Autor Wątek: Ryse  (Przeczytany 84074 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Ryse
« Odpowiedź #360 dnia: Listopada 21, 2013, 15:14:21 pm »
Średnia: 61%
http://www.metacritic.com/game/xbox-one/ryse-son-of-rome/critic-reviews

Szkoda. Po ostatnich materiałach miałem nadzieję na porządną grę, a wyszła kaszana z ładną grafiką :(


Wychodzi na to, że najwyżej ocenianym exem startowym na next geny jest... New Super Mario Bros U! (średnia 84%) :troll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Ryse
« Odpowiedź #361 dnia: Listopada 21, 2013, 15:27:17 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Ryse
« Odpowiedź #362 dnia: Listopada 21, 2013, 15:38:51 pm »
Szkoda. Po ostatnich materiałach miałem nadzieję na porządną grę, a wyszła kaszana z ładną grafiką

Na Crytek zawsze trzeba brać poprawkę, a szczególnie, jeśli pracują przy grze pokroju Ryse (gra pod Kinecta, do tego nie jest to FPS).

Wychodzi na to, że najwyżej ocenianym exem startowym na next geny jest... New Super Mario Bros U! (średnia 84%)

Jeśli za Next Gena uważa się Wii U :P.


Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Ryse
« Odpowiedź #363 dnia: Listopada 21, 2013, 15:41:04 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Ryse
« Odpowiedź #364 dnia: Listopada 21, 2013, 15:50:16 pm »
Jeśli za Next Gena uważa się Wii U :P.
Może podzespołami trochę odstaje, ale ma przecież rewolucyjnego padleta!! :angel:

(skoro Wii zaliczało się do obecnej generacji, to WiiU należy zaliczać do następnej, ale fakt faktem Nintendo jest tutaj takim outsiderem i stanowi samo dla siebie generację sprzętu - i stąd wynikają problemy w klasyfikacji ;))

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Ryse
« Odpowiedź #365 dnia: Listopada 21, 2013, 15:53:39 pm »
Sprawa jest prosta - WiiU to upgrade Wii, tylko wypuszczony za późno ;).

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Ryse
« Odpowiedź #366 dnia: Listopada 21, 2013, 15:57:41 pm »
Animacja w tej grze nie przestaje mnie zadziwiac...
mnie też fajne "sajdstepy" :P

Jacek84

  • Gość
Odp: Ryse
« Odpowiedź #367 dnia: Listopada 21, 2013, 16:25:40 pm »
>tfw Wii-u ma najlepiej oceniany line-up na premiere
>tfw Crytec specjalisci od filmowania :troll:

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Ryse
« Odpowiedź #368 dnia: Listopada 21, 2013, 16:48:25 pm »

Jacek84

  • Gość
Odp: Ryse
« Odpowiedź #369 dnia: Listopada 21, 2013, 17:29:36 pm »
Kolejny frustrat, który będzie wyzywał w obronie plastiku. Smutne.

A afera o pilota, śmieszna, skoro w recenzji PS4 na serwisie nie ma słowa o problemie z pilotem.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Ryse
« Odpowiedź #370 dnia: Listopada 21, 2013, 18:11:01 pm »
Kolejny frustrat, który będzie wyzywał w obronie plastiku. Smutne.

A afera o pilota, śmieszna, skoro w recenzji PS4 na serwisie nie ma słowa o problemie z pilotem.
Pomyliłeś mnie chyba z innym użytkownikiem, a w dodatku drażni mnie twoja głupota i ślepota na sprawy oczywiste

lupinator

  • Gość
Odp: Ryse
« Odpowiedź #371 dnia: Listopada 21, 2013, 18:17:51 pm »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Ryse
« Odpowiedź #372 dnia: Listopada 21, 2013, 18:46:50 pm »
Nie ładnie tak manipulować czyimiś wypowiedziami, chodziło mi raczej o stwierdzenie o plastik  :lol:
Ale jak widać są na tym forum osoby które łatwo manipulują wypowiedziami, zupełnie jak gazeta wyborcza

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Ryse
« Odpowiedź #373 dnia: Listopada 21, 2013, 18:50:04 pm »

