Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 193259 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #320 dnia: Lutego 13, 2014, 22:29:13 pm »
Może i wyjdzie na WiiU, ale ja tam bym się nie sugerował powyższymi fotkami.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #321 dnia: Lutego 13, 2014, 22:36:09 pm »
To to na pewno, ale ciekaw jestem jak wypadnie wersja na konsolę Nintendo na tle konkurencji))

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #322 dnia: Lutego 13, 2014, 22:46:55 pm »
Generalnie to Gran Turismo ma porządnego rywala, pod względem wykonania.

Masz już jakieś materiały z next-genowego Gran Turismo?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #323 dnia: Lutego 13, 2014, 23:24:22 pm »
Na Wii U bedzie nawet :D Ciężka sprawa, bo pady nie mają analogowych przycisków, triggerów.

Do WiiU jest tez normalny pad z triggerami :)



O ile Forza to fajerwerki i dużo szumu, tak tutaj wszystko wygląda mega dopracowanie i realistycznie.

JonZ potrafi fajnie montowac filmiki, jednak moglby unikac niektorych placeholderow ;)

Jestem cholernie ciekaw jak to bedzie z obsluga kierownic Logitecha na PS4.
Nie wyobrazam sobie grac w to na padzie...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #324 dnia: Lutego 13, 2014, 23:39:09 pm »
Do WiiU jest tez normalny pad z triggerami :)

Czy twoje informacje o skanowaniu torów w Gran Turismo są równie pewne?  :>

http://uk.ign.com/wikis/wii-u/Pro_Controller

Cytuj
Unlike what was previously thought, the triggers are not analogue, they are just buttons. and thus will offer no precision acceleration and braking in racing games. thus the only option remaining would be the right analogue stick.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #325 dnia: Lutego 14, 2014, 00:21:10 am »
LOL

Wrzucą mariana jako kierowce i fani N wykupia grę jak ciepłe bułeczki.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #326 dnia: Lutego 14, 2014, 00:23:34 am »
 :lol: :lol:

Magik, jak wygląda tuning w tej grze? Jakie ustawienia samochodu możemy zmieniać? Poziom Forzy, wyżej, niżej?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #327 dnia: Lutego 14, 2014, 09:31:48 am »
Na ch*j wogole robic triggery w joypadzie, jesli nie sa analogowe xD
Czyli co....albo wlaczona kontrola trakcji albo robimy baczki na wyjsciach...gra na WiiU to bedzie jakas masakra...

@ Andryush
W Forze juz dawno nie gralem wiec nie do konca pamietam jak tam bylo.
Najprosciej bedzie jak wrzuce tu shoty z menu gdzie zmieniamy ustawienia.
Zrobie to jak wroce do domu :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #328 dnia: Lutego 14, 2014, 09:58:49 am »
No to czekam na screeny :) Zakładam, że gra ma poziom tuningu co najmniej jak w GT.

« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2014, 10:04:48 am wysłana przez andryush »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #329 dnia: Lutego 14, 2014, 10:17:53 am »
Na Wii U bedzie nawet :D Ciężka sprawa, bo pady nie mają analogowych przycisków, triggerów.

Generalnie to Gran Turismo ma porządnego rywala, pod względem wykonania. O ile Forza to fajerwerki i dużo szumu, tak tutaj wszystko wygląda mega dopracowanie i realistycznie.

Tylko ja się trochę boję o fizykę. Ponoć klepią to kolesie od NFS:Shifta, a tam była tragedia jeśli chodzi o fizykę (szczególnie w dwójce).

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #330 dnia: Lutego 14, 2014, 12:10:02 pm »
Ale z drugiej strony sa to rowniez kolesie od GTR, GT Legends i BMW M3 Challenge (czyli zajebistych simow :) ).
Ja sie bardziej martwie o obslugie kierownic Logitecha na PS4.
Sa jakies nowe informacje w tej kwestii?
Nie chcialbym grac w to na padzie :/

@ Andryush
Tak wyglada w tym momencie ustawianie autana przykladzie Mclarena MP4-12c GT3.

