Autor Wątek: The Legend of Zelda: Breath of the Wild  (Przeczytany 155819 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #640 dnia: Marca 03, 2017, 15:40:18 pm »
Mam dylemat czy kupic zestaw Switch+Zelda czy nie  :roll: Prawie 1700zl jednak... :roll: Daje sobie czas do konca tygodnia aby 'przespac' sie z tematem. Nigdy w zyciu nie bralem konsoli podczas premiery, ale tym razem pokusa przeogromna.
Jak masz wolne środki to bierz i się nie zastanawiaj.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #641 dnia: Marca 03, 2017, 15:50:03 pm »
Powiem tak, granie w Zeldę na klopie 10/10. Na 50-calowym tv wygląda po prostu znośnie (poza trawą, trawa w tej grze jest super w każdej konfiguracji).
Po konsolę czekałem pół godziny w kolejce. Mocno się zdziwiłem.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #642 dnia: Marca 03, 2017, 16:52:50 pm »
Mieli wysłać grę wczoraj, wysłali dzisiaj.... Połasiłem się na figurkę Guardiana, a mogłem brać grę z Media :-?

Dobrze chociaż, że konsolę będę mógł dziś odebrać. Ściągnę sobie Fast RMX i jakoś przeżyję ;)

Tymczasem czekam Mnichu na więcej wrażeń :)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #643 dnia: Marca 03, 2017, 17:55:42 pm »


Wersja na tv ma bardzo dziwne problemy z klatkami, wersja mobilna płynne 30.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #644 dnia: Marca 03, 2017, 18:05:14 pm »
Mobilna chodzi w wyższej rozdzielczości, pewnie dlatego. Z drugiej strony przy dokowaniu karta graficzna wchodzi na wyższe obroty. Może to załatają (POK coś pisał, że pierwsza łatka trochę poprawia).

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #645 dnia: Marca 03, 2017, 18:16:07 pm »
Mobilna chodzi w wyższej rozdzielczości
Odwrotnie. Mobilna chodzi w 720p a w doku 900p

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #646 dnia: Marca 03, 2017, 18:19:17 pm »
Tak tak, to chciałem napisać :P obejrzałem filmik do końca i patch dalej nie robi na framerate. Ja akurat Switcha traktuję jako handheld i tak gram, ale słabość z tymi klatkami dla tych co grają na tv.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #647 dnia: Marca 03, 2017, 18:39:41 pm »
Gra, która wygląda jak z pogranicza PS2 i PS3, zwalnia do 20 klatek? 10/10!

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #648 dnia: Marca 03, 2017, 20:40:44 pm »
Nie jest jak z pogranicza PS2/PS3, ale i tak lipa.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #649 dnia: Marca 04, 2017, 00:10:41 am »
Obejrzałem trochę rozgrywki i zapowiada się całkiem fajnie, podoba mi się, że można wejść prawie wszędzie. Ale szkoda, że świat jest strasznie pusty. No nic, kiedys się z pewnością to ogra.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #650 dnia: Marca 04, 2017, 02:00:13 am »
Nie jest taki pusty na jaki wygląda na pierwszy rzut oka.
Btw. właśnie miałem lekkie zdziwko jak zaczęło padać i grzmieć, a pochwili napier**lają takie pioruny, że drzewa się walą i trawa płonie. Szybko musiałem schować młot bo zaczą przyciągać błyskawice.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #651 dnia: Marca 04, 2017, 02:20:14 am »
No akcje z burzą widziałem na filmach, niezłe sytuację wychodzą :lol: tego trochę w grach brakuje.

Niestety dalej podtrzymuje, że świat pustawy jest, no ale taki już urok. Horizon zachwyca mnie detalami ( i nie chodzi mi o grafikę, ale ogólnie że świetnie jest zrobiony).