Cytuj
Performance analysis of the first campaign stage of Ryse: Son of Rome. We've omitted analysis of the FMV video sequences, making it easier for you to see what is being rendered in real-time - and what isn't.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-next-gen-now-ryse-son-of-rome



Beka z ludzi, którzy błaźnili się w imię prerenderowanych cut-scenek  :hihi:
hahahahaha
więc dobrze napisałem kiedyś lemowi/karocie mówiąc:
no dobra ale dalej są to porównania renderów. Mieli więcej czasu to im render farmy lepsze obrazki wyrenderowały.
 :lol:
« Ostatnia zmiana: Listopada 21, 2013, 18:52:18 pm wysłana przez Wulfen »

Jacek84

  • Gość
Odp: Ryse
« Odpowiedź #374 dnia: Listopada 21, 2013, 18:53:53 pm »
Plastiku = konsoli.

Also, jesli ja jestem glupi to ty jestes chyba amebą.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Ryse
« Odpowiedź #375 dnia: Listopada 21, 2013, 19:02:05 pm »
W czym wykłócanie się o kawałek plastiku jest gorsze od wykłócania się o rzetelność branżowych pseudo-dziennikarzy?

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Ryse
« Odpowiedź #376 dnia: Listopada 21, 2013, 19:02:52 pm »
Plastiku = konsoli.
Serio? nie domyśliłbym sie jak byś mi nie napisał  :lol:

Jacek84

  • Gość
Odp: Ryse
« Odpowiedź #377 dnia: Listopada 21, 2013, 19:05:12 pm »
Ale ja się nie wykłócam. To wy macie problem, że każda strona bierze w łapę i kontrujecie każdy post, który śmie temu przeczyć. O mnie, za mnie możecie nawet im ddosować stronkę.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Ryse
« Odpowiedź #378 dnia: Listopada 21, 2013, 19:07:51 pm »
Kilka chłodnych zdań o Ryse:

Cytuj
Tytuł Cryteka nie przypadł do gustu recenzentowi z brytyjskiej edycji Eurogamera i zasłużył sobie na chłodną ocenę na poziomie 5 punktów w dziesięciostopniowej skali.

„Brutalne, barbarzyńskie i krótkie, Ryse: Son of Rome wyłoniło się z siedmioletniego cyklu produkcyjnego jako wizualnie olśniewająca i prosta gra akcji, stawiająca na irytujący, monotonny rozlew krwi” - zauważa recenzent.

Głównym bohaterem w Ryse: Son of Rome jest Marius Titus. Młody legionista planuje zemstę na barbarzyńcach - mordercach swojej rodziny.

„Jeśli ktoś zamierza zauważyć, że Rzym nie został podpalony przez barbarzyńców, śpieszę donieść, że Ryse ma autentyczne wydarzenia w poważaniu. To splecione byle jak historyczne fantasy, w którym królowa Celtów - Boudica - jeździ na słoniu bojowym. Anglia wygląda jak Middle-earth, Szkocja przypomina Transylwanię, a w Koloseum ktoś wymyślił już wybuchające beczki.”

Cytuj
„Jeśli w Killzone: Shadow Fall chodzi o oświetlenie, Ryse przoduje w teksturach, powierzchniach i materiałach: polerowane brązy, chropowate kamienie, purpurowe proporce, a wszystko podświetlone i błyszczące. Woda jest niesamowita. Choć gra aktorska miejscami pozostawia nieco do życzenia, modele postaci są tak wiarygodne, że czasami trzeba uważnie się przypatrzeć, by zauważyć różnicę.”

„Ryse depcze po piętach studiu Guerrilla Games na PS4 i powinno zamknąć usta wielu sceptycznie nastawionym do możliwości Xbox One.”

Wspaniałej grafice nie towarzyszy jednak wystarczająco ciekawa mechanika rozgrywki.

Jako gra stawiająca na walkę wręcz, Ryse cierpi na ogłupiający brak różnorodności i mechaniczne podejście do brutalności. Podstawowe elementy walki są w porządku, ale poza nimi nie otrzymujemy nic więcej. Nie ma tu miejsca na kreatywność graczy. Zatrważający jest też niedostatek modeli przeciwników - zobaczymy może sześć typów.”