Przod (duzo pierd** w zawieszeniu, skrzydla/splitter, stabilizator poprzeczny, zbieznosc)



Tyl (praktycznie te same opcje)



i ogolne ( sterownosc, dyfer, hamulce, paliwo, mieszanka opon, skrzynia, restryktor, hamowanie silnikiem...czesc opcji zablokowana)



Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #331 dnia: Lutego 14, 2014, 13:02:54 pm »
Sa jakies nowe informacje w tej kwestii?

NIE DZIAŁAJĄ I DZIAŁAĆ NIE BĘDĄ.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #332 dnia: Lutego 14, 2014, 13:29:18 pm »
Kierownice Logitech'a nie będą działać na PS4? To po co ja trzymam G27 i oczekuję na kolejne części Gran Turismo? :-? Czyli trzeba kupić T500RS żeby grać w simy na PS4. Smutne to. :(

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #333 dnia: Lutego 14, 2014, 13:52:09 pm »
Logitech w tamtym roku porzucił produkcję kierownic i w ogóle wycofał się z rynku akcesoriów konsolowych, więc jeśli G27 do tej pory z PS4 nie działa, to już raczej palcem w tym kierunku nie kiwną.

darsyn

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 5
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #334 dnia: Lutego 14, 2014, 14:50:21 pm »
Fanateki oczywiście pięknie działają z PS4.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #335 dnia: Lutego 14, 2014, 15:44:45 pm »
Iras, to potwierdzone info?
O ile sobie przypominam w zeszlym roku goscie z Evolution twierdzili ze Driveclub najpewniej bedzie wspolpracowac ze wszystkimi kierownicami kompatybilnymi z PS3.
PS4 kupilem z mysla ze bede mogl pograc na DFGT.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #336 dnia: Lutego 14, 2014, 15:47:05 pm »
To ja też nie wiem po co trzymam G25 z WSP. :mad:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #337 dnia: Lutego 14, 2014, 15:55:39 pm »
Iras, to potwierdzone info?

Wyciągam wnioski z poczynań Logitecha - w październiku (mniej więcej) rzekomo pracowali nad sterownikami, w grudniu była próba przerzucenia odpowiedzialności na Sony, a w tym roku nie mają nic oficjalnego do powiedzenia. Zdziwię się jeśli w temacie pojawi się coś więcej.

darsyn

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 5
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #338 dnia: Lutego 14, 2014, 16:16:43 pm »
W listopadzie jeszcze twierdzili, że pracują nad sterownikami: https://twitter.com/LBTRecords/status/403776143330799616 a pod koniec stycznia oddali (olali) sprawę w ręce Sony:
"We still don't have an official notification whether or not the wheels will be supported on PS4 consoles. The G25/G27 Racing Wheels work with HID drivers found on PS3 port consoles, so we're expecting the same driver implementation on its current successor.
This basically depends on the game console developers (Sony) to verify if their driver support will accommodate external wheel controllers, or to update it in a timely manner. Logitech is fully aware of this, and positively coordinates with the proper support to resolve this "compatibility" issue.

Moim zdaniem muszą zaimplementować obsługę. W jakie kierownice wyposażą wszystkie standy w sklepach, targach i zawodach?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #339 dnia: Lutego 14, 2014, 16:24:41 pm »
W jakie kierownice wyposażą wszystkie standy w sklepach, targach i zawodach?

Jak to w jakie? Thrustmaster T500 lub następcę. Logitech zakończył produkcję kierownic.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #340 dnia: Lutego 14, 2014, 16:35:16 pm »
Trudno mi uwierzyć, że sprzęt który był masowo używany w GT Academy, nagle przestanie być obsługiwany przez konsole Sony. Liczę na to, że Sony coś z tym zrobi. Byłoby ch**owo z ich strony gdyby przestali wspierać tak popularne kółka.