Może na gwiazdkę sobie sprawię :)

Marins

  • Gość
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #652 dnia: Marca 04, 2017, 03:03:38 am »
Gra, która wygląda jak z pogranicza PS2 i PS3, zwalnia do 20 klatek? 10/10!
Gra zjada na śniadanie wiedźmina 3 i horizon bez połyku wedle recenzji. je**ć  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #653 dnia: Marca 04, 2017, 10:22:00 am »
First Impressions of The Legend of Zelda: Breath of the Wild on Wii U
http://www.nintendolife.com/news/2017/03/feature_first_impressions_of_the_legend_of_zelda_breath_of_the_wild_on_wii_u

W skrócie: wersja na WiiU chodzi trochę gorzej, ma niższą rozdzielczość, słabsze tekstury i gorsze kolory, mimo to i tak wygląda całkiem nieźle.

WiiU


Switch

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #654 dnia: Marca 04, 2017, 11:40:26 am »
Nie jest taki pusty na jaki wygląda na pierwszy rzut oka.
Btw. właśnie miałem lekkie zdziwko jak zaczęło padać i grzmieć, a pochwili napier**lają takie pioruny, że drzewa się walą i trawa płonie. Szybko musiałem schować młot bo zaczą przyciągać błyskawice.

Takie akcje to chyba właśnie cały miód tej produkcji. Podczas gdy świat skupia się na detalach typu mrówki na drzewach, albo wolumetryczne dynamiczne chmury, tutaj mamy to, co odmienia gameplay, a nie piękną wydmuszkę. Nawet taki bajer jak podejście z wyciągniętą strzałą do ogniska, aby ją podpalić, potrafi zadziwić, bo niby banał, ale jednak żaden geniusz branży nie wpadł na taki pomysł wcześniej, nie mówiąc już o zastosowaniu go w grze. Pięknie.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #655 dnia: Marca 04, 2017, 11:59:04 am »
Niszczy mnie też sposób zbierania głupich jabłek.

Możesz wejść na drzewo, mozesz je ściąć, mozesz rzucić w jablko patykiem, zrobić podmuch wiatru liściem czy po prostu też uderzyć w drzewo i spadną. No kur** :angel:


To jest to czego brakuje w grach, w większości musimy trzymać się tego samego schematu, a gra nie daje nam większych możliwości. Tutaj oczywiście jest podobnie, ale dodali więcej możliwości, przez co co przyjdzie nam do głowy może się pp prostu sprawdzić :D

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #656 dnia: Marca 04, 2017, 12:06:19 pm »
Żeby nazywać tak ogromną i rozbudowaną grę jak Horizon wydmuszką, bo pedał niemowa może w ognisku podpalać strzały, to chyba trzeba się mocno w główkę uderzyć :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #657 dnia: Marca 04, 2017, 12:20:05 pm »
Mnie jeszcze rozbroił motyw z przestrzeleniem liny strzałą. Znowuż niby banał, ale wcześniej takie rzeczy widziałem tylko w jakichś qte, scenkach itp, sporadyczne przypadki i zazwyczaj w stylu cinematic experience, a tutaj wszystko opiera się o fizykę i jak widzisz coś wiszące na linie, możesz to sobie sawsze zestrzelić. Grając na PS2, tak sobie mniej więcej wyobrażałem next-gen, więcej interakcji gracza z otoczeniem, fizyka, a nie jakieś tam skrypty. Branża niestety poszła nieco w inną stronę, i dopiero teraz wychodzi gra z tak "świeżym" i mimo wszystko innowacyjnym podejściem do gameplayu.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #658 dnia: Marca 04, 2017, 12:30:59 pm »
Mnie jeszcze rozbroił motyw z przestrzeleniem liny strzałą. Znowuż niby banał, ale wcześniej takie rzeczy widziałem tylko w jakichś qte, scenkach itp, sporadyczne przypadki i zazwyczaj w stylu cinematic experience, a tutaj wszystko opiera się o fizykę i jak widzisz coś wiszące na linie, możesz to sobie sawsze zestrzelić.

:lol:



SO FRESH! 10/10!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #659 dnia: Marca 04, 2017, 12:48:06 pm »
PS2, świetne czasy dla gejmingu, szkoda tylko, że przez dwie generacje sprzętu niemal nie było śladu po takich akcjach, fresh fresh, bardzo fresh. Bardzo dobrze, że Zelda wraca na ten tor. Poza tym, next-gen to powinien oferować możliwość całkowitego zerwania takiego mostu, ciekawe, czy w BoTW jest taki motyw?
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2017, 12:56:14 pm wysłana przez andryush »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #660 dnia: Marca 04, 2017, 13:10:47 pm »
Niszczy mnie też sposób zbierania głupich jabłek.