„Choć powtarzalne i płytkie, Ryse dostarcza rozrywki, a świetna grafika i głupiutka fabuła nie zdążą się znudzić przed końcem fabuły. Jednak po przejściu gry odblokujemy zdecydowaną większość umiejętności głównego bohatera, a w rozgrywce nie ma nic, co przyciągnęłoby do kolejnego ukończenia produkcji.”

„Crytek lubi porównywać idealistycznego i praworządnego Mariusa do zepsutego i okrutnego Nerona, ale Ryse wydaje się być właśnie produktem upadającego imperium - pustą dekadencją.”

http://www.eurogamer.pl/articles/2013-11-21-pierwsze-recenzje-ryse-son-of-rome

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Ryse
« Odpowiedź #379 dnia: Listopada 21, 2013, 19:08:34 pm »
Ale ja się nie wykłócam. To wy macie problem, że każda strona bierze w łapę i kontrujecie każdy post, który śmie temu przeczyć. O mnie, za mnie możecie nawet im ddosować stronkę.
Nie każdy portal

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Ryse
« Odpowiedź #380 dnia: Listopada 21, 2013, 19:18:07 pm »
Jak gra, która chodzi w porywach w 25klatkach/sec a w skrajnych przypadkach w 14, w rozdzielczości 900p może deptać graficznie po piętach KZ:SF, które chodzi w pełnym 1080p 60fps/sec w skrajnych 40.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Ryse
« Odpowiedź #381 dnia: Listopada 21, 2013, 19:39:26 pm »
Jak gra, która chodzi w porywach w 25klatkach/sec a w skrajnych przypadkach w 14, w rozdzielczości 900p może deptać graficznie po piętach KZ:SF, które chodzi w pełnym 1080p 60fps/sec w skrajnych 40.
Do tego korytarzyk, kontra FPS, no ale pewnie jakiś polygon to napisał  :lol:

Jacek84

  • Gość
Odp: Ryse
« Odpowiedź #382 dnia: Listopada 21, 2013, 19:46:09 pm »
Kilka chłodnych zdań o Ryse:
http://www.eurogamer.pl/articles/2013-11-21-pierwsze-recenzje-ryse-son-of-rome
Jaki jest sens Eurogamera.PL skoro to po prostu tłumaczenie i to w dodatku nienajlepsze :/.

Ale ja się nie wykłócam. To wy macie problem, że każda strona bierze w łapę i kontrujecie każdy post, który śmie temu przeczyć. O mnie, za mnie możecie nawet im ddosować stronkę.
Nie każdy portal
W zasadzie nie wiem czy więcej niż 5 osób na całe forum czyta recenzje, więc uznajmy temat za skończony.
« Ostatnia zmiana: Listopada 21, 2013, 19:48:13 pm wysłana przez tarniak »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Ryse
« Odpowiedź #383 dnia: Listopada 21, 2013, 19:48:53 pm »
Myślałem, że tak działa ten serwis. Tłumaczy wszystko, jak leci z eurogamer.net i to jest podstawa jego egzystencji.

Jacek84

  • Gość
Odp: Ryse
« Odpowiedź #384 dnia: Listopada 21, 2013, 19:51:37 pm »
Myślałem, że tak działa ten serwis. Tłumaczy wszystko, jak leci z eurogamer.net i to jest podstawa jego egzystencji.
Niemiecki, portugalski i włoski na pewno mają swój szit.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Ryse
« Odpowiedź #385 dnia: Listopada 21, 2013, 19:56:40 pm »
W zasadzie nie wiem czy więcej niż 5 osób na całe forum czyta recenzje, więc uznajmy temat za skończony.


Masz rację, my tylko przeglądamy oceny.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Ryse
« Odpowiedź #386 dnia: Listopada 21, 2013, 20:08:17 pm »
Czego można było się od producentów tej gry poza grafiką...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jacek84

  • Gość
Odp: Ryse
« Odpowiedź #387 dnia: Listopada 21, 2013, 20:13:47 pm »
Masz rację, my tylko przeglądamy oceny.
Ty na pewno. Formuła recenzji jest niekompatybilna z Tobą, bo nie daj boże musiałbyś komuś przyznać rację.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Ryse
« Odpowiedź #388 dnia: Listopada 22, 2013, 08:09:57 am »
Śmieszna sprawa z recenzją IGN.
Recenzent jedzie po grze prawie przez cały czas trwania wideo, z kilkoma wyjątkami by pochwalić grafikę i historię, a gra mimo to dostaje dość wysokie 6.8.
PSN ID: WojtqGO

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Ryse
« Odpowiedź #389 dnia: Listopada 22, 2013, 13:09:16 pm »
Jak gra, która chodzi w porywach w 25klatkach/sec a w skrajnych przypadkach w 14, w rozdzielczości 900p może deptać graficznie po piętach KZ:SF, które chodzi w pełnym 1080p 60fps/sec w skrajnych 40.

