Autor Wątek: Wii U - Wątek główny  (Przeczytany 430980 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #640 dnia: Września 13, 2012, 17:00:04 pm »
Zmień czcionkę na stronie, bo jest do dupy, serio.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #641 dnia: Września 13, 2012, 17:01:52 pm »
Wpis, przeczytałem zdanie i niedobrze mi się zrobiło, fatalnie się czyta.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #642 dnia: Września 13, 2012, 17:03:39 pm »
Best webdesign ever.  :D Wygląda jak panel sterowania statkiem obcych.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #643 dnia: Września 13, 2012, 17:06:38 pm »
Ciekawe czy Black Ops2 na WiiU tez będzie w sub HD  :troll:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #644 dnia: Września 13, 2012, 17:07:44 pm »
Masakra - Bayonetta 2 jako exclusive. Czy ja coś przegapiłem? Satoru Shibata nie podał cen i daty premiery a tylko wspomniał, że jeszcze w tym roku?


:( :( mam nadzieję, że czasowy.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #645 dnia: Września 13, 2012, 17:09:08 pm »
Ciekawe czy Sony i Microsoft obniżą ceny konsol, taka obniżka skutecznie mogłaby zniechęcić do zakupu WiiU. Cóż, ja nie zostałem wgnieciony w fotel, ot stara konsola z bajerem w postaci tableta.


Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #646 dnia: Września 13, 2012, 17:10:23 pm »
Masakra - Bayonetta 2 jako exclusive. Czy ja coś przegapiłem? Satoru Shibata nie podał cen i daty premiery a tylko wspomniał, że jeszcze w tym roku?


:( :( mam nadzieję, że czasowy.
Nintendo jest wydawcą, więc wątpię

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #647 dnia: Września 13, 2012, 17:14:35 pm »
Best webdesign ever.  :D Wygląda jak panel sterowania statkiem obcych.

Dzięki, wciąż nad nim pracuję. Co do czcionki to na dniach dam wybór.

Bayonetta 2 - oby czasowy, nie lubię jak gra jest ekskluzywna dla danego systemu - wolę sam decydować na której konsoli czy PC będzie mi się lepiej grało ale wiadomo - nowa konsola musi się sprzedać, więc Nintendo troche gier podbierze Ps3 i X360 - przynajmniej na początku

