Autor Wątek: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Przeczytany 213134 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #880 dnia: Grudnia 05, 2011, 16:19:34 pm »
Kolo z Obsidian (jego AMA http://www.formspring.me/JESawyer), mający do czynienia z tym silnikiem przy pracach nad F:NV, wypowiada się na temat laga na PS3 - http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1303536-new-vegas-developer-comments-on-ps3-lag-issues/.
Nie wygląda to różowo.

To skorą wiedzą, że jest taki problem, to na ch** gra zapamiętuje pierdoły typu ułożenie przedmiotów na stołach? Przecież to chore. Zapisywać co i jak w domach należących do gracza, resztę regularnie resetować i problem rozwiązany.

Chyba trochę przesadzają.

Widziałeś materiał Digital Foundry?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #881 dnia: Grudnia 05, 2011, 17:01:36 pm »
Romans bethesda-fallout-obsidian wyszedł elder scrollsom zdecydowanie na plus w moim odczuciu.

Owszem, ale dialogi to już mogli zostawić Obsidianowi. Retoryka przy tej z NV to jakaś kpina, a to, że każdy karczmarz, jarl i jego doradca w całym Skyrim mają to samo do powiedzenia mnie rozp**rdala :P

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #882 dnia: Grudnia 05, 2011, 17:35:45 pm »
To skorą wiedzą, że jest taki problem, to na ch** gra zapamiętuje pierdoły typu ułożenie przedmiotów na stołach? Przecież to chore. Zapisywać co i jak w domach należących do gracza, resztę regularnie resetować i problem rozwiązany.

Wpis. Z drugiej strony nawet teraz część rzeczy się resetuje po kilku dniach. Gdyby tak 'przespać' powiedzmy 10 dni gry, ciekawe czy zmniejszyłby się save.

Ogólnie beka z wystawiania tak podziurawionej grze ocen w okolicy dychy, nawet nie ostrzegając o jej błędach. "Recenzenci" http://www.metacritic.com/game/playstation-3/the-elder-scrolls-v-skyrim

« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2011, 17:39:26 pm wysłana przez el becetol »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #883 dnia: Grudnia 05, 2011, 17:57:30 pm »
Masz gdzieś listę? Buggerfall Buggerfallem, ale mimo to szczerze wątpię, że tych bugów było więcej. Buglista ze Skyrim przytłacza i jedyne z czym mógłbym ją porównać, to changelogi patchy do New Vegas. W Oblivionie, Morrowindzie i Fallout 3 błędów na pewno było zdecydowanie mniej.

A ja mimo bugów wole grać w NV i Skyrim niż w tamte bez bugów.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #884 dnia: Grudnia 05, 2011, 18:03:12 pm »
Buglista ze Skyrim przytłacza i jedyne z czym mógłbym ją porównać, to changelogi patchy do New Vegas. W Oblivionie, Morrowindzie i Fallout 3 błędów na pewno było zdecydowanie mniej.

Patrząc jak F3 jest kurewsko ograniczony (30 zadań, w tym 10 głównych to kpina) względem NV (gdzie chyba w samych okolicach głównego miasta masz więcej zadań niż w całym F3  :lol:) to nie dziwota, że ma mniej bugów ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2011, 18:06:07 pm wysłana przez tytacz »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #885 dnia: Grudnia 05, 2011, 18:06:34 pm »
W tak wielkiej grze wiadome było, że będzie dużo bugów. Nie jest ich jednak aż tak dużo, by to jakoś wielce wpływało na przyjemność z gry. Najgorsze co mnie spotyka na PC, to czasem wywala z gry. Poza tym na wiele więcej narzekać nie mogę.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #886 dnia: Grudnia 05, 2011, 18:09:18 pm »
W tak wielkiej grze wiadome było, że będzie dużo bugów. Nie jest ich jednak aż tak dużo, by to jakoś wielce wpływało na przyjemność z gry. Najgorsze co mnie spotyka na PC, to czasem wywala z gry. Poza tym na wiele więcej narzekać nie mogę.

