ak samo czytałem tu tony pierdolenia o tym że 3DS jest słabszy od PSP
Może i jest mocniejszy ale 90% gier wygląda porównywalnie bądź słabiej od tych z PSP.
Do złego wii z chujowymi bebechami na które ukazało się kilkanaście kilerów w tym najbardziej doceniona gra tej generacji.
Kilkanascie kilerów? O cholere, o czymś chyba nie wiem. Sprawdźmy jakie to ma exclusivy Wii z wysokimi notami:
Super Mario Galaxy i druga część
The Legend of Zelda: Skyward Sword
Super Smash Bros. Brawl
Xenoblade Chronicles
Metroid Prime 3
i w zasadzie tyle excusivów ze średnią ocen ponad 90%. Raptem 5-6 gier, a jeżeli ktoś nie lubi marianów i spółki to zostaje jedna, dwie gry. Czyli Wii konsola z przestarzałym sprzętem, strasznie droga na to co oferuje, ma kilka świetnych excusiveów. Zajebiście!!!
Co za frajerzy w ogóle kupili sprzęt z tak niskim taktowaniem zegarów procka i ilością pamięci jak telefon komórkowy. Debile dali się wydymać i dostali jakieś tam zeldy (TLoZ:SS 93.11%) czy jakiegoś spedalonego Mario (SMG 97.64%) i jakąś podróbkę Halo. je**ne nintengo dyma ludzi tak samo jak apple
Świetnie napisane. Ludzie dali się naciągnąc na nową konsolę, która jest tym samym co GC tylko ma nowy pad i właściwie to zamiast całego Wii mogli wypuscić nowy pad do Gamecuba. Wydali kase na 3 razy za drogą konsolę dla kilku gier.
Tu nie chodzi o gry ale o sprzęt. Bo przeciez N co 2 lata mogło by wypuszczać przestarzały sprzęt z nowymi zeldami i marianami i te gry byłyby świetne, ale ni o to chodzi. Chodzi to to, że ludzie dają sobie wcisnąć przestarzały sprzęt w wygórowanej cenie.
Ja byłem zainteresowany Wii U (jak i Wii) do czasu pokazania screenów. No a teraz po analizie hardware wszystko się w całość łączy. Nie martw się, jak już będzie wiadomo jak bardzo słabe jest WiiU i jaki to naciagacz kasy z technologią sprzed 5 lat to będę rzadko tutaj wpadać :<
Grafika > Fun
To co. Według cienie, N mogłoby wypuścić konsolę troszkę lapszą od Wii, wycenić taką konsole na 400$ i byłoby OK, no bo przecież wszyscy wiemy, ze Grafika < Fun
Za 10 lat N wypusci nowa konsolę słabszą od PS2, ale będzie zelda i mario i fani N zaczną krzyczeć, ze przeciez grafika się nie liczy, a tylko "fun" i znowu polecą kupić konsolę za 400 dolców.
Chyba nie o to chodzi i takie zachowanie swiadczy coś o fanach N.
Szczerze to nie, kupilem go dla nowych gier i pada a nie dla mocy konsoli.
Kolejne potwiedzenie tego co mówię. Nintendo mogłoby z każdym nową serią swoich geir wypuszczać nową konsolę i znaleźli by się tacy jak red, którzy jak twierdzą "kupilem go dla nowych gier i pada a nie dla mocy konsoli." Czyli dają sobie wciskać kazdy kit, za każdą kase jaki im Nintendo zapoda.
zagraj w to powyżej + 3d land z 3dsa i może zrozumiesz fenomen mario
Ja grałem w Mario64 i już takie Spyro czy Gex są dla mnie dużo ciekawsze.
Pierwsze gierki na PS3: prawie wszystko w SubHD skalowane do 720, brak aa, dropy framerateu.
Po pierwsze nie prawda, ze większość gier była w SubHD.
Poza tym, nie pamiętam, by gry na PS3/360 chodziły w rozdzielczości takiej jak poprzednia generacja (480p), albo niższej. WiiU jako next gen wychodzi i gry chodzą w rozdzielczości jak z poprzedniej generacji bądź niższej i skalowane do 720p.
Wtedy oczywiście też masa pierdolenia że wszystko jest niewiele lepsze od Xboxa1 i gdzie te nesxtgeny.
Nie było takiego gadania. Mieliśmy duży skok rozdzielczości, shadery, nowe efekty lepsze tekstury.
Teraz wychodzi konsola z następnej generacji i okazuje się, że w ogóle gry nie są ładniejsze od gier z 7 letniej obecnej generacji, a co więcej graficznie jak narazie jest poziom prezentuje gorszy. Czegoś takiego nei było 7 lat temu
Następna generacja gier, rok po premierze, gierki robione na normalnych devkitach i przy jakieś comunity developerów wymieniającym się doświadczeniem.
Sam wiesz jak to było jak wyszło PS3 i X360. Deweloperzy nie mieli pojęcia o shaderach, dla nich to wszystko to była nowość. Nie mieli gotowych silników, nie mieli nowych algorytmów, nie mieli doświadczenia z taką architekturą, z dyskiem twardym w standardzie itp. Nowa generacja to była dla nich nowość. Teraz deweloperzy sa obcykani w shaderach i wszystkich nowinnkach technologicznych. Mają tysiące własnych bibliotek i rozwiązań napisanych, jak i mają własne silniki i innne gotowe silniki które mogą wykorzystać. Nawet teraz łatwiej będzie im przejść z PS3 i X360 na nastepna generację bo nie ma takiej zmiany w efektach i podejściu do grafiki. Kiedyś wszystko opierało się na polygonach i teksturach, teraz wszystko to shadary i posprocessing i te elementy decydują o jakości grafiki - a własnie to wszystko weszło razem z PS3 i 360, wcześniej tego nie było i deweloperzy musieli sie naucczyć i przestawić na nowa filozofię tworzenia gier. W przypadku WiiU tak nie ma.