Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 410887 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 769
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3120 dnia: Czerwiec 26, 2019, 14:24:43 pm »
Czemu PS Now ma być zapomniane ? Piszą o nim dośc regularnie, dodają nowe gry, dołączają nowe kraje (ale nie wiem dlaczego Polska nie). Grałem na 7-dniowym trialu na amerykańskim koncie w Uncharted 2 i dawało radę. Może na Crushingu bym gry nie przeszedł, ale na Easy na pewno bez problemu. Jakość była taka jak stream z konsoli przy 720p., także trochę youtubowa, ale nie narzekałem.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3121 dnia: Czerwiec 26, 2019, 15:16:37 pm »
Polska pewnie wpadnie razem z PS5.

Oprócz tego powinni PS Now rozszerzyć do czegoś w stylu Gamepassa z Xboxa i znajdą się chętni.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 769
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3122 dnia: Czerwiec 27, 2019, 14:56:43 pm »
No wtedy to nawet z PS+ bym może zrezygnował, bo ja tak mało gram online, ze plusa mam tylko dla darmowych gier. Kto wie, po tym jak z PS+ wyleciały gry na PS3 i PS Vitę to liczyłem, ze jakoś zapchają dziurę czymś innym, a tu nic. Mogli chociaż jakieś darmowe 5 godzin miesięcznie w PS Now właśnie dorzucić, albo dać te godzinne triale gier (z trofeami i save) jak za czasów PS3.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3123 dnia: Czerwiec 27, 2019, 16:46:35 pm »
No wtedy to nawet z PS+ bym może zrezygnował, bo ja tak mało gram online, ze plusa mam tylko dla darmowych gier. Kto wie, po tym jak z PS+ wyleciały gry na PS3 i PS Vitę to liczyłem, ze jakoś zapchają dziurę czymś innym, a tu nic. Mogli chociaż jakieś darmowe 5 godzin miesięcznie w PS Now właśnie dorzucić, albo dać te godzinne triale gier (z trofeami i save) jak za czasów PS3.

Ja po cichu liczyłem na darmówki dla PSVR, ale niestety zawiodłem się na tym. Parę razy dali grę dla VR za darmo i tyle :(

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3124 dnia: Czerwiec 27, 2019, 16:47:43 pm »
Za darmo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3125 dnia: Czerwiec 27, 2019, 16:48:32 pm »
Za darmo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No wiadomo o co chodzi

:troll:

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 769
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3126 dnia: Czerwiec 27, 2019, 22:52:48 pm »
Proszę, oto darmowa gra na VR. Mini-gierka w sumie, ale darmowa: https://ps-plus.pl/post/darmowa-mini-gra-spider-man-far-from-home-na-ps-vr

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3127 dnia: Czerwiec 27, 2019, 23:02:01 pm »
Proszę, oto darmowa gra na VR. Mini-gierka w sumie, ale darmowa: https://ps-plus.pl/post/darmowa-mini-gra-spider-man-far-from-home-na-ps-vr

Widziałem już na PPE :) ale średnio mnie takie coś interesuje :)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 444
  • Reputacja: 14
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3128 dnia: Listopad 17, 2019, 15:44:16 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 190
  • Reputacja: 156
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3129 dnia: Listopad 18, 2019, 05:23:22 am »
Miejmy nadzieję, że tak właśnie będzie.

GoDlike

  • Redakcja
  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-08-2019
  • Wiadomości: 81
  • Reputacja: 1
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3130 dnia: Listopad 18, 2019, 12:33:39 pm »
Mnie ciekawi czy od razu pojawi się model Pro


PS4 Pro | Xbox One X | PS3 | Xbox 360

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 654
  • Reputacja: 115
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3131 dnia: Listopad 19, 2019, 17:30:32 pm »
1921Mhz procesor? Znowu jakoś nisko, mam nadzieję, że jakieś "Turbo" do 3200Mhz jest przewidziane, bo chętnie bym więcej fizyki widział w nowych gierkach.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 536
  • Reputacja: 69
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3132 dnia: Listopad 19, 2019, 18:03:24 pm »
1921Mhz procesor? Znowu jakoś nisko, mam nadzieję, że jakieś "Turbo" do 3200Mhz jest przewidziane, bo chętnie bym więcej fizyki widział w nowych gierkach.
CPU ma być Ryzen 3,2 GHz według plotek, także kilka razy szybszy niż Jaguar w PS4.