Czyli Quake 3 (albo tetris :D) odpalony w 4k gniecie wszystkie next genowe gry.
Nie probuje udowadniac tutaj ze Ryse wyglada lepiej od KZ bo to kwestia gustu. Chodzi o bledny tok myslenia ze gra w nizszej rozdzialce nie ma prawa wygladac lepiej.
Pozatym jest chodzi o framerate, starajmy sie przynajmniej uzywac liczb zgodnych z prawda.
Z analiz wynika ze Ryse nie chodzi "w porywach" 25 fps tylko animacja wacha sie pomiedzy 30-26 fps przez wiekszosc czasu (z czego spadki do 26 to w duzej mierze egzekucje). To notabene podobny poziom co TLOU a nie przypominam sobie zeby gracze robili z tego big deal.
Z kolei Killzonowi daleko do 60fps w multi. Bardzo czesto jest grubo ponizej 50.
Troche obiektywizmu, nie przeklamujmy ;)


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Ryse
« Odpowiedź #390 dnia: Listopada 22, 2013, 13:29:12 pm »
Ja mogę grać w 900p pod warunkiem, że m$ dorzuci do zestawu telewizor 900p. W innym przypadku naprawdę wisi mi czy to jest 900, 960 czy 1079p. Skalowane = kiła. Na regularne spadki do 26 fps można przymykać oko w przypadku 7-letniej konsoli, ale u progu nowej generacji to nie przejdzie. Od next-genów oczekiwałem tylko dwóch rzeczy - natywnej rozdzielczości i płynności na poziomie minimum 30 klatek. Szrot tu i tu nie daje rady. Assassin's Creed 4 na PS4 robi na mnie zdecydowanie większe wrażenie niż wszystkie gry na xbone. Aha, nie porównywałbym 1080p50 do 900p26.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Ryse
« Odpowiedź #391 dnia: Listopada 22, 2013, 16:26:20 pm »
Skalowanie własnie jest zajebiste na platformach MS wiem bo gram na X360. Jest zero utraty jakości, na Xbox One będzie pewnie podobnie, tak więc 900p to 900p. Tego samego nie można powiedzieć o np. PS3 bo większość gier w które grałem po przeskalowniu to paćka. Skaler na PS3 to rozpacz, oby na PS4 nie było podobnie z takim np. BF4 :troll:.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Ryse
« Odpowiedź #392 dnia: Listopada 22, 2013, 16:30:09 pm »
Skaler w xbone został oficjalnie okrzyknięty gównianym, bo dodaje nienaturalne wyostrzenie, ale tobie by się to akurat podobało...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: Ryse
« Odpowiedź #393 dnia: Listopada 22, 2013, 16:33:15 pm »
Bez przesady, zero utraty jakości... Jakoś moje wspomnienia z gry w Halo ODST to wielkie schody na każdej krawędzi, więc utrata jakości zwyczajna, jak to przy skalowaniu bywa.

W PS3 skaler ponoć działał tylko w jedną stronę, więc pewnie dlatego wypadał gorzej niż ten w X360.