Ciekaw jestem czy ta subskrybcja Nintendo Premium będzie u nas działać.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #648 dnia: Września 13, 2012, 17:20:46 pm »
Ciekawe czy Black Ops2 na WiiU tez będzie w sub HD  :troll:
Na ekranie padletu bankowo. ;) Poszukaj informacji o grafice która siedzi w wiiu, wszystko jest już potwierdzone przez devów. Przy obecnych piecowych gpu (i zapewne nextgenach) to nic wielkiego ale w porównaniu do ps3 czy xo to jest kolos. Czego nie można powiedzieć o cpu na poziomie XO. :lol: Już wiadomo że niektóre multiplatformowe giery z grafą hi-end na wiiu będą smigały w 1080p (+ proste menusy na padlecie) a nie 720p jak obecne konsolki. AC3 i batman dokładniej. To nie graficzny nextgen ale tak samo nie trudno to nazwać currentgenem, pewnie coś w pół drogi. Za 300 dolków jak dla mnie znośna sprawa.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #649 dnia: Września 13, 2012, 17:37:23 pm »
Niech się wali Sony i MS z ich next genami, na których przez mega grafę i olbrzymie koszty potrzebne do jej wygenerownia, będą ukazywały się tylko odgrzewane kotlety robione na jedno kopyto (Uncharted trylion, Killzone 25 itd.). Nintendo nie jest głupie i  wie, że super grafa prowadzi do unicestwienia branży ( ile to już firm robiących gry padło). Mam nadzieję, że dzięki przestarzałej technolgi WiiU stanie się konsolą dla tych, którzy mają pomysły, a nie mają dziesiątków milionów dolarów na fotorealistyczne gierki. Osobiście liczę na odrodzenie się japońskiej myśli robienia gier, która teraz nie cierpi na brak pomysłów, ale zwyczajnie na brak kasy. Mam nadzieję, że Bayonetta 2 jest pierwszą oznaką trendu, który nadejdzie. Liczę też na to, że WiiU doczeka się mnóstwa jrpgów z prawdziwego zdarzenia. Oby.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #650 dnia: Września 13, 2012, 17:42:27 pm »
A co nowego wprowadzają jrpgi ? To są  te same kotlety co Uncharted czy Gears of War itp.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #651 dnia: Września 13, 2012, 17:48:40 pm »
Niech się wali Sony i MS z ich next genami, na których przez mega grafę i olbrzymie koszty potrzebne do jej wygenerownia, będą ukazywały się tylko odgrzewane kotlety robione na jedno kopyto (Uncharted trylion, Killzone 25 itd.). Nintendo nie jest głupie i  wie, że super grafa prowadzi do unicestwienia branży ( ile to już firm robiących gry padło). Mam nadzieję, że dzięki przestarzałej technolgi WiiU stanie się konsolą dla tych, którzy mają pomysły, a nie mają dziesiątków milionów dolarów na fotorealistyczne gierki. Osobiście liczę na odrodzenie się japońskiej myśli robienia gier, która teraz nie cierpi na brak pomysłów, ale zwyczajnie na brak kasy. Mam nadzieję, że Bayonetta 2 jest pierwszą oznaką trendu, który nadejdzie. Liczę też na to, że WiiU doczeka się mnóstwa jrpgów z prawdziwego zdarzenia. Oby.
Piąta wersja Monster Huntera 3 zwana Ultimate która będzie pewnie HD wersją 3G (po MH3/WII, MH Portable 3rd/PSP, MH Portable 3rd HD Ver./PS3, MH 3G/3DS) to idealny przykład.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #652 dnia: Września 13, 2012, 17:56:00 pm »
dante0- Oczywiście na mocnej maszynie nie da się zrobić prościej wyglądającej gierki... No i dużo trudniej robi się z model 20k polygonów gdzie mniej trzeba się martwić o budżet poly i poprawność siatki niż taki gdzie masz 5 tysięcy i próbujesz z gówna bat ukręcić żeby to jakoś wyglądało na dzisiejsze standardy. Wiesz ja nie w temacie, tak to działa? Mniej poly = mniej dolarów? :D
Słabsza moc konsoli nie redukuje kosztów w żaden sposób. To parcie na wykorzystanie większej mocy generuje koszta ale to jest wybór developera/ nacisk konsumentów a nie coś zależne od mocy czy niemocy sprzętu. Minecraft kurwa.
« Ostatnia zmiana: Września 13, 2012, 18:02:01 pm wysłana przez monio4 »

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #653 dnia: Września 13, 2012, 18:01:34 pm »
Na Wii wyszło dosyć sporo innowacyjnych gier. Wii U też zachęca do eksperymentowania, ale oczywiście wszystko z umiarem. Mam nadzieję, że każda gra będzie korzystać z kilku rozwiązań a nie wszystko na siłę jak w Zombi U i niektórych grach na Vitę. Wiadomo znowu zostaniemy zalani crapami, ale tym razem powinniśmy ich dostać mniej niż na Wii a więcej dobrych produkcji. Ciekawe czy Bethezda nie jest dalej zainteresowana Wii U po tej konferencji. Pewnie zaraz zapowiedzą port Skyrima.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #654 dnia: Września 13, 2012, 18:03:09 pm »
Oni już wcześniej raczej wiedzieli czym jest WiiU i co w nim siedzi, konferencja mało ma pewnie do tego.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #655 dnia: Września 13, 2012, 18:06:37 pm »
dante0- Oczywiście na mocnej maszynie nie da się zrobić prościej wyglądającej gierki... No i dużo trudniej robi się z model 20k polygonów gdzie mniej trzeba się martwić o budżet poly i poprawność siatki niż taki gdzie masz 5 tysięcy i próbujesz z gówna bat ukręcić żeby to jakoś wyglądało na dzisiejsze standardy. Wiesz ja nie w temacie, tak to działa? Mniej poly = mniej dolarów? :D
Słabsza moc konsoli nie redukuje kosztów w żaden sposób. To parcie na wykorzystanie większej mocy generuje koszta ale to jest wybór developera/ nacisk konsumentów a nie coś zależne od mocy czy niemocy sprzętu. Minecraft kurwa.