1921 Mhz to raczej GPU przy dobrych wiatrach

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 769
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3133 dnia: Listopad 20, 2019, 14:09:06 pm »
Hm, a nie jest tak, że jakby dali kilka różnych procesorów do różnych zadań (ileś rdzeni na RTX, ileś na fizykę, ileś na AI itp.), to będzie lepsze niż dać więcej GHz ? W sensie, że cyferkami nie ma się co aż tak do końca przejmować, bardziej szynami danych pomiędzy.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 536
  • Reputacja: 69
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3134 dnia: Listopad 20, 2019, 16:54:00 pm »
Hm, a nie jest tak, że jakby dali kilka różnych procesorów do różnych zadań (ileś rdzeni na RTX, ileś na fizykę, ileś na AI itp.), to będzie lepsze niż dać więcej GHz ? W sensie, że cyferkami nie ma się co aż tak do końca przejmować, bardziej szynami danych pomiędzy.
GPU mają jednostki obliczeniowe CU - PS4 ma ich 18 i 1,8 Teraflopa, XBone ma 12 i 1,2 Teraflopa. Mając na uwadze, że XBone X ma 6 Teraflopów, aby uzyskać rozsądny skok generacyjny nowe konsole powinny mieć co najmniej 10, a najlepiej i 12 teraflopów co będzie bardzo trudne do ogarnięcia. Oczywiście dużo szybsze CPU, 2-3 razy tyle RAM i jakaś forma SSD zrobią świetną robotę, jednak GPU jest najważniejsze. A żeby to 10 Terflopów wykrzesać to GPU będą musiały mieć 40 CU i taktowanie ok. 2 GHZ, albo mniejsze  taktowanie i więcej CU. Jeśli chodzi o Ray Tracing to mam nadzieję, że to oleją - efekty umiarkowanie imponujące a ilość zasobów potrzebna by to zaimplemetować kosmiczna także byłoby to kosztem wydajności GPU jako takiej. Moim zdaniem RT to temat na kolejną generację.

Jeśli chodzi o fizykę i AI to Ryzen powinien to rozpykać bez problemu i możemy się spodziewać pięknych rzeczy.

Ogólnie uważam, że Cerny wie co robi i będzie ok.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 2 897
  • Reputacja: 5
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3135 dnia: Listopad 21, 2019, 11:05:39 am »
Oj nie. Rezygnacja z RT to by byla mozliwie najgorsza opcja. Sorki, ale to, ze RT obecnie dupy nie urywa to wina nieumiejetnosci uzycia a nie braku sensu. Dopiero uzycie tej technologii od zera a nie jako dodatek robi robote.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 769
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3136 dnia: Listopad 21, 2019, 16:14:53 pm »
Nawet jeśli będzie słabo to działało, to po prostu muszą dać Ray Tracing. Dlatego też lepiej, gdyby konstrukcja procesora była taka, żeby był osobny układ RT który optymalizuje jego uzycie i nie ogranicza przez to tak gier. Czasem dobrze zrobiony specjalistyczny układ potrafi cuda (aka. Cell w PS3, który miał instrukcje ktore potrafiły liczyć w jedym cyklu procesora to co inne procesory w kilkunastu, ale co z tego, jak nie każdy potrafił/miał potrzebę tego użyć). Więc fajnie, gdyby next-geny też trochę takowych miały właśnie dla RT, żeby niskim kosztem procesora efekty były nieziemskie. Jak procesor potrzebuje 10 cykli na coś, a można go skonstruować tak, żeby zrobił tę samą rzecz w jednym, no to jest kolosalna różnica. Albo można chociaż na cenie ładnie zjechać, a taka była zawsze zaleta konsol - świetna grafa bez wymienia kart graficznych i płacenia za samą kartę więcej niz za konsolę.

Zresztą, najgorszy wstyd to będzie, jak 4K (bez skalowania) i 30 FPS nie będzie działać, bez tego to w ogóle szkoda zaczynać generację ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 654
  • Reputacja: 115
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3137 dnia: Listopad 21, 2019, 22:42:41 pm »
Sprzętowa akceleracja RT nie powinna w sumie wpłynąć w żaden sposób na wydajność GPU w kwestiach grafiki rastrowej, jeśli konsola zostanie wyposażona w rozwiązania jak w najnowszych kartach Nvidii, które przecież posiadają jednostki obliczeniowe dedykowane tylko pod RT.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 683
  • Reputacja: 43
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3138 dnia: Listopad 22, 2019, 11:09:53 am »
1921Mhz procesor? Znowu jakoś nisko, mam nadzieję, że jakieś "Turbo" do 3200Mhz jest przewidziane, bo chętnie bym więcej fizyki widział w nowych gierkach.

