Autor Wątek: The Legend of Zelda: Breath of the Wild  (Przeczytany 155720 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda HD
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 12, 2014, 12:26:26 pm »
Na forum VGChartz robiono ostatnio głosowanie na najlepszą Zeldę. Wyszczególniono wiele kategorii (sterowanie, fabuła, design, eksploracja itd.), dzięki czemu nie jest to zwykłe top 10 (ale to też). W dodatku autor wątku włożył sporo pracy i każdy wybór podsumował krótkim opisem. Naprawdę kawał dobrej roboty. Zainteresowani tematem niech zajrzą sobie pod ten link:
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=175765&page=1

Mnie osobiście trochę dziwi tak wysokie miejsce Skyward Sword. To świetna gra, ale chyba troszkę gorsza od poprzednich gier z serii. (choć w niektórych elementach góruje, np. ulepszanie sprzętu było super).

Jak znajdę trochę czasu to wstawię swoją listę, ustawioną według powyższych kategorii (innych też do tego zachęcam, choć chyba zbyt wielu chętnych się nie znajdzie).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Zelda HD
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 25, 2014, 11:49:19 am »
Fajny art:



 :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda HD
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 27, 2014, 17:27:49 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Zelda
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 10, 2014, 19:42:45 pm »
Materiały "in-engine". Ciekawa informacja zważywszy na fakt, że na fotach z Mario Kart o aliasing można sobie przeciąć żyły.


bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Zelda
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 10, 2014, 20:11:07 pm »
Nawet jak bedzie aliasing to kit z tym. Gralbym : x

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Zelda
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 10, 2014, 20:35:51 pm »
Poziom z obrazka jak najbardziej w zasięgu first party WiiU. Bardzo ładne, grałbym.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 10, 2014, 21:37:53 pm »
Nowa Zelda rzeczywiście zapowiada się kozacko :D Obawiam się jednak, że premiery można się spodziewać dopiero pod koniec 2015 roku. Czekam na więcej info.








« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2014, 21:42:49 pm wysłana przez POK »

lupinator

  • Gość
Odp: Zelda
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 10, 2014, 21:45:51 pm »
Grałem w swoim życiu we dwie-trzy Zeldy i powiedzcie mi - tam chyba nigdy nie było takich laserów, robotów i wybuchów co? Pytam, bo dziwi mnie, że nikt nie krzyczy "profanacja!" i tym podobne, jak w przypadku wielu innych gier ze zmienioną stylistyką w sequelach. Nie, żebym coś do tej Zeldy miał oczywiście :P

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwca 10, 2014, 21:50:50 pm »
W jednym dunegonie w Skyward Sword było ich nawet całkiem sporo ;)

Ogólnie Zelda jest dość luźną konwencją i dużo tutaj mieszania stylów, więc twórcy mogą spokojnie sobie pozwolić na lasery i inne takie (byleby umieli zachować umiar).

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Zelda
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 10, 2014, 23:06:37 pm »
Jak dla mnie osobiscie  to wyglada na polaczenie Skyward Sword (grafika) z Twilight Princess (design potwora).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 11, 2014, 02:24:21 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 11, 2014, 03:34:42 am »
Cytuj
“No one explicitly said that that was Link.”
That’s what Legend of Zelda series producer Eiji Aonuma told me when I asked him about Link’s, — or whomever it is — new appearance during an interview at Nintendo’s E3 booth.
http://venturebeat.com/2014/06/10/zelda-creator-teases-that-we-didnt-see-link-in-wii-u-trailer/

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Zelda
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 12, 2014, 17:01:42 pm »
Aonuma: Zelda Wii U Trailer Wasn’t Just In-Engine, It was Actually Gameplay

http://www.gengame.net/2014/06/aonuma-zelda-wii-u-trailer-wasnt-just-in-engine-it-was-actually-gameplay/









Jeśli gra faktycznie tak wygląda, to pierwszy ustawię się w kolejce po bundla z konsolą.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Zelda
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwca 12, 2014, 17:10:49 pm »
Jak niewiele Irasowi trzeba do szczęścia, ładna graficzka i nasz forumowy beton stoi w kolejce :lol:
Liczę że The Division będzie lepsze na jedynym i Iras będzie miał 3 nextgeny, w końcu to Ubi a im się nie odmawia. :troll:


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Zelda
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwca 12, 2014, 17:19:28 pm »
Jebany hejterek zawistny.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwca 12, 2014, 17:45:57 pm »
Jeśli gra faktycznie tak wygląda to:
a) wszyscy robiący dotąd gry na Wii U są jebanymi leniami i nie chciało im się wykorzystywać możliwości konsoli (łącznie z innymi zespołami Nintendo)
b) na Wii U diabelnie trudno się tworzy i tylko zespół Aonumy rozgryzł sprzęt
c) Aonuma jest magiem wyższego poziomu
d) Nintendo znalazło sposób, żeby podpierdalać MOC CHMURY z Jedynego :troll:

ps.Jeśli z Wii U naprawdę da się coś takiego wycisnąć, to aż się boję jaki potencjał ma PS4.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Zelda
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwca 12, 2014, 17:55:58 pm »
Wyglada cudownie i
Jeśli gra faktycznie tak wygląda, to pierwszy drugi ustawię się w kolejce po bundla z konsolą.

lupinator

  • Gość
Odp: Zelda
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 12, 2014, 18:49:10 pm »
Ładnie by sprzedaż Wii U ruszyła, ale zupełnie w to nie wierzę :(

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 12, 2014, 21:11:47 pm »
Imo GTAV wyciska więcej z X360 i PS3 niż ten krótki fragment gameplay'u z nowej Zeldy. Myślę więc, że taki poziom jak najbardziej jest do osiągnięcia. Skyrim np. też miał duże otwarte tereny i wyglądał bardzo dobrze, a to gra multiplatformowa. MK8 wygląda bajecznie, ma stałe 59fpsów nie tracąc ich ani na moment, a czasem bardzo dużo dzieje na trasie. W Zeldzie na pewno zadowolą się 30 klatkami. Nie jestem zresztą nawet pewien czy czysto technicznie nowa Zelda ma szansę z Xenoblade X. Po prostu w tym przypadku cholernie dużo do grafiki daje artystyczny design i zastosowane efekty.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Zelda
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwca 12, 2014, 21:33:43 pm »
lol

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 15, 2014, 16:24:53 pm »
Eiji Aonuma Plans To Shake Up the Puzzle Formula in The Legend of Zelda for Wii U
Cytuj
    So you know we've talked a little bit today about the puzzle-solving element in Zelda, and how that's kinda taken a different shape in Hyrule Warriors. But I think people have come to just assume that puzzle-solving will exist in a Zelda game, and I kinda wanna change that, maybe turn it on its ear.

    As a player progresses through any game, they're making choices. They're making hopefully logical choices to progress them in the game. And when I hear 'puzzle solving' I think of like moving blocks so that a door opens or something like that. But I feel like making those logical choices and taking information that you received previously and making decisions based on that can also be a sort of puzzle-solving. So I wanna kinda rethink or maybe reconstruct the idea of puzzle-solving within the Zelda universe.
http://www.nintendolife.com/news/2014/06/eiji_aonuma_plans_to_shake_up_the_puzzle_formula_in_the_legend_of_zelda_for_wii_u

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 22, 2014, 17:58:53 pm »
We May See Multiplayer Zelda On Wii U, Says Aonuma
Cytuj
Talking to Game Informer about Hyrule Warriors‘ multiplayer, which has long been a tradition of Dynasty Warriors games, Aonuma recounted how he wanted to change much of the foundational Zelda experience that has become formulaic over the years. In the interview, Aonuma said that more Zelda multiplayer is coming:

    When I was talking back about making Zelda more than just a single-player experience? That’s something you will see in the future, maybe next year.

What kind of multiplayer Zelda can we expect to see in the game? It doesn’t seem too farfetched, given Aonuma’s recent comments about rethinking the Zelda experience, that playable characters other than Link will appear in the game, allowing some sort of co-op play. This remains to be seen, however, and we will have to wait until we get closer to the game’s release later next year to find out more.
http://nintendonews.com/2014/06/aonuma-multiplayer-zelda-wii-u/

Ciekawe czy może chodzić o coopa lub grę online, czy tylko o jakieś dodatkowe funkcje, jak np. dzielenie się przedmiotami, zdjęciami itd.?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda
« Odpowiedź #62 dnia: Lipca 03, 2014, 19:15:47 pm »
Shigeru Miyamoto States There Are "A Few" Zelda Titles In Development, Aiming To Evolve The Series
http://www.nintendolife.com/news/2014/07/shigeru_miyamoto_states_there_are_a_few_zelda_titles_in_development_aiming_to_evolve_the_series

Kilka miesięcy temu ktoś z Nintendo mówił, że Zeldy mogłyby wychodzić częściej, nawet raz na rok. Właściwie to już tak się dzieje:
2013 - Wind Waker HD
2014 - Hyrule Warriors
2015 - nowa pełnoprawna Zelda

Imo mogą iść tą drogą, jeśli uda im się zapewnić odpowiednią różnorodność i wciąż będą starannie dopracowywać główne części wychodzące raz na parę lat.

funditto

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 25-11-2009
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 1
Odp: Zelda
« Odpowiedź #63 dnia: Lipca 03, 2014, 21:06:57 pm »
2016 - Majora na 3DSa albo jego następcę ?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Zelda
« Odpowiedź #64 dnia: Lipca 04, 2014, 17:58:20 pm »
Kontynuacja Majora's Mask nie ma sensu moim zdaniem, to kompletna, zamknięta historia. Ale remake bym przytulił :)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

funditto

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 25-11-2009
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 1
Odp: Zelda
« Odpowiedź #65 dnia: Lipca 05, 2014, 08:43:50 am »
Chodziło mi o remake tylko napisałem, że albo na 3DSa albo na kolejnego handhelda od Big N

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpnia 28, 2014, 16:06:53 pm »
Cytuj
Producer Eiji Aonuma has spoken to EDGE magazine this month about the game's open world setting, and has stated that the new title will move back towards the non-linear approach of the NES original:

    In the original Legend of Zelda, there was no clear way to lead the main character to his goal. It was something that we entrusted to the players to find by themselves. As the game later expanded into a franchise, the structure of the game worlds became more and more complex – especially with the introduction of 3D – making it necessary for us to point the player in the right direction. Consequently, progression in the games became more linear.

Aonuma is very clear on the fact that this shift will only be possible thanks to the unique nature of the game's host hardware:

    To recreate a similar experience to the original, we have to give the game world a simple structure that players can understand intuitively. In doing so, it’s very important that we make every aspect of the world feel real and physically connected, so that it’s doesn't look fake. We can achieve this thanks to the hardware features of Wii U, but to truly get a deep understanding of the game world, we also need a real map that depicts the world as it is. The GamePad is very effective for displaying this, and thus also [for] providing players with a constant hint on where to head to. I think we can safely say that the innovations in this new game are only possible thanks to the Wii U hardware.
http://www.nintendolife.com/news/2014/08/new_legend_of_zelda_only_possible_thanks_to_the_wii_u_hardware_says_eiji_aonuma

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Zelda
« Odpowiedź #67 dnia: Grudnia 06, 2014, 06:21:55 am »
Co tu tak cicho? Zelda nikogo?  :lol:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/wjWz1hvkDsQ?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Zelda
« Odpowiedź #68 dnia: Grudnia 06, 2014, 07:20:59 am »
Jak nikogo? GRALBYM. Dla mnie must have.

funditto

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 25-11-2009
  • Wiadomości: 18
  • Reputacja: 1
Odp: Zelda
« Odpowiedź #69 dnia: Grudnia 06, 2014, 09:08:40 am »
Zastanawiam się Iras czy ten uśmiech, bo ci się ta Zelda nie podoba czy jednak tak i to wyraz podjarania ;) bo to chyba ty pisałeś, że dla niej możesz kupić WiiU

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda
« Odpowiedź #70 dnia: Grudnia 06, 2014, 10:06:47 am »
Fajnie, że pokazali normalny gameplay. Z drugiej strony tak jakoś pustawo wszędzie, a prezentacja zrobiona bez pomysłu. Sam nie wiem, co o tym myśleć? Na razie jednak zobaczyliśmy wciąż zbyt mało, żeby wyciągać wnioski.

Cieszy kolejne potwierdzenie Star Foxa na następny rok. I jeszcze wiadomość, że ukaże się przed Zeldą. Czyli zapewne Zeldę zobaczymy w listopadzie, a Star Foxa pod koniec października.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Zelda
« Odpowiedź #71 dnia: Grudnia 06, 2014, 10:55:28 am »
Prezentacja na TV. Serio? Słabe, a szkoda, bo jak przeczytałem w relacji z imprezy, że pokazali Zeldę to liczyłem na fajny pokaz. Buuuu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Zelda
« Odpowiedź #72 dnia: Grudnia 06, 2014, 10:56:54 am »
Co tu tak cicho? Zelda nikogo?  :lol:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ja się jaram. Na razie jestem zaszokowany ogromem świata. A gdzie tu jeszcze mówić o dungeon'ach.

Z drugiej strony tak jakoś pustawo wszędzie, a prezentacja zrobiona bez pomysłu.
Sądzę, że do premiery spokojnie wypełnią ten świat smaczkami, ukrytymi skrzynkami itd. Prezentacja rzeczywiście bez większego pierdolnięcia, ot pokazanie, co już mamy. Mimo wszystko ok i będę śledził losy gry. Może nawet za rok pokuszę się o zestawik konsola + gra.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Zelda
« Odpowiedź #73 dnia: Grudnia 06, 2014, 11:06:08 am »
Ja tam póki co widzę pusty świat, kiepski zasięg widzenia i chujową mgłę. Jeszcze tylko 720p bez AA i Wii U całkowicie wypada z listy zakupów  8)

Shard

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 04-08-2006
  • Wiadomości: 314
  • Reputacja: 13
Odp: Zelda
« Odpowiedź #74 dnia: Grudnia 06, 2014, 11:06:21 am »
Fajnie, że pokazali normalny gameplay. Z drugiej strony tak jakoś pustawo wszędzie, a prezentacja zrobiona bez pomysłu. Sam nie wiem, co o tym myśleć? Na razie jednak zobaczyliśmy wciąż zbyt mało, żeby wyciągać wnioski.

Mam takie same odczucia.
Fajnie, że będzie spory otwarty świat, szkoda tylko, że nie pokazali nic ciekawego co miałoby się znajdować w tym świecie. Ciekawie za to wygląda motyw z zeskakiwaniem z konia, przydałby się bardziej dynamiczny system walki w nowej Zeldzie.
Z drugiej strony, pamiętam, że tak samo początkowo sceptycznie podchodziłem do Tropical Freeze i Super Mario 3D World. A dostałem jedną z najlepszych platformówek 2D w historii i świetnego Maria w 3D, z masą ciekawych pomysłów. Nintendo ostatnio nie zawodzi, także mimo wszystko jestem pozytywnie nastawiony  8)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Zelda
« Odpowiedź #75 dnia: Grudnia 06, 2014, 11:29:36 am »
I dla mnie również jakoś pustawo to wygląda. Troszeczkę inaczej niż na jednym z obrazków, które przewijały się w temacie.
Ciekawe jak będzie wyglądać sprawa z AA, screeny niby prosto z gry ale z takim AA jaki tam jest to nawet PS4 ma problemy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Zelda
« Odpowiedź #76 dnia: Grudnia 06, 2014, 12:53:17 pm »
Bardzo mocno skojarzyło mi się z SOTC. Jazda na wierzchowcu przez kilometry pustego terenu, łuk, używanie niemalże bliźniaczego spadochronu, jaki Wanda odblokowywał za Time Triale z kolosami.
Ogólnie z bardzo dużą chęcią bym zagrał, pokusiłbym się nawet o WiiU dla tego tytułu.
Co ciekawe, Nintendo konsekwentnie pokazuje, jak bardzo ma różne podejście od innych graczy branżowych do prezentacji swoich potencjalnych killerów. Zamiast wielkich konf z pozornie wyluzowanymi prezenterami - Direct ze sztywnym palem Azji, zamiast pompy na wielkich ekranach scenicznych przy odpowiedniej oprawie - dwóch ziomeczków siedzących przed TV, na którym z tej perspektywy prawie gówno widać. A to przecież Zelda, na którą czeka każdy fan Nintendo od czasów jeszcze wcześniejszych, niż screen z pająkiem w świątyni.

lupinator

  • Gość
Odp: Zelda
« Odpowiedź #77 dnia: Grudnia 06, 2014, 13:46:15 pm »
Beznadziejna prezentacja. Nie dosyć, że jest pusto i wygląda to jakby pokazywali po prostu silnik to jeszcze na off-cam? No litości!

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Zelda
« Odpowiedź #78 dnia: Grudnia 06, 2014, 16:29:13 pm »
Generalnie wygląda to tak jakby za wiele nie chcieli pokazać, bo to work in progress, ale też chcą aby o grze się mówiło. Jest pusto, ale zakładam, że tylko na razie. Obawiam się jednak czy ostatecznie gra utrzyma poziom pierwszej prezentacji. Oby.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Zelda
« Odpowiedź #79 dnia: Grudnia 06, 2014, 16:49:22 pm »
Jak do tej pory wszystkie duże Zeldy były świetne. Najmniej podobało mi się Skyward Sword, ale i tak spokojnie zasługiwało na 9/10. Tym razem Nintendo chce stworzyć duży otwarty świat, a w tym nie ma jeszcze takiego doświadczenia, więc niby różnie im to może wyjść. Ja tam jednak jestem spokojny. Ta prezentacja mi się średnio podobała, lecz po grach widać, że Nintendo jest w formie. Na pewno tego nie spieprzą. Prędzej przesuną premierę na 2016 rok, niż wydadzą grę niespełniającą oczekiwań.