darsyn

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 5
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #341 dnia: Lutego 14, 2014, 16:44:31 pm »
Sprawdziłem na stronie Thrustmastera, szykują budżetowy model T80 - kierownicę z przyciskami ps i share. Będzie nawet driveclub edition.
Całkiem możliwe więc, że zakończyli współpracę z logitechem i napędzą teraz sprzedaż Thrustmasterowi.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #342 dnia: Lutego 14, 2014, 16:48:19 pm »
Ale z drugiej strony sa to rowniez kolesie od GTR, GT Legends i BMW M3 Challenge (czyli zajebistych simow :) ).
Ja sie bardziej martwie o obslugie kierownic Logitecha na PS4.
Sa jakies nowe informacje w tej kwestii?
Nie chcialbym grac w to na padzie :/

@ Andryush
Tak wyglada w tym momencie ustawianie autana przykladzie Mclarena MP4-12c GT3.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Brakuje mi ustawiania szerokości opon, dla samochodów seryjnych jest taka opcja? Lognitudal CoG, chodzi o środek ciężkości? To nie działa na zasadzie dodanego balastu? Coś jak patrzę na te ustawienia, to odnoszę wrażenie, że chyba łatwo jest ustawić auto? Ostatnim razem widziałem tyle ustawień w pierwszym Dircie no i niestety feeling był słaby, bo się zmieniało te pierdoły a różnicę było trudno wyczuć.

Co do kierownic, to tego Thrumastera T80 widziałem dzisiaj w Saturnie. Wygląda kiepsko i chyba nie ma nawet FF.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #343 dnia: Lutego 14, 2014, 17:19:36 pm »
No to wypas, wyjdzie GT6 czy tam 7 czy inny proloque, wyjdzie Projekt Cars, może Dirt kolejny będzie na poziomie i żeby zagrać na dobrym sprzęcie trzeba będzie wyje**ć sporo hajsu no dobre kółko. :mad:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #344 dnia: Marca 10, 2014, 15:41:06 pm »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #345 dnia: Marca 10, 2014, 19:57:29 pm »
Słabe IMO.
Moje trailerki są lepsze :P

W każdym razie mały update.
Oli Webb został kolejnym konsultantem (po Stigu i Nicolasie Hamiltonie) do spraw modelu jazdy.
Pozyskano licjencje na 2 Bentleye:
• 2003 Bentley Speed 8 LMGTP
• 2013 Bentley Continental GT3
Do gry dodano Forda Sierre Cossworth RS500, 2 Merasie (klase C DTM i 300SEL AMG z 71r) i BMW 1M Coupe.
Polecam zwłaszcza tego ostatniego - jeżdzi się kapitalnie.
W dzisiejszym buildzie poraz pierwszy włączono "gumowanie" toru.
Z każdą kolejną sesją widać nanoszoną warstwę gumy na torze i wzrasta przyczepność.
Oczywiście jeśli w trakcie weekendu spadnie deszcz, guma zostaje "zmyta". :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #346 dnia: Marca 26, 2014, 13:51:47 pm »
http://www.wmdportal.com/projectnews/project-cars-meet-project-morpheus/
Cytuj
Therefore, building upon all the techniques and features we’ve pioneered in our previous games to simulate a sensation of speed, distance perception, changing focal points, and physically-accurate cockpit and helmet views, we’re proud to announce today that Project CARS will be supporting Project Morpheus giving players a totally fresh and exhilarating new perspective on what it feels like to sit in the cockpit of a high-performance machine screaming around a beautiful location.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #347 dnia: Marca 26, 2014, 16:09:13 pm »
Czyzby wiec VR od Sony wyszlo jeszcze w tym roku?
Odkad gra wspiera Oculusa, mozna bylo sie spodziewac, ze zadziala tez z Morpheusem.
Wciaz czekam na info o obsludze kierownic Logitecha na PS4.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #348 dnia: Marca 26, 2014, 16:32:04 pm »
Czyzby wiec VR od Sony wyszlo jeszcze w tym roku?
Odkad gra wspiera Oculusa, mozna bylo sie spodziewac, ze zadziala tez z Morpheusem.
Wciaz czekam na info o obsludze kierownic Logitecha na PS4.

Aż zaczyna mi się podobać ten pomysł z VR...

