Poprawione oświetlenie (także w kokpicie), lepsza kamera z wnętrza(głębiej osadzona), trasa wydaję się mieć tyle samo detali co w FM3, Headtracking użyty podczas TT, czyżby to samo ograniczenie co w GT5(czyli że używamy go tylko w trybie TT)? Dalej, kierowca tak samo niemrawo rusza rękami jak w FM3(daleko tu do GT5), tak samo jak nie odczuwamy w kokpicie żadnych szarpnięć(znowu daleko tu do GT5), anyway, to tylko komentarz do filmiku, trzeba spokojnie poczekać do E3.
Ps. Mam nadzieje że M$ lub inna firma uraczy w końcu fanów FM jakimś sensowym kółkiem, bo mamy Logitecha z Axial Feedback(najlepszy stosunek cena/jakość), potem kółko M$ które poza FF niewiele różni się od dwukrotnie tańszego Logitecha(ba jest nawet w niektórych elementach gorzej wykonany), no i potem mamy już drogiego Fanateca.