Coś tu nie gra. Najpierw się tworzy model z gigantyczną ilością poligonów a potem się tnie poligony pod grę - czyli optymalizacja pod dany system. Dlaczego? Przede wszystkim po to aby do prerenderów nie robić podwójnie modelu tego samego obiektu. Dobrym też dowodem na to jest np Mortal Kombat na Vitę - beznadziejnie pocieli ilość polygonów z wersji Ps3/x360 przez co postacie wyglądają jak z PSX - widać, że poszli po kosztach i pocieli polygony z automatu.

Zgodzę się z tym, że słaba konsola to większe koszty ale tylko przy pisaniu gry multiplatformowo, czyli tworzą najpierw grę na PC czy Wii U a następnie trzeba pokombinować aby to jakoś się prezentowało na X360 i PS3 - wtedy idzie kasa na optymalizację

Oni już wcześniej raczej wiedzieli czym jest WiiU i co w nim siedzi, konferencja mało ma pewnie do tego.

Nie do końca chodzi mi o hardware - im też nie chodzi o hardware tylko o to czy konsola ma szanse się dobrze sprzedać - ja po tej konferencji nie mam wątpliwości, że Wii U odniesie sukces

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #656 dnia: Września 13, 2012, 18:14:57 pm »
A co nowego wprowadzają jrpgi ? To są  te same kotlety co Uncharted czy Gears of War itp.
Nie pisałem nic o ,,nowym" w jrpg. Napisałem że:

Cytuj
WiiU doczeka się mnóstwa jrpgów z prawdziwego zdarzenia

Rozwijając myśl. Mnóstwo jrpgów ukazuje się teraz na konsole przenośne, a nie na te ,,duże". Mniejsze koszty - wiadomo. Mam nadzieję, że przestarzała technologia WiiU sprawi, że kieszonkonsolka nie będzie jedynym wyborem dla twórcy, gdy ten będzie chciał zrobić jrpga.

Jeśli chodzi o ,,nowe" w jrpgach to może to dopiero nadejść. Wystarczy sobie przypomnieć, kiedy ukazywały się najlepsze i najbardziej innowacyjne gry z tego gatunku. Wtedy, gdy technologia była przestarzała, a twórcy nie tracili czasu na dopieszczanie grafy.

@Juras
To co powyżej. Poza tym nie o MH3 pisałem. Daj WiiU czas. Poza tym jeśli wierzysz, że na PS4 doczekasz więcej innowacyjnych gierek to powodzenia.

@monio4
Cytuj
Oczywiście na mocnej maszynie nie da się zrobić prościej wyglądającej gierki...
Da się, tylko po co jak i tak dostanie 5/10 i nikt jej nie kupi, bo będzie rządził będzie odgrzewany kotlet zwany Unchartedem 25.

Cytuj
No i dużo łatwiej robi się z model 20k polygonów gdzie mniej trzeba się martwić o budżet poly i poprawność siatki niż taki gdzie masz 5 tysięcy i próbujesz z gówna bat ukręcić żeby to jakoś wyglądało na dzisiejsze standardy.
Tylko że NN przez swoją konsolkę pokazuje, że ma graficzne ,,standardy" w pupie :) Kupując WiiU nikt nie będzie liczył na grafę z PS4, tak więc nikt nie będzie msiał sobie włosów z głowy wyrywać i tracić kasiory na to, aby jego gra graficznie dorównała tym z next genów.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #657 dnia: Września 13, 2012, 18:32:43 pm »
Rozwijając myśl. Mnóstwo jrpgów ukazuje się teraz na konsole przenośne, a nie na te ,,duże". Mniejsze koszty - wiadomo. Mam nadzieję, że przestarzała technologia WiiU sprawi, że kieszonkonsolka nie będzie jedynym wyborem dla twórcy, gdy ten będzie chciał zrobić jrpga.