Tak jak pisał Szymku - nie CPU, a GPU. Tak też wynikało z oznaczeń prawdopodobnych układów PS5 - 3,2 na CPU i 1,8 lub 2 (testują możliwości) na GPU.

GPU mają jednostki obliczeniowe CU - PS4 ma ich 18 i 1,8 Teraflopa, XBone ma 12 i 1,2 Teraflopa. Mając na uwadze, że XBone X ma 6 Teraflopów, aby uzyskać rozsądny skok generacyjny nowe konsole powinny mieć co najmniej 10, a najlepiej i 12 teraflopów co będzie bardzo trudne do ogarnięcia. Oczywiście dużo szybsze CPU, 2-3 razy tyle RAM i jakaś forma SSD zrobią świetną robotę, jednak GPU jest najważniejsze. A żeby to 10 Terflopów wykrzesać to GPU będą musiały mieć 40 CU i taktowanie ok. 2 GHZ, albo mniejsze  taktowanie i więcej CU.

Pamiętajmy, że Teraflopy przestają już mieć znaczenie w marketingowej gadce, bo architektura Navi przerzuca się z GCN na RDNA. W związku z czym, przy starej metodzie obliczania flopów, nowe karty są słabsze, a testy pokazują coś innego. Dlatego właśnie w przypadku next-genów nie ma to zastosowania. Przez najbliższe lata będziemy jeszcze wracać do tych "parametrów", ale branża będzie szukała nowych sposobów na porównywanie teoretycznej mocy obliczeniowej GPU (choć może być śmiesznie, bo Nvidia w najbliższej przyszłości raczej dalej będzie mogła to robić). Nowa architektura daje też miejsce na nowe zastosowania do właściwego jej wykorzystania, więc na razie ciężko stwierdzić, jak bardzo wydajne będzie RDNA w grach specjalnie szytych pod to.

jednak GPU jest najważniejsze.

W przypadku, gdy masz mocny procesor, to zdanie byłoby nawet prawdziwe, ale w przypadku obecnych konsol tak nie jest. Dlatego lepiej mieć dobre CPU i GPU, niż słabe CPU i mocne GPU, bo prędzej czy później to pierwsze będzie kulą u nogi.

Jeśli chodzi o Ray Tracing to mam nadzieję, że to oleją - efekty umiarkowanie imponujące a ilość zasobów potrzebna by to zaimplemetować kosmiczna także byłoby to kosztem wydajności GPU jako takiej. Moim zdaniem RT to temat na kolejną generację.

Ciężko to olać, gdyż obecnie marketingowo to gorący i pożądany temat. Efekty natomiast są różne, ale pamiętajmy, że to dopiero początek wdrażania tej technologi. Konsole mają możliwość rozpowszechnić Ray Tracing, ale oczywiście w ograniczonych zastosowaniach.

Sorki, ale to, ze RT obecnie dupy nie urywa to wina nieumiejetnosci uzycia a nie braku sensu. Dopiero uzycie tej technologii od zera a nie jako dodatek robi robote.

Trochę tak, ale trzeba wziąć pod uwagę kilka kwestii. Po pierwsze moc - to wciąż bardzo ciężkie techniki, zależne też od danej gry. Dlatego na razie ciężko o pełny Ray Tracing, devsi wybierają tylko część zastosowań, które im odpowiadają. Po drugie - przez tak długi czas musieliśmy sobie radzić bez tego, że devsi stali się dobrzy w fake'owaniu tego co daje Ray Tracing. Dlatego ciężko uzyskać efekt, który różniłby się diametralnie od tego co mieliśmy. Po trzecie - Ray Tracing nawet nie tyle jest dla graczy, co dla dev'ów. Teoretycznie oznacza mniej pracy poświęconej na udawanie podobnych efektów. Gdy będziemy w stanie korzystać w pełni z tej technologi, odpada nam fake'owanie GI, naprawianie okluzji, kombinowanie z odbiciami w gładkich powierzchniach, czy cieniowaniem dynamicznych obiektów.

Powiedziałbym raczej, że gry/sceny w grach powinny być robione z myślą o Ray Tracingu, tak aby najlepiej to pokazać. I tego właśnie należy oczekiwać od tech demek i pierwszych gier na next-geny - choć oczywiście będzie to zależne od możliwości sprzętu w tym temacie.