Możesz wejść na drzewo, mozesz je ściąć, mozesz rzucić w jablko patykiem, zrobić podmuch wiatru liściem czy po prostu też uderzyć w drzewo i spadną. No kur** :angel:


To jest to czego brakuje w grach, w większości musimy trzymać się tego samego schematu, a gra nie daje nam większych możliwości. Tutaj oczywiście jest podobnie, ale dodali więcej możliwości, przez co co przyjdzie nam do głowy może się pp prostu sprawdzić :D
Looo to dobre motywy sa. Gralbym.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #661 dnia: Marca 04, 2017, 13:10:56 pm »
Już w Wind Wakerze można było podcinać linki w mostach i powodować, że się zapadają.

Moldar, a co do drobnych detali, to może nie ma mrówek biegających po drzewach, ale można znaleźć w trawie pasikoniki (w dodatku mają zastosowanie) :)

Zauważam, że niemal cały świat śmiga tu na fizyce. Np trawa, ogień i kierunek jego rozprzestrzeniania, ubrania, włosy, drzewa, mgła i chmury reagują na podmuchy wiatru. Nie randomowe gibanie się na boki tylko wiatr zawieje w lewo, to wszystko w lewo, mniejsze przedmioty mogą się zacząć toczyć w odpowiednią stronę itp.
A jeszcze z ciekawostek co do wiatru, to dziś rano bezproblemowo zakradałem się żeby upolować sarnę na stejki, ale jak wiatr zawiał ode mnie w stronę zdobyczy, to momentalnie mnie wyczuła i uciekła w las  :o
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2017, 13:19:52 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #662 dnia: Marca 04, 2017, 13:15:47 pm »
:rotfl:



W grach takie "motywy" z różnym natężeniem pojawiają się chyba od zawsze jako dodatek do dobrego core gameplayu czy fabuły. W nowej Zeldzie muszą robić za gwóźdź programu, bo cała reszta mniej lub bardziej ssie. Nikt się nie będzie fascynował pokonaniem po raz enty Ganona, więc zostaje jaranko podpalaniem strzał i zrzucaniem jabłek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #663 dnia: Marca 04, 2017, 13:20:35 pm »
:rotfl:



W nowej Zeldzie muszą robić za gwóźdź programu, bo cała reszta mniej lub bardziej ssie.
Ssie? A co niby?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #664 dnia: Marca 04, 2017, 13:23:24 pm »
Nie jest na Sony.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #665 dnia: Marca 04, 2017, 13:34:54 pm »
Niszczy mnie też sposób zbierania głupich jabłek.

Możesz wejść na drzewo, mozesz je ściąć, mozesz rzucić w jablko patykiem, zrobić podmuch wiatru liściem czy po prostu też uderzyć w drzewo i spadną. No kur** :angel:


To jest to czego brakuje w grach, w większości musimy trzymać się tego samego schematu, a gra nie daje nam większych możliwości. Tutaj oczywiście jest podobnie, ale dodali więcej możliwości, przez co co przyjdzie nam do głowy może się pp prostu sprawdzić :D
Looo to dobre motywy sa. Gralbym.
Na ppe właśnie wyczytałem, że jak sa jabłka na niższych gałęziach, to mozna skoczyć i je zrywać. Ehh, chciałbym w to zagrać zaraz po horizon :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #666 dnia: Marca 04, 2017, 13:37:46 pm »
Webm:
https://my.mixtape.moe/jxbqxk.webm

Img:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Dobrą ma dupkę :troll:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #667 dnia: Marca 04, 2017, 13:48:53 pm »
Niszczy mnie też sposób zbierania głupich jabłek.