Jeśli chodzi o ,,nowe" w jrpgach to może to dopiero nadejść. Wystarczy sobie przypomnieć, kiedy ukazywały się najlepsze i najbardziej innowacyjne gry z tego gatunku. Wtedy, gdy technologia była przestarzała, a twórcy nie tracili czasu na dopieszczanie grafy.

@Juras
To co powyżej. Poza tym nie o MH3 pisałem. Daj WiiU czas. Poza tym jeśli wierzysz, że na PS4 doczekasz więcej innowacyjnych gierek to powodzenia.

Fanzolisz i tyle.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #658 dnia: Września 13, 2012, 18:41:10 pm »
Best webdesign ever.  :D Wygląda jak panel sterowania statkiem obcych.


Mnie to wyglądało bardziej jak jakas aukcja z allegro.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #659 dnia: Września 13, 2012, 18:50:51 pm »
Best webdesign ever.  :D Wygląda jak panel sterowania statkiem obcych.


Mnie to wyglądało bardziej jak jakas aukcja z allegro.

Tak właśnie - celowałem w prostotę obsługi - nie inspirowałem się co prawda allegro, ale dobre porównanie. Dzięki kolego ;P

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #661 dnia: Września 13, 2012, 20:08:49 pm »
1500 złotych. Z przelicznika euro z 350 tak wychodzi w sumie...

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #662 dnia: Września 13, 2012, 21:18:02 pm »
1500 złotych. Z przelicznika euro z 350 tak wychodzi w sumie...

Będą oferty za 1399 zł albo i mniej - lepiej poczekać z preorderem

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #663 dnia: Września 13, 2012, 21:34:10 pm »
ja tam widzę, ze <1300 zł.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #664 dnia: Września 13, 2012, 21:43:01 pm »
Ciekawe czy Sony i Microsoft obniżą ceny konsol, taka obniżka skutecznie mogłaby zniechęcić do zakupu WiiU. Cóż, ja nie zostałem wgnieciony w fotel, ot stara konsola z bajerem w postaci tableta.


Prawdopodobnie Sony na TGS pokaże nowe wersje slim PS3 co zapewne będzie się wiązać z obniżką ceny.


Już wiadomo że niektóre multiplatformowe giery z grafą hi-end na wiiu będą smigały w 1080p (+ proste menusy na padlecie) a nie 720p jak obecne konsolki. AC3 i batman dokładniej.
Gdzies czytałem, że ktoś już to zdementował i gry będą chodzić tylko w 720p ale mogę się mylić.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #665 dnia: Września 13, 2012, 22:21:19 pm »
ja tam widzę, ze <1300 zł.

Pisałem o wersji Black. Na MUVE ta wersja jest za 1499 zł Biała mnie nie interesuje - te 200 zł za większy flash i reszte dodatków to śmieszne pieniądze. Dodatkowo kolor - od początku planowałem czarną edycję.

Spidey^

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #666 dnia: Września 14, 2012, 00:25:12 am »
Japan - Wii U Nintendo Direct #1 live stream/blog
Cytuj
- Wii U supports full HD 1080p, uses a "GPGPU." Main mem: 1 GB. System: 1 GB. Total: 2GB
 - Games use only 1 GB of main memory. System memory is for OS. Game discs 25 GB, 22.5 MB/s
 - browser can be used while playing
 - The Wii U consumes up to 75 watts of electricity
 - import your Virtual Console and Wii Ware games from the Wii
 - 40 watts is average for the system
 - Wii mode for Wii games
 - low latency for GamePad
 - watch videos, play games on the GamePad
 - You can do multiplayer using a GamePad and several Wii remotes. Dual-screen play possible
 - "Play together on Wii U, play alone on Wii U".
 - Vertical stand, GamePad stand set to be available.
 - Pro Controller: ~5000 yen.
 - NSMBU and NintendoLand to go on sale on launch day, for ~6000 and ~5000 yen
 - NSMBU is the 1st Mario game to launch with a Nintendo system since N64
 - 2 SKU's premium and basic set
 - standard set is 8GB, premium is 32GB