A co do kierownic Logitech to obawiam się najgorszego :/ Choć gdzieś wyczytałem, że to od developera gry będzie zależało jakie urządzenia będą obsługiwane, pytanie tylko na ile w tym prawdy.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #349 dnia: Marca 26, 2014, 19:08:12 pm »
Jesli faktycznie zalezy od deva to bedzie dobrze....jesli...
W kazdym razie na pytanie o obsluge kierownic na PS4 Bell odpowiedzial w taki sposob:
"We plan to support all of the wheels available Jamie. This work is going on right now actually. We may of course have more work as new wheels hit market." - Ian Bell

lupinator

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #350 dnia: Marca 27, 2014, 22:43:35 pm »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #351 dnia: Marca 28, 2014, 09:45:48 am »
No ba, wspierać mam zamiar coraz więcej gier :angel:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #352 dnia: Marca 28, 2014, 10:07:42 am »
Gra dostanie wsparcie dla Morfeusza: http://kotaku.com/stunning-racing-game-now-also-coming-to-ps4-virtual-rea-1553159683

Ciekawe jak sprawa z rzekomymi mdłościami użytkowników ;)
Ale dobrze, samochodówki to są gry w których bardzo chciałbym wsparcia VR nawet gdybym miał rzygać na kolejnym okrążeniu... Aviomarin i do przodu :P

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #353 dnia: Marca 28, 2014, 10:40:50 am »
Jak ktoś ma mdłości na takim czymś, to wolę nie wiedzieć co ma gdy jedzie szybko prawdziwym autem...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #354 dnia: Marca 28, 2014, 11:00:53 am »
Ja mam mdłości przy niektórych grach (Dead Island), gdzie dodane są jakieś dziwne ruchy kamery, czyli np kołysząca się kamera podczas chodzenia itp. Dostaję choroby lokomocyjnej  :-?

Jeżdżąc samochodem też kiedyś miałem ten problem, ale dawno minął. Teraz to mnie trochę mdli tylko na 360 stopni zjeździe z autostrady, który pokonuję z prędkością F1 8), albo gdy jako pasażer próbuję coś czytać podczas jazdy.

Myślę, że od Morfeusza zrobiłoby mi się niedobrze po pierwszych minutach gry. Tym bardziej, że P CARS to nie fps, gdzie przecież grający gościu miałby stać na platformie na której faktycznie jest w ruchu.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #355 dnia: Marca 28, 2014, 13:46:40 pm »
Jak ktoś ma mdłości na takim czymś, to wolę nie wiedzieć co ma gdy jedzie szybko prawdziwym autem...

No to sobie wyobraź, że ruszasz głową, a obraz przed oczami przesuwa ci się z opóźnienie. Doznania zapewne zbliżone do zawrotów głowy po wypiciu zbyt dużej ilości alkoholu. Oculus ma znacznie mniejszego laga, a podobno w dalszym ciągu potrafi powodować mdłości.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #356 dnia: Marca 28, 2014, 13:51:33 pm »
To nie używaj. Tak jak są osoby co bolą ich oczy od patrzenia w monitor po 1H a innych w ogóle...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #357 dnia: Marca 28, 2014, 14:00:58 pm »
Wydaje mi się, że ogłupianie błędnika jest kwestią trochę poważniejszą od gapienia się w monitor. Tak czy inaczej na pewno łatwiej będzie o porzyganie w czasie jazdy samochodem w morfeuszu niż w czasie jazdy - nawet szybkiej - normalnym samochodem.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #358 dnia: Marca 28, 2014, 14:14:57 pm »
Tak czy siak, po co szybko głową ruszać w scigalce? Raczej się wykonuje stopniowe ruchy, a nie gwałtowne. No chyba że wrc. Chociaż po lusterkach w grach nie trzeba się rozglądać, wystarczy do przodu patrzeć.

Wiadomo, zabawa nie dla każdego, ale wolę by takie coś robili niż nic. Mnie się podoba vr.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #359 dnia: Marca 28, 2014, 14:25:19 pm »
Tutaj to raczej kwestia nie tego, czy ja będę ruszać głową agresywnie, a tego, czy dev jakichś ekstra realistycznych ficzerów nie zastosuje, jak trzęsąca się kamera itp. A na dostępnych materiałach było widać, że gra jest naszpikowana takimi dziwactwami.