Możesz wejść na drzewo, mozesz je ściąć, mozesz rzucić w jablko patykiem, zrobić podmuch wiatru liściem czy po prostu też uderzyć w drzewo i spadną. No kur** :angel:


To jest to czego brakuje w grach, w większości musimy trzymać się tego samego schematu, a gra nie daje nam większych możliwości. Tutaj oczywiście jest podobnie, ale dodali więcej możliwości, przez co co przyjdzie nam do głowy może się pp prostu sprawdzić :D
Looo to dobre motywy sa. Gralbym.
Na ppe właśnie wyczytałem, że jak sa jabłka na niższych gałęziach, to mozna skoczyć i je zrywać. Ehh, chciałbym w to zagrać zaraz po horizon :)
A potem możesz te jabłka upuścić w ognisko i jak w odpowiednim momencie zbierzesz, to masz pieczone :)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #668 dnia: Marca 04, 2017, 13:50:13 pm »
Niszczy mnie też sposób zbierania głupich jabłek.

Możesz wejść na drzewo, mozesz je ściąć, mozesz rzucić w jablko patykiem, zrobić podmuch wiatru liściem czy po prostu też uderzyć w drzewo i spadną. No kur** :angel:


To jest to czego brakuje w grach, w większości musimy trzymać się tego samego schematu, a gra nie daje nam większych możliwości. Tutaj oczywiście jest podobnie, ale dodali więcej możliwości, przez co co przyjdzie nam do głowy może się pp prostu sprawdzić :D
Looo to dobre motywy sa. Gralbym.
Na ppe właśnie wyczytałem, że jak sa jabłka na niższych gałęziach, to mozna skoczyć i je zrywać. Ehh, chciałbym w to zagrać zaraz po horizon :)
Też bym chciał, ale nie kupie tej gównokonsolki dla jednej gry :(

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #669 dnia: Marca 04, 2017, 13:55:20 pm »
Zróbcie zrzutkę na jedną konsolę i jedną Zeldę, a potem obiegowe ogrywanie :P

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #670 dnia: Marca 04, 2017, 13:59:22 pm »
No, ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie kupić konsole. Ograć i sprzedać.
Mało tego można kupić WiiU (grafa w Zeldzie nie odbiega) a tam jest więcej gier do pogrania i zrobić tak samo.
Ja podobnie zrobiłem z Xbox One, kupiłem ukończyłem to co miałem i sprzedałem bo ten szmelc nie zasługiwał aby być pod tv wraz z godnymi konsolami ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #671 dnia: Marca 04, 2017, 14:12:22 pm »
też pomyślałem o wii u, ale ta konsola dalej wydaje się być droższa od standardowej ps4  :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #672 dnia: Marca 04, 2017, 14:14:14 pm »
No wlasnie ja juz patrzylem na wiiu i to jest kpina jakas, uzywki chodza prawie po cenach ps4 pro :D A bawic sie w zakup i sprzedaż dla jednej gry to też mi się nie chce.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #673 dnia: Marca 04, 2017, 14:19:23 pm »
http://www.metacritic.com/game/switch/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild

Zazdrośnicy z innych obozów już jadą po grze :lol:
7.8

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #674 dnia: Marca 04, 2017, 14:26:06 pm »
Nie, to są te słuszne oceny.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ja na razie sam nie wiem co myśleć o tej grze.
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2017, 14:27:38 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #675 dnia: Marca 04, 2017, 15:12:21 pm »
http://www.metacritic.com/game/switch/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild

Zazdrośnicy z innych obozów już jadą po grze :lol:
7.8

A wystarczy odrzucić 10/10 best game of all time bullshit dronów oraz czerwone oceny trolli i robi się zapewne całkiem miarodajny obraz zaledwie dobrej gry.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #676 dnia: Marca 04, 2017, 17:06:39 pm »
Moim zdaniem jest więcej niż dobra, tylko nało zeldowa póki co. Z tego co na razie ograłem, to ta gra mogłaby być spokojnie nowym ip.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #677 dnia: Marca 04, 2017, 17:15:33 pm »
Mogli walnąć 5 remake Ocarina of Time i by było bardziej Zeldowo :troll:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #678 dnia: Marca 04, 2017, 17:31:38 pm »
Dla mnie to nie minus, po prostu stwierdzam, że jest to kompletnie inny typ gry.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Zelda: Breath of the Wild
« Odpowiedź #679 dnia: Marca 04, 2017, 17:33:39 pm »
Ale z tego co tutaj piszecie, to ta Zelda jest taka sama jak poprzednie.

Już na N64 było podpalanie kijka w ogniu itp.