Cytuj
- due out Dec. 8th
 - Nintendo Network Premium runs through 12/2014. Premium includes controller stands.
 - Nintendo Network Premium provides points for purchases, 10% back on digital purchases.
http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=185310

Wersja premium będzie  kosztowała 31,5k jen (1300 zł) ,a normalna wersja 26,25k jen (1050zł)

http://dagobah.net/flash/dontlaugh.swf

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #667 dnia: Września 14, 2012, 02:30:56 am »
Najpierw się tworzy model z gigantyczną ilością poligonów a potem się tnie poligony pod grę
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Napisz mi jeszcze jak to mocno się zagłębiałeś w 3d.

czyli optymalizacja pod dany system. Dlaczego? Przede wszystkim po to aby do prerenderów nie robić podwójnie modelu tego samego obiektu.
Widze że tym temacie też jesteś specem. Nie rozumiesz podstaw procesu powstawania i wyświetlania grafy do gierek. Po primo to nie optymalizacja, jak już po ludzku to "konwersja" a profesjonalnie to się nazywa retopologia. Optymalizacja to robienie z modelu lowpoly takiego który ma trochę mniej polygonów. Przy retopologii nic nie optymalizujesz tylko robisz zupełnie nowy model (lowpoly) w oparciu o pierwszy model (hipoly). W gierkach oczywiście według innych zasad prowadzenia siatki niż modedle hipoly czy modele do filmów animowanych.
Modele hipoly nie są tworzone do żadnych prerenderów. Gdzie ty w ogóle widziałeś ostatnio jakieś prerendery w grach, chyba na iphone. Materiały które lecą do gazet to modele z gierki + podmalówka w shopie. Tak samo okładki tylko że tam jest jeszcze więcej photoshopa a mniej 3d (Poszukaj prac Marka Okonia, to polak który robi okładki do hitowych gierek). Natomiast jak już robią animowany cinematic to modele robi się od początku innymi technikami i zawsze robi to zewnętrzne studio które się w tym specjalizuje czyli oczywiście inna ekipa grafików.
Jakieś 90% powodów dlaczego robi się modele hipoly do gierek to najważniejsza dla obecnej generacji konsolek zmiana w wyświetlaniu grafiki czyli per pixel lighting i normalmaping. Cieniowanie tekstury zamiast geometrii modelu. Robisz model z dużą ilością detalu który przenosisz na teksturę która ten detal udaje. http://wiki.polycount.com/NormalMap/ + http://wiki.polycount.com/AmbientOcclusionMap
Reszta powodów szybkość robienia hipoly. Przy obecnych narzędziach robi się je zajebiście szybko a sam proces jest mocno artystyczny a nie jak jeszcze 10 lat temu głownie techniczny.