Sprzętowa akceleracja RT nie powinna w sumie wpłynąć w żaden sposób na wydajność GPU w kwestiach grafiki rastrowej, jeśli konsola zostanie wyposażona w rozwiązania jak w najnowszych kartach Nvidii, które przecież posiadają jednostki obliczeniowe dedykowane tylko pod RT.

Obstawiam wciąż, że Ray Tracing w next-genach będzie mixem hardware i software, czyli jednak będzie obciążający. Poza tym nawet rozwiązania Nvidii nie polegają wyłącznie na rdzeniach RT - gdyby tak było to nie mielibyśmy różnic frame rat'ów na RTX'ach z i bez RT. To nie takie proste, rdzenie RT to nie osobne GPU.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 769
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3139 dnia: Listopad 22, 2019, 12:30:23 pm »
Teoretycznie oznacza mniej pracy poświęconej na udawanie podobnych efektów. Gdy będziemy w stanie korzystać w pełni z tej technologi, odpada nam fake'owanie GI, naprawianie okluzji, kombinowanie z odbiciami w gładkich powierzchniach, czy cieniowaniem dynamicznych obiektów.

Więc jak mniemam, niektórych grach, gdzie nie ma dynamicznego dnia/oświetlenia, tylko np. poruszamy się w zamkniętym budynku albo o jednej porze dnia, to często po prostu się wypala światło, żeby gra go dynamicznie nie liczyła - czyli teraz devi, nie będą musieli tego robić i ta sama scena będzie wyglądała niemal identycznie, ale jak ktoś nagle przestawi jeden obiekt czy da dziurę w suficie, to nie będzie musiał system w tle mielić na nowo całego oświetlenia dla poziomy tylko na żywca to zrobi, co pozwoli na bardziej dynamiczne efekty (np. dyndające kable, kiwające żyrandole, wiatraki itp.), czego dziś czasem się nie robi, żeby gra udawała lepszy wygląd - co w sumie faktycznie byłoby ułatwieniem dla devów - chociaż z perspektywy gracza nic nie zmienia, bo widzi to samo.

To moze byc jednak problem next-genów, ze dosc szybko zaczniemy zauważać różnicę między obecną a następną generacją. Ja sam czasem stwierdzam "kurde, na PS3 gry też tak wyglądały" a wtedy odpalam grę na PS3, a tam 720p (daj boże) i 28 klatek na sekundę i dopiero sobie przypominam, że była lipa.

GoDlike

  • Redakcja
  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-08-2019
  • Wiadomości: 81
  • Reputacja: 1
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3140 dnia: Listopad 22, 2019, 12:39:18 pm »
Mnie tam ewentualna widoczna różnica cieszy, bo w tej generacji była poza rozdzielczością niezbyt duża.


PS4 Pro | Xbox One X | PS3 | Xbox 360

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 769
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3141 dnia: Listopad 22, 2019, 13:03:54 pm »
Tak właśnie się obecnie zdaje, ale jak odpalisz jakikolwiek sandbox to widać, gdzie jest różnica między generacjami, no i te wszędobylskie ząbki i tereny bez bump mappingu :D Chociaż faktycznie, widząc wyskakującą 10m przed postacią trawę na PS4 w wersji podstawowej ma się wrażenie, że trąci PS3 ;)

To będzie największy problem next-genów, że jeszcze mniej tych rzeczy będzie widać, więc muszą jakoś rozegrać to oświetleniem czy zniszczalnością obiektów, których do tej pory nie było, inaczej niektórzy gracze nie zauważą różnic. Nie każdy liże ściany, czy widzi różnicę między 1080 a 4K. Czekam na pierwsze prezentacje, one rozwieją wszystko - zwłaszcza gry które wyjdą na obie generacje bo są w rozkroku (Cyberpunk, Final Fantasy, The Last of Us, Watchdogs to na bank).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 654
  • Reputacja: 115
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3142 dnia: Listopad 25, 2019, 18:33:51 pm »
Mnie się wydaje, że gry mające się ukazać na dwóch generacjach na raz, to właśnie będzie to małe rozczarowanie. Niestety obecna generacja jest czynnikiem mocno zobowiązującym i poza rozdziałką i jakością efektów, nie spodziewałbym się jakichś mega różnic. (czyli w zasadzie różnice na poziomie PC vs Konsole) Minie kilka lat i dopiero wtedy będzie można ocenić rzeczywisty przeskok jakościowy, czyli standard, chociaż potrwać może to całkiem długo, bo jednak PS4 to spoooora baza użytkowników i nie wydaje mi się aby wydawcy tak szybko porzucili tę grupę odbiorców.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 769
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3143 dnia: Listopad 26, 2019, 15:31:22 pm »
Patrząc na zapowiedzi gier na następny rok - porzucą i to błyskawicznie. Praktycznie po The Last of Us 2 nie ma już żadnej dużej premiery (co nie wyklucza jednak, że każda nowo zapowiedziana gra wyjdzie na obie konsole). Takie gry w rozkroku, Dragon Age 3 czy Metal Gear Solid V to chyba najlepsze przekłady dla twórców, dlaczego jednak trzeba szybko odpuścić poprzednią generację i nie robić gry na dwie. Na razie nie zapowiada się, abyśmy po wakacjach byli rozpieszczani - ale z drugiej strony brak zapowiedzi niektórych gier teraz jest spowodowany jedynie tym, że nie wolno zapowiadać gier przed zapowiedzią konsoli, bo pierwszy ruch należy do Microsoftu i Sony. Może być więc tak, że na E3 poznamy sporo gier które są robione na nową generację i wyjdą też na starą.