Toć wiadomo, że większości z tych bugów przeciętny gracz nawet nie zauważy, ale bekę zrobić trzeba  ;)

RDR też cierpiało na bugi (wystarczy poszukać na YT) i jakoś nie przeszkodziło mu to zostać jedną z najlepszych gier w tej generacji.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #887 dnia: Grudnia 05, 2011, 18:42:12 pm »


Na moje oko to jest zasadnicza różnica między pojebaniem modeli ludzi i zwierząt, a rozpierdalaniem przez glitche całych linii fabularnych. Zresztą bugi w RDR mają charakter jednostkowy i są trudne do wyłapania, a w Skyrim jest cała masa w stu procentach powtarzalnych błędów, które byle tester powinien wychwycić. Ostatecznie kolejne patche od Rockstar nie psuły gry jeszcze bardziej...

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #888 dnia: Grudnia 05, 2011, 18:43:25 pm »
RDR też cierpiało na bugi (wystarczy poszukać na YT) i jakoś nie przeszkodziło mu to zostać jedną z najlepszych gier w tej generacji.

Ale ja np. przelazłem RDR i buga żadnego nie spotkałem (nie mówiąc o duperelach typu ktoś się zaklinował w kamieniu, których w Skyrimie nawet nie liczę) , a tu mówimy o bugach które spotykają każdego - jak animacja na PS3 (problem występuje u każdego, ale w różnym nasileniu), znikający łeb arcymaga czy restartująca questa książka. To nie są jakieś ukryte randomy jak latający ludzie w RDR, tylko rzeczy które się po prostu dzieją przy każdorazowym normalnym korzystaniu z gry.

Pod względem strony artystycznej, zawartości i jej jakości Skyrim to gra na dychę, ale warstwa techniczna ssie spoconą trąbę. 

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #889 dnia: Grudnia 05, 2011, 18:51:29 pm »
No, a mi w NV zglitchował się jeden czy dwa questy i może raz mi się postać na kamieniach zablokowała :P A niektórzy nawet bez grania będą nazywać go Buggoutem i choćby człowiek się zesrał to nie udowodni, że to dalej świetna gra :P

Niemniej jednak fakt, że wersja Skyrima na PS3 to kpina, a juz wystawianie 10 tej grze (niezależnie od platformy) to śmiech na sali. Do idealnej to jej sporo brakuje.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #890 dnia: Grudnia 05, 2011, 19:15:33 pm »
Ja NV nie mialem żadnego "poważnego" buga.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #891 dnia: Grudnia 05, 2011, 19:55:21 pm »
No, a mi w NV zglitchował się jeden czy dwa questy

Wiesz jak to śmiesznie brzmi?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #892 dnia: Grudnia 05, 2011, 20:02:42 pm »
No, a mi w NV zglitchował się jeden czy dwa questy

Wiesz jak to śmiesznie brzmi?

No to samo masz w F3, którego lubisz wyraźnie bardziej ;)

Taki urok gier, w których zadania możesz zacząć od dupy strony, a nie tak jak developer je zaprojektował.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #893 dnia: Grudnia 05, 2011, 20:22:54 pm »
Ja NV nie mialem żadnego "poważnego" buga.
Również nic takiego nie odnotowałem , a 65h nabiłem. Czasem przyfreezował , ale to raczej wina zasyfionego hdd na 360. W Skyrimie mam za to poważnego buga związanego z głównym wątkiem.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2011, 20:27:55 pm wysłana przez piter86 »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #894 dnia: Grudnia 05, 2011, 20:29:16 pm »
Pewnie zacząłeś od dupy strony, no i to tylko jeden quest - jakby to powiedział tytacz  :troll:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #895 dnia: Grudnia 05, 2011, 20:34:01 pm »
Czasami tak jest, że nawet jak idziesz prawidłowo z questem to się pieprzy. Wystarczy w Dragon Age 1 od BioWare pograć  :troll:

