No widzisz jak dla mnie Carbon to jeden z lepszych Nfsow.
A dla mnie ogromny krok w tył w stosunku do undergroundów.
Hah Widać, że seria NFS dla różnych osób przebiegała kompletnie inaczej, dla mnie Undergroundy to była kaszana która zapoczątkowała upadek serii No ale jak widać gusta
Nie mniej wszyscy się chyba zgodzą, że Most Wanted pomimo swoich ogromnych wad był dosyć solidną częścią.
Nie był. Te gry od studia Black Box:
Need for Speed: Underground (GameCube, PlayStation 2, Windows, Xbox, 2003)
Need for Speed: Underground 2 (GameCube, PlayStation 2, Windows, Xbox, 2004)
Need for Speed: Most Wanted (PlayStation 2, Windows, Xbox, Xbox 360, 2005)
Need for Speed: Carbon (Macintosh, PlayStation 2, PlayStation 3, Wii, Windows, Xbox, Xbox 360, 2006)
Need for Speed: ProStreet (PlayStation 2, PlayStation 3, Wii, Windows, Xbox 360, 2007)
Need for Speed: Undercover (PlayStation 2, PlayStation 3, Wii, Windows, Xbox 360, 2008)
Need for Speed: World (Windows, 2010)
To crapy z kartonowym modelem jazdy, będące dyshonorem dla niegdyś pięknej i grywalnej serii.
0:29 - tak wyglądała fizyka w NFS w 1994 roku, a tak dzięki Black Boxom na aktualnej generacji:
I tak w to się gra - niezniszczalny pancerny samochód przybity do ziemi rozwala wszystkich pozostałych jak kartony. Sorry ale dla mnie wszystkie te need for speedy potworzone na modzie na szybkich i wściekłych to kompletna, niegrywalna, pomyłka.
Dawać coś od Criterion.