Oby nie skończyło się tak jak mówisz, że PS5/Scarlett będą przez pierwszy rok wersją PRO PRO obecnych konsol.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 13 190
  • Reputacja: 156
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3144 dnia: Listopad 27, 2019, 10:42:47 am »
Oby nie skończyło się tak jak mówisz, że PS5/Scarlett będą przez pierwszy rok wersją PRO PRO obecnych konsol.
Zgłoś do moderatora   
Prawdopodobnie tak właśnie będzie. Exy będą się wyróżniać, bo wewnętrzne ekipy od dawna wiedzą, jak mniej więcej będzie wyglądać nowa generacja. Reszta pierwsze dev kity dostała pewnie dopiero w tym roku - a dotyczy to i tak tylko wybranej garstki.

Inna sprawa, że nowe konsole mają być bardzo proste w programowaniu i mają stanowić rozszerzenie obecnej technologii. Zatem łatwo twórcom będzie wzbogacić gry o nowe efekty. Jednak gry nadal będą tworzone pod stare konsole i tylko przerabiane pod nowe. Dopiero z dwa lata po premierze next genów zaczną masowo wychodzić gry robione typowo pod nie.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 769
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3145 dnia: Listopad 27, 2019, 15:30:23 pm »
Największą szansę na wyglądanie dobrze mają gry... które wyjdą na PC. Bo tam już jest RTX i wyższe rozdzielczości, więc sporo pracy w tym kierunku zostanie i tak wykonane, nawet jeśli dopiero jako patch po premierze trafi w pełni do tych gier (a to też może być plaga - gra po miesiącu od premiery zacznie wygląda na next-genową :P ).

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 536
  • Reputacja: 69
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3146 dnia: Listopad 27, 2019, 17:14:14 pm »
Praktycznie po The Last of Us 2 nie ma już żadnej dużej premiery
Khem, khem Ghost of Tsushima, Final Fantasy VII, Dreams by Media Molecule nie mówiąc o multiplatformowowych typu Cyberpunk

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 423
  • Reputacja: 249
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3147 dnia: Listopad 27, 2019, 17:20:15 pm »
Praktycznie po The Last of Us 2 nie ma już żadnej dużej premiery
Khem, khem Ghost of Tsushima, Final Fantasy VII, Dreams by Media Molecule nie mówiąc o multiplatformowowych typu Cyberpunk

Zarowno FFVII jak i Cyberpunk wychodza przed TLOU2.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 769
  • Reputacja: 12
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3148 dnia: Listopad 27, 2019, 17:43:16 pm »
Dreams też już w sumie wyszło, a Ghost jest niewiadomą, bo nic o nim nie słychać. Równie dobrze może być tytułem startowym i tego samego dnia na PS4 i PS5 wyjść.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 536
  • Reputacja: 69
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3149 dnia: Listopad 27, 2019, 23:45:16 pm »
Praktycznie po The Last of Us 2 nie ma już żadnej dużej premiery
Khem, khem Ghost of Tsushima, Final Fantasy VII, Dreams by Media Molecule nie mówiąc o multiplatformowowych typu Cyberpunk

Zarowno FFVII jak i Cyberpunk wychodza przed TLOU2.
W sumie fakt, choć jeszcze moment temu TloU2 miał wyjść w lutym

Dreams też już w sumie wyszło, a Ghost jest niewiadomą, bo nic o nim nie słychać. Równie dobrze może być tytułem startowym i tego samego dnia na PS4 i PS5 wyjść.
Dreams nie wyszło, a GoT jest oficjalnie zapowiedziany na PS4 a nie na PS5