Nowa generacja to już inna sprawa i jak pokazały ostatnie screeny z Asasyna i CODa, PS4 radzi sobie nie gorzej niż XO ze skalowaniem obrazków do 1080p. Tyle, że XO ma więcej do skalowania i na pewno wypada pod tym względem gorzej niż PS4.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Ryse
« Odpowiedź #394 dnia: Listopada 22, 2013, 16:39:10 pm »
Bez przesady, zero utraty jakości... Jakoś moje wspomnienia z gry w Halo ODST to wielkie schody na każdej krawędzi, więc utrata jakości zwyczajna, jak to przy skalowaniu bywa.
Dziwne, bo większych zębów nie powinno być.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Ryse
« Odpowiedź #395 dnia: Listopada 22, 2013, 20:56:46 pm »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Ryse
« Odpowiedź #396 dnia: Listopada 23, 2013, 10:43:53 am »
Ja mogę grać w 900p pod warunkiem, że m$ dorzuci do zestawu telewizor 900p. W innym przypadku naprawdę wisi mi czy to jest 900, 960 czy 1079p. Skalowane = kiła. Na regularne spadki do 26 fps można przymykać oko w przypadku 7-letniej konsoli, ale u progu nowej generacji to nie przejdzie. Od next-genów oczekiwałem tylko dwóch rzeczy - natywnej rozdzielczości i płynności na poziomie minimum 30 klatek. Szrot tu i tu nie daje rady. Assassin's Creed 4 na PS4 robi na mnie zdecydowanie większe wrażenie niż wszystkie gry na xbone. Aha, nie porównywałbym 1080p50 do 900p26.

Przeciez wyraznie zaznaczylem ze nie zamierzam ich porownywac.
Chodzilo o samo naginanie faktow.
Jak ktos sie spodziewal ze wraz z nowa generacja znikna spadki fps, to musi byc bardzo naiwny. Nawet gdyby next geny byly 10 razy mocniejsze, to nie rozwiazaloby to problemu. Developerzy beda zawsze cisnac na lepszy wyglad kosztem plynnosci. Ze spadkami animacji trzeba bedzie sie liczyc jeszcze przez bardzo dlugi czas.
Inna sprawa ze w jednych grach fanboje beda przymykac na to oko, by w innych wytykac to przy kazdej nadarzajacej sie okazji.
Zgadzam sie natomiast z tym, ze skalowanie obrazu powoduje wyrazna utrate jakosci (czasami bardziej widoczna, czasami mniej).
Zreszta powtarzalem to od dawna.
Tylko ze wiekszosci graczy konsolowych skalowanie z 720p nie stanowilo absolutnie zadnego problemu.
Gry na PC byly wrecz wysmiewane ze wygladaja "praktycznie tak samo", mimo 1080p i wyzej, duzo lepszego AA, cieni, tekstur, AF, LOD, fps....
Teraz nagle te rzeczy zaczely robic duza roznice ;)

Skalowanie własnie jest zajebiste na platformach MS wiem bo gram na X360. Jest zero utraty jakości, na Xbox One będzie pewnie podobnie, tak więc 900p to 900p. Tego samego nie można powiedzieć o np. PS3 bo większość gier w które grałem po przeskalowniu to paćka. Skaler na PS3 to rozpacz, oby na PS4 nie było podobnie z takim np. BF4 :troll:.
Nie ma czegos takiego jak brak utraty jakosci przy skalowaniu. 900p w niektorych grach wyglada jeszcze w miare dobrze (choc i tak widac ze ostrosc obrazu na tym traci).
Nie zauwazylem tez niczego specjalnego w skalowaniu z 720p w X360.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: Ryse
« Odpowiedź #397 dnia: Listopada 23, 2013, 11:17:26 am »
Bez przesady, zero utraty jakości... Jakoś moje wspomnienia z gry w Halo ODST to wielkie schody na każdej krawędzi, więc utrata jakości zwyczajna, jak to przy skalowaniu bywa.
Dziwne, bo większych zębów nie powinno być.

Skalowanie nie oznacza dodania lepszego AA. A jak się skaluje grę z 640p bez AA do 1080p, to raczej normalną rzeczą są zębiska na każdej krawędzi. W sumie to ten skaler faktycznie w większej mierze starał się wyostrzyć przeskalowany, rozpaćkany obraz, chociaż i tak nie zawsze efekt końcowy zadowalał...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Ryse
« Odpowiedź #398 dnia: Listopada 23, 2013, 12:13:51 pm »
Na PS3 po skalowaniu jest zazwyczaj paćka np. Ninja Gaiden Sigma jak więc widać na Xe jest odwrotnie i dużo lepiej czego dowodem jest zdjęcie porównawcze.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Ryse
« Odpowiedź #399 dnia: Listopada 23, 2013, 12:34:37 pm »
Jakie znowu zdjęcie porównawcze?