pocieli polygony z automatu.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Dojebałeś. Coś ostatnio mi pierdzieliłeś żebym nie mówił jak nie wiem. Przestrzegaj swoich własnych zasad, ok?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Da się, tylko po co jak i tak dostanie 5/10 i nikt jej nie kupi, bo będzie rządził będzie odgrzewany kotlet zwany Unchartedem 25.
Meatboy, Limbo, Flower, Minecraft, Jurney, pierdolisz, fanboisz. ;)
« Ostatnia zmiana: Września 14, 2012, 02:40:43 am wysłana przez monio4 »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #668 dnia: Września 14, 2012, 07:37:38 am »
Zostało potwierdzone, że Black OPS2 na WiiU bedzie śmigał w 60 klatkach i 1080p. Czyli jednak sprzęt rzeczywiście jest mocniejszy od current genów. Dziwne, tylko, że nie widać tego po excusiveach, które nie są portami i w od podstaw bez ograniczeń są pisane na WiiU.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #669 dnia: Września 14, 2012, 10:09:36 am »
Te exy powstawały jeszcze na devkitach które były dużo słabsze niż konsola jaką kupimy. Lepszą grafę w exach zobaczymy wiele miesięcy po premierze. Z nintendowych tytułów widać będzie po metroidzie i zeldzie. Reszta gierek od N i mariany zawsze miały prościutką grafikę.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #670 dnia: Września 14, 2012, 12:53:13 pm »
mariany zawsze miały prościutką grafikę.
Galaxy 1&2  jest prześliczne przecież.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #671 dnia: Września 14, 2012, 13:25:35 pm »
Nie sledze za bardzo tego tematu wiec zapytam. Czy Wii U ma wsteczna kompatybilnosc? Tzn. mam plytke z Super Mario Galaxy z Wii, wkladam ja do Wii U i gram bez problemow. T/N?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #672 dnia: Września 14, 2012, 13:32:57 pm »
Nie sledze za bardzo tego tematu wiec zapytam. Czy Wii U ma wsteczna kompatybilnosc? Tzn. mam plytke z Super Mario Galaxy z Wii, wkladam ja do Wii U i gram bez problemow. T/N?
Tak. Z GC już nie działa.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #673 dnia: Września 14, 2012, 13:37:38 pm »
Ok. Dzieki.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #674 dnia: Września 14, 2012, 14:29:19 pm »
Galaxy 1&2  jest prześliczne przecież.
Prześliczne i ma grafę prościutką jak siemasz. Estetyka nie ma się do mocy.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #675 dnia: Września 14, 2012, 14:33:44 pm »
Galaxy 1&2  jest prześliczne przecież.
Prześliczne i ma grafę prościutką jak siemasz. Estetyka nie ma się do mocy.
Okej, może obiekty są proste, ale tam oświetlenie jest (dosłownie) kosmiczne, pewnie przez masę shaderów/ch** wie czego.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #676 dnia: Września 14, 2012, 14:54:12 pm »
Wii może się mogło zmęczyć na tych shaderach i wyglądają super ale przy takich popierdolonych animowanych shaderach z Unreala to nadal no big deal.

Wsteczna kompatybilność to jest coś co mnie osobiście jara grzeje bardzo. Żeby teraz podłączyć stare wii do monitora który nie ma wejść analogowych potrzebne są konwertery za 200 stówy do tego w ogóle niedostępna w polsce  (scart->hdmi/ scart->dvi). :mad: Nawet się zastanawiałem czy nie kupić sobie telewizora jako drugi monitor. Tylko teraz weź taki znajdź żeby miał dobrą jakość, fullhd w 24 calach i to stare gówniane złącze. Nie mówię że nie ma ale ja nic sensownego nie znalazłem.


Mam wyje**ne na to co niny mówi o 50 gierkach w "lunch window" (4 miesiące od premiery  :lol:) bo przy 3DSie się wszyscy na tym przejechali, ja do dziś czekam na Animal Crossing. Tutaj video z gierkami które będą dostępne w pierwszym dniu razem z premierą wiiu. Jest całkiem syto. Paradoksalnie do mojego hejtu na serię to liczę że COD sprzeda się zajebiście na wiiu i inwestorzy to zauważą.
« Ostatnia zmiana: Września 14, 2012, 17:21:39 pm wysłana przez monio4 »

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #677 dnia: Września 14, 2012, 17:28:19 pm »
Meatboy, Limbo, Flower, Minecraft, Jurney, pierdolisz, fanboisz. ;)
Wobec gierek z psn są dużo mniejsze wymagania jeśli chodzi o grafę niż wobec ,,dużych" tytułów. Nikt nie chce od nich, aby wyglądały jak GoW czy Crysis 2.

