanie spadków liczby klatek animacji lagiem?

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #879 dnia: Grudnia 05, 2011, 15:58:31 pm »
Kolo z Obsidian (jego AMA http://www.formspring.me/JESawyer), mający do czynienia z tym silnikiem przy pracach nad F:NV, wypowiada się na temat laga na PS3 - http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1303536-new-vegas-developer-comments-on-ps3-lag-issues/.
Nie wygląda to różowo.

Chyba trochę przesadzają. Save mam już całkiem nieźle rozrośnięty, naprawdę sporo gry zwiedziłem (już odechciewa mi się grać tą postacią) i jakoś nie narzekam. Owszem przed patchem bywało ciężko, ale patch naprawdę rozwiązał problem moim zdaniem. Napewno teksty typu: Bethesda nie powinna wypuszczać tej gry na PS3, są ostro przesadzone.

Mam tylko nadzieje, że DLC nie skopią tej gry bardziej, bo tam to było wspomniane. No ale zobaczymy. Najwyżej przesiądę się na PC :)