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #896 dnia: Grudnia 05, 2011, 20:38:42 pm »
Ja NV nie mialem żadnego "poważnego" buga.
Również nic takiego nie odnotowałem , a 65h nabiłem. Czasem przyfreezował , ale to raczej wina zasyfionego hdd na 360. W Skyrimie mam za to poważnego buga związanego z głównym wątkiem.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jak grasz na pc to musisz zgrać rozpakowany folder z dźwiękiem z tej rozmowy do katalogu data

Jakby co daj znać na priv to ci wyślę zrarowany folder na maila

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #897 dnia: Grudnia 05, 2011, 20:40:49 pm »

Masz gdzieś listę? Buggerfall Buggerfallem, ale mimo to szczerze wątpię, że tych bugów było więcej. Buglista ze Skyrim przytłacza i jedyne z czym mógłbym ją porównać, to changelogi patchy do New Vegas. W Oblivionie, Morrowindzie i Fallout 3 błędów na pewno było zdecydowanie mniej.


W Daggerfallu było o wiele więcej bugów niż w Skyrimie, ponieważ świat był o wiele większy.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #898 dnia: Grudnia 05, 2011, 20:48:08 pm »
W Daggerfallu było o wiele więcej bugów niż w Skyrimie, ponieważ świat był o wiele większy.
W Daggerfallu bylo wiecej bugow przez to, ze studio bylo mniejsze, projekt byl wydany wczesniej niz byc powinnien i nie mieli dobrego [bo teraz juz maja lol] QA. No i swiat byl w wiekszosci tworzony proceduralnie, co moze dodawac bugow.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #899 dnia: Grudnia 06, 2011, 01:00:37 am »
mnie na razie wkurza tylko znikająca głowa, ale szata ary maga i tak jest z dupy, więc jak tylko się przesiądę na lepszą bug powinien zniknąć.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #900 dnia: Grudnia 06, 2011, 08:28:24 am »
To skorą wiedzą, że jest taki problem, to na ch** gra zapamiętuje pierdoły typu ułożenie przedmiotów na stołach? Przecież to chore. Zapisywać co i jak w domach należących do gracza, resztę regularnie resetować i problem rozwiązany.
Albo porcjować sejwy zgodnie z "regionami" w grze - na ch** ładować do pamięci parametry kubka na stole, znajdującego się fhoi daleko od bieżącej lokacji gracza? Gra wczytywała by odpowiedniego sejwa przy przekraczaniu granicy regionu a usuwała poprzedni. Przycięcia byłyby pewnie widoczne, ale tylko w tym momencie.
Oba rozwiązania przychodzą same na myśl i aż nie chce mi się wierzyć, że ich nie spróbowali (przy kilku grach na tym silniku). Sprawa musi być bardziej skomplikowana a winna jest jak zwykle architektura PS3  ;)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #901 dnia: Grudnia 06, 2011, 08:30:43 am »
RDR też cierpiało na bugi (wystarczy poszukać na YT) i jakoś nie przeszkodziło mu to zostać jedną z najlepszych gier w tej generacji.
Nie spotkałem się z żadnym bugiem w RDR - nada! Znam je tylko z tuby.
Skyrim wrzucam na sam koniec listy "Do kupienia" i trzymam kciuki.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #902 dnia: Grudnia 06, 2011, 11:50:24 am »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #903 dnia: Grudnia 06, 2011, 12:03:30 pm »
byo.

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #904 dnia: Grudnia 06, 2011, 12:27:34 pm »




« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2011, 12:30:17 pm wysłana przez el becetol »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #905 dnia: Grudnia 06, 2011, 12:33:46 pm »
Kaczuszek mi się żal zrobiło :(

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #906 dnia: Grudnia 06, 2011, 12:45:31 pm »
za to pierwsze rozp**rdala  :lol:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #907 dnia: Grudnia 06, 2011, 14:53:05 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #908 dnia: Grudnia 06, 2011, 14:56:37 pm »
Instalował ktoś może jakieś mody? Nie wpływają one na stabilność gry i instalowanie aktualizacji? No i czy mody graficzne (np. na bardziej realistyczną wodę) wpływają na płynność? A jeśli tak to w jakim stopniu?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #909 dnia: Grudnia 06, 2011, 16:16:41 pm »
Instalował ktoś może jakieś mody? Nie wpływają one na stabilność gry i instalowanie aktualizacji? No i czy mody graficzne (np. na bardziej realistyczną wodę) wpływają na płynność? A jeśli tak to w jakim stopniu?
1. tak
2. Wiekszosc nie
3. Niewiele, wiekszosc prawie w ogole
4. Nie zauwazylem zadnej zmiany plynnosci. Realistyczna woda i ogien to dwa podstawowe mody, ktore kazdy powinnien sobei wrzucic, no i ten na sunglares.

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #910 dnia: Grudnia 06, 2011, 16:56:38 pm »
Widziałeś materiał Digital Foundry?

Po co mam oglądać jakiś materiał od Digital Foundry, skoro gram w grę na PS3 osobiście, i czerpię z tego niesamowitą radość. Mam też porównanie do wersji PC u kumpla, i jakoś nie czuje ogromnej straty jeśli chodzi o jakość grafiki.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #911 dnia: Grudnia 06, 2011, 17:12:49 pm »
Widziałeś materiał Digital Foundry?

Po co mam oglądać jakiś materiał od Digital Foundry, skoro gram w grę na PS3 osobiście, i czerpię z tego niesamowitą radość. Mam też porównanie do wersji PC u kumpla, i jakoś nie czuje ogromnej straty jeśli chodzi o jakość grafiki.

Ile godzin na liczniku masz? :P

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #912 dnia: Grudnia 06, 2011, 17:38:55 pm »

Ile godzin na liczniku masz? :P

Wystarczająco by grą się nacieszyć...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

96 godzin, 45 minut i 24 sekundy...


wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #913 dnia: Grudnia 06, 2011, 19:10:58 pm »
http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/511
licze na niespodzianke  i mam nadzieje ,ze w niedziele bede mogl krzyczec
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

nakimushi

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #914 dnia: Grudnia 06, 2011, 21:42:25 pm »
ja mam kolo 40 godzin mysle ... wersja na ps3 / zadnych bugow narazie nie mialem wiekszych.... grafika ciagle zachwyca, gra chodzi plynnie  / a ludzie biadola jak zawsze ze sie grac nie da  :lol:

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #915 dnia: Grudnia 06, 2011, 21:50:10 pm »
Na szkoleniu cenegi spytałem o Skyrim po polsku na konsole, pełna polonizacja z licencjami to niby 100milionów, napisy 50. Piraci z x360 i tak sobie poradzili i mają pełną polską grę za fri. :(
Wszystko od nowa, od początku...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #916 dnia: Grudnia 06, 2011, 22:30:32 pm »
Na szkoleniu cenegi spytałem o Skyrim po polsku na konsole, pełna polonizacja z licencjami to niby 100milionów, napisy 50. Piraci z x360 i tak sobie poradzili i mają pełną polską grę za fri. :(
100 milionow czego lol? Za 100 milionow to mozna zrobic 5x Wiedzmina 2 od zera.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #917 dnia: Grudnia 06, 2011, 22:36:06 pm »
Chyba pesos, właśnie zdziwiłem się tym dziwnym tłumaczeniem bo jest to trochę kasy, nawet chyba tyle produkcja gry nie kosztowała.
Polski rynek gier w tym roku jest warty 700mln/
Wszystko od nowa, od początku...

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #918 dnia: Grudnia 06, 2011, 22:41:49 pm »
A nie chodziło czasem o 100 tys.?

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #919 dnia: Grudnia 06, 2011, 22:47:53 pm »
No nie, 2 razy pytałem, tłumaczył się że w innych krajach się pyli bo nie ma takiego piracenia na konsole jak u nas.
Wszystko od nowa, od początku...