Przykłady potwierdzające moją teorię: Yakuza 3,4, Binary Domain, Nier czy Bayonetta (w wersji na ps3). Tak na szybko. Wszystkie te gry sa niesamowicie grywalne, kuleją jednak graficznie, co odbija się na ich ocenach i sprzedaży. Taki Nier to najlepszy jrpg na ps3 (przynajmniej fabularnie), a został totalnie zignorowany przez przeciętnego gracza, bo wygląda jak gra z ps2. 

 No i nie jestem fanbojem NN. W domu mam tylko konsole od Sony :)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #678 dnia: Września 14, 2012, 17:47:54 pm »
Dobrą zagrywką ze strony M$ i Sony byłoby zaprezentowanie next-genów na TGS. Pokazać wypasioną grafikę, nawet jakieś rendery i rzucić hasło, ze premiera w 2013 roku i skutecznie by odwrócili uwagę i zniechęcili do kupna teraz next-gena.

Teraz WiiU jako najmocniejszy sprzęt na rynku na niektórych osobach może robić wrażenie, ale jakby zestawić gry na konsolę N z grami na PS4 i XBOX3 to WiiU wyglądałoby jak przestarzały sprzęt (BTW czym właściwie jest).

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #679 dnia: Września 14, 2012, 17:49:20 pm »
Wsteczna kompatybilność to jest coś co mnie osobiście jara grzeje bardzo. Żeby teraz podłączyć stare wii do monitora który nie ma wejść analogowych potrzebne są konwertery za 200 stówy do tego w ogóle niedostępna w polsce  (scart->hdmi/ scart->dvi). :mad: Nawet się zastanawiałem czy nie kupić sobie telewizora jako drugi monitor. Tylko teraz weź taki znajdź żeby miał dobrą jakość, fullhd w 24 calach i to stare gówniane złącze. Nie mówię że nie ma ale ja nic sensownego nie znalazłem.

Wspomnę tylko, że Wii ma też coś takiego jak component - mniej archaicznego i tańszego do przekonwertowania na VGA, ale rozumiem, że i z tym możesz mieć problem, gdy masz tylko HDMI w monitorze co jest niemal niemożliwe w pro sprzęcie.


Tak na marginesie Mario Galaxy prezentuje się rewelacyjnie na Wii. wiadomo nie jest to poziom Unreal 3 ale taką oprawą niepowstydziłby się x360 czy PS3

czyli optymalizacja pod dany system. Dlaczego? Przede wszystkim po to aby do prerenderów nie robić podwójnie modelu tego samego obiektu.
Widze że tym temacie też jesteś specem. Nie rozumiesz podstaw procesu powstawania i wyświetlania grafy do gierek. Po primo to nie optymalizacja, jak już po ludzku to "konwersja" a profesjonalnie to się nazywa retopologia. Optymalizacja to robienie z modelu lowpoly takiego który ma trochę mniej polygonów.... [/quote]

Fakt nie jestem super oczytany w tematach Blender itd, sam miałem doczynienia więcej z profesjonalnym oprogramowaniem jak LightWave 3D jeśli wiesz o czym ja piszę. Tam miałeś specjalne narzedzia w modelerze, którymi mogłeś ciąć polygony aż uzyskałeś odpowiednią "optymalizację"

Kolejna kwestia - czy Ty uważasz, że w tych czasach ktoś się bawi w budowanie kilku obiektów od podstaw z prymitywów w modelerze? Teraz mamy skanery i digitalizery 3D. Wszystko jest przenoszone do modelera i tam poprawiane. Nie wiem kto jeszcze buduje obiekty od podstaw ale ok - od kilku lat olałem temat więc może coś się zmieniło - nie twierdzę, że jestem specem bo nim nie jestem ale czuję, że mam znacznie większą wiedzę w tym temacie niż Ty
« Ostatnia zmiana: Września 14, 2012, 17:57:14 pm wysłana przez bandi »