Soul Calibur, bijatyka 2D. Dyskusyjna sprawa, nie wiem, czy można to przyrównać do większości innych gier ale wygląda ładnie.
FFXIII-2, nie grałem, mogę się wypowiedzieć na temat pierwszej częsci, ociosane lokacje nie za bardzo przypadły mi do gustu. Były momenty, najbardziej podobało mi się podniebne miasto pod koniec gry. Tam miejscami po prostu gapiłem się na widoki zamiast grać
RE5, Force Unleashed 1,2, Just Cause, Castlevania... No i teraz zastanawiam się, czy developerzy też używali suwaczków przy tworzeniu tych gier, tak jak w tym filmiku z Agnis P. Wyglądają świetnie, działają dobrze, widać, że są to gry dopracowane, a nie zrobione na szybko. Takich gier chyba nie da się zrobić za pomocą suwaczków i trzeba trochę pokombinować. Goście od Force Unleashed 2 wymyslili nawet jakąś bajerancką metodę AA i "przyspieszacz fps"... widać poświęcenie i chęć stworzenia czegoś ponadprzeciętnego. Nie widzę tutaj miejsca na takie rozwiązania jak suwaczki od efektów...konsola nie wyrabia, to wywalamy efekt, albo robimy 720x576 i gotowe...
Jeśli to są "narzędzia developerskie" nowego silnika SE, to mamy je obecnie w wiekszości gier na PC - suwaki od cieni, AA, geometrii, "ptaszki" od przeróżnych efektów jak SSAO, DOF itd... nic nadzwyczajnego, banał. Bał bym się o jakość gier od deva, który idzie na taką łatwiznę przy